Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co má cayenne pod sukní

Konečně je možné nahlédnout terénnímu porschi do slova a do písmene pod kůži. Laboratorní cayenne postavili inženýři proto, aby mohli sledovat činnost všech systému v reálném provozu. Průhledné panely namísto obligátního plechu odhalují elektroniku a mechaniku vozu. Vývojáři Porsche tak mohou v reálném provozu kontrolovat činnost všech systémů. Doba potřebná k vývoji auta se tak zkrátí až o dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sperminator

iDNES
Je úžasné, jak dokážou v iDNES zplodit článek založený na obrázku o rozměrech 350*233 pixelů ...
0/0
26.9.2005 9:31

škodovák

nevim
Pod sukní má 70 % shodných dílů se Škodovkou. Porsche je jako Škoda pod VW a proto nevidím jedinej rozumnej důvod proč si kupovat předražený Porsche. Navíc u Škodovky v rámci VW získáte nejlepčí dílenský zpracování a to se cení. I ve svárech je škodovka lepší, hlavně ve střešních svárech ! ! ! 
0/0
23.9.2005 14:55

Zipperr

Re: nevim
co to ma byt? ja zase nechapu proc sem tahas skodovku... a srovnavam skodovku s porsche to opravdu nema logiku....
0/0
23.9.2005 16:17

škodovák

Re: Re: nevim
Logiku to má ! Porsche i Škodovku vlastní VW a vše je ze stejnejch dílů ( asy 70 % ) . Tak se sklidni. Jedinej rozdíl je v plechařině a v plastech v interiéru. Proto sem tahám Škodovku.
0/0
23.9.2005 18:14

Hondzik

Re: Re: Re: nevim
jestli ma zpracovani skodofka jako ty gramatiku...tak se divem ze to ma technickou:)))...asy...se pise ASI....ty si nouma
0/0
24.9.2005 9:56

marecek

Re: Re: Re: Re: nevim
VW v žádném případě Porsche nevlastní. To, že byly Cayenne a Touareg částečě vyvíjeny spolu znamená pro Porsche, které se ještě nedávno potácelo na hranici krachu, obovskou úsporu peněz. A stejnětak i pro VW. Ale je to jenom spolupráce, žádné vlastnictví, to je jako kdybyste chtěl tvrdit, že VW vlastí i Ford, protože spoluvyvíjeli trojici VW Sharan / Seat Alhambra / Ford Galaxy, nebo že PSA vlastní Toyotu, když spolvyvíjeli Aygo/107/C1. A takovýchto případů spolupráce byste našel mnoho.
0/0
25.9.2005 11:33

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: nevim
To jsou ale kecy. Cayenne a Touareg byly nejen "částečně" vyvíjeny spolu, ale spolu se i vyrábí. Do továrny Porsche to přijede už jako hotová kastle auta! Porsche tam jen dává své motory (do části, část má motory VW!!!) a provede finální montáž. Jinak Porsche se na žádný hranici krachu nenacházelo, je to jediná automobilka na světe, která je dlouhodobě v těžkým zisku a své vozy pravidelně zdražuje, protože nestačí uspokojovat poptávku. Howgh...
0/0
25.9.2005 20:44

kox

Re: Re: Re: nevim
"jedinej rozdil mezi Skoda a Prosche je v plecharine a interierech" - ty ses ale komik
0/0
26.9.2005 7:51

kox

Re: nevim
Stresni svary ma treba takovej Boxster nebo 911 cabrio opravdu mizerny. A ze maj 70% dilu spolecnejch? No o tom snad nikdo nepochybuje. Clovece ty vubec nevis o cem mluvis. JEL jsi nekdy jakymkoli Porsche? Videl jsi aspon nejaky zblizka?
0/0
26.9.2005 7:57

tynky

malá poznámka
Chtěl bych autorovi článku poděkovat za obrovský přínos pro autobilovou obec. Je vidět, že jeho znalosti nemaji běžný rozměr. Ještě více takových článků a budu muset pro nedostatečný mozkový potenciál navštívit nějaký konkurenční portál.
0/0
23.9.2005 13:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.