Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda 720: Unikát, který mohl konkurovat BMW

Znáte automobil Škoda 720? Ne? Ani nemůžete. Před třemi desetiletími existoval jako prototyp. Do sériové výroby se však nikdy nedostal, proto jste se s ním ani nemohli potkat na silnicích. Příběh českého vozu, který se nikdy nevyráběl, ač ve své době připomínal vozy nejlepších značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Plivníček

:::::::::::::::::----------((((((((

;-O           ;-O      ;-O                  ;-O

;-O        ;-O          ;-O            ;-O

;-O

0/0
10.3.2008 17:30

Anti VW

konkurovat BMW???????

VW koncern může konkurovat BMW i dnes, ale leda tak v cenách, předražený poruchový vraky:-©

0/0
25.2.2008 16:38

Horways

Re: konkurovat BMW???????

To určitě BMW je ještě dražší(:-/) třeba taková Octavie stojí v lepší výbavě 550 tisíc a BMW milión BLBE ;-DRv

0/0
26.2.2008 15:47

Horways

Článek

http://www.automotorasport.cz/index.asp?KatId=195&DatId=311

0/0
24.2.2008 18:53

Jintaj

Škoda pokračuje i dnes v téhle tradici výrobce...

...který může ddělat jen to, co mu velkopán poručí o dnes...viz model Tudor, který utnul mateřský koncern VW.

0/0
17.10.2007 20:32

Falcon

Ceny

Pokud byly velkoobchodní ceny 30 000 a 35 000, potom koncové ceny pro zákazníky trpělivě čekající v pořadníku by byly 60 000 a 70 000. Je to stejný poměr VO a MO cen jako v případě 110R coupé, navýšení bylo vždycky cca 100%.

0/0
2.6.2006 11:13

rony

BMW?
Cože? BMW? Tenhle design s BMW nemá nic společného. Tohle auto je velmi podobné Alfě Romeo, která se vyráběla tuším od roku 1973. Ten profil je naprosto vypovídající. Když se podíváte na záď vozu, je to celá Alfa Romeo. Z designu Š 720 TAKÉ G.G. vycházel. Ať se autor nejdříve jukne na nějaké bavoráky z té doby a pak může srovnávat. A nebo ať navštíví očního lékaře, když tak blbě vidí.
0/0
11.11.2005 9:10

Horways

Re: BMW?

Mě to přijde docela podobný jako BMW ze sedmdesátejch let!! :-/! !

0/0
26.2.2008 16:56

k.

Re: Prumerna mzda muzu a zen v roce 1988 podle CSU
adresa kratce a fungujici:
 
http://tinyurl.com/9n4q3
0/0
7.11.2005 13:02

k.

Re: Prumerna mzda muzu a zen v roce 1988 podle CSU
Tab. č . 5 Mzdy muž ů a žen a jejich vzájemný pom ě r za roky 1988 a 1996 - 2003
Rok 1988 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
Pr ů m ě rné mzdy
Muži 3 968 12 245 14 166 15 323 16 109 17 251 18 481 20 404 21983
Ženy 2 801 9 449 10 730 11 036 11 793 12 641 13 755 15 217 16404
 
  < align=left>-------------------- < align=left>Pru
0/0
7.11.2005 13:07

Nissmo

Re: Prumerna mzda muzu a zen v roce 1988 podle CSU
Probdse asi znas ty spatne lidi nebo jen uklizecky ale v Tatre v Koprivnici brala vetsina zamestancu neo pres 2000Kcs a na slevarne brali pres 3000kcs Muj kamarad tam delal za 3500kcs a mel o tisicovku vetsi vyplatu nez jeho otec ktery delal nekde na montazi nebo kde..
0/0
29.12.2005 20:13

dvd

Odkaz na literaturu
Dufek, Jiří: „Příběh Škody Favorit. Osudy automobilové výroby v socialistickém Československu"  Dějiny a současnost  4/2004, s. 12—16.
0/0
7.11.2005 8:54

simply never :-)

Škoda neeee
Z diskuze pořád nechápu, proč je Škoda vnímána tak pozitivně. V současné době s Fabií 1,2 za 272 899 Kč mám pocit, že poslední věc co bych udělal je koupit si novou Fabii. Nehledě na to, že možná i díky neutuchajícímu zájmu o Škodovky jsou u nás dražší než v Polsku a na Slovensku ...
Protěžovat Škodu má u nás tradici, ale racionální důvod nevidím. To samé se týká i ojetin. Nerealizované projekty nejsou jen problém Škody...
0/0
5.11.2005 17:47

Valdauf

Re: Škoda neeee
Musím souhlasit.Škodovce by vůbec neuškodilo snížení ceny na rovných 200 000Kč a alespoň s motorem 1.4l a nějakou bezpečnostní výbavou.Mám takovej pocit,že by se obrat sakra zvýšil.To samý je Oktávka s motorem 1.4l,4xAir a ABS(nic víc!!) za 450 000Kč a oni napíšou,jak je to bomba kauf!Nevím a nechápu.
0/0
25.11.2005 18:37

afca

Objevování Ameriky
To co pisatel píše  o dané škodovce není nic neznámého. Tento vůz byl vyroben ve dvou kusech a ne pouze jeden a byl dán Autoklubu Svazarmu v Karlových Varech!! Ten druhý byl Autoklubu dán k dispozici na náhradní díly. Takže jak ho získal pan nejmenovaný podnikatel a proč nechce být jmenován je vcelku zřejmé!!
0/0
5.11.2005 11:10

Pavel Sudoplatov

Tahle Škoda mohla konkurovat!
0/0
3.11.2005 16:09

Pavel Sudoplatov

Nebo tahle?
Nebo snad tahle?    
0/0
3.11.2005 16:11

Jimmi

Re: Nebo tahle?
Upír z Feratu
0/0
4.11.2005 9:04

ijs

Re: Nebo tahle?
Původně byla bílá a asi jí to slušelo víc.
0/0
5.11.2005 16:03

Matsoft

Skoda 720, ale i jinych modelu
Diky tehdejsim pomerum - nejen ve vlade, ale i v AZNP Mlada Boleslav se do vyroby nedostalo mnoho modelu. 720 je jen jedna z tresnicek na dortu. 720 by v te dobe byl prulom - skvela vybava za rozumnou cenu. Dalsi nevyrabene modely: napr: UVMV 1100GT - krasny sportak 1000MB Cabrio - vyrobeno par prototypu a takhle by se dalo pokracovat dal. Uplne jina kapitola ovsem je treba RAPID Cabrio - AZNP ho nikdy nevyrabela, ale upravovaly ho ruzne firmy. LDD - Anglie, MTX/Heinzinger - CS/Nemecko, potom bylo par kusu vyrobeno v Holandsku, Kanade a snad i Dansku.
0/0
3.11.2005 2:43

Marty

Prumerna mzda
"Prumerna mzda" To by me zatracene zajimalo, kde to autor vzal. Oba rodice nemeli v roce 1988 ani 2000Kcs kazdy... Kolega vypravejici o sve prvni vyplate (taky tesne pred padem komunismu) zminil cca 1200Kcs. Krome hornku neznam nikoho kdo by mel vic. Takze at se autor probudi.
0/0
2.11.2005 21:09

Alfik

Re: Prumerna mzda
A Ty dneska máš 19000 (třeba jo, to jen obrazně) prostě i za komoušů byl průměr od uklízečky za 800/měs po horníka za 20000 a průměr zřejmě tak jak to obecne platí cca 65% lidí nikdy nevydělá.
0/0
2.11.2005 22:07

Dixi

Re: Re: Prumerna mzda
CHlapci bavte se o tom co znáte a né o tom co jedna pani povídala a jen tak pro zajímavost rok 1988 plus mínus plat řemeslníka v nástrojárně 17.20-17.60/hod. To bylo něco okolo 3táců měsičně za normální hodiny.A to byl taky tak zhruba průměr.Jo abych nezapoměl v okresním městě v Praze už i v tý době to bylo samozřejmě až o 3kačky lepší
0/0
8.12.2005 21:13

Luboš

ŠKODA 720
Článek za moc nestojí, jako již tradičně na iDnes, takže všemu nevěřte.
Tohle vyšlo před šesti lety ve Světě motorů:
 
 
0/0
2.11.2005 20:53

Vilm

Re: ŠKODA 720
Trosku nerozumim Tve kritice. To, ze to vyslo pred 6 lety ve SM neznamena, ze to nemuze vyjit dnes v DNES . Prece v clanku nerikaji, ze objevili Ameriku, proste jenom informuji. A navic, ne kazdy cte SM. Takze si nemyslim, ze je Tva kritika zcela na miste.
0/0
2.11.2005 23:08

Sordid

Re: ŠKODA 720
Také jsem nepochopil, zejména větu 'všemu nevěřte'. Článek v SM je pěkný (lepší fotky =), ale nějak jsem nezachytil nic, čemu by článek iDnes odporoval.
0/0
2.11.2005 23:49

p3k

Zadní náhon
Pokud vím, škodovka chtěla vyrábět auta s předním náhonem. Problém byl mj. s přeními poloosami osami, která neuměla vyrobit, a straníci je nechtěli dovážet z kapitalistického západu. Takže se zkoušela kooperace se soudruhy s NDR, kteří na tom souběžně pracovali. Jenže když to začlo finišovat, soudruzi z NDR z toho vycouvali a tím idea východního podvozku s předním náhonem pro škodovku padla. Utopilo se v tom údajně dost peněz, ale nakonec se začla dělat bohužel Š 120.
0/0
2.11.2005 17:40

Jimmi

Ceny aut:
Protože tady kolem cen tehdejších aut padají občas pěkná hausnumera, dovolím si pár poznatků:
Š1000MB rok 1969: přes 40tis. Kčs
Lada 1500 rok 1974: ca 70tis. Kčs
FIAT 125p 1300 rok 1975: 72tis. Kčs
0/0
2.11.2005 16:26

Karel

skoda Skoda
No skoda, ze z toho nic nebylo ... stejne jako treba z tohodle:
nebo
0/0
2.11.2005 16:05

martin

ŠKODA 720
Je to moc pěkné auto na svou dobu, je velká škoda že se nedostalo do výroby.  V muzeu v M.B. je spousta krásných škodovek a kdo tvrdí že ŠKODA není auto a plive na ní, je pěkný pitomec.
0/0
2.11.2005 15:47

NovoCZ

0/0
2.11.2005 14:31

Honza

Nic novýho pod sluncem
Já tvrdím, že pro normální človíčky nebylo a není nic novýho v tom našem Kocourkově. Starý komouš nebo moderní nenažranej podnikatel - jedna verbež. On totiž ani dnešní člověk s platem pod 15 000 (a těch je většina) si nepořídí nic lepšího, než ojetinu jako Opel Kadet, č Š. Forman. A to má výhodu, že je může sám jakž takž opravovat. Protože když koupí auto držší s počítačem, či turbodiesel, tak ho oderou opraváři, mnohdy i proto, že nemůže sám posoudit, závadu.  Dnes je prostě všechno zařízeno na vytahování peněz z kapes té nejpočetnější složky, tedy těch nejméně majetných.
0/0
2.11.2005 14:26

NovoCZ

Re: Nic novýho pod sluncem
To musí být hrozný, žít s takovejma komplexama ...
0/0
2.11.2005 14:36

Karel

Re: Re: Nic novýho pod sluncem
Az na to, ze ma docela pravdu.
0/0
2.11.2005 16:09

Honza

Re: Nic novýho pod sluncem
...nechceš radši navštivit psychatr...možni on ti pomuže
0/0
2.11.2005 15:34

kuba

Re: Nic novýho pod sluncem
to je trzni prostredi panacku. porad mas moznost volby, jit do jineho servisu, nebo si to proste nekoupit. a co se tyce posledni vety - zkus se nekdy podivat na vyplatni pasku cloveka ktery ma dejme tomu 50t mesicne - uvidis ze stat z nej na ruznych socialnich, zdravotnich a podobnych danich vytaha mesicne tolik co z tebe za cely rok, mozna jeste vice.
0/0
2.11.2005 22:11

Killbilly

Re: Re: Nic novýho pod sluncem
NAhodou ma recht,clovek s prumernym platem (ktereho nedosahuje 65-70% populace) si sam muze dovolit nove auto pouze v pripade ze bude krute setrit na vsem ostatnim a stejne se bude muset omezit na stroje Chevrolet,Dacia,Hyundai a pokud bude hloupy fabia junior.
0/0
3.11.2005 9:59

jirik

Nesmyslna cena
Jen s trochou peclivosti a usili by autor clanku mohl zjistit, ze uvedene udaje o cene jsou nesmyslne. Jiz v roce 1969 stala nejlevnejsi Skoda MB 1000 pres 40 000 Kcs.
0/0
2.11.2005 14:25

rosco

Re: Nesmyslna cena
...kde jsi to objevil???
0/0
2.11.2005 15:02

Jirka

Re: Nesmyslna cena
tak to nemáš vůbec pravdu,já měl po otci tisícovku z roku 1969 a  stála  27.500,-Kč!!!
0/0
2.11.2005 15:09

xxx

Re: Re: Nesmyslna cena
 Moji rodiče v r. 1975 koupili novou Š 100 a tenkrát stála 47 000 Kčs
0/0
2.11.2005 15:13

ijs

Re: Re: Nesmyslna cena
Škoda 100L v lednu 1970 stála 45 200Kčs, Škoda 110L v té samé době cca 47500 Kčs.
0/0
5.11.2005 16:02

libienski

Re: Nesmyslna cena
Možné jsou obě varianty, protože tuším právě okolo let 66 - 69 byly dvoje ceny jedny nižší, ale auta byly na poukazy nebo na pořadníky, druhé tzv. "volný trh", kde se to už řácky osolilo...
0/0
2.11.2005 19:02

Pavel

Re: Nesmyslna cena
V roce 1974 stálo Žiguli kombi 1200 přesně 66.000 Kčs. To ani nemluvím o tom, jak dlouho se na něj čekalo. Uvedená částka asi byla bez daní, které zvedly cenu výrobku i několikanásobně.
0/0
2.11.2005 20:02

jirik

Nesmyslna cena
0/0
2.11.2005 14:23

NovoCZ

Pro ty, co tohle fakt zajímá,
a nebo sem: http://auta5p.car.cz/katalog/skoda/skoda16.htm
0/0
2.11.2005 14:17

Hans

To je novej clanek, tehdy to byl jinej typ trochu.
To si pletete. Tamta skodovka byla viz hranata s motorem 1500.
0/0
2.11.2005 14:17

NovoCZ

Pro ty, co tohle fakt zajímá,
0/0
2.11.2005 14:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.