Diskuze

Škoda 720: Unikát, který mohl konkurovat BMW

Znáte automobil Škoda 720? Ne? Ani nemůžete. Před třemi desetiletími existoval jako prototyp. Do sériové výroby se však nikdy nedostal, proto jste se s ním ani nemohli potkat na silnicích. Příběh českého vozu, který se nikdy nevyráběl, ač ve své době připomínal vozy nejlepších značek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plivníček

10. 3. 2008 17:30
:::::::::::::::::----------((((((((

;-O           ;-O      ;-O                  ;-O

;-O        ;-O          ;-O            ;-O

;-O

0 0
možnosti

Anti VW

25. 2. 2008 16:38
konkurovat BMW???????

VW koncern může konkurovat BMW i dnes, ale leda tak v cenách, předražený poruchový vraky:-©

0 0
možnosti

Horways

26. 2. 2008 15:47
Re: konkurovat BMW???????

To určitě BMW je ještě dražší(:-/) třeba taková Octavie stojí v lepší výbavě 550 tisíc a BMW milión BLBE ;-DRv

0 0
možnosti

Jintaj

17. 10. 2007 20:32
Škoda pokračuje i dnes v téhle tradici výrobce...

...který může ddělat jen to, co mu velkopán poručí o dnes...viz model Tudor, který utnul mateřský koncern VW.

0 0
možnosti

Falcon

2. 6. 2006 11:13
Ceny

Pokud byly velkoobchodní ceny 30 000 a 35 000, potom koncové ceny pro zákazníky trpělivě čekající v pořadníku by byly 60 000 a 70 000. Je to stejný poměr VO a MO cen jako v případě 110R coupé, navýšení bylo vždycky cca 100%.

0 0
možnosti

rony

11. 11. 2005 9:10
BMW?
Cože? BMW? Tenhle design s BMW nemá nic společného. Tohle auto je velmi podobné Alfě Romeo, která se vyráběla tuším od roku 1973. Ten profil je naprosto vypovídající. Když se podíváte na záď vozu, je to celá Alfa Romeo. Z designu Š 720 TAKÉ G.G. vycházel. Ať se autor nejdříve jukne na nějaké bavoráky z té doby a pak může srovnávat. A nebo ať navštíví očního lékaře, když tak blbě vidí.
0 0
možnosti

Horways

26. 2. 2008 16:56
Re: BMW?

Mě to přijde docela podobný jako BMW ze sedmdesátejch let!! :-/! !

0 0
možnosti

k.

7. 11. 2005 13:12
Prumerny duchod v roce 1988
Re: Prumerna mzda ( Alfik , 02.11.2005 22:07 ) - vlákno A Ty dneska máš 19000 (třeba jo, to jen obrazně) prostě i za komoušů byl průměr od uklízečky za 800měs po horníka za 20000 a průměr zřejmě tak jak to obecne platí cca 65% lidí nikdy nevydělá.
 
 
-------------

k.

7. 11. 2005 12:54
Prumerna mzda muzu a zen v roce 1988 podle CSU
Prumerna mzda ( Marty , 02.11.2005 21:09 ) - vlákno "Prumerna mzda" To by me zatracene zajimalo, kde to autor vzal. Oba rodice nemeli v roce 1988 ani 2000Kcs kazdy... Kolega vypravejici o sve prvni vyplate (taky tesne pred padem komunismu) zminil cca 1200Kcs. Krome hornku neznam nikoho kdo by mel vic. Takze at se autor probudi.
 
 

k.

7. 11. 2005 13:02
Re: Prumerna mzda muzu a zen v roce 1988 podle CSU
adresa kratce a fungujici:
 
0 0
možnosti

dvd

7. 11. 2005 8:54
Odkaz na literaturu
Dufek, Jiří: „Příběh Škody Favorit. Osudy automobilové výroby v socialistickém Československu"  Dějiny a současnost  4/2004, s. 12—16.
0 0
možnosti

simply never :-)

5. 11. 2005 17:47
Škoda neeee
Z diskuze pořád nechápu, proč je Škoda vnímána tak pozitivně. V současné době s Fabií 1,2 za 272 899 Kč mám pocit, že poslední věc co bych udělal je koupit si novou Fabii. Nehledě na to, že možná i díky neutuchajícímu zájmu o Škodovky jsou u nás dražší než v Polsku a na Slovensku ...
Protěžovat Škodu má u nás tradici, ale racionální důvod nevidím. To samé se týká i ojetin. Nerealizované projekty nejsou jen problém Škody...
0 0
možnosti

Valdauf

25. 11. 2005 18:37
Re: Škoda neeee
Musím souhlasit.Škodovce by vůbec neuškodilo snížení ceny na rovných 200 000Kč a alespoň s motorem 1.4l a nějakou bezpečnostní výbavou.Mám takovej pocit,že by se obrat sakra zvýšil.To samý je Oktávka s motorem 1.4l,4xAir a ABS(nic víc!!) za 450 000Kč a oni napíšou,jak je to bomba kauf!Nevím a nechápu.
0 0
možnosti