Diskuze
Kde se Lauda bál a Schumacher žadonil o článek
Děkujeme za pochopení.
coyote
formule asi ne
Brno je okruh pro motorky, porot se tam musi jezdit motorky! :) Nechci F1, chci aby ty prachy nacpali do Jawy, pak na ni posadili Lukáše a ten pak vyhral nejsilnejsi kubaturu :))))
desmo
Brno
Do Brna jezdim už hezkou řádku let na MotoGP a letos sem tam byl i na SBK, o srazech ani nemluvim. Masarykáč se mi líbí, když ho jedete, má svůj rytmus a trať se dostane hodně brzo do krve. Je rozhodně hezčí než ty mrchy co se staví teď. No nic, chtěl jsem jen říct že se mi Brno líbí, je tam všechno co na okruhu má být. Dle mého názoru. Zdar.tudů
tady ne
No v Brně není ani jedna pořádná rovina. Jezdit tady F1 nemá cenu, byla by to stejná nuda jako na Hungaroringu. Je to okruh postavený pro socialistické vozítka.Scraeder
uz je v simulatoru
smejki
Re: uz je v simulatoru
O nejlepsim dimulatoru bych se i hadal, kazdopadne je velice dobry a ta trat musi byt super.smejki
F1
Vymluva o asfaltovych zonach je dost uboha. Na spouste okruhu se jezdi F1 i MotoGP a kupodivu tam to jde. Kazdopadne by F1 v Brne byla super.Jirka
Re: F1
I já si myslím, že jezdit v Brně F1, bylo by to super. I dnes si myslím, že okruh je jeden z nejlepších v evropě.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...