Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S pivem do města není třeba couvat

Sen milovníků zlatavého moku se splnil, auto a pivo konečně jedno jsou! První, kdo přišel s tímto atraktivním nápadem, je japonská automobilka Nissan. Elektromobil Pivo, kterému se bude líbit v přeplněných ulicích měst, se představí na autosalonu v Tokiu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mop

Pivo
Kdybych viděl někoho jet v tomhle autě tak si jednoznačně řeknu že to je dement. A kdo neumí parkovat má doma prát a žehlit nebo si honit šulina.
0/0
4.3.2006 5:42

h

parkování
Na parkování je stejně asi nejlepší patent ala Luděk Sobota a jeho Trabi v Pozdrav ze zeměkoule! A vida, zase ti Češi, to jsou ale hlavičky!!!
0/0
3.10.2005 12:57

h

h
Nechci do toho kecat, ale zdá se mi  výhoda "nemusí couvat" čistě kosmetická. Protože pokud nebudu couvat klasicky, ale otočím si na to kabinu, stejně urazím čumák vzadu , pokud si na něj nebudu dávat pozor. Protože při klasickém couvání do mezery přece dávám pozor na zadek a zároveň na roh čumáku, ne? Takže pokud se nenatáčí všechny 4 kola, stejně to "nešikovi" nepomůže...
0/0
3.10.2005 12:47

drive

největším nedostatkem piva...
... asi pak bude to, že se do místa na zaparkování nebude dát nacouvat, takže místa, do kterých se dá ve městě hravě couvnout, ale ne najet přímo, zůstanou pro řidiče této blbosti nedostupná.
0/0
3.10.2005 12:14

davexx

Re: největším nedostatkem piva...
Ono asi záleží, jak to umí natáčet a která kola. Optimální by asi bylo, kdyby to umělo otočit včechny kola kolmo, pak si najedete nikoli za díru, ale vedle díry a stačí Vám z každé strany 3 cm navíc, kabinu si otočíte kolmo a popojedete o metr a půl. Otázka taky je, jestli i jiné vlastnosti toho vozidla jsou něčím zajímavé, protože parkování není přece jen úplně vše.
0/0
3.10.2005 13:39

Vendula

počkám si
na Fernet a eventuelně snad bude i "kafe s malym"
0/0
3.10.2005 11:47

Eldi

podelne parkovani
dobra hracka! ktery kola tomu zataci? zajimalo by me jak se s tim parkuje podelne, pokud "zadni" tak to bude chtit dost cviku a pokud "predni" tak je otocena kabina na nic...
0/0
3.10.2005 9:08

Matko

Re: podelne parkovani
Otacaju sa predne ALEBO zadne kolesa, podla toho, kam mas otocenu kabinu. Asi to o dost zjednodusi parkovanie, viem si predstavit, ze idem dopredu a otacam zadne kolesa - nieco ako nakladac alebo vysoko-zdvizny vozik.
0/0
3.10.2005 15:25

Eldi

Re: Re: podelne parkovani
tak jsem myslel ty "zadni", to prave bude chtit si trochu zvyknout
0/0
3.10.2005 17:43

MrOyzo

Vejce na skateboardu
..přesně tak to vypadá....myslíte, že systém otáčení kabinou se nedá uložit jinak, že ta platforma musí vypadat tak jak vypadá??  Ale co, DaVinciho helikoptéru taky nikdo nebral vážně....
0/0
3.10.2005 7:37

Sordid

Drive-by-Wire
"Systém je automobilovou verzí technologie, kterou již více než deset let využívají komerční tryskové letouny." ....a již více než šedesát let vojenské letouny.
0/0
3.10.2005 4:51

Zedford

Re: Drive-by-Wire
šedesát je moc:)) tak 30-40:)
0/0
3.10.2005 9:57

Sordid

Re: Re: Drive-by-Wire
Mýlíš se, prvním fly-by-wire letounem byla německá létající puma Mistel z druhé světové války.
0/0
3.10.2005 14:33

Little Boy

Re: Drive-by-Wire
Vojenske letouny to maji az v poslednich generacich, driv nebyl zpusob jak ochranit elektroniku v pripade silne EMP (jaderne bomby), takze dulezite systemy meli na elektronkach/mechanice. Prijde me hodne nebezpecny nahradit zeleznou tyc co vede od volantu dratem, protoze auto nemuze stat jako letadlo, takze i technologie bude ocesana.
0/0
3.10.2005 11:18

czermi

wow
ty kr-vo toje ulet
0/0
3.10.2005 4:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.