Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Profesionální řidiči ignorují předpisy, ukázaly radary

Každou minutu projelo v centru Olomouce nákladní auto rychleji než povolenou rychlostí. Redaktoři MF DNES měřili ve většině českých krajů rychlost profesionálním řidičům. Právě oni totiž často ignorují dopravní předpisy a zaviňují vážné nehody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kegicek

Rychlost VS Pomalá jízda

Jezdím podle bodového systému, ikdyž s ním (tím českým) vůbec nesouhlasím. Ale na jednu stranu mě na 90 předjíždí auto 180 a na druhou stranu dojedu na 90 kolonu jedoucí za fabií 1.2HTP, která si to plazí 60 (bezdůvodně). Extrémě pomalá jízda mě většinou nasere mnohem víc než ta rychlá, podle mě takto pomalá jízda provokuje ostatní řidiče, aby nebezpečně předjížděli. Prostě bych trestal i řidiče kteří zdržují bezdůvodně provoz, když nemají na to, aby udrželi při pěkném počasí s novým vozem na rovince aspoň 80, nemají na silnicích co dělat!!!

0/0
31.5.2007 18:02

Sensor

Jak jezdite Vy???
Rad bych videl ridice resp. autora tohoto clanku na silnici... Jezdite podle predpisu pane autore??? Nikdy jste neprekrocil povolenou rychlost apod.??? Tomu nelze uverit..neznam nikoho...napr. kolik jedete na znacce 30km/h opravdu 30???? :o)
0/0
7.10.2005 21:09

Killbilly

Hovadka
Na cestach je spousta prasatek co na rychlost uplne prdi,ale na druhou stranu neustale trva otresny stav co se tyce mist kde je 50ka,za tu dobu co jezdim napr. z 35km trasy k nam na chalupu zbylo mozna dohromady 10km kde neni obec z toho jen 5km kde je 90,presto ze drive nebyl obcim vyhrazen tak velky prostor,v tech mistech neni absolutne nic,jen pole a louky,pripadne motorest na jedne strane cesty tak proc je tam 50 kdyz jeste pred 3 roky nebylo? A jak bylo receno u skoly,v neprehledne zatacce apod. sem policajty v zivote nevidel. Taky se neustale netresta neco za co bych ja osobne strilel tedy "bezohledna jizda"-tedy predjizdeni zprava v 150kmh,predjeti 30m pred cervenou na krizovatce a dupnuti na brzdy nebo napr. jizda na cervenou(velmi popularni v posledni dobe,taxikari uz asi ani nevi co je zelena)....
0/0
5.10.2005 21:09

davexx

Re: Hovadka
To, že někteří zákon porušují ještě neznamená, že je normální zákon porušovat. To, že některá místa jsou nesprávně značená opět není důvod toto značení porušovat. Pokud se nám místní úprava nelíbí, obraťme se na místní úřad s návrhem na změnu. Mějme však při tom na paměti i to, že jsou i jiní lidé, kteří mají jiné zájmy než my, takže některá omezení se nám subjektivně mohou zdát nesmyslná, ale přesto opodstatnění mají.
0/0
6.10.2005 7:22

Honzas

Postoj k rychle jízdě je
Postoj k rychlé jízdě je postojem člověka, který ví, že maximálně dá policajtů 1000 a je v pohodě. Problémem je, že policisté kontrolují rychlost, hledají stará auta, ale nestarají se o dopravu. Potkáte radar, ale nepotkáte policisty hlídající dopravu. Na dálnici ani nikde jinde jsem nezažil, že by nějakého cvoka zastavili policisti. Prostě tam nejsou, je jich málo. Je jich jak much, ale dělat se jim nechce. A taky, policista je nepřítel, že by ste šli ochotně za policistou aby Vám pomohl vyřešit Váš problém, je totální nesmysl. Městská policie měla být krokem k lidem. Opak se stal pravdou, většinou to jsou arogantní blbečkové hlídající parkování. Ale na ulici se problému vyhnou, proč taky, když je nikdo nepostihuje ?
0/0
5.10.2005 12:01

davexx

Re: Postoj k rychle jízdě je
Pokud řidiči hřeší jen na to, že nejsou postihováni, tak asi chybí i výchova. Asi fakt nezbude, než natvrdo ukazovat na bilboardech, v TV, časopisech, jak může končit bezohledná jízda, aby si všichni uvědomili, že se podle pravidel nejezdí proto, že si to někdo přeje, ale proto, že je to dobré především pro ně a samozřejmě i pro ostatní. Ať si konečně uvědomí ti, kteří jsou v klidu, že jezdí rychle ale "bezpečně", že tohle si mysleli ještě 10 s před smrtí téměř všichni, kteří na cestě zařvali (ať už vlastní nebo cizí vinou).
0/0
5.10.2005 17:31

Tom

Co se všichni divíte
Za stav na naších silnicích jednoznačně může legislativa a pak tzv. nemohoucnost policie. Důkaz? I ti největší dravci a piráti silnic se okamžitě změní v ovečky znalé předpisů sotva přejedou německé hranice. Tam se prostě porušování zákona nevyplácí a zákon  také nedovoluje aby  tamní policisté  byli pro srandu králikům jak u nás. Sám jsem zažil situaci, kdy kontrolovaný řidič policistovi po udělení 1000 Kč pokuty  (víc v podstatě ani dát nemůže) dál dvoutísící korunovou bankovku a se slovy  "to je dobrý a kup si něco lepšího na sebe a nezdržuj" šlápl na plyn a ani nečekal na pokutové bloky a vrácení dokladů" ! To se prostě může stát jenom u ! Policista pak tiše prohlásil, že se na to může ...., protože to dobře zná! U přestupkové komise pak takový vyčuránek prohlásí, že on to auto neřídil, ale jeho blízký příbuzný, kterého podle zákona nemusí uvést, tak ať koukají vrátit papíry a nezdržují!
0/0
4.10.2005 17:53

davexx

Re: Co se všichni divíte
Dovolím si tvrdit, že za to mohou především řidiči. Ale jinak s Vámi souhlasím, chtělo by to na nějakou dobu německou policii a jejich předpisy, to by se někteří nestíhali divit.
0/0
5.10.2005 17:27

Cestovatel

Re: Re: Co se všichni divíte
Je to tak, sam jsem byl z tech, kteri pred mnoha lety drzeli plyn na podlaze, cistili levy pruh cca 220kou, blikali na ostatni apod... Pote, co jsem se prestehoval na zapad jsem se na 100% zmenil a nejradeji bych si za to obdobi sveho zivota nafackoval... Ted se sinu ve meste 48, 2 pruhy na jedne strane, 2 pruhy v protismeru a nepripada mi to nenormalni, spolu se mnou nejnovejsi X5ky, Range Rovery, Jaguary, kazdy tak jede...v Cesku to je jako: natlaceni na naraznik, probliknuti, klakson, vztyceny prostrednik, objeti zvleva. Ta agresivita musi byt necim podminena, mrzi me, ze psychologii jsem mel jen 1 semestr... mozna to je frustraci.....spatne socialni jistoty atd... kdovi...
Lide bdete !!  
0/0
6.10.2005 0:43

davexx

Re: Re: Re: Co se všichni divíte
Nejen agresivita, ale hlavně naprostá nezodpovědnost je podle mého názoru největším problémem. Řidiči stále žijí v tom, v čem jsme bohužel byli vychováni - někdo se o nás vždycky postará, nejsme tu od toho, abychom přemýšleli a nesli zodpovědnost, jsme tu, abychom bezmyšlenkovitě pracovali a na přemýšlení jsou ty jiní. Jenže doba se změnila, každý by měl být zodpovědný především za sebe. K té zodpovědnosti se nikdo nemá, i tady je to vidět - na vině jsou cesty, policie, zákony, ti druzí řidiči, ale nikdy "já jezdím bezohledně, uvědomil jsem si to a hodlám s tím něco dělat".
0/0
6.10.2005 7:19

Cestovatel

Re: Re: Re: Re: Co se všichni divíte
Vim, co myslis... :  "jezdim, rychle, ale bezpecne" .....a podobny hlouposti...nikdo si nepripousti, ze i on prispiva k tomu messu, ktery v cesku na silnicich je..
0/0
7.10.2005 0:16

Fery

Hlavni problem vidim na strane policie
Najezdim pomerne dost kilometru a myslim, ze jsem slusny ridic, ale treba zazitek z dnesniho rana zpusobuje, ze si policicie vazim cim dal mene. Dalnice u Orechu totalne uspana kvuli havarce. Na miste jsou hasici, zachranka i policie, prestoze je hned vedle vyjezd, nikdo neodklani dopravu. Ti, co to znaji odboci a najizdeji pres semafor na zcela prazdnou Barrandovskou spojku. Byt na tomto semaforu policajt, jelo by to mnohem rychleji a bylo by mozne preferovat auta prijizdejici po jinak vedlejsi silnici. Ze se to nedeje bych prekousl, ale ze o kilometr dal stoji auto, ktere meri 70 km/h a po peti stech metrech se tri zaby nudi, protoze tam skoro zadna auta nejedou, to me klidnym opravdu nenechava.
Nebo jindy. Vyjizdim v pul devate vecer z obce a policie tam meri, zda jedu padesat. 50 tam nejede nikdo. Ale ze bych je videl merit pres den u skoly, jidelny apod.? to tezko. Ale lezt mi do silnice za tmy to je preci adrenalin. Kdo dava takove rozkazy???
0/0
4.10.2005 9:53

davexx

Re: Hlavni problem vidim na strane policie
Když jste slušný řidič, jak říkáte, tak přece nemáte problém dodržovat předpisy všude a za všech okolností, takže s tím co popisujete přece nemůžete mít problém. To, že policie není tam, kde by měla a nechová se tak jak by měla - a naprosto souhlasím, že tomu tak mnohdy je - ještě není důvod k porušování zákona. Každopádně nový pan policejní prezident by se asi měl zamýšlet i nad prestiží policie a nad tím, jak ji zvýšit.
0/0
4.10.2005 12:11

george

brečíme na špatném hrobě - pokračování
Jezdil jsem nějaký čas po Anglii a když pomineme pověstné anglické gentlemanství tak Vás nejvíc překvapí právě dodržování povolené rychlosti. Místní řidiči totiž ani jinou možnost nemají. Radary tam číhají na každém rohu, ve městech klidně i po sto metrech od sebe a pokuty jsou i na místní poměry astronomické.
To by ale vyžadovalo jednu věc, schválit podobný zákon. Při pohledu na současný zákon mám ale pocit, že místní zákonodárci nebyli dál, než před sněmovnou v bufetu. A nebo, nejsou snad oni také řidiči? Pak by jejich zákony dávaly smysl, lepší obětovat těch pár desítek obětí nehod, jen abych si „já“ mohl dovolit pořádně na to šlápnout. Jestli je tak, pánové ve sněmovně, pak je to na žalobu o spoluúčast na trestném činu.
0/0
4.10.2005 9:15

davexx

Re: brečíme na špatném hrobě - pokračování
V Británii se mi jezdí velmi dobře (i přesto, že je to po opačné straně cesty), protože cesty jsou klidné a člověk se tak neunaví ani při dlouhé jízdě, protože nemusí dávat pořád pozor na šílence kolem sebe. Navíc britské dopravní předpisy jsou na trošku jiné úrovni než naše - i přestože je v Británii poloviční počet mrtvých na silnicích, běží v TV odstrašující šoty a různé kampaně. Kdyby se fakt chtělo, vzory by byly.
0/0
4.10.2005 9:43

Cestovatel

Re: Re: brečíme na špatném hrobě - pokračování
Je to tak, pocet mrtvych zde byl nejmensi od roku 1926, tj od roku, kdy se tato velicina sleduje. A to i presto, ze v zemi je napr 1 milion cizincu, pro ktere je obtizne adaptovat se na mistni provoz atd. Obdivuhodne!
0/0
4.10.2005 23:53

george

brečíme na špatném hrobě
Kontrola na silnicích ukázala to, co všichni dávno víme. Povolená rychlost se zkrátka porušuje. U řidičů nákladních vozidel je to pak o to horší, že jsou za a) řidiči z povolání a za b) zastavit kamion není stejné, jako zastavit osobák. Já bych ale nedělal mezi řidiči z povolání výjimky. Stačí si všímat aut polepených logem některé z firem. Většinou se jedná o klučíky, kteří usedají do služebních aut, na které by si nevydělali ani za pět let a snaží se ukázat světu, že oni „na to mají“. Rychlost, nerychlost, pravidla stranou. Auto jim stejně nepatří, tak proč ho šetřit. Ale nehledejme vinu u nich, nemůžeme čekat, že budou řidiči z povolání lepší, než ostatní řidiči. Já bych viděl řešení v důsledné kontrole rychlosti pevně umístěnými radary. Jezdil jsem nějaký čas po Anglii a když pomineme pověstné anglické gentlemanství tak Vás nejvíc překvapí právě dodržování povol
0/0
4.10.2005 9:14

igor

kamion za zadkem
jak se ubránit jedoucímu kamionu hnedka za kufrem? pokud možno reálně a dle pravidel. poraďtě
0/0
4.10.2005 7:48

M.

Re: kamion za zadkem
Parkrat mu blikni mlhovkama.
0/0
4.10.2005 8:09

uzenypes

Re: kamion za zadkem

Tím se ti snaží řidič kamionu dát nejevo že ten pravý pedál je plyn. Nebo bys byl radši kdyby tě místo toho (nebezpečně) předjížděl? Ten člověk je na silnici v práci, tak si to prosím přátelé uvědomte, až se potáhnete v pátek na chatu 40/70 km/h.;-)

0/0
14.10.2008 19:14

Cestovatel

Brr
Je to svinsto, dekuju vyssi moci , ze jsem v Cesku prezil..ted ziji v hlavnim meste Skotska, na dalnici se jezdi 112km/h, skoro nikdo nejede vice nez 115-120, zkratka si to nedovoli, i kdyz vozovy park je na mnohem mnohem vyssi urovni. Pritom na druhe strane je povoleny limit 0.8 promile v krvi..to je paradox ale funguje..kazdy patek se s kolegy sjedeme v pubu na 2..ale opravdu jen 2... Pocet usmrcenych v lonskem roce tu byl nejmensi od roku 1926, kdy se dana velicina sleduje...
Pokud se vratim do Ceska, tak jedine v 3 tunovem Range Roveru...
 
0/0
3.10.2005 23:00

Aladar

Re: Brr
ty už se raději ani nevracej
0/0
4.10.2005 8:46

Cestovatel

Re: Re: Brr
Alabare, ja si toho Range Rovera poridim jen kvuli Tobe, protoze chci prezit, az ve sve ojete Octavce prejedes do protismeru, ponevadz ti jaksi nezbylo na novy gumy, kdyz musis platit ten leasing... Najezdil jsem desitky tisic km v Holandsku,Nemecku apod, ziji v UK ale nikde jinde se mi neridi tak spatne jako v zemich byvaleho vychodniho bloku. Cesty tragicke, policiste jen pro paradu a kontrolu lekarnicek, vozovy park jako ze stredoveku. Zato sebevedomi takovym jako ty nechybi... POZOOORR jedu, ja to mam v pazi, uhni ty pomalej smejde !!! Poznavas se ??
 
0/0
4.10.2005 23:50

Marcela

Re: Re: Brr
proč ?
0/0
5.10.2005 23:10

davexx

Re: Brr
Doporučil bych zkušenosti ze zahraničí (na západ od nás) každému, protože tam člověk zjistí, že předpisy lze dodrzovat na 100 %. Že chodec může mít na přechodu opravdu přednost, že na dálnici mohou jet všichni stejně rychle, bez jediného předjetí třeba 250 km, že policie dodržuje předpisy na 100 %, pokud nehouká atp.
0/0
4.10.2005 9:00

hzahza

vždy je vinna rychlost ?
překročení rychlosti samo o sobě není problém. Problém je překročení bezpečné rychlosti, která je odlišná na každém povrchu, druhu silnice a kvality řidiče. Proto postihovat tak závažným způsobem (body) i nepatrné překročení rychlosti dané zákonem nic nevyřeší
0/0
3.10.2005 20:40

davexx

Re: vždy je vinna rychlost ?
Problémem je opravdu překročení bezpečné rychlosti (a možná větší problém je bezpečný odstup), která je v mnoha případěch výrazně nižší, než rychlost povolená, někdy se podmínky mění tak rychle, že bezpečná rychlost může velmi kolísat (např. v obci) a proto je stanovena rychlost maximální. Vyhodnocovací algoritmus je jednoduchý, jedu bezpečnou rychlostí, pokud není vyšší než maximální povolená, jinak jedu maximální povolenou, nic těžkého. A ještě k tomu stanovení rychlosti - například dálnice jsou u nás stavěné na rychlost 120 km/h, což je na nich za jinak příznivých podmínek nejvyšší bezpečná rychlost, takže maximální povolená je dokonce o 10 km/h vyšší.
0/0
4.10.2005 9:07

mara1234

Fuckidnes
precet sem si par prispevku a za vola teto diskuse navrhuju fuckidnese, hlavne jeho prispevek kde tvrdi ze on zastavi ze 130 na stejne vzdalenosti jako favo z 90. to je mysleni zaka 5. zakladni skoly a to jeste s nizsim IQ.
0/0
3.10.2005 20:28

davexx

Re: Fuckidnes
Nejhorší na tom je, že te člověk tomu opravdu věří a jezdí podle toho.
0/0
4.10.2005 9:44

mara1234

profi
kdo je profesionalni ridic?? kdyz jedu za kseftem vedle do mesta tak jsem profi a kdyz jedu tim samym autem s rodinou do francie do alp tak sem amater??? trochu nesmyslny rozdelovani. ale souhlasim ze nejhorsi sou ridici dodavek a pikapu
0/0
3.10.2005 20:13

davexx

Re: profi
Já si myslím, že profesionální řidič je ten, který se řízením živí (řidiči náklaďáků, autobusů, taxíků a různí "rozvozníci"). Nikoli ten, kdo jede na pracovní cestu. Ale ono je to asi celkem jedno, všichni by se měli chovat slušně.
0/0
4.10.2005 9:09

Warťan

To: Daňový soumar
Pokud je tedy profesionální řidič vraždící hovado, zamyslel jste se sám nad sebou, jestli děláte skutečně výborně svoji vlastní práci? Pokud ano, pak byste určitě nebyl rád, kdyby bylo o Vás rozhlašováno, že všichni (plácnu) účetní jsou hovada, nebo snad ano? Kdyby byl každý profesionál hovado, potom jsou všechny autobusy a náklaďáky co u nás jezdí automaticky ve šrotu, protože by je jejich řidič při první jízdě vyboural a rozmlátil. Chce to trochu uvažovat, ani já neříkám o řidičích, že jsou to všichni hovada, i když řidiči osobáků toto naplňují 2x tolik jak profesionálové...
0/0
3.10.2005 19:20

Daňový soumar

Re: To: Daňový soumar
Ty nejhorší hovada ale otravujou vzduch lidem v širokém okolí ve Smradburgu nebo Smradbantu  
0/0
4.10.2005 9:55

Corwin_x

Re: Re: To: Daňový soumar
Lepsi dobre serizenej Trabant nez spatne serizenej diesel...
0/0
5.10.2005 13:44

Warťan

Dodávkáři a ostatní
Každá mince má dvě strany, ale musím se přiklonit k tomu, že řidiči dodávek jsou v drtivé většině případů naprosto bezohlední, nezkušení a riskující blázni, které lze rozdělit do dvou skupin: 1.) ježdění střídají s kancelářinou, plná hlava starostí, málo odpočinku a s tím se pak jede třeba do Brna a zpátky, takový člověk nemůže mít talent na řízení když musí zvládat dobře manažeřinu. 2.) Čau Martine, hele nemoh' bys po škole vodjet tam a tam? Jo, v poho! Martin sedne na tramvaj neboť vlastní auto nemá, jen ten řidičák, sedne do Transita a nakrmí ho co to dá, aby ještě stihl něco do školy a třeba rande. Dopředu dozadu nevidí, má co dělat aby se držel toho volantu... Co si budeme povídat, je to tak.
Skupinu 3.) nepočítám, tam jsou skuteční profíci, jak na dodávkách, tak na kamionech a autobusech, dbají na rychlostní limity aby tím kolosem nesestřelili osobák, nezničili drahý náklad a nezabili cestující, kteří holt přijedou o nějakou tu minutu pozdě.
0/0
3.10.2005 19:05

Warťan

Re: Dodávkáři a ostatní
pokrač.: Nehledě na to, že existuje celá řada dopravních firem, které na bezpečnost dbají, je to i v jejich zájmu jejich prestiže. Dobrý řidič co hledá skutečně dobrou práci si tu práci najít umí. Zajisté nedají cisternu dvacetiletému klukovi co zrovna přišel z autoškoly, dostane zatím s Avií zavážet potraviny ve městě a o 5 tisíc menší plat, zato je mu jasné, že o něj firma stojí a že on při svých zkušenostech na té Avii má větší šance zvládnout provoz bez nehody...
0/0
3.10.2005 19:10

davexx

Re: Re: Dodávkáři a ostatní
To je fakt, dát někomu rovnou cisternu, to by mělo být hodnoceno jako veřejné ohrožení. Nenapadá mě, co je horšího než cisterna, mysíl, že většina těch, co si to zkusili už vícekrát skoro ani nemusí.
0/0
4.10.2005 9:47

Warťan

Re: Re: Re: Dodávkáři a ostatní
Ještě bych řekl nadměrné náklady, třeba hřídele, roury a tak, ale to bych řekl že si firmy hlídají. Cisteren je velké množství, šidících speditérů také a řidičů, co by chtěli dělat pod takovými naopak málo, tak musí nastoupit kluci, co ve svém věku skáčou do stropu za polovinu a neuvědomují si, že stačí jedno prudší přelití a během chvilky je celá souprava stržená na boku. Dodnes nedokážu pochopit, jak mohl s tou cisternou na D1 vyjet 19 letý řidič a ještě k tomu na Slovensko. Jezdím od 18. let denně a v devatenácti jsem ještě zdaleka neměl dokonale v ruce osobák a provoz, jak potom může jezdit tak mladý člověk s cisternou aniž by to skončilo tak, jak to skončilo...
0/0
4.10.2005 16:20

Warťan

Re: Re: Re: Re: Dodávkáři a ostatní
Ještě upřesním- samozřejmě přepravní firmy co dbají na bezpečnost a nešedí na tom, tak si hlídají i řidiče, narozdíl od většiny firem o jedné soupravě nebo tak podobně...
0/0
4.10.2005 16:24

uzenypes

Re: Dodávkáři a ostatní

OPRAVA-21-letému, ale dají! Tuhle zrovna jeden cucák 15M přede mnou málem převrátil návěs do škarpy-jenom zíral s otevřenými ústy co se to vzadu děje...

0/0
14.10.2008 19:28

MP

je a neni...
Mas pravdu, ze znacka je znacka. Ale jen malokdo je tak uvedomely, aby dokazal jet po okresce v nedeli odpoledne namisto 90 km/h jen 40 km/h a to jen proto, ze se tam nekde pres tydenobcas maka. POkud budou u nas takto nesmyslne rozmistovany znacky, pak je pochopitelne, ze ridici ignoruji omezeni i v mistech, kde opodstatneni maji. K cemu je treba pred zakladkou tricitka v jedenact vecer?! Jezdim pomerne casto do Nemecka, kde maji takoveto znacky omezenou casovou platnost, to je pak o necem jinem a clovek se k nim i jinak stavi.
0/0
3.10.2005 17:59

Macchiavelli

Jo olomoucky mestsky okruh
tam by si mohli policajti behem mesice klidne vydelat na vyplaty dva roky dopredu
0/0
3.10.2005 16:57

davexx

Re: Jo olomoucky mestsky okruh
Kdyby do toho šli na 100 %, tak by se okruh pěkně a rychle zklidnil.
0/0
3.10.2005 16:59

Daňový soumar

Jejich celoroční odstřel je nutný
Občasný pohled do kabiny protijedoucího tiráku vysvětluje mnohé, kromě toho, že tahací kačer (dle výše IQ osazenstva) může řídit cokoliv na veřejné komunikaci. Poměrně obvyklý pohled na zběsile se řítící 30 tunovou mrchu po rozorané cestě, kde by se dle starších map měla vyskytovat silnice, kterou jednou rukou řídí King of the Road, ve druhé má mobil, v lepším případě pláclý na uchu a při tom sleduje TV, nebo si louská časopis, donutí ty přeživší účastníky provozu zamyslet se nad smyslem a cílem evoluce a nad obsahem slov profesionál, předpisy a inteligence. Já jsem dospěl k závěru, že profesionální řidič je tupé vraždící hovado a že na silnicích nebude pořádek, dokud nebude povolen jejich celoroční volný odstřel.
0/0
3.10.2005 16:48

Macchiavelli

V tom pripade si i ja poridim lovecky listek
i kdyz jinak povazuji strileni divoke zvere za ubohou zabavu
0/0
3.10.2005 16:51

davexx

Re: Jejich celoroční odstřel je nutný
Asi není úplně nejlepší všechny házet do jednoho pytle a nerad bych se někoho dotkunl, ale Váš popis považuji za velmi výstižný a trefný.
0/0
3.10.2005 17:04

uzenypes

Re: Jejich celoroční odstřel je nutný

Jsi hlupák.

0/0
14.10.2008 19:31

johny55555

platí body i na policajty?
Nevíte jestli ty body platí i na policajty? Pokud by platily, třeba by zrušily ty nesmyslné 30ky které se množí po Praze, protože by je fakt nebavilo je dodržovat... Aha sorry, jsme v ČR, takže nic....
0/0
3.10.2005 16:06

davexx

Re: platí body i na policajty?
Pokud jsou značky opravdu nesmyslné, nahlašte to na místní úřady a chtějte jejich odstranění. Možná Vám ale bude podáno vysvětlení, že přece jen nějaký důvod ty značky mají - nejste na světě sám a někdo jiný může mít třeba protichůdné, ale odůvodněné potřeby. Každopádně nesmyslná značka není důvodem, k ignorování pravidel.
0/0
3.10.2005 16:40

MP

Re: Re: platí body i na policajty?
Mas pravdu, ze znacka je znacka a mela by se dodrzovat. Jenze neznam ve svem okoli nikoho tak uvodomeleho, kdo by jel v sobotu odpoledne tam, kde je normalne devadesatka, ctyricet jen proto, ze se tam nekde pobliz pres tyden mozna maka nebo proto, ze strikali cary na silnici a pak nesebrali znacky. POkud se budou znacky takto lehkomyslne pouziovat, pak se nemuzeme divit, ze je ridici ignoruji i tam, kde opodstatneni maji. K cemu je napriklad pred zakladkou tricitka v jedenact v noci v cervenci?! Jezdim pomerne casto do Nemecka, kde maji takoveto znacky omezenou platnost na konkretni dobu, to je to pak o necem jinem. Zdar a nejezdete jak cunata!
0/0
3.10.2005 18:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.