Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabriolet Škoda Yeti poprvé v ČR

Hvězda stánku automobilky Škoda z frankfurtského autosalonu konečně zavítala do končin, ze kterých pochází. Yeti kabrio se poprvé představuje českému publiku na pražském Václavském náměstí při příležitosti výstavy Designblok. Do pátku je Yeti k vidění ve společnosti dalších tří škodovek, chlubících se vytříbeným designem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jozef

velice zajimave autonovinky!
http://www.germancarfans.com/index.cfm
0/0
12.10.2005 10:46

Mára

Bude se vyrábět
za tři roky... Design Yetiho tedy opravdu neni nijak ohromujici. Nerikam, ze to auto je primo osklive, ale rychlost vyvoje designu jde velice rychle. A pokud dnesni Yeti vypada tak jak vypada, obavam se, ze za tri roky to bude propadak. Bude vypadat ponekud zastarale
0/0
11.10.2005 13:46

jano

bezrámové okná
Tieto okná boli vyskúšané u modelu Škoda 1100 MBX de luxe a tuším aj u 1 000. To prvé som vlastnil,malo dvoje dverí,nádherný zvuk vysokootáčkového chladiča, po spustení okien očarovalo eleganciou. Často sa zabúda na tento model a neprávom. Inak riadim sa heslo Škoda je láska na celý život,mám už siedme tohto výrobcu a musím konštatovať že v segmente nižšia stredná trieda sa zlepšuje  od modelu ku modelu.Posledným zmätkom bol favorit typ do-do , dorob doma, všade vrzgal,hvízdal,vnútorný interiér neosobný.
Len škoda,že Škoda prestala pracovať s cenou. Ťažiť len z vernosti zákazníka a z toho,že je to pseudo domáce vozidlo prestáva ľudí zaujímať.
0/0
11.10.2005 9:53

Jimmi

Re: bezrámové okná
MBX bylo krásný.......
0/0
11.10.2005 12:38

Benda

Š Felicia
Podle mne měla Felicia také motor s objemem 1221ccm a ten měl 50 koní v sériové verzi!
0/0
11.10.2005 9:21

Tatrovák

Re: Š Felicia
To máš pravdu.
0/0
11.10.2005 9:24

Killbilly

Re: Š Felicia
Ne,1089 melo 50 koni,pak byla jeste 1221 ale ta je vzacna,vykon mela o neco vyssi(tusim 55k)
0/0
12.10.2005 9:46

Dan

Popular
Zajimavy ze jediny model co vypada jako poradny auto je ten Popular. Pote uz jen same plechovky pro delnickou tridu. A cesta zpatky je trnita...
0/0
11.10.2005 8:45

JiF

Re: Popular
Tak to prr. Na starou felicii a 110R mi nesahej. A o 130RS si nechavam zdat dodnes. :-)
0/0
11.10.2005 23:37

škodovák

cena ?
cena ?
0/0
11.10.2005 8:35

dave

Zástěrky
A kde má záštěrky ku**a, všechny ty nový auta bez zástěrek mě pěkně točí.
0/0
11.10.2005 7:54

ptiger

prosím o vyjasnění
promiňte ale ŠKODA GARDE nebo RAPID nebyly coupé? já si myslel že ano...
0/0
11.10.2005 6:37

PetrK

Re: prosím o vyjasnění
jasně že byly, zajímalo by mě jestli to opraví nebo budou Rapid a Garde označeny za "nečistokrevné" - )
0/0
11.10.2005 7:39

von Kleist

Re: Re: prosím o vyjasnění
asi to resi obratem "jedno z poslednich"....
0/0
11.10.2005 10:33

Zid

Re: prosím o vyjasnění
Rapid a Garde mají chladič vpředu, proto je možná nezařadili do kategorie aut "všechno vzadu".
0/0
11.10.2005 8:25

free

Re: Re: prosím o vyjasnění
to jako že to máchladič v předu a už to není kupé :o)))))
0/0
11.10.2005 8:52

Jack

Re: Re: prosím o vyjasnění
Navic jsem se domnival, ze klasicka koncepce je motor vpredu a pohon vzadu. Motor dozadu snad soupla az TATRA modelem 77, jestli se nepletu, a nekdo to nezkousel drive.
0/0
11.10.2005 8:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.