Diskuze
Manuální převodovka: Nepřítel amerického řidiče
Děkujeme za pochopení.
d13b2
SNEH
A jak s te na tom se snehem??? A co Praha nase, byla kalamita z napadanych 2 cm snehu??? Mate zimaky a nebo je to zbytecna investice pro ty co neumi jezdit???Filtr
Re: SNEH
Rozhodne to neni zbytecna investice, tec par kilometru co sem stravil za volantem kamionu mi ukazalo ze zimaky nejsou jenom pro blby!!!!!!!d13b2
AUTOMAT vs MANUAL
keni
Straznici
Jak koukam, tak straznici (mestaci) jsou asi na celem svete na stejne urovni. Jinak se omlouvam za te predchozi prispevek. Hold chyba pri focusovani oken.fedorko
A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Má tam pádla! A to není manuál vy milí zastánci manuálků. Je to sekvenční automatika! Přečtěte si pár článků, kde F1 řazení srovnávají s manuálem u stejného modelu Ferrari a sednete si na prcku, poněvadž automatika je nejen lepší, ale je z ní i dokonalejší pocit z jízdy, poněvadž než tam Lojza zaharaší z dvojky na tři, máme tam s pádly již za pět a valíme 200! Ono to není o tom srovnávat staré typy manuálů ze starých herek, ale podívat se na současný vývoj a ten porovnávat! Domluvte si Vy manuálkové zkušební jízdu u svého autosalonu - miláčka své značky a užijte si tu jízdu s pořádným automatem! Až potom vystoupíte z auta tak sem piště teprve svý výplody a nevařte tady z vody.kuny
Re: A co má pod volantem FERRARI F-430 F1 ty trumpeto???
Motáš spolu jablka a hrušky. Automat v pravém slova smyslu žádná pádla nemá a řadí si sám podle potřeb, které si nějak odvozuje od sešlápnutí plynového pedálu a otáček motoru. Pádla jsou něco úplně jiného! Ta řadí přesně na přání řidiče a je jasné, že převodovka bez šaltpáky a táhel je schopná řadit rychleji.... To, co má to Ferrari je sekvenční řazení.Josef
S automatem mate velke ztraty vykonu..
a to zvlaste pri akceleraci (az 30%). Precetl jsem si v teto debate aspon polovinu nazoru, ale jak se zda tohoto si jeste nikdo nevsiml. Nezapominejte, ze v pripade automatu nejde o prime mechanicke spojeni mezi motorem a zadni napravou. Jezdite na hydraulickou turbinu. Je to neco jako Peltonova nebo Francisova na Slapech, jenom mensi. Tam nutne dochazi ke ztratam (tepelnym-olej se musi chladit). Ten kdo tomu neveri, tak at se pokusi roztlacit auto v pripade, ze mu selze starter. Od napravy se mu zadny kroutak k motoru nedostane!kuny
Re: S automatem mate velke ztraty vykonu..
Člověče pepíku, popisuješ pouze automat s hydrodynamickým měničem, v současnosti nejrozšířenějším spojovacím ústrojím. Má spousty pozitivních schopností - například v rámci jednoho převodového stupně umí měnit převod 0,5x - 1x, necuká atd. Pak má tu nectnost, o které píšeš. Ale takovéto hydrodynamické měniče se používali snad pouze v USA a jsou dávno minulostí z důvodu té ohromné neefektivity. V moderních spojkách je přidána ještě elektromagnetická spojka (dnes ve všech automatech s HD měničem), která pevně sespojkovává výstup z motoru s převodovkou. Tedy tyto ztráty odpadají.Rood
automat
Ackoli jsem byl zastancem manualu tak jsem si oblibil automat. Kick down nefunguje za dve vteriny jak tady nekdo psal ale do 0,5 vteriny se vejdu, tempomat je u automatu (alespon americkych) samozrejmosti takze pohodicka na dalnici. Kolik z vas na dalnici radi? Ja mam stejne u jineho auta porad za 5...farkoid
Nesmysl...
Jimmi
Re: Nesmysl...
Na to člověk nemusí být konstruktér motorů, aby na první pohled poznal, že se zase jedná o Kachnu made in iHeute Junge frontevlakno
tyranx
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...