Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Suzuki Grand Vitara: Do města i do terénu

U Suzuki se přepisuje historie. Jedno z prvních SUV, které udělalo díru do světa, se změnilo od loga na přední kapotě po koncovku výfuku. Nová Grand Vitara už je k dostání i na českém trhu. Je novější a pohlednější, na image auta do přírody ale nezanevřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Helena

Zberry,

subaru je dobra, ale je nizsi nez suzuki, uvazovala jsem o ni, ale asi bych ji na tech mych necestach znicila. Jinak tady vidam i 20lety subaru, a porad jezdej.

0/0
10.9.2006 7:47

Helena

Tak nevim,

asi je to v Evrope jiny...mam novou 2006 suzuki grand vitara, 2.7 litru motor, ma to vsechno mozny - jako treba ESP, v terenu se to chova lip nez cokoli jinyho, no a na silnici to ma dobrej vykon. A tim terenem myslim necesty treba nahore na pohori Sierra... Predtim jsem mela to samy jenze rok 2002 a ani po 80 tis. majlich po cestach i necestach nebyl jedinej problem. A ze ty "dirt roads" tady normalni auto odrovnaj! Za podobny auto ve stejny vybave (6CD, klima, vyhrivani sedacek, siberak, kuze, vsechno v elektrice, atd...) bych dala asi jednou tolik. A zaruku tu na to davaj 100 tis. mil nebo 7 let. A cena? 24 tis. dolarku. Jediny, co nemam rada, je ten stalej pohon vsech 4 kol, na ty stary suzuki jsem mela manualni razeni na 4WD, bylo to - aspon pro me - lepsi.

0/0
10.9.2006 7:45

zberry

Suzuki Grand Vitara

Mam Vitaru objednanou. Mate s ni nekdo zkusenost? Mi znami mi rikaji, ze to neni dobra volba, ze jsem mela zustat u Subaru Forestra. Diky.;-)

0/0
13.8.2006 10:28

x

BMW
BMW,BMW,BMW
0/0
13.10.2005 13:28

PSE

Re: BMW
SOUHLAS, SOUHLAS, SOUHLAS -> Když to stálo na těch 19" kolech a člověk by si všímal jen předku tak 100%
0/0
15.10.2005 11:45

Radek

Pokud zústavá rám...
Pokud v koncepci zůstává žebřinový rám, redukční převodovka a uzávěrka diferenciálu, tak na toto auto prostě jiné značky nemají. V tom by jim Suziky vypálilo rybník.
0/0
13.10.2005 10:16

MrOyzo

Dovolím si nesouhlasit.....
Není podle mě lepší offroad než Nissan Patrol - klasická konstrukce, žebřinový rám a pětikvalt s redukcí. Motor 3.0TD, přiřaditelný pohon všech kol,diferák s omezeným prokluzem.....to je kára! I když mu Vitara trochu dýchá na záda, to je pravda. O Hummeru se nemá cenu bavit, ten je zaměřením a cenou úplně jinde....
0/0
13.10.2005 13:15

Radek

Re: Dovolím si nesouhlasit.....
Jezdím Suzukou i Patrolem. V tom samém terénu. Stoupat nahoru nemá problém ani jedno auto, ale dolů po dešti je Suzuka doma, protože je lehká, Patrol jede jak po másle, ale mimo štreku.
0/0
14.10.2005 13:33

Mára

Motory
Auto je moc pekny, ale nejak si nedovedu predstavit, ze projizdim slozitym terenem s motorem 1,6. Ta afta tomu chybi
0/0
13.10.2005 9:35

Radek

Re: Motory
Zřejmě nevíš, co říkáš. Motor 1,6 a redukční převodovka je do každého terému s tímto autem pohodička. (Jestli mluvíš o terénu a ne o polní cestě).
0/0
13.10.2005 10:18

Honza V.

Re: Re: Motory
No, tohle auto je spíš na tu polni cestu, něž do terénu.....
0/0
13.10.2005 10:55

tojejedno

Re: Re: Motory
No nevim. Letos v létě jsem jezdil v Lokti po motokrosové dráze. Nejdřív s VW Tuareg 2,5 TDi. Auto pohoda, ale prudký výjezdy ten motor prostě nezvládal. Muselo se to jezdit s rozjezdem a nahoře se to stejnak dusilo. Pak sem si to dal se svym Jeep Cherokee 4,0 a těch kopečků jsem si ani nevšim. A nedokážu si představi jezdit takovýdle věci s upocenou 1,6. To je motor tak do trabanta a ne do rádoby off-roada.
0/0
13.10.2005 11:03

aha

Re: Re: Re: Motory
Panove, co to tady zvanite? Podle zkusenosti od lidi, co auta do terenu skutecne pouzivaji a dokonce i podle srovnavacich testu se ty vase lestenky mohou jit bodnout.
Nic proti Cherokeemu, nebo Touaregovi, ale do terenu bych rozhodne vsadil na Nivu (obsah 1,6), nebo Samurai (1,3)... Male obratne auto (kratkou Vitaru do toho jeste lze radit) toho v terenu dokaze s malym motorem rozhodne vice, nez 3t vazici mastodont se sebevetsim motorem.
0/0
13.10.2005 23:06

vasik

Re: Re: Motory
na motoru do terénu je jednou z nejpodstatnejších věcí křivka a výše kroutícího momentu a ten obvykle mívají diesely příznivější, pokud nebudu hovořit o přeplňovaném benzínu s turbem. Ale ten se montuje do jiných typů aut. Vím o čem mluvím, manželka má kraťase Hondu HR-V 1,6 obsah moc to nejelo, dal jsem to přečipovat, změnil se krouťák, výkon 150HP a mohu říci, že v rozumném přiměřeném terénu je to super, zkoušeli jsme to na autokrosu a dobrý.
0/0
13.10.2005 11:36

davy

H2
nafta je nutnosti myslis? mam v offroadu benzin (6,0L), a nemohu si stezovat:-)
0/0
13.10.2005 11:54

vasik

Re: H2
O tom není řeč, kde je nadbytek výkonu tam jsou krouťáky i u benzínu vyšší. Jezdil jsem s Chryslerem OF ROAD s 5,7 HEMI a tady už skutečně není co řešit. Pokud vím, tak diskuze se vztahovala k Suzuki cca 1,6 až 2,0 a tady je to zase jinak.
0/0
13.10.2005 12:21

Atomas

SUZUKI
začíná vyrábět pěkný káry. Vitara vypadá moc nádherně a Ignis taky není k zahození ( za cenu fobie ). Jen tak dál
0/0
13.10.2005 9:14

Jenicek25

Re: SUZUKI
Potvrzuji, mám nového Swifta a maximální spokojenost. Za ty peníze, kam se hrabe Fabie, 206, Corsa nebo podobný auta. Za 360 tis. mám auto v max. výbavě včetně 8 airbagů, klima, CD+6 repro, vyhřívané sedačky a zrcátka, v elektrice, metalíza, zamykání zpátečky, systém odemykání a startování bez klíčku, 15" litá kola, mlhovky, ABS s EBD, posilovač atd.,  s motorem 1,3 16V/68kW na auto s 1025kg pohotovostní hmotnosti. A nová Grand Vitara je velmi povedené auto, škoda jen, že zatím mají velmi omezenou nabídku motorů. Ale měl by se pod kapotou objevit brzy i diesel, myslím, že to má být  1,9 dCi od Renaultu.
0/0
14.10.2005 13:55

davy

wow
to vypada dost dobre, cena prijatelna...asi to poridim manzelce:-)
0/0
13.10.2005 0:13

ze3gg

Re: wow
V tom tridveraku jsem sedel, je to fakt pekny. Mozna pro manzelku skoda. Z.
0/0
13.10.2005 5:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.