Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praze hrozí dopravní kolaps

Město zaplaví další desetitisíce aut. Po dokončení nových úseků dálnic vedoucích do Prahy přibude v metropoli čtyřicet tisíc aut denně. Okružní dálnice kolem Prahy chybí. I proto hrozí, že již za rok počet aut v ulicích výrazně vzroste.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirmat

opět se vracím k tomu,
že jedniné řešení je dálnice Cheb,Plzeň,Tábor,Jihlava a napojení na D1 pod Brnem,nebo Teplice,Hradec Králové,Ostrava.Pokud se bude všechna doprava směrovat přes Prahu,bude to čím dál horší.Návrh Šimonovského o rozšíření D1 o jeden pruh je z oblasti scifi.Náhrady společnostem,které zde mají benzinové pumpy a restaurace by byly neskutečné a to nemluvím o rozšiřování mostů a pod.
0/0
20.10.2005 14:44

Poslední nespěchající

???
Jediné řešení, které ulehčí silniční dopravě, je přesun nakladu na železnici, ostatní přinese jen krátkodobé zlepšení. Jinak nevím proč např.D1 nemá záchytné parkoviště, nabízelo se u stanice metra Roztylská. Jenomže se dalo přednost OBI a T Mobilu. Další kravina je autobusové nádraží v centru města, opět se nabízí řešení na okraji. Všechny autobusy z Moravy, Slovenska a jižních Čech jedou zbytečně až na Florenc. Jedna z  příčin naprostého kolapsu Jižní spojky např. spočívá v naprosto nevyhovujícím řešení křižovatky na Barradovském mostu. Místo aby směr na Barrandov byl hlavní průjezdný, autor vymyslel hlavní směr na Smíchov, proto se  musí  čekat na dvou semaforech. A takových příkladů by se našlo více.
0/0
19.10.2005 9:45

V. Spinka

Re: ???
Jenže právě Jižní spojka - Smíchov (přesněji Zlíchovský tunel, Mrázovka, Strahovský tunel) je součástí vnitřního okruhu, zatímco ulice K Barrandovu je jen provizorium, než bude dostavěn okruh vnější (ze Slivence přes Vltavu k Průhonicím). Takže ten projektant to udělal dobře, jen nemohl tušit, že to provizorium tam bude skoro 20 let.
0/0
19.10.2005 10:24

Poslední nespěchající

Re: Re: ???
No jestli čtyřproudová silnice a most dlouhý jako Nuselák  je provizorium ta to už ničemu nerozumím. Trochu drahé provizorium.
0/0
19.10.2005 11:02

iq

2 okruhy a
cim driv tim lip. Okruh kolem okraje Prahy, a dalsi okruh kolem okraje stredoceskyho kraje. Cim driv tim lip. Auta tu byly, auta tu jsou a auta tu budou. Kazdy rok se jejich pocet zvysi.
0/0
18.10.2005 18:41

houba_

okruh kolem prahy
je jiste treba, ale pokud je do prace, tak by mi bohate stacilo nejake odstavne parkoviste u metra a dal.
napriklad u D8 jsou tato parkoviste 2 s celkovou kapacitou mozna tak 100 aut. pricemz k tomu holesovickemu si musim odstat v kolone - ono delat odstavne parkoviste hloubeji ve meste je vubec pekna zhov... adilost (Holesovice, Palmovka ...)
0/0
18.10.2005 8:24

killy

No.
Čekal jsem na Evropský v Liboci na kamaráda v půl devátý ráno. Od Kladna jedno auto za druhým. Průměrný počet osob v jednotlivým vozidle dosahoval čísla stejného s naší porodností - asi 1,1 ! Můžem to nazvat kolapsem jednotlivců...
0/0
17.10.2005 21:06

Daňový soumar

Redaktor je mimopražský???
V Praze nastal kolaps někdy před 10 lety. A korunu tomu nasadily obchodní centra na kritických místech u výpadovek - Černý Most, Zličín... To byl vůbec vrchol ouřednické "ynteligeňce".       
0/0
17.10.2005 14:37

Volant

Podekujte panum radnim, vcetene byvaleho magistratniho korupcnika Paroubka
0/0
17.10.2005 13:50

Sperminator

Děláte si prdel?
Ten kolaps už přece dávno nastal ...
0/0
17.10.2005 13:24

Petr

Re: Děláte si prdel?
Taky jsem si rikal, ze je ten clanek trosku opozdeny :)) Z Prahy nejsem, ale dopravni situaci znam lip nez autor clanku.
0/0
18.10.2005 10:03

E

Opravdu to ma vliv?
Nejsem odbornik, ale opravdu ma vliv dokonceni obchvatu Plzne na pocet aut vjizdejicich do Prahy? Domnivam se, ze pokud nekdo potrebuje jet do Prahy (od Plzne), tak tam jede a je mu celkem jedno, ze kolem Plzne neni dokonceny obchvat. To same plati o dalsich zminenych silnicich, respektive dalnicich. Zrejme to nebude tak dramaticke, jak se pise v clanku.
0/0
17.10.2005 12:15

LJ

Re: Opravdu to ma vliv?
No jo, ale kdyz nekdo jede z Budejovic do Teplic nebo pro me za me z Hamburku do Istanbulu, tak by zase nutne nemusel projizdet kolem Narodniho Muzea v Praze.
0/0
17.10.2005 12:39

jirin

Re: Opravdu to ma vliv?
No kdyby byla dálnice na Tábor tak jezdim do Prahy do práce kyždý den. Když neni tak raději platim v Praze podnájem a spousta lidí na tom bude obdobně.
0/0
17.10.2005 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.