Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Passat 2,0 TDI: Kvalita něco stojí

hodnocení iDNES 4,7/5 Volkswagen Passat šesté generace má všechny předpoklady navázat na úspěchy svého předchůdce. Elegantní zevnějšek spolu dobře propracovaným a prostorným interiérem, výtečné jízdní vlastnosti a bohatý seznam variant a výbavy ho řadí na samý vrchol segmentu. Lidovým vozem pro nejširší vrstvy už passat rozhodně není. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

passat

Me se libi b5.170 koni.19tdi.too je bomba

0/0
2.8.2006 13:50

VITAK

VW

čtu s hrůzou vaše příspěvky, ale absolutně nechápu, proč se tak do VW obouváte. Nebýt jeho, tak se zřejmě v MB do dnes dělali Favoriti a na Slovensku tak maximálně dvanácettrosky, které byly jako štafle už když sjížděli z výrobního pásu. Nikdo vás nenutí si VW kupovat. Pokuď se nemýlím, tak prakticky veškerá technologie ve Škodě pochází z VW. Nechápu proč tolik žluči na podnik, který Škodu zachránil. Vlastnil jsem už několi vozů od Škodovek přes japonské vozy a francouzské, ale s VW Passat jsem velmi spokojený. Vaše zluč je naprosto zbytečná a tak trochu z vás mluví typicky česká(slovenská) závist.(Y) 

0/0
2.5.2006 11:14

qwerty2

novy motor
170K motor je sice super a tahne jak parni lokotka, ale uz brzo bude common rail takze konecne bude mit VW moderni diesel, pak to bude teprve dobry auto, 3x na zarucnim servisu za 3 mesice mi pripada trochu dost, no jo dan za novy auto, dneska bych si auto ktery se vyrabi min nez rok nekoupil
0/0
10.2.2006 16:47

dddd

VW passat
když je VW tak špatný proč si je kupuje tolik lidí ať se každý stará o to co má doma a neotravuje lidi co maji pašounka....nazdar....
0/0
9.2.2006 13:41

Vaklaf

neposlechl jsem
Tak jsem si precetl vsechny ty zlucovite hlasky vyzkousel Mondeo, Toyotu, Hondu, Volvo a nakonec jsem Passata koupil. Je to Variant 2.0 DSG Highline a po sleve a bez DPH je cena skoro jako u nabouchane Octavie.Panove to auto je dobre, svizne, stabilni a robustni.Po mesici jsem s nim spokojen, DSG radi sametove, motor je hlucnejsi jen studeny diky PD ale pak se uklidni, aerodynamicky hluk je snesitelny a pres 200 s tim zas tak casto nejezdim. Interier je nemecky stridmy ale kvalitni a nevrze. Spotreba do 7litru a elektrobrzda je skvela a plynule rozjezdy v kopci jsou opravdu pohodove. Jezdim rocne 70.000 km. Passat mi pro tyhle ucely zcela vyhovuje.
0/0
25.11.2005 14:28

Kuko

Kvalita????
Aká kvalita,nemáte oči,lacné plasty ,úbohý volant a vraj kvalita.Poznám úbožiaka,ktorý si ide vlasy vytrhať tolké peniaze za taký šrot .Až po mesiaci zbadal,že kúpil mačku vo vreci.Drbnutá pozdľžna hrana na palubovke.Hlučný motor.Proste ŠROT
0/0
3.11.2005 12:08

DR

Re: Kvalita????
můžu se zeptat v čem jezdíš ty? prozraď nám to
0/0
3.11.2005 13:34

Kuko

Re: Re: Kvalita????
Peugeot 407.benzin 2,2 l šesťstupnová mech.prev.v plnej výbave bez kože.Netvrdím,že je najlepší ale určite lepší ako nový Passát.
0/0
3.11.2005 14:38

regazzi

Re: Re: Re: Kvalita????
Francouz ? Lepší ? Muhehehehehehe......
0/0
3.11.2005 17:03

LU

Re: Re: Re: Re: Kvalita????
Určite lepší,Nemci sú už s kvalitou ta,tam.Dokonca aj octavia je prepracovaná kvalitnejšie.Aj Kuko ma pravdu Radšej 407 ako passáta ešte lepšie 407 SW.Passát už není PASSÁT šetria na nesprávnom mieste a vypomstí sa im to
0/0
6.11.2005 11:30

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita????
No aby ne, když to dělaj Slovaci :oP
0/0
8.11.2005 20:29

Berki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita????
Mal by si vediet,ze v BA sa montuje Golf a Tuareg a to v nalepsej kvalite,dokonca aj Nemci chcu len auta z Blavy a nie turecke alebo spanielske ti mudrlant zlate ceske rucicky co nevedia vyrobit ani poriadnu prevodovku 
0/0
10.11.2005 12:22

Padlermatej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita????
Fakt jo?? Že češi neuměj dělat ani převodovku?? To seš asi pěknej bzík co? ? Např sekvenční převodovky SQS Reacing, který se výraběj v Liberci, se nemontujou sériově, ale patřej mezi ty nejlepší. Blížší info třeba v TuningMagazine č. 9 a 10. Tak tady nemektej něco o tom že to češi neumí. Jo a co se zpracování Passata týče, tak je daleko lepší než u Japonskejch, mno tomu se snad ani nedá říkat auta, ale spíše rakve :(
0/0
22.11.2005 19:28

Popo

Re: Re: Re: Kvalita????
Tak to si fakt k smíchu. Vždy´t je to malinká popelnice. Něco jako octavka II.
0/0
4.11.2005 8:20

Kuko

Re: Re: Re: Re: Kvalita????
Octavku poznas ved si Čech,ale ked ku nej porovnávaš 407 tak ku autam mas hodne daleko.
0/0
5.11.2005 20:34

pPPP

Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita????
zato ty tomu rozumíš jako koza petrželi! 407 Cha cha cha
0/0
7.11.2005 8:05

VITAK

Re: Kvalita????

Kuko jsi hrozný vůl! U Vás na Slovači se donedávna vyráběli akorát tak dvanácettrosky a dnes tady budeš kritizovat kvalitu VW? To snad nemyslíš vážně, joudo!!!!!!!!!!!

0/0
2.5.2006 14:20

šinkanzen

:o((((
Jedním slovem HNUS!!!!!!!!  Předchozí generace docela ušla, ale tohle je fakt odporný......hlavně ten vnitřek, zejména v "chudších" verzích.....utratit několik set tisíc korun a pak se dívat na ten "německy odporný" vnitřek......to by mě hodně nakrklo........ :o(((((((
0/0
3.11.2005 11:37

LU

Passát nie!!!
Idem si kúpiť auto strednej triedy mám na to 1,2 mil.Najradšej by som combi.Prvá skúšobná jazda na Passáte 2,0 TDI.Motor hlučný až hrúza.potom sa pridaju pneumatiky a nakoniec aerodinamický hluk pri 130-ke sa nedá normálne počuvať rádio,proste ŠROT!!!! neni hodný tých korun .Druhá skúšobná jazda Peugeot 407 SW benzín 2,2 vrstvené sklá hifi JBL v plnej výbave za necelých 1,1 mil.  Oproti Passátu obyvačka.Už ho mám doma neni o čom premýšlať .Octavka je tiež pomer cena úžitnosť  OK.Určite skôr Octáviu ako Passáta už len kvôli cene.         
 
 
 
 
0/0
2.11.2005 20:56

andy

Re: Passát nie!!!

Pockej rok, dva

0/0
20.4.2006 14:31

Mirek

velice podrobne informace:
www.GermanCarFans.com
0/0
2.11.2005 0:10

Preqapeny

Nevim, zda konstruktér zadních směrových světel...
někdy viděl své dítko v praxi. Včera jsem jednoho nešťastníka, který si tohle passátko koupil, málem sestřelil, protože jsem prostě neviděl, že odbočuje vlevo. Nízké Slunce nasvítilo plně zadní kombinované světlo a zřejmě blikající soustředný žlutý kruh prostě nebyl vidět!!! Takže majitelé Pašíků, bacha na to!!!! Konstrukční chyba jako BEJK!!!!
0/0
1.11.2005 21:24

Lasr

Re: Nevim, zda konstruktér zadních směrových světel...
Máš pravdu, dneska v Praze jsem měl stejný problém, ale zrovna ten maník s Pašíkem vjel do stínu a tak jsem si všiml, že má puštěný blinkr. Jinak nejlepší zadní světla má Audi A8!!! Diody svítí jak zjednaný a nedají se přehlédnout!!!!!
0/0
1.11.2005 21:32

Preqapeny

Re: Re: Nevim, zda konstruktér zadních směrových světel...
Doplňuji níže zmíněný test, ve kterém jsou kritizována směrová světla Pašíka. Jedná se o článek news.auto.cz/?article=3555, doporučuji přečíst...
0/0
1.11.2005 21:45

Fanóšek

Re: Nevim, zda konstruktér zadních směrových světel...
Ano, jde o velmi závažnou chybu, která může mít smrtelné následky!! Směrové světlo je prý vytvořeno z vysokosvítivých diod, bohužel je viditelné pouze z kolmého pohledu. Při rozdílném úhlu pozorování se intenzita světelného toku sníží až o 70 procent !! Viz test na news.auto.cz.
0/0
1.11.2005 21:34

leblon

rozhled
Je tendenci čím dál více menší schopnost výhledu z vozů. Navrhoval bych karoserii ve tvaru armádních OTeček.
0/0
1.11.2005 20:18

Volant

Re: rozhled
cim mene vidis ven, tim mene je videt dovnitr ....v Cesku dulezita deviza. A co to de jeste naplacat folie na sklo....
0/0
2.11.2005 15:55

Tatami

Ne
Koza neni dobytek a VW neni kvalitni auto. Tim je receno vse.
0/0
1.11.2005 20:14

sedum

Passat
Nemuzu hodnotit passat co se tyce jizdnich vlastnosti,nevim,nejel jsem s tim. Ale co se tyce vzhledu, kazdej passat je docela hruza,ale cim novejsi tim horsi a tenhle tomu teda suverene nasadil korunu. Takovy auto bych si za ty prachy nekoupil,to treba uz i nova Octavka je hezci...
0/0
1.11.2005 17:17

X

Re: Passat
Proč to sem zase znovu píšeš? Ty tak rád čteš svoje texty?
0/0
1.11.2005 17:24

sedum

Re: Re: Passat
to zas tak ani ne...bohuzel kdyz neco napises a po chvili das aktualizovat,tak ono se to vypise znovu...
0/0
1.11.2005 17:32

Honza

Re: Re: Re: Passat
to je pravda, chybi tu tlacitko "Aktualizovat"... to je takova poznamka pro programatory Idnes diskuze...
0/0
1.11.2005 17:52

--

Re: Re: Re: Re: Passat
Bill na to pamatoval a já mám takový tlačítko nahoře
0/0
1.11.2005 20:08

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Passat
Bill ano Idnes ne, kdyz posles prispevek, chvili ctes neco jineho, pak zapomenes a das Billovo aktualizovat, tak posles prispevek znovu... a o tom tu mluvime...
0/0
2.11.2005 17:22

X

Vždy to bude pouze a jen....
.... Passat, nic víc nic méně. Nevím na co si VW hraje a do jakých tříd chce pronikat, ale na luxusní vozy nebude mít nikdy. Navíc kdo by chtěl platit za luxus pod značkou "lidové vozidlo". Na to jou zde jiné značky a např. Toyota neprodává luxusní vozy jako Toyota, ale zvolila pro ně značku Lexus např. Jestli chce VW něco víc a někam jinam, tak by asi měl uvažovat o nové značce pro luxusní vozy a také několikanásobně zvednout kvalitu vozů o designu nemluvě.
0/0
1.11.2005 16:46

DR

Re: Vždy to bude pouze a jen....
No jestli si myslíš, že luxus je v názvu auta, tak tos asi jaruška, protože myslíš, že Phaeton je míň luxusní než Lexus????????????
0/0
2.11.2005 13:59

sedum

Passat
Nemuzu hodnotit passat co se tyce jizdnich vlastnosti,nevim,nejel jsem s tim. Ale co se tyce vzhledu, kazdej passat je docela hruza,ale cim novejsi tim horsi a tenhle tomu teda suverene nasadil korunu. Takovy auto bych si za ty prachy nekoupil,to treba uz i nova Octavka je hezci...
0/0
1.11.2005 16:41

Honza

Re: Passat
To je pravda... Oktavka vypada tedy mnohem lepe a zachovala si jakz takz svuj, mozna i evropsky vzhled...
0/0
1.11.2005 16:46

Honza

Passat
Je pravda, ze tento Passat je skaredy jak noc, hlavne zezadu a uvnitr. Opravdu je to podobne vychodnim vozum a to se mi moc nelibi.
Ke zpracovani musim rict, ze uz predchozi Passat nebyl nic moc... Mel jsem B6tku asi 2 roky (novou), 96kw, PumpeDiese a ke konci uz vrzala, klepala, vybrovala palubovka jako hrom. To same zadni svetla a dalsi dily. Dalsi nevyhodou toho motoru byla velka hlucnost.
Co se tyce jizdnich vlastnosti, tak nejsem zadny dravec, ale mam rad sviznou jizdu a diky 235tkam to i celkem drzelo... Tim padem to nemuzu nijak moc posoudit, jak by se to chovalo na standartnich 195tkach...
No ted mam starsi A6tku, Quattro na 195tkach drzi jak pribite, 2,5Tdi sice chrochta jako prase, ale vevnitr nic neklepe, nevybruje a jsem spokojeny. Spotreba je vicemene stejna. Celkove je vevnitr tizsi a pohodli je diky vyssi tride lepsi...
Takze pokud bych se dnes rozhodoval, tak pokud to moznosti dovoluji, priplatil bych si za Audi, ktere je proste a je
0/0
1.11.2005 16:22

sidney

výbava
U politiky VW mne zarazily dvě věci
- do nejvyšší výbavy lze dát pouze jeden typ sedaček (ten nejluxusnější), do kterého se ale vyšší a širší člověk nevejde.
- od včerejška nepřijímají objednávky verze Comfortline s chromovanými okraji oken. Zcela to změní vzhled. U auta za 900 tis. dost nepopulární krok, udělat z něj vizuálně auto nižší třídy
0/0
1.11.2005 16:06

captain

Passat - kombi nebude?
Slyšel jsem, že nový Passat ve verzi kombi už nebude, je to pravda?
0/0
1.11.2005 15:52

free

Re: Passat - kombi nebude?
no stojí u každého dealera - takže je
0/0
1.11.2005 16:05

Hrustic

B5
Design B5-ky uz je asi bohuzel neprekonatelny  :(
Bohuzel se to zacina priblizovat Asiatum a Francouzum (viz. napr. Golf V) ...  
0/0
1.11.2005 14:19

kuny

Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
Standardní cinty a chlísty nevzdělaných redaktorů. Minulá verze Passatu s pohonem všech kol měla lepší zavěšení kol než ta současná! Tedy jízdní vlastnosti se nemohli zlepšit! Víceprvková náprava vzadu je jen reklamní tahák a nesmyslně drahý krám! Vlečená náprava udělá stejnou službu, je jednodušší a levnější.
0/0
1.11.2005 14:05

Jimmi

Re: Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
Já mám na zadní nápravě McPhersona se stabilizátorem (stejně jako vpředu) a mohu potvrdit, že to má mnohem, mnohem lepší jízdní vlastnosti než většina obdobných aut s vlečenou nápravou.....
0/0
1.11.2005 14:42

kuny

Re: Re: Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
No, vlečená náprava je jednodušší než McPherson a na kole bez rejdu (zadní náprava) má zhruba stejné vlastnosti (proti McPhersonu vlastně neumí akorát rejdovat). Mimochodem, Twingo a Opel Astra G (dnes jako classic II) jsou dvě auta, která jsem měl tu čest dlouhodobě jezdit (mimo jiné). Obě mají vpředu McPherson a vzadu vlečenou nápravu a pohon předních kol. Jízdní vlastnosti se nedají srovnat. Neutrální chování Astry vs. poskakující trpaslík.... Ono je to i o dalších vlastnostech - třeba o rozměrech, hmotnostech a vyvážení vozu. Pro všechny zastánce složitějších řešení pouze uvádím jeden fakt, že letošní vítěz rally - Citroen má vzadu vlečenou nápravu... 
0/0
1.11.2005 15:39

Jimmi

Re: Re: Re: Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
Vítěz rally asi nebude mít vlečenou nápravu, když se jedná o specifikaci WRC a má to náhon (sorry, pohon) na všechna čtyři kola  Jinak trvám na svém hodnocení McPhersona vzadu po sedmi letech provozu s tímto.....
0/0
2.11.2005 9:19

PP

Re: Re: Re: Re: Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
vleč si vzadu co chceš, i babičku, my si budeme jezdit s aktivníma nápravama...
0/0
2.11.2005 14:05

PP

Re: Re: Nová víceprvková zadní náprava... chachá!
No jednoznačně! Co to zase psalo za magora? Vlečná náprava je stejná jako 4prkové zavěšení se zkutným stabilizátorem jo??????????? Kreténe jel si v tom někdy???????????
0/0
2.11.2005 14:02

Spratek

_________________________________________________________________
Mě to připomíná nějakou rejžu. Hlavně ze zadu. Bych řekl, že trochu Toyota Camry.
0/0
1.11.2005 13:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.