Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Francii se na ojetém loganu vydělává

Na levném renaultu lze ve Francii vydělat až tisíc euro. Pařížský deník Le Parisien napsal, že ceny ojetých loganů přesahují až o tisíc euro ceny nových. Logan, který se ve Francii prodává pod značkou Renault, je na tamějším trhu pro letošek beznadějně vyprodán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

greba

ohen
Mene boli, kdyz shori Logan za 5 000.- nez Audi s AL karoserii za 50 000,-. Navic hlinik se roztavi a ucpe kanalove vpusti. Ale o tom nam muze vice rici odbornik nebo blb revo.
0/0
10.11.2005 17:37

krakra

Přesně tak
Přesně tak, Thalia byla určena pro chudší trhy, takže i pro Český.
0/0
9.11.2005 20:34

fred

Thalia
zajimave je, ze ve Francii jsem nezahledl na ulici jedinou Thalii, ale  Clio tam bylo na kazdem rohu. Pritom Clio se neda s Thalii vubec srovnavat, prestoze Thalia je od Clia odvozena. Ze by Thalia byla urcena pro jine trhy, nez francouzsky?
0/0
8.11.2005 8:07

Mára

Re: Thalia
No ono to bude hlavne tim, že se tam Thalia označuje jako Clio. Tím padem Thalia neexistuje. Je to stejne jako Fabia hatchback a Fabia sedan.
0/0
8.11.2005 14:24

kiwi.J

Re: Re: Thalia
ty cu... asi autum hodne rozumis co?
0/0
8.11.2005 23:21

Mára

Re: Re: Re: Thalia
Ty jsi byl asi nejdal v NDR, co? Zajed si nekam, kam se tahle auta vyvazi. Treba Tunis. Najdes tam miliony Thalii, ale vsechny jsou oznaceny jako Clio, blbecku
0/0
9.11.2005 10:18

pepa

Re: Re: Re: Re: Thalia
V Recku jsem letos videl Thalii a byla taky oznacena jinak. Nejspis fakt jako Clio.
0/0
9.11.2005 15:57

tom

Re: Re: Thalia
o to nejde, proste jsem tam zadne takove auto na silnici nezaregistroval
0/0
9.11.2005 8:25

revo

jste komičtí
Jací odborníci se zde trumfují .... Lůza se opět trumfuje vozy pro chudé. Jen nechápu jak se může povyšovat majitel Škodofky, nad majitele Dácie ? ? Obě značky ( jak Škodofka tak i Dácia ) jsou slepence z koncernových dílů smontované ve východní evropě, jednou z technologií VW jednou Renault ! !   Jak Škodofka tak i Dácie, jsou auta z východu, které si normální člověk nekoupí ! ! A je mi jedno že má Logan větší rozvor než Oktáfka2, obě značky jsou ,, pleps ,, . Já mám  stále jasno : AUDI A3 3.2 V6 ( 250 koní ) to je správná volba ! !  Kdo nevěří a je ochoten jezdit v podprůměru typu : Škodofka, Dácie, korejci nebo japonci Honda-Mazda, je ztracen ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO ! !
0/0
7.11.2005 23:40

Ptak Loskutak

Re: jste komičtí
Omyl komiku, Skoda se vzdy vyrabela v Evrope stredni a nikoli vychodni, jak uvadite.
0/0
8.11.2005 0:44

škodovák

Re: A ty stupído největší!!!!!!!!!
Už jsem tě tady dlouho neviděl , myslel jsem , že jsi konečně uznal to , že jsi zralej pro psychiatra a šel jsi na duševní očistu, ale jak je vidět , jsi doživotně ztracen.Jen pro upřesnění , tvoje Audi v tomto případě je taky slepenec z koncernových dílů, dokonce , některé díly pro Audi dělá škodovka...
0/0
8.11.2005 6:47

Dr. Taby

Re: jste komičtí
Tak s tím se jdi bodnout - už tady prudíš tak dlouho, že to tvoje (možná jen vysněný) audi už musí bejt pěkně na odpis. Doporučuju ti přejít na Dacia Logan 2.0 S2000 (260 koní) 0-100 pod - 4s.
0/0
8.11.2005 8:00

Škopek

Re: Re: jste komičtí
Ta asi nemá s Loganem moc společného co?:) Už jen ten motor s Hondy S2000!:))
0/0
8.11.2005 16:36

kaniball

Re: Re: Re: jste komičtí
0/0
10.11.2005 9:59

freestyler

Re: jste komičtí
hehe, komiku, audi je koncernovej wágen s vw :-) muhehe, to asi při svojí omezenosti nevíš, co , frikulíne! Sy blbej jak troky.
Nastartuj ten svuj setrvačníkovej modýlek a vodfun do rasově čistý říše, blbe!
0/0
8.11.2005 10:55

JiF

Re: jste komičtí
Ach jo. Revo uz me ani nepobavi. Ztraci stavu. Asi mu Burago zrusilo vyrobu A3.
0/0
8.11.2005 11:32

vkman

Re: jste komičtí
Audi A3 je dobry mozna pro blbou blondynu, zadnej motor mu nepomuze, vzdycky to bude nakupni taska.
0/0
7.12.2005 8:18

MHD

A co bus?
Lidi, co jezdi Loganem jsou nezdvorili a bezohledni. :-) Jeste se mi nestalo, ze by me nejaky ridic Loganu svezl, zatimco ridici autobusu, metra a tramvaje uz me svezli nekolikrat. Takze muj velky sen je koupit si nikoliv Logana, ale autobus. Ten pusobi pozitivne na charakter. ----------------------------------- Ad autor clanku - doufam, ze pristi clanek bude o tom, ze v Cechach se ojeta Skoda Fabia prodava za cenu o 30 procent vyssi, protoze stejne jako ve Francii si lidi preji kratsi zaruku a pripadna prekvapeni po prvnim majiteli u ojeteho vozu. A jsou za to ochotni priplatit. :-))) -----------------------------------
0/0
7.11.2005 18:24

Hans

VW versus Dacie, vitezi Dacie
Tenhle segment malejch aut je ted nejvic rostouci na svete, auta jako Dacie pod 200.000 Kc je presne to co se nejvic prodava a ma uspech. Stejnej koncept levnyho auta fungoval vsude na svete, VW do Brasil treba delal jen maly auta viz Gol a Fox za za dobu 50let co maji v Brazilii fabriku nebyli ani jeden rok ve ztrate.Ted si uvedomili ze v Evrope nemaj co prodavat,viz Polo za 400tisic Kc.,nemecko de hospodarsky navic do haje. Proto novinka-budou vozit z Brazilie Fox za 239.Je to ale oproti Dacii jen takova lehka plechovka kterou se svezes po Copacabane ale ne po silnicich v CR.Dacka je presne to co trh potrebuje,skoda ze neni este levnejsi, tech 150-160 za novy auto se 4letou zarukou.Skoda toho jmena, ze ji neprodavaji jako na zapade pod renaultem.CR se teprv ekonomika rozviji a sme hospodarsky podobne co jizni amerika,nekteri dovozci jako daewo si to uz uvedomili a sladili oznaceni pro treti trhy na chevrolet a prodavaji hlavne levny modely.Dacie si urcite povede dobre.
0/0
7.11.2005 16:53

Jan

Oltcit
S tim loupanim barvy... Asi je to porad stejne v Rumunsku... Ja si koupil poprvé nové auto v roce 1988 - rumunského Oltcita. Na tehdejší dobu krásné auto, citroenová elegance, měkká jízda, moderní design interieru - měl jsem ho moc rád.
ALE - byly s tím furt starosti - oloupávala se barva na lištách, za 2 roky prorezlé hrany dveří, zůzné gumy a i benzíhové hadice za 2 roky zpuchřelé, těsnění propouštělo olej, brzdové destičky po 20000 km pryč, nechytalo to atd... I když něco z těch problémů LOGAN asi taky bude mít, určitě se rumuni několikanásobně zlepšili a bude to spolehlivější, než tehdejší Dacia nebo Oltcit. A když jsme ty vydrželi my, dnešní mladé rodině to bude sloužit dobře a levně taky !
0/0
7.11.2005 15:37

von Kleist

Re: Oltcit
Oltcit v roce 88 ? - to tedy byl kauf! Design naprosto hroznej, spolehlivost mizerna, jeste horsi nez S120 kolem roku 80... Kupovali si to hlavne ti, kteri chteli mit za kazdou cenu odlisny auto - a to bylo tez jediny, co tim ziskali.
0/0
7.11.2005 17:21

Stone_Pilot

Re: Re: Oltcit
Souhlasím, Oltcit byl děsnej křáp. Ale spousta lidí si ho koupila proto, že na něj na rozdíl od Favorita nebo Žigulíka nebyl pořadník. Prostě když někdo potřeboval auto a nemohl čekat a nechtělo se mu podplácet, tak to byla jedna z mála variant.
Moji rodiče  ho měli taky, jako student jsem s ním docela dost najezdil. V zimě se to nedokázalo kvůli chlazení vzduchem vůbec zahřát, kosa v kabině jak hrom, při zastavení sytič nutný. Každou chvíli prdla nějaká pojistka. Vrzání snad ze všech koutů a po 6 letech se to rozpadlo (bez nadsázky, doslova to celá zrezavělo a odmítlo jezdit).
0/0
7.11.2005 19:53

frikulin

Re: Re: Re: Oltcit
no tak to bolo luxusne utratených 70 či 80.000 Kčs, alebo kolko to stálo (celkom dosť z dnešného pohladu)
0/0
14.2.2006 10:37

Andee

Snobi
Když čtu ty příspěvky tady, tak si opět připomínám, že žijeme ve snobském Česku. Teorie kdo má Logana = socka je opravdu k blití. Logan se mi nelíbí, nekoupil bych si ho, ale jestli někomu přináší za ty peníze odpovídající užitek, ať si ho koupí. Už nejsme v socialismu, abychom měli na výběr tráboše, varˇ%tase, ladu, dráčii a škodovku... a dost. Ale pro některé jedince by to bylo řešení jejich mindráků a nemuseli by tu urážet ostatní...
0/0
7.11.2005 15:33

Mára

Re: Snobi
Ja ti to vysvetlim. Jsi na serveru, kde kazdy prispevatel vlastni super karu, ketra nejde pod milion. Jak se rika - papir snese vsechno. To, ze v realu je prumerny vek aut tusim 12 let radeji nemluvim. Ja jsem Thalii koupil a nestezuju si. Je to porad lepsi nez mit 12 let staryho favorita nebo Felicii z roku 95. A ze jich je dost. Jsou to jenom kecy zoufalcu. Me to uz nevytaci
0/0
8.11.2005 14:28

libienski

Trefa na trh
Překvapivé, že Logan uspěl i na francouzském trhu moc není. V každé zemi je větší část motoristů, která je holt odsouzena o vozech střední třídy (pro střední střídu) jen snít. Čím víc na východ tím je těchto lidí více. BTW třeba v mexicu (otázka určitě daní a cel) by s touto cenou logan uspěl, protože za stejné prachy se tam prodává maličká Corsa v provedení sedan nebo taky různé místní paskvily a variace na VW Polo ironií osudu bude, když si začne Logan v jižní americe konkurovat s Nissanem Palantino, za kterým se skrývá u nás dobře známá Thalie:-))
0/0
7.11.2005 13:47

maxim

BMW
Minule jsem videl na VOX dokument o vzniku BMW rady 6. Rychle jsem pochopil, proc je to tak drahe auto. Pak byl dokument o vyrobe Alfa Romeo. Italove postavili koncept, vyjeli z fabriky, zadny moc testy. V dilen to vypadalo jako nekde u obuvnika. Alfy jsou pekny auta, ale ta priprava a engineering pred produkci se neda s BMW strovnat. No a k Dáčii se snad nemusím vyjadrovat. Chapu, ze i Porsche Carerra se dela rucne, ale to take jina kapitola.
0/0
7.11.2005 12:36

Dr. Taby

Re: BMW
Rolls se dělá taky ručně a není o tolik horší než Logan . www.autoklubdacia.cz
0/0
7.11.2005 13:01

spider

Re: BMW
To se absolutně nedá srovnat. Logan je levné auto určené pro běžný provoz milionů lidí, BMW řady 6 nebo Porshe Carrera je pro úplně jiné zákazníky za jiné peníze. Ty dokumenty jsem viděl a vůbec mě nepřekvapily. Italové odjakživa dělali auta citem, koneckonců důkazem jsou i dnes všichni velcí italští návrháři (pinnifarina a spol.). Němci jak známo žádné city nemají a tak využívají to co umí - systematičnost, trpělivost a pořádek. Udělají model interiéru a pak v něm tři měsíce mění pět tisíc odstínů čalounění a sto lidiček ze všech možných věkových a společenských skupin známkuje každou látku na stupnici od jedné do sto. Takhle dělají všechno, výsledkem je logicky auto, které je sice technicky blízké dokonalosti, ale moc individuality nemá.
0/0
12.11.2005 8:27

tom

trapaci
misto toho aby podekovali Renaultu resp. Dacii za laciny model Logan, ktery  mimo jine i tlaci cenu ostatnich vyrobcu dolu, tak se tu najdou omezenci, kteri  se tu budou do Dacie  navazet. Vic takovych Dacii a nebudete muset solit tolik za Skodovky, troubove
0/0
7.11.2005 12:32

v

Re: trapaci
fakt, jo ?? hmmm, ty jsi ale vědátor !!! crash test, kvalita výroby...nic ? máš to ale sladký život, člověče...
0/0
7.11.2005 13:08

tom

Re: Re: trapaci
jaka byla kvalita a crash test u Favorita  a starejch autaku. Chapes, ze tem lidem to zrejme staci. Bez si udelat radeji sam crash test
0/0
7.11.2005 13:13

Pedro

Re: trapaci
Souhlas. At zije levna konkurence. Aspon Skodovka tady bude muset zlevnit. Mam Fabii a az udelaji Logana hatchback ci kombi pak neni u pristiho auta co resit. Mezitm Rumuni vychytaji mouchy
Logan  Skoda
0/0
11.11.2005 10:29

Pavel di5

logan
mají jich nedostatek protože je spalujou
0/0
7.11.2005 11:45

Emül Posraldescu

Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Ale ať si každý dělá a koupí co chce, problém vidím ve struktuře nových majitelů dacií. Jsou to jednak tatíci, odkojení  škůdkami, žigulíky apod., které měli 20 let a čekají, že toto bude stejné. Myslím, že nebude...No a pak lidé, ovlivnění reklamou, kteří konečně jednou v životě chtějí nové auto. Kdo se rozhoduje pragmaticky, asi bude volit jinak - připlatí, nebo koupí ojetinu, která bude bezpečnější, hezčí, lépe se prodá atd.atd.atd. Ještě doporučuji použít google a vyhledat obrázky z továrny a z výrobní linky. Síla.
0/0
7.11.2005 11:06

Petr

Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
I na koleně jde vyrobit krásnou věc,třeba píšťalku. No jestli moderní auto o tom mám pochyby.
0/0
7.11.2005 11:12

tom

Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
co to tu plkas a proc otravujes lidi. Logan je rodinny prostorny vuz za bezkonkurecni cenu s kvalitnim motorem a jestli dotycni vydrzeli 20 let s zigulikem nebo Skodou, pak Logan je maximalne uspokoji i za dalsich 20 let.
Kdyz se chces do neceho obouvat tak to predrazenych  auticek z Kolina, kam se nic a nikdo nevejde popr. do Skodovek , ejichz vyrobce uz nevi, co by si za ne rekl.
0/0
7.11.2005 12:28

jk

Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
..to bych řekl, že je docela hodně blízko pravdě...
 
0/0
7.11.2005 12:36

Andee

Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
To je pěknej blábol, protože to má stejnou logiku jako to, čemu se snaží odporovat. Prostě Logan je levný auto a je to na něm vidět od pohledu. Ale někomu to stačí, tak ať si ho koupí. Když budu chtít manželce koupit auto do města, tak to určitě nebude Logan, protože má úplně jiný užitný vlastnosti. Koupil jsem jí Káčko a příští bude třeba Aygo. Prostě proto, že je malý a přitom bezpečný, což se při jejím talentu na parkování a stylu jízdy bude asi hodit. Dát jí krávu jako Logan, tak jí spíš nadělám starosti než pomůžu s přepravou...
0/0
7.11.2005 15:21

regazzi

Re: Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Ja bych se stydel svy manzelce koupit male auto typu Ford Ka....kde se bere ta povera, ze zensky maji mit maly auto? Copak ji nemas rad? Az se nekde naboura v plne rychlosti, z Kacka ji budou vyndavat po kouskach.....Mojí jsem koupil Octavii II a mam jakz takz klid, ze pri nehode prezije....
0/0
7.11.2005 18:27

mrazik

Re: Re: Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Tak zkus zaparkovat ve meste s Octavii II a az se nevejdes do pate mezery, do ktere se Ford Ka vejde, budes mluvit jinak.
Mimochodem ve meste se vetsina nehod odehrava do rychlosti cca 50 Km/h a vetsinou jde o plechy.
0/0
8.11.2005 13:55

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek.
Vzhledem k tomu, ze nejsme socky a nevadi nam parkovat na placenych parkovistich, nemame problemy.A do vnitrni Prahy, do histor. centra s autem nejezdime ani jeden, takze vase namitka je mimo. Preferuju to, ze manzelka nema problem s tim, jak slozi kocarek, event. nakupy a dalsi veci do auta. Jeji kamaradce koupil manzel Corsu, pral bych vam videt, co chudak holka zkusi, kdyz sklada kocarek do kufru, jak improvizuje s umistenim dvou autosedacek, nakupem a dalsimi vecmi do auta...
0/0
8.11.2005 20:18

ijs

Re: Re: Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
To si teda tý svojí moc nevážíš. Není moc nebezpečnějších aut, než vyrábí slavný koncern VW. To i ty tebou pomlouvaný Renaulty mají všechny 5* EURONCAP. O tom si slavná Ochcávka bude moci  ještě pořádně dlouho nechat jen zdát.
0/0
9.11.2005 12:53

Emül Posraldescu

Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
No uvidíme jak dlouho Dacia vydrží, ale výhoda je, že se dá servis udělat svépomocí, popř. u zručného kováře nebo kovotepce, příp. :-) A sorry, já bych svojí rodinu rozhodně Dacií nevozil. Rodina je totiž pro mě to nejdražší.
0/0
7.11.2005 13:28

tom

Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
jezdi si treba Liazkou at ochranis rodinku. Hlavne neotravuj naladu druhejm
0/0
7.11.2005 13:39

Hater

Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
jenomže např. nové Clio, Megan a Modus mají v crash testu EuroNCap 5*, zatímco např. u Škodovky je nemá ani jeden model, o tom se může zdát např. Fabii, Octávii 2 nebo Superbu! Logan je ještě super proti Hundai Accent, který má jen jednu hvězdičku a také ten drek lidé kupují ,,s akční cenou".
0/0
7.11.2005 12:47

Emül Posraldescu

Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Hyunday Accent aspoň vypadá jako auto, Dacie je tragédie. Ale ať si každý koupí co chce...
0/0
7.11.2005 13:23

Anonymouse

Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Mám důvodný pocit, že ten dnes prodávaný Accent je jiný, trochu novější auto, než to tenkrát v roce 1998 testovaný. Ale také to nebude jistě na dnešek žádný zázrak.
0/0
7.11.2005 15:38

Hele

Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Hvězdičky vyjadřují hodně, ale bez pořádného servisu jsou za chvíli na nic. Jezdím s Espacem již 4 roky. Super prostor, výborné jízdní vlastnosti. Ale v širším okolí ( do 70 km )není schopný servis a tím se vady na autě násobí a kumulují. A nemám čas jezdit do servisu se stejnou vadou 5x nebo jezdit do servisu 150 km. Proto další auto nebude Renault, ale nějaké s dobrým servisem. Např. pro firemní Škodovky je v dosahu 25 km několik velmi dobrých servisů.
0/0
7.11.2005 17:13

eda

Re: Re: Re: Osobně si myslím, že i Renaulty stojí za h...o, natož tenhle jejich výmotek...
Skodovky navic nemusi tak casto do servisu jako Renolt
0/0
7.11.2005 17:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.