Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ve Francii se na ojetém loganu vydělává

Na levném renaultu lze ve Francii vydělat až tisíc euro. Pařížský deník Le Parisien napsal, že ceny ojetých loganů přesahují až o tisíc euro ceny nových. Logan, který se ve Francii prodává pod značkou Renault, je na tamějším trhu pro letošek beznadějně vyprodán.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

greba

10. 11. 2005 17:37
ohen
Mene boli, kdyz shori Logan za 5 000.- nez Audi s AL karoserii za 50 000,-. Navic hlinik se roztavi a ucpe kanalove vpusti. Ale o tom nam muze vice rici odbornik nebo blb revo.
0 0
možnosti

krakra

9. 11. 2005 20:34
Přesně tak
Přesně tak, Thalia byla určena pro chudší trhy, takže i pro Český.
0 0
možnosti

fred

8. 11. 2005 8:07
Thalia
zajimave je, ze ve Francii jsem nezahledl na ulici jedinou Thalii, ale  Clio tam bylo na kazdem rohu. Pritom Clio se neda s Thalii vubec srovnavat, prestoze Thalia je od Clia odvozena. Ze by Thalia byla urcena pro jine trhy, nez francouzsky?
0 0
možnosti

Mára

8. 11. 2005 14:24
Re: Thalia
No ono to bude hlavne tim, že se tam Thalia označuje jako Clio. Tím padem Thalia neexistuje. Je to stejne jako Fabia hatchback a Fabia sedan.
0 0
možnosti

revo

7. 11. 2005 23:40
jste komičtí
Jací odborníci se zde trumfují .... Lůza se opět trumfuje vozy pro chudé. Jen nechápu jak se může povyšovat majitel Škodofky, nad majitele Dácie ? ? Obě značky ( jak Škodofka tak i Dácia ) jsou slepence z koncernových dílů smontované ve východní evropě, jednou z technologií VW jednou Renault ! !   Jak Škodofka tak i Dácie, jsou auta z východu, které si normální člověk nekoupí ! ! A je mi jedno že má Logan větší rozvor než Oktáfka2, obě značky jsou ,, pleps ,, . Já mám  stále jasno : AUDI A3 3.2 V6 ( 250 koní ) to je správná volba ! !  Kdo nevěří a je ochoten jezdit v podprůměru typu : Škodofka, Dácie, korejci nebo japonci Honda-Mazda, je ztracen ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO ! !
0 0
možnosti

Ptak Loskutak

8. 11. 2005 0:44
Re: jste komičtí
Omyl komiku, Skoda se vzdy vyrabela v Evrope stredni a nikoli vychodni, jak uvadite.
0 0
možnosti

MHD

7. 11. 2005 18:24
A co bus?
Lidi, co jezdi Loganem jsou nezdvorili a bezohledni. :-) Jeste se mi nestalo, ze by me nejaky ridic Loganu svezl, zatimco ridici autobusu, metra a tramvaje uz me svezli nekolikrat. Takze muj velky sen je koupit si nikoliv Logana, ale autobus. Ten pusobi pozitivne na charakter. ----------------------------------- Ad autor clanku - doufam, ze pristi clanek bude o tom, ze v Cechach se ojeta Skoda Fabia prodava za cenu o 30 procent vyssi, protoze stejne jako ve Francii si lidi preji kratsi zaruku a pripadna prekvapeni po prvnim majiteli u ojeteho vozu. A jsou za to ochotni priplatit. :-))) -----------------------------------
0 0
možnosti

Hans

7. 11. 2005 16:53
VW versus Dacie, vitezi Dacie
Tenhle segment malejch aut je ted nejvic rostouci na svete, auta jako Dacie pod 200.000 Kc je presne to co se nejvic prodava a ma uspech. Stejnej koncept levnyho auta fungoval vsude na svete, VW do Brasil treba delal jen maly auta viz Gol a Fox za za dobu 50let co maji v Brazilii fabriku nebyli ani jeden rok ve ztrate.Ted si uvedomili ze v Evrope nemaj co prodavat,viz Polo za 400tisic Kc.,nemecko de hospodarsky navic do haje. Proto novinka-budou vozit z Brazilie Fox za 239.Je to ale oproti Dacii jen takova lehka plechovka kterou se svezes po Copacabane ale ne po silnicich v CR.Dacka je presne to co trh potrebuje,skoda ze neni este levnejsi, tech 150-160 za novy auto se 4letou zarukou.Skoda toho jmena, ze ji neprodavaji jako na zapade pod renaultem.CR se teprv ekonomika rozviji a sme hospodarsky podobne co jizni amerika,nekteri dovozci jako daewo si to uz uvedomili a sladili oznaceni pro treti trhy na chevrolet a prodavaji hlavne levny modely.Dacie si urcite povede dobre.
0 0
možnosti

Jan

7. 11. 2005 15:37
Oltcit
S tim loupanim barvy... Asi je to porad stejne v Rumunsku... Ja si koupil poprvé nové auto v roce 1988 - rumunského Oltcita. Na tehdejší dobu krásné auto, citroenová elegance, měkká jízda, moderní design interieru - měl jsem ho moc rád.
ALE - byly s tím furt starosti - oloupávala se barva na lištách, za 2 roky prorezlé hrany dveří, zůzné gumy a i benzíhové hadice za 2 roky zpuchřelé, těsnění propouštělo olej, brzdové destičky po 20000 km pryč, nechytalo to atd... I když něco z těch problémů LOGAN asi taky bude mít, určitě se rumuni několikanásobně zlepšili a bude to spolehlivější, než tehdejší Dacia nebo Oltcit. A když jsme ty vydrželi my, dnešní mladé rodině to bude sloužit dobře a levně taky !
0 0
možnosti

von Kleist

7. 11. 2005 17:21
Re: Oltcit
Oltcit v roce 88 ? - to tedy byl kauf! Design naprosto hroznej, spolehlivost mizerna, jeste horsi nez S120 kolem roku 80... Kupovali si to hlavne ti, kteri chteli mit za kazdou cenu odlisny auto - a to bylo tez jediny, co tim ziskali.
0 0
možnosti

Andee

7. 11. 2005 15:33
Snobi
Když čtu ty příspěvky tady, tak si opět připomínám, že žijeme ve snobském Česku. Teorie kdo má Logana = socka je opravdu k blití. Logan se mi nelíbí, nekoupil bych si ho, ale jestli někomu přináší za ty peníze odpovídající užitek, ať si ho koupí. Už nejsme v socialismu, abychom měli na výběr tráboše, varˇ%tase, ladu, dráčii a škodovku... a dost. Ale pro některé jedince by to bylo řešení jejich mindráků a nemuseli by tu urážet ostatní...
0 0
možnosti

Mára

8. 11. 2005 14:28
Re: Snobi
Ja ti to vysvetlim. Jsi na serveru, kde kazdy prispevatel vlastni super karu, ketra nejde pod milion. Jak se rika - papir snese vsechno. To, ze v realu je prumerny vek aut tusim 12 let radeji nemluvim. Ja jsem Thalii koupil a nestezuju si. Je to porad lepsi nez mit 12 let staryho favorita nebo Felicii z roku 95. A ze jich je dost. Jsou to jenom kecy zoufalcu. Me to uz nevytaci
0 0
možnosti

libienski

7. 11. 2005 13:47
Trefa na trh
Překvapivé, že Logan uspěl i na francouzském trhu moc není. V každé zemi je větší část motoristů, která je holt odsouzena o vozech střední třídy (pro střední střídu) jen snít. Čím víc na východ tím je těchto lidí více. BTW třeba v mexicu (otázka určitě daní a cel) by s touto cenou logan uspěl, protože za stejné prachy se tam prodává maličká Corsa v provedení sedan nebo taky různé místní paskvily a variace na VW Polo ironií osudu bude, když si začne Logan v jižní americe konkurovat s Nissanem Palantino, za kterým se skrývá u nás dobře známá Thalie:-))
0 0
možnosti

maxim

7. 11. 2005 12:36
BMW
Minule jsem videl na VOX dokument o vzniku BMW rady 6. Rychle jsem pochopil, proc je to tak drahe auto. Pak byl dokument o vyrobe Alfa Romeo. Italove postavili koncept, vyjeli z fabriky, zadny moc testy. V dilen to vypadalo jako nekde u obuvnika. Alfy jsou pekny auta, ale ta priprava a engineering pred produkci se neda s BMW strovnat. No a k Dáčii se snad nemusím vyjadrovat. Chapu, ze i Porsche Carerra se dela rucne, ale to take jina kapitola.
0 0
možnosti

Dr. Taby

7. 11. 2005 13:01
Re: BMW
Rolls se dělá taky ručně a není o tolik horší než Logan . http://www.autoklubdacia.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autoklubdacia.cz
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...