Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C4 VTS: Šperk, nebo kočičí zlato?

hodnocení iDNES 4,2/5 Nic krásnějšího a nápadnějšího, než je Citroën C4 ve třídveřovém provedení, asi v nižší střední třídě nenajdeme. Označení VTS a vrcholný dvoulitr slibují mnohé, bohužel ale hlavně na papíře. Do zaslouženého označení "hot-hatch" má toto auto totiž dále, než by se dalo očekávat. Dobrému podvozku sekundují vynikající brzdy, požitku z jízdy se ale řidičovým smyslům nedostává. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mirek

Citroen musím jen chválit

R^citroen je skvělé auto. Záleží na kusech Technicky a vzhledem jsou jinde. TO SE MUSÍ UZNAT. Měl jsem škodovky a citroen je určitě lepší auto

 

0/0
29.7.2008 0:13

Matějásek

Citroen skvělé auto

Mám C 3 a je skvělá najeto 140 000 a žádný problém, záleží na kuse a na jízdě. A co předvádějí jezdci citroenu v mistrovstvích je bomba a skvělá reklama pro značku. Je to o mnoho lepší než dělat reklamy na světových šampionátech viz škodovka. Každý má možnost postavit do mistroství skvělé auto a citroen to hold umí škoda to raději nezkouší.

0/0
29.7.2008 0:10

Boslie

C4

Kdo v tom nejel, nepochopi, jak skvele je to auto. Co se tyce rizeni a razeni, o nepresnosti nemuze byt ani rec!!!

0/0
10.8.2006 18:26

BedlamW

Citroen??
Citroen?? Francouzske auto bych nechtel ani na obrazku!!!
0/0
24.11.2005 8:49

vůdů

Re: Citroen??
Dobře ti tak. Já ho mám a je perfektní:-)
0/0
19.12.2005 21:44

Leonardo Cupránek

L E O N
Proc jako konkurenci neuvadite Leon SportUp TFSI 136kW?
Stale je levnejsi, nez Citroen, ma lepsi jizdni vlastnosti, jeho vykon lze jeznoduse zvysit na 160 az 180kW a hlavne: odectete si z nej 19% DPH !
0/0
10.11.2005 12:09

Krumbach

Re: L E O N
Protože to není moc pěkný auto.
0/0
10.11.2005 13:32

Jenda

Re: Re: L E O N
Co neni pekne auto? Ten Citroen? No to souhlasim.
Nebo mas snad vlci mhu a myslels toto? : http://www.autorevue.cz/files/tapety/seat/prototype_5_800.jpg
 
0/0
10.11.2005 13:38

Oskar

Re: Re: Re: Re: L E O N
hmm, teda nic moc.
0/0
11.11.2005 12:25

Alfred

Re: Re: Re: Re: Re: L E O N
A ten citron jako je designovej zazrak?
Je to hnusny, divne se to ridi, je to od francouzu. Leon je alespon z dilu VW/Audi.
0/0
11.11.2005 22:27

wlasir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: L E O N
No jasně že jo. VW není žádná kvalita, spíš takovej podprůměrnej shit, tím bych se moc nechlubil. NO a až VW vyhraje nějakou rallye, tak přijď diskutovat, citroen je trojnásobnej mistr světa, VW umí akorát kulový. A soutěž evropský vůz roku? Tam se taky nedaří, prostě se těm autům od VW nedá věřit. :-)
0/0
14.11.2005 6:58

Alfred

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: L E O N
Jenze auto pro rallye a auto, ktere si kupujou lidi, to je proste neco uplne jinyho.
Ted do rallye vstupuje Lada. A i kdyby uspela, jaky to ma efekt pro zakazniky? Nula. Proste je to jen otazka marketingu: najmout tuningovou firmu, ktera postavi auto, koupit slusneho jezdce, zaplatit team.
O skutecne kvalite auta svedci to jedine - kolik lidi si ho koupi. A rekl bych, ze vetsina lidi da prednost Golfu pred C3, ne?
0/0
14.11.2005 13:21

Alfred

Re: Re: Re: Re: Re: L E O N
A ten citron jako je designovej zazrak?
Je to hnusny, divne se to ridi, je to od francouzu. Leon je alespon z dilu VW/Audi.
0/0
14.11.2005 13:18

Valdauf

Re: Re: Re: L E O N
A tenhle kepl na baterky dělaj kde,v Ugandě???
0/0
24.11.2005 17:17

Valdauf

Re: Re: Re: L E O N
A tomu říkáš hezký auto???Takovej pavkus jsem už dlouho neviděl.Kup si brejle a jdi si chválit svoje keply od VW.
0/0
27.11.2005 18:44

pepa_u

Posilovac s prodlevou?!
Jak mam rozumet popisu posilovace: "Elektrický posilovač řízení je asi tou největší slabinou C4 VTS, neposkytuje totiž žádnou zpětnou vazbu. Na pokyny k natočení kol reaguje s prodlevou a co se s nimi děje, lze jen odhadovat"
To je nejaky omyl ne? Prece nemuze volant reagovat se spozdenim. To by byla 100% jizdenka hrbitov.... (byt by to byly treba desetiny vteriny).
Zpetnou vazbu chapu, ale ta prodleva asi bude nesmysl.
 
0/0
9.11.2005 21:55

Speedy

Měl jsme možnost
se v tom svézt a mě to přišlo docela brko. A to mám sám dvoulitra benzína se 140 kobylama. Pravdau proti Focusu RS s 220 kobylama je to slabota, ale zase tam to žene turbo. Takže já bych to auto hodnotil kladně.
0/0
9.11.2005 12:19

Jean

C4
Musím (ač nerad) s recenzí téměř plně souhlasit. S VTS jsem jezdil (mam pocit, ze to byl dokonce stejny predvadeci vuz). Motor je opravdu subjektivne na 180k velice slaby a musi se hodne vytacet. Rizeni clovek neciti a nema kontakt z vozovkou. Se sportovnim vozem tohle auto nema opravdu mnoho spolecneho, ac se mi hodne libí. Tragicky je pak vyhled dozadu pres zadni delene okno. Podle me je to pomerne komfortni a rychlejsi (v zadnem pripade pak sportovni) auto.
0/0
9.11.2005 11:55

Speedy

Hmm francouzi
francouzi opět nezklamali a umí. Tři tituly mistra světa v rallye, před tím to třikrát vyhrál peugeot, ve formuli to válí renault a kde že je ten slavnej VW? Si akorát hraje na etalon, ale je to stejná paštika jako korejci.
0/0
9.11.2005 11:07

Mates

Re: Hmm francouzi
Podle vysledku rallye nemuzes posuzovat auta urcena pro komercni trh.
0/0
9.11.2005 11:19

Milion

Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Je to velice dobre videt, ze uspech francouzu v rally vubec nesouvisi s tim, co standartne produkujou.
Chcete se hadat? Tak vezmete nejnaslapanejsi produkcni peugeoty, citrony a dame si zavod se Subaru Impreza WRC STi (coz je taky standartni model Subaru, ktery se normalne prodava). Zajimalo by me, kdy by si na ty fracouzsky mixery vsadil...
0/0
9.11.2005 11:45

Speedy

Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Já Ti Imprezu neberu. Svýho času jsem měl Lancera EVO V, takže vím jak to auto jezdí, v impreze jsem taky několikrát jel a vím, že zatáčku kterou s GTI 206 jedu 120 už trochu na hraně, tak s imprezou vezmu 140 a ani se nehne. A jestli se naskytne dobrá příležitost ke koupi, tak váhat nebudu. Ale můžu ti říct, že 206 je z těhdle malej aut s jednou poháněnou nápravou zatím nejlepší, co jsem jezdil. Samo až po Focusu RS, ale to je sériovej extrém. No možná Saxo VTS s 1.6 bylo dobrý sportovní auto. Já jsme jenom chtěl napsat, že v tý C4 ten motor je silnej dostatečně a že francouzi tyhle auta umí. Jako na co mě bude audi se čtxřlitrem, když na okresce se mě bude držet kdejakej žebrák s polovičním výkonem.
0/0
9.11.2005 12:44

Mates

Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
To je sice hezky, ale je opravdu na hlavu padly posuzovat seriove vyrabeny vuz dle vysledku vozu F1, nebo WRC
0/0
9.11.2005 14:16

Janek

Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Ok, tak vemte soutěž car of the year, tam to hodnotí novináři z celý evropy a bych řekl, že tam němci nějak extra dobře nedopadaj. :-) Jo ovšem když tu soutěž dělá nemeckej časák, tak je to jiná, ale v celoevropským měřítku je to normální průměr. Si už uvědomte, že PSA, VW, Opel, Ford, Toyota Mazda jsou zhruba stejný krámy, Mercedes, Alfa, BMW. Volvo jsou podobný šmejdy, akorát o něco dražší. Bych z těch aut nedělal takovou vědu. Stejně to pak montujou Rumuni někde v Maďarsku, tak jakej pak stres.
0/0
10.11.2005 9:00

Mates

Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Vsak ja jsem rozhodne neobhajoval koncernovy auta. Jen jsem napsal, ze je blbost hodnotit seriove vyrabeny vuz dle uspechu souteznich specialu, ve kterych jsou vyuzity takrka kosmicke technologie.
0/0
10.11.2005 10:43

Jean

Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
No, 206 GTi je mezi nama pekna sr..ka. Ano, 180 koni s takhle malym autem hybe pekne, ale jde o to se take udrzet na silnici. Ne nadarmo plati, ze podvozek ma byt vzdy rychlejsi nez motor. Zde je tomu uplne obracene - podvozek je tragicky a to same plati o brzdach. Je to spis pojizdna rakev :-(
0/0
9.11.2005 17:44

Speedy

Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Tý cimbále a jel jsi v tom někdy a nebo jsi četl jen nějakou trapnou recenzi na iDnes. Brzdý to má vostrý tak akorát, jak se na sportovní auto sluší. Si zavlej na V group do Kladna a zeptej se p. Bičáka že je to na stejný úrovní jako Honda Civic Type R.
0/0
10.11.2005 8:56

Jean

Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Ale tady prece nejde o to, ze kdyz jen zavadis o brzdu, tak proletis prednim oknem... jde o to, ze parkrat ostre dobrzdis a pak slapnes na brzdy a auto vesele frci dal. No a obecne jizdni vlastnosti - to je fakt hruza. O tom se snad preci nebudeme ani hadat. Jo - to auto jsem mel pujcene na vikend od dealera.
0/0
10.11.2005 10:08

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Hm, tak to seš zřejmě jejich dobrej zákazník, protože ono jich v republice až zas tak není, o půjčování nemluvě. Půjčit na víkend, buď ten prodejce je tvůj brácha a nebo jsi do nich koupil už tak třetí 607, ne? Hele mám s těmdle autama něco najetýho a vychází mě to velice slušně v porovnání s konkurencí. :-)
0/0
10.11.2005 13:15

Jean

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Hmm, tak to jsem. Delam pro pomerne velkou leasingovku a s vetsinou dealeru (nejen Peugeotu) mam velice dobre az nadstandartní vztahy. Ale nejak si pomlcel o tech jizdnich vlastnostech, co? A porovnani s konkurenci? Clio Sport, Polo GTi, Fiesta ST... je videt, ze jsi v zadnem z nich nesedel. Vsechny jsou totiz vyrazne lepsi :-)
0/0
10.11.2005 15:11

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Tak si zase přečti ten test od štajfa. Hele jako sorry, ale Polo nebo Fiesta, to není konkurence. Jednak ten slabší výkon a konkrétně polo moc sportovně nepůsobí. S Cliem jsme jezdil, ale s tím starým, verze Williams, to bylo slušný brko, ale to nový bohužel neznám.
0/0
11.11.2005 12:03

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
Znáš Vojtěcha Štajfa? Motoristický novinář, jezdí se Subaru rallye, takže si myslím, že tomu trochu rozumí. Rozhodně víc než iDnes. Tak ti sem hodím kousek z jeho testu, jo? "Nízká váha, necelé čtyři metry délky a tuhý podvozek umožňují zažít za volantem mnohem víc adrenalinu než u miliónových sporťáků. Proti podobným kouskům neprotestují ani vynikající brzdy. I pro jednoznačné zaměření tohoto modelu se pak zdá těžko pochopitelné vybavení vozu samočinnou aktivací výstražných světlometů při intenzívním brzdění."
0/0
10.11.2005 13:28

muf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
ja jen k tem vystraznym blinkrum - to ma i Peugeot 307... ale je to relativne kratoucka doba, vetsinou prudce pribrzdite a pak frcite dal...
0/0
23.11.2005 22:36

lalik

Re: Cintroen WRC nemá nic společnýho s normálními citrony..
se trochu pletes Impreza WRC STi NEEXISTUJE!!! existuje Impreza WRX STi a pak Impreza WRC O5 momentálně, pak existuje jeste verze WRX STi Spec. C ta ma 320 koni oproti 265 konim u WRX STi. WRC O5 je uplne neco jinyho a s civilnima verzema WRX, WRX STi a WRX STi Spec C má taky málo společnýho, sice víc než nějakej citron nebo peugeot nebo fabie, ale rozdil to je dost velkej
0/0
18.12.2005 4:02

FTL

C4
Poslední zprávy o C4 z Francie = hoří dobře!
0/0
9.11.2005 10:23

Sony

Re: C4
0/0
9.11.2005 10:26

vtrdo

co?
musim mu nechat krasu ...ale co takhle kouknout i do krajiny za alpama - jak 3dverovej fiat stilo tak a to hlavne ALFA 147 GTA trosku krasou prevysujou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! by ste si mohli upravit hledi a koukat i jinam.... howk
0/0
9.11.2005 8:52

Fitipaldi

šperk nebo kočičí zlato ?
Je to permanentka do autoservisu ostatně jako každý výrobek made in France.
0/0
9.11.2005 8:37

Sony

Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Ty si jouda, a mas Francouze nebo si taky neco slysel???
0/0
9.11.2005 8:48

Fitipaldi

Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Jouda jses ty, to si nech pro doma. Mel jsem P309 a již nikdy více, za 6 let nezůstal kámen nak kameni měnilo se snad všechno-všechno jako z papíru, poddimenzované. Brácha měl R 11-věčně něco opravoval, furt něco vrzalo. Jedna známá měla Citroena BX - kufr plný trubiček a hadiček a stejně jí furt museli odtahovat. Známý si koupil P- partner - přestal mu fungovat rychloměr-komplet celý panel s přístroji.  Kolegové z práce si koupili P307 a tráví celé dny v servisu. Raději jsem koupil Toyotu-nenápadné vozítko, ale proti francouzům 5x předimenzované.
0/0
9.11.2005 9:38

Sony

Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
joudo, musis si kupovat novy auta a ne stary strepy!!!
0/0
9.11.2005 10:24

Fitipaldi

Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Ty jseš nenapravitelnej trouba. Příklad :rozvodový řemen P309 nový originál se přetrhl po 35.000km měněný v servisu.  U Toyoty a řady dalších Japonců jsou rozvodové řetězy, tak jak to bylo na těch starejch opovrhovanejch Š105/120.  Na Corolle taky někteří mění brzdové destičky až po 125000 km a mnoho dalších příkladů mezi výrobkem na 1 použití a autem typu "long live". Jezdi si dál moulo ve francouzích. Tebe si musí považovat za velmi dobrého zákazníka servisu - často a rád.
0/0
9.11.2005 10:47

Zdeněk

Re: Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Š 105/120 bylo OHV proto řetěz, u OHC se moc řetězy nepoužívají, jsou hlučnější ale pravda asi jen tak neprasknou.
0/0
9.11.2005 11:25

153624

Re: Re: Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
To Zdeněk: Bohužel, doba je jiná a v současnosti je velký návrat k řetězům,jednořadové,s vysokou pevností,tiché,malá hmotnost,malé setrvačné síly.... Srovnání s řetězem z nějaké Š105 je mimo mísu.Doba popojela...
0/0
10.11.2005 12:34

Sony

Re: Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
jezdim jen na pravidelny prohlidky a odmitam se s tebou hadat ty joudo...
0/0
9.11.2005 12:35

Speedy

Re: Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Mám sedmýho Peugeot a vzhledem k tomu, že s každým jsem ujel plus minus 100 tisíc kiláků, tak se mě řemen eště nikdy nepřetrhl. Měním je po 80 tisících.
0/0
11.11.2005 12:14

muf

Re: Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
souhlasim s kolegou... mam rok a pul starou 307, nalitano cca 60.000 km, ale za ty prachy spousta zavad - napr. uz po 50 tkm huci leve zadni lozisko, a to fest, pred tim blbne prepinac svetel, kdyz predjizdim a mam rozsvicena svetla, vyhodim blinkr a jakmile se zarazuji zpet, tak se mi automaticky prepne na dalkove, tak tomu prede mnou krasne zasajnuju do zrcatek... mohl bych pokracovat. U auta za 600 k bych cekal mene zavad...
0/0
23.11.2005 22:42

Mára

Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
S tim bych souhlasil. Mam francouze a zvlast spokojen teda nejsem. Da se na to zvyknout, ale zadna slava. Kamarad mel Citroena a pry mu za jizdy vypadlo predni svetlo. Je tam prej primontovany na jednom uchytu a ten se ulomil. No nevim. Moje pristi auto taky asi bude z Asie. Cena servisu je ted uz pomalu stejna jako u evropskych znacek, ale s tim rozdilem, ze asiati do servisu moc casto nemusi
0/0
9.11.2005 10:27

Sony

Re: Re: Re: Re: šperk nebo kočičí zlato ?
Hele, ja fakt nevim, asi to je kus od kusu. Nerikam, ze Citroen je uplne uzasny a neporuchovy auto, ale zas takovej brak to nebude. Mam Xsaru 4roky a zatim nic zavaznyho. Ale je fakt, ze Japonci jsou spolehlivejsi(ale ten design)
Kazdymu se proste libi jina znacka...
0/0
9.11.2005 10:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.