Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie: Antiradary budou zbytečné, víme, jak na ně

Česká policie se rozhodla zasáhnout proti řidičům, kteří využívají ve svých vozech takzvané antiradary. Ty je upozorňují na měření rychlosti, a šoféři si tak nemusí dělat hlavu s jejím dodržováním. Kvůli tomu policie v květnu koupí 130 nových radarů, které antiradar nedokáže včas odhalit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

agent114

Soubor obraných opatření

Přeji dobrý večer, pracuje se na obraném informačním systému, který bude posléze i na w.stránkách. Zkrátím to: zatím Antiradar/legální/, dále zabudované CB v autě/rozuměj krátkovlná vysílačka a aktuální informace do ní. To zatím stačí, více bude postupně na w.stránkách. Zájemci se mohou hlásit na :

agent1114@seznam.cz

Uvidíme, kdo z koho!

0/0
22.6.2006 23:56

antiradar

zdravím všechny co používají tzv.ten antiradar at se jedná od firmy BELTRONICS atd.ted je prej nová změna že všechny antir.nejsou homologované a tím pádem jsou ted policií zakazané at jsou nalepené na okno nebo i ty pevný.Tak kdyby na to někdo odepsal co je na tom pravdy, jestli se může využívat nadále nebo to SUNDAT.:-(;-( !?PS.DĚKUJI ZA KLADNÉ VYŘÍZENÍ :-) !!

0/0
22.6.2006 18:06

HONZA

v USA
V Usa jsou antiradary rozsirene velice, ma je tu temer kazdy a daji se koupit temer vsude. Vetsina americanu jezdi pomalu a predepsanou  rychlosti. Duvodem neni jezdit jak prase, ale kazdy obcas tu rychlost pretahne, protoze se venuje jizde a ne sledovani tachometru. Pokud vas antiradar upozorni na policii, tak si to uvedomite a zpomalite, to je velky duvod a dobry, proc ho v USA tolik pouzivaji, meri se tu na kazdem rohu a radar ma temer kazde policejni auto. Jiste, ze mnoho lidi si ho koupi hlavne z duvodu jezdit rychle.  Jinak antiradary na laserove paprsky jsou tez, ale velice drahe. Dle mne jsou to  jen vyhozene penize, ktere se mohou uzit jinde vcetne policajtu, kteri tam sedi a meri. 
0/0
15.11.2005 22:35

tmf

Re: v USA
američany sem netahej, to jsou vypatlaný paka. S pětilitrovým motorem se šinou z NY do LA 70km/h a cestou maj dvě zatáčky.
0/0
19.11.2005 20:45

Akiro

Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
1. Kdysi nekdo vymyslel ze rychla jizda je nebezpecna. Rozumej - rychlou jizdou je minena rychlost presahujici cislo napsany v kolecku vedle silnice, ktere tam nekdo postavil - a nemam zadny duvod verit, ze ten kdo tuto rychlost stanovil je neomylny, vetsinou je. Zmente predpisy a bude to OK.
2. Pokud pojedu proti sve prirozenosti (rekneme predpisove co se tyce rychlosti, protoze vse ostatni ctim), budu nutne nepozorny a neuveritelne nervni.  Jinymi slovy nebezpecny svemu okoli. A nebudu takovy sam - to abych se zacal bat.
3. Pokud to takhle bude pokracovat, nezbude mi nic jineho, nez se zaradit mezi ty, co proste z auta i motorky sundaji znacky a poridi si to, co Mondeo ztrati na 500 metrech. Konec.
Nashle.
0/0
10.11.2005 17:09

davexx

Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Pokud Vám dělá problém dodržovat pravidla, pak na silnici nepatříte, takže už aby byl bodový systém a Vy přišel o řidičský průkaz.
0/0
10.11.2005 17:28

2Mac7

Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Čím větší rychlost , tím horší následky případné nehody, Rychlá jízda ( nevím čemu říkáte rychlá jízda)  je nebezpečná - i pro Vás a i pro druhé. Jestli pro Vás není přirozené dodržovat daný zákon , proč jste si dělal řidičák ? Raději ho vraťte. Bod 3 nekomentuji , nebyla bych asi moc slušná . 
0/0
10.11.2005 19:28

radar

Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Přál bych vám, aby jste při svojí přirozené jízdě vyletěl ze zatáčky a napral to do nějakého stromu nebo zdi. Snad tam nebude stát nikdo jinej a vy zabijete (případně zmrzačíte) jenom sebe.
0/0
14.11.2005 11:38

muf

Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
teda Akiro, ty nemas v hlave asi moc v poradku, vid?
0/0
15.11.2005 9:42

Ryccardo

Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Osobně se snažím být dobrý řidič. Jezdím pomalu tam kde je to nebezpečné, pouštím lidi na přechodu atd. Nicméně bych si dovolil v určitých názorech souhlasit s Akirem. Člověk se liší od zvířat tím že dokáže přemýšlet o svém jednání a tím pádem i předvídat. U některých jedinců je tedy tato schopnost dost omezena, ale normální řidič pozná i bez značky jestli si může dovolit jet nějakým úsekem 50 nebo 150. Jestli k tomu potřebuje značku která mu to nakáže a kde taková značka není tak to rozjede co to dá a zabije se, pak je to jedině dobře, protože takový pseudo řidič na silnici nepatří. Osobně když vidím omezení rychlosti silničáři velice oblíbené a hojně využívané 30 a 50 úplně první věc, která mě napadne je proč tam visí a jestli to náhodou někdo nezapomněl sundat. Nutno přiznat, že spousta značek s omezením rychlosti je zapomenutých po různých pracech na silnici. V takových případech samozřejmě nelze očekávat, že řidiči budou rychlost dodržovat.
0/0
15.11.2005 12:31

davexx

Re: Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Prezentujete zde jednu z rozšířených pověr, která bohužel, již stála pár lidí žiovt a nejen těch, kteří jí věří. Značky nejsou na silnici umístěny svévolně, mají význam a je třeba je dodržovat. Pokud je některá značka zapomenutá, jak říkáte, pak to vyřešíte tím, že budete informovat příslušný úřad, nikoli značku ignorovat. Předvídavost je jeistě velmi důležitá, ale jsou jevy, které předvídat nemůžete a proto je na silnicích omezená rychlost. Mimochodem i dálnice jsou u nás stavěny na maximální rychlost 120 km/h, takže 150 km/h u nás není kde jezdit.
0/0
16.11.2005 9:58

tmf

Re: Re: Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Kdybych měl upozorňovat na každou zapomenutou nebo blbě postavenou značku, tak nic jiného nedělám. Třeba jestli někdo zná R10 MB-urnov, tam jepár km před Turnovem omezení na mostě na 90 (při dešti) ukončení nikde, přesto, že až do Trurnova (asi 5 km) je to po projetí tohoto asi 300m úseku rovina. Nebo kolikrát je cedule obec a na ní 30. To je ale kravina, jak můžu z 90 zpomalit na 1m na 30, to jsme nepochopil. Nebo častý úkaz, něco opravují na silnici, tak tam dají 70, o 5 m dále 50 o 7 m dále 30 (už to se nedá opět dobrzdit), projedete opravovaný úsek a ukončení nikde, což znamená, že třeba dalších 5 km musíte jet 30km/h
0/0
19.11.2005 20:42

davexx

Re: Re: Re: Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.
Omezení rychlosti platí po nejbližší křižovatku (tedy i nájezd). Pokud značky vidíte 1 m pře tím, než je minete, pak navštivte očního lékaře. Pokud značky sice vidíte, ale nereagujete na ně, pak se zamyslete nad stylem své jízdy. Když tam místo značky bude stát auto, tak to ubrzdíte, takže netvrďte, že to nejde. Když se opravdu chce, tak to jde. Jinak naprostý souhlas, že občas jsou značky zapomenuté, ale to nemůžete vědět předem. Některé úseky nebezpečně nevypadají, přestože nebezpečné jsou. (90 za deště může být třeba kvůli vyjetým kolejím a aquaplaningu záměrně na rovince.)
0/0
23.11.2005 8:02

Paul1e

Re: Re: Re: Re: Re: Nebyt spatnych predpisu, nikdo by antiradar nepotreboval.

Bože lidi odkud jste spadli 8-o. Akirův názor je v základu správnej, prostě česká vláda je banda neschopných nesmyslo-vymýšlečů. Každým rokem je to horší, teď ještě udělali krásnej zákon o tom, že když si na kole dáte jedno malý pivo, můžete platit 15 000,- / rok vězení. To mohl napsat jen idiot, který každý den jezdí do práce limuzínou s vlastním šoférem a na kole nikdy nebyl. Stejný je to s AR.  Zlatý Německo/Kanada atd.. Opravdu pryč z tohoto státu... Rv

0/0
28.6.2006 17:34

iuos

hmm
proč lidi používaj antiradary?
0/0
10.11.2005 10:06

PajaSt

Re: hmm
Asi proto, že to je pro ně jakýsi druh sportu.
0/0
10.11.2005 14:49

Paul1e

Re: Re: hmm

protoze zakony nemaji logiku

0/0
28.6.2006 17:35

hbf

Proč PČR
Proč PČR nedá každé dva km do svodidel bohapustý vysílač těch jejich mikrovln? Jednou za měsíc by v tom vyměnili baterky a byl by pokoj ...
0/0
10.11.2005 9:38

AAA

Re: Proč PČR
Protoze by tam kulovy vybrali?
0/0
10.11.2005 16:17

Misa

Re: Proč PČR
Co takhle takovy Irsko,na dalnici maji kamery,na zacatku a pak na konci a na sjezdech.Ta kamera zabere tvoji spzetku a vyhodnoti tvoji rychlost.Tim padem tam nemusi stat zadnej kasparek ktereho platime z nasi kapsy.Jen ti prijde fotecka se slozenkou a hotovo,jinak do mesice soud a brumbrum.....
0/0
11.11.2005 2:25

Děsběs

Re: Re: Proč PČR
To by nebylo moc účinné. Takový způsob měření je vhodný pouze v tunelech a dalších místech, kde je zákaz zastavení. Na dálnici by stačilo, abyste např. během jízdy zastavil na půl hodinky v motorestu kvůli obědu a kamery na cílovém výjezdu by už nepoznaly, že jste jel třeba celou cestu 200.
0/0
12.11.2005 9:37

postavaprokazdeho_cz

3 x hurá
no a ještě 3x potom, co se zas vymyslí další antiradar aby se mohly kupovat další a další přístroje.
0/0
9.11.2005 21:49

davexx

Re: 3 x hurá
Nakonec se třeba přijde na to, že stačí úplně obyčejná soustava kamer, která nic nevysílá, pouze přijímá, která bude točit projíždějíci auta a počítat, zda lze projet daný úsek povolenou rychlostí za daný čas. A nebo ještě lépe, že značky omezující rychlost budou vysílat signál, kterému bude rozumět omezovač ve Vašem autě a bude to, každé auto si samo pohlídá svého řidiče a více než je povoleno prostě nepojede.
0/0
10.11.2005 8:51

ry

Re: Re: 3 x hurá
jo, a kdyz uvidis proti sobe kamion, tak ti staci vlozit 14-ti mistny odblokovaci kod :-)
0/0
10.11.2005 14:20

davexx

Re: Re: Re: 3 x hurá
Nikoli, prostě nebudete nesmyslně a nebezpečně předjíždět. Mimochodem, pokud by třeba na dálnici jeli včichni právě 130 km/h, pak by žádné předjíždění nebylo potřeba a dálnice by byla krásně plynule průjdezdná. Určitě by ubylo nehod na dálnici, protože spousta nehod souvisí právě s předjížděním a podobnými manévry.
0/0
11.11.2005 8:16

ry

Re: Re: Re: Re: 3 x hurá
takove unifikovane jezdeni by mne asi moc nebavilo, to bych radeji cestoval vlakem. Tedy ne, takove auto bych si nikdy nekoupil nebo by slo hned po koupe na precipovani. Nejsem blazen abych svuj zivot sveril nejakymu software a silenym ouradum...
0/0
11.11.2005 20:39

Ceasar

Re: Re: Re: Re: Re: 3 x hurá
Ale ta jizda vlakem neni spatny napad. Jinak ale primarni ukol auta je doprava z bodu A do bodu B, to jestli vas jizda bavi nebo nebavi je uz vedlejsi  zalezitost a s bezpecnosti na silnici nema az tak co delat. Osobne si myslim ze nejhorsi ridici, jsou prave ty ktere jizda bavi a zaroven nerespektuji pravdla silnicniho provozu.
0/0
12.11.2005 17:35

houba_

Re: Re: 3 x hurá
počítat, zda lze projet daný úsek povolenou rychlostí za daný čas ... to uz s dela
0/0
10.11.2005 15:32

davexx

Re: Re: Re: 3 x hurá
Já vím, ale zatím jen velmi zřídka. Pokud by ta kamera byla na dálnici na každém mostě, tak to bude velmi účinné.
0/0
11.11.2005 8:19

Tomas

jak dokazou antiradar
Docela by me zajimalo, jak chce PCR dokazat pouziti antiradaru / detektoru radaru ? Ze ho mam polozeny v aute nic neznamena.
0/0
9.11.2005 21:48

cbx

Re: jak dokazou antiradar
Problém je v tom, že není třeba dokazovat použití detektoru, protože ten ti bude tak jako tak na nic. Akorát budeš vědět o pokutě a měření ještě dřív, než ti to policisté oznámí. Problém bude s rušičkami radarů a laserových paprsků. A to zjistí policista asi velmi rychle, že....
0/0
9.11.2005 21:50

Tomas

Re: Re: jak dokazou antiradar
OK, laser je jine kafe ... ted je v CR aktualni mikrovlna. Trestat lze pouze na zaklade dokazaneho prestupku, a to v pripade detektoru neni mozne vubec a v pripade aktivni rusicky na to policajti nemaji techniku a urcite ne znalosti/schopnosti.
0/0
9.11.2005 21:57

Mispulin

Re: jak dokazou antiradar
čecháčci zase vymýšlejí, zkus přijet na Rakouský hranice - ležel mi v autě jen držák od antiradaru a vysvětlování, že vím, že se to u nich nesmí a proto ho sebou nemám, že mi tam zůstal jen držák bylo k ničemu - zabavení a pokuta a žádná diskuse
0/0
9.11.2005 22:16

Ne

Re: Re: jak dokazou antiradar
Rakousko je take fasisticky policejni stat. Jejich moresy bych se u nas fakt nesnazil zavadet.
0/0
9.11.2005 22:26

davexx

Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
Asi proto mají podstatně nižší úmrtnost na silnicích. Dokud se budeme na silnici chovat jako zvířata, tak bude na místě abychom za to byli systematicky trestáni.
0/0
10.11.2005 8:44

lukas

Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
no neřek bych, koukni se na průměrný věk aut v rakousku a u nás. pak ti dojde, že dost smrťáků jde na vrub starejch pekáčů.........
jenže oíni nakoupí radary a budou měřit zas na stejných místech z 99% zbytečných.
Ještě sem snad neviděl policajrty s radarem před školou......, ale na 4proudový silnici, kde ej 50-tka tak tam stojí furt :-(
0/0
10.11.2005 9:20

davexx

Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
Technický stav vozidel není příčinou ani 10 % nehod. Více ne6 90 % nehod je vinou řidičů, není to v autech, ale v řidičích.
0/0
10.11.2005 17:27

MAX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
A jak to víš? ze statistik, byl jsi nekdy u nehody? Myslis ze auto s ABS je horsi nez bez? A vidis kdyz nestihnes zastavit tak je to vina ridice a ne toho ze mas stary pekac bez ABS nebo auto ktere vubec nebrzdi, nebo ze mas pneu nejake "renomovane" znacky jeste protektor a vzorek 2 mm.... irituji mne uvahy typu - delaji to ridici- naopak je zajimave ze kdyz jsou velke policejni akce jsou jeste vetsi zmatky a vice nehod, ale to uz se neprezentuje. Jezdim casto po nemecku a zvlaste na dalnicich se jezdi velmi rychle ale na jakych???!!!! Kvalita povrchu je taky samozrejme na vrub ridice, pokud dostanete napr Aquaplaning ve velke louzi zase je to vina ridice, neprizpusobil rychlost... bla bla bla. Onehdy jsem zabranil bocnimu narazu tim ze jsem vjel do protismeru a urazil predni napravu o obrubnik, kdyz jsem policistovi rikal ze ta pani mne nemohla videt ze tam proste videt neni a ten strom je treba pokacet rekl ze poda navrh.... strom je tam uz dalsi 3 roky (spis oslivy ker)
0/0
10.11.2005 20:35

davexx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
Víte, to co prezentujete je jedna ze zlidovělých teorií, která bohužel vůbec neprospívá bezpečnosti. Určitě to, jestli má auto ABS nebo nemá ovlivňuje bezpečnost, určitě i to, že je vozovka krásně rovná nebo hrbolatá ovlivňuje bezpečnost. Srovnání s Německem je dost liché, protože cesty tam vypadají úplně jinak. Naše cesty vypadají tak jak vypadají, vozový park je takový jaký je a s tím prostě jezdíme. Zodpovědnost za způsob jízdy je ve všech civilizovaných zemích vždy na řidiči a logicky to nemůže být jinak. Samozřejmě je také na cestářích, aby cesty nějak vypadaly, ale dokud se jim ty lepší cesty nepodaří postavit (další problém, že asi není až tak úplně vždy za co), tak prostě musíme my řidiči posoudit, jak jezdit, abychom se nenabourali. Osobně jsem 100% přesvědčen, že kdyby všichni řidiči dodržovali alespoň základní pravidla, tak počet nehod klesne na nějakých 10 % současného stavu - což budou nehody typu opravdu nešťastné shody okolností, technická závada atp. Tedy odstraňme nejp
0/0
11.11.2005 8:37

davexx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
rve ten největší problém - bezohlednost, neznalost a neschopnost řidičů a máme velký kus cesty za sebou. Taky je to určitě právě to co dokážeme ovlivnit právě my. Začněme u sebe, přestaňme se sami přesvědčovat, jak jezdíme bezpečně. Buďme zodpovědní především za sebe, nepřipusťme lidové fámy a pověry, že jezdíme bezpečně, přestože porušujeme pravidla - to je prostě lež, kterou jsme si sami vsugerovali. A nakonec je třeba si pamatovat, že vždycky máme právě na sobě co zlepšit.
0/0
11.11.2005 8:43

Mak1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
Nedá mi to a musím i když se zpožděním reagovat. Máte pravdu, měla by se nejprve odstranit bezohlednost. A to v první řadě bezohlednost úřadů a policie, protože co jiného, než bezohlednost je nesmyslné omezení rychlosti ( příp. ještě plná čáta ) na rovném a přehledném úseku ? + spousta jiných nesmyslných značek, zpomalovacích prahů, kruhových objezdů .... Apropó - kdy jste naposledy viděl policistu řídit dopravu, nebo někomu radit ? Vždy jen kasírují ....
0/0
21.11.2005 13:26

peta

to je najednou slusnych ridicu !

Kdyz ctu Vaše příspěvky, tak zírám. Tolik "slušných řidičů" jsem na silnici nikdy nepotkal !  Místo toho vidím tisíce těch, co se nekoukají do zrcátek, nedávají přednost, jedou sobecky (nepustí ani sanitku), ale pomalu. Vám nevadí ani tak rychlost jiných jako spíše fakt, že někdo jiný má luxusnější auto a klimatizaci. Není sporu o tom, že předpisy by se měly dodržovat. Jen by mě zajímalo, kolik z těch "spravedlivých" nepustilo sanitku, odbočilo doleva a nedalo přednost, jelo dlouhou dobu levým pruhem v levém pruhum a vytvářelo  kolonu ...

Tohle se zhoršilo i v německu. Zcela paradoxně, když v německu jezdila auta v levém pruhu rychlo, bylo hodně galantních a pozorných řidičů. Dnes je tam situace horší než ve Francii nebo Itálii a cesta po dálnici je utrpením.

Policie dodržování pravidel neprosazuje, ale využívá mezer v pravidel ve svůj (hmotný) prospěch.

Tak to je a asi se to nezmění.

0/0
3.7.2006 21:32

lukas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
jenze vlet v kilu do pole z favoritem a v noé oktávce. o tom to je. terf sgtrom ve fačku a v octavce, nebo fabii. jd eo to že neoivé vozy sou mnohem bezpečnější.
0/0
12.11.2005 18:12

davexx

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak dokazou antiradar
Bohužel mrtví (myslím nevinní chudáci, kteří byli v nesprávnou chvíli na nesprávném místě) nevznikají tím, že vjedete do pole, ale do jiného auta a tam je "bezpečnost" Vašeho auta úplně k ničemu.
0/0
14.11.2005 7:03

Thyronx

Laser Gun neosalite..
Laser "Jammer" je k nicemu. To si piste. O detektorech netreba hovorit.Sam jsem je pouzival poslednich 15 let ( v USA)..
0/0
9.11.2005 21:27

AAA

Re: Laser Gun neosalite..
Nemuzu soudit, ale nekteri vyrobci garantuji proplaceni pokud za rychlost ktere eventuelne dostanete po koupeni jammeru. To by asi uz prodelaly kalhoty, kdyby to bylo tak nicemu.
0/0
9.11.2005 22:51

Ace2

rušička
Hmm máte si pořídit rušičku laserových měřičů rychlostí a máte pokoj... na co vymýšlet detektor, když je na světě rovnou rušička. To je výhoda laserových radarů, ty jdou pohodlně a bez problému zarušit, kdežto mikrovlnky jdou zase jenom detekovat. A je to, jde jenom o to na zbraň použít tu správnou protizbraň o nic jinýho.
Zde obrázek:
 
0/0
9.11.2005 21:21

2Mac7

Re: rušička
máte jezdit tak, jak se jezdit má !! A když už nejste schopni dodržovat zákon o provozu na pozemních komunikacích , tak být alespoň schopni nést za porušování zodpovědnost .  
0/0
9.11.2005 21:28

Ace2

Re: Re: rušička
Ale no ta jistě, proto rušičku zásadně zkouším jen na speciálním k tomu určením polygonu za přísně kontrolovaných podmínek..
0/0
9.11.2005 21:45

OldFaker

Re: rušička
Hehehehe, to je fajn, ta rušička je ještě lepší zdroj signálu, taky se může stát, že než se laserová pistole zamíří, má hotovou fotku - víte o tom houby....
0/0
9.11.2005 21:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.