Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Golf GT: Nejslabší z nejsilnějších

Legendární Golf GTI nezůstane v boji o zákaznická srdce osamocený; jeho současná dvousetkoňová generace se kromě druhého vydání extrémního šestiválce R32 (184 kW) po pravé ruce bude moci opřít i na druhé straně o stodvacetipětikilowattové provedení GT.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek

skvele!
www.mobile.de
0/0
10.11.2005 11:29

pepa

sami si srovnejte ceny:
hloubkove info o nemeckych novinkach: www.GermanCarFans.com, dale doporucuji www.mobile.de (prehled vsech aut z druhe ruky) na nakupy doporucuji: www.preissuchmaschine.de, www.idealo.de, www.ebay.de, zbozi si nechate poslat postou, nekdy je rozdil az tisice korun.
0/0
10.11.2005 10:21

EastCoast

Zivotnost?
Ta 1.4 TSI vypada skvele, ale rekl bych, ze zivotnost bude velice nizka. Takove tlaky nemuze tak maly motor dlouho vydrzet. Ale mozna se mylim.
0/0
10.11.2005 9:38

MIKULÁŠ

Nostalgie...
No tak teda jako držím palce! Na VW nedám dopustit a při vzpomínce na Corrado VR6 ve kterém jsem strávil divoké "řidičské mládí" mě bere těžká nostalgie. To auto nemělo kromě spotřeby jedinou chybu! Doufám, že tenhle novej Golfík bude stejně super !!!
0/0
10.11.2005 8:12

Nick

vw forever
0/0
10.11.2005 8:03

Killbilly

Motor
Cumim jak puk - volkswagen a motor o dobrem litrovem vykonu? To sou mi noviny.Kupodivu neni az tak otresne predrazeny,i kdyz ja bych stejne volil jine auto.
0/0
10.11.2005 7:54

jj

Re: Motor
Litrový výkon slušný, ale taky jde o to jakým způsobem. Při použití turba a kompresoru to není žádný zázrak. Navíc mi to přijde příšerně předražený. Za cca 620tis je Seat Leon 2,0 TFSI (132kw) v podobné výbavě, navíc s možností odpočtu DPH! Design lepší, podvozek stejný, motor silnější, nevidím jediný důvod, proč kupovat Golfa.
0/0
10.11.2005 10:08

Q

Re: Re: Motor
Není turbo a kompresor to samo?
0/0
10.11.2005 12:29

Mates

Re: Re: Re: Motor
Kompresor ma mechanicky nahon od  motoru a turbodmychadlo je hnano vyfukovymi plyny.
0/0
10.11.2005 13:07

vobora

Re: Re: Motor
to je vec nazoru, me se ty novy Seaty vubec nelibi
0/0
10.11.2005 15:53

Marek

Re: Motor
Taky se nestacim divit kolik vykonu jsou schopni vymacknout z 1.4 ...
0/0
10.11.2005 10:54

w00t

Re: Re: Motor
tomu se rika naskok diky technice, a ne mastodontnim predpotopnim motorum, ktere tu prosazuje revo
0/0
10.11.2005 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.