Diskuze
Silnice spojí Brno s Vídní snad v roce 2009
Děkujeme za pochopení.
Valach
podnikaní
Nechapu proč neprivatizuji i dalnice, takova firma by s koupila třeba D1 a investovala do ni. Na základě mýtného by produkovala zisk v všichni bychom byli skopojeni.RSDr. Josef Mirwald
vymatlanej redaktor nebo C.K.ministr ?
ODSakEda
Re: vymatlanej redaktor nebo C.K.ministr ?
Mnoo, i když jsem níže kritikem na české straně-hlavně státu v dluzích..., Rakousko ale má jistý problém! Cesta z Mikulova do Wídně je spoustou dědiněk a navíc stejně jako před Brněm, provoz hostne tak, že se denně ráno troví na Bruner strase nekonečná kolona aut! A proto jejichsnahy chápu a navíc ne ně mají love! I když! Kdoví jestli nechtějí helfnout z EU (kam samo cpou daleko víc(!) než ruku natahující česko...), ale nejspíš by měli nárok na dotaci, jedině jako komplení Evropský tah! I proto možná (jen spekuluji také jako vy) chtějí docílit protažení dálnice do Brna?!ODSakEda
Jsem od Mikulova!
ODSakEda
Re: Jsem od Mikulova!
Jen ještě dodávám, že tato tranzitní severo-jižní Evropská tepny nezkolabovala ani , když nejen z česka (nebo i z Moravy at se nacionalisti neurazí...), ale především z Polska věřící davově valili , autobusy i auty do Itálie na pohřeb papeže!!! tedy větší davománské tažení snat ani vnehrozí v budoucnu?! Naštěstí jsme v EU, jinak by tehdy byly kolony aut z hranic až do Brna a nebylo by to chybějící dálnicí!Boss
nadpis ja bic
ono totiz ted se z Brna do Vidne po silnici doject neda, vsude sama neprostupna houstina a prales, vysoky hory nepocitaje. Kdepak nejaka silnice :o))Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Kdo je Matěj Ondřej Havel? Skaut a učitel dějepisu může nahradit Langšádlovou
- PŘEHLEDNĚ: Češi vyberou 21 europoslanců. Kandiduje i Mourek s mimozemšťany
- Přemnožené nutrie ve Zlíně děsí místní obyvatele, jedna stáhla pod vodu psa
- Řecko Ukrajině PVO nedodá, potřebujeme ji sami, říká. Madrid pošle jen rakety
- Emisní povolenky, jak jsou nastaveny, zadupou náš průmysl do země, řekl Bžoch
- Developer chce u Přerova stavět haly za tři miliardy, pracovat tu má 2 500 lidí
- Nejvyšší soud odmítl dovolání střelce z úřadu práce. Potvrdil mu doživotí
- Hory budou dostupnější, krkonošská střediska zavádějí letní skipasy