Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari z Prahy: AERO 662 Cililink

Nesl firemní označení Aero 662. Jeden z nejslavnějších československých osobních automobilů. Je až neuvěřitelné, že ještě v sedmdesátých letech patřily aerovky k nejpopulárnějším automobilům na našich silnicích, přestože poslední vyjely z pražské továrny v roce 1947.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ctibor

menší drobná připomínka
Je záslužné připomenout dnes již zaniklou automobilku která vyráběla na svou dobu velice zajímavá auta jen kdyby si autor trochu prostudoval dobovou literaturu nebo tento článek nechal přečíst někomu kdo o této značce něco ví tak by to nebyla taková snůška nesmyslů.
                        Ctibor
0/0
21.12.2005 0:33

Ctibor

Memší sdrobná připomínka
0/0
21.12.2005 0:25

wolff

////
Tak už se těším, až tady budou psát o Octavii, že je vlastně Ferrari, neb má stejný žárovky v osvětlení poznávací značky...
0/0
12.11.2005 14:58

Hondzik

Re: ////
:))))  to je mozny mezi ochcavkou a ferrari neni zadny rozdil vse je  z "plechu" skla plastu,  akorat asi pouzivaj drazsi veci:)))....a jestli se divite? tak se nedivte......kdyz si narod mysli ze je ochcavka  hezci nez kun ....tak se nedivme ze mame ministra ratha a paroubka...ktery na funkci premiera nema muze mi nekdo rict co za cely rok pro me  pro nasi zemi udelal...mimo vsech kauz od CZteku az po Unipetrol. ktere nechci na nej hazet.... co udelal? snad jen to ze me donuti ze zeme odejit pokud bude jen naznak toho ze kom. pujdou do vlady....
0/0
12.11.2005 15:58

regazzi

Re: Re: ////
tedy....na diskuzi o Aerovce Cililink začít u Ferrari a skončit u Paroubka a komančů, a to vsechno na peti radcich....to je výkon hodný mistra !
0/0
12.11.2005 17:49

Hondzik

Re: Re: Re: ////
taky si myslim ze jsem trochu prestrelil:)...ale nejak mi to v posledni dobe nada co se u nas deje...
0/0
14.11.2005 9:12

Hondzik

Hu
dovoluju si s tebou nesouhlasit........me se taky vice libi dostavnik kralovny alzbety.....a ne plech z 30let ... ktery jen rezavi....drevo je zivi a mnohem hezci.....( neni to muj nazor jen jsem ukazal priklad)   doba postupuje a samozrejme ze se pujdu kouknout nejdrive na aero nez superba...................ale to je dany necim jinym........aero uvidim 1 2 na sil. ...superbu je tady jak na*rano...to je ten hlavni rozdil.....
0/0
12.11.2005 11:35

spider

Duše auta
Tak nějak mi připadá, že dnešní moderní vozy, nacpané elektronikou a veškerými výdobytky technologií, nemají nějaký takový ten šmrnc, individualitu a možná i duši. Jezdí lépe, rychleji, bezpečněji, úsporněji a přece když postavíte vedle sebe nablýskanou Aerovku 30 a stejně nablýskaného Superba v plné výbavě, každý si půjde prohlédnout aerovku. Možná je na veteránech víc vidět ta láska a kumšt lidí, co je dělali, dnešní tvary dělají víceméně anonymní týmy desingnérů na počítačích, ale ten genius se někde vytratil.
0/0
12.11.2005 8:13

člověk JK

Re: Duše auta
Ano, popsal jste to přesně. A neplatí to jen o autech. Dovolil bych si tvrdit, že to není v tom, jak tvrdí kdosi tady, že je to v množství. Stačí se podívat na architekturu a porovnat naštěstí dostatečně velké množství historických nebo jen starých budov s paneláky. Pche...
0/0
12.11.2005 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.