Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mototechna: obchod plný aut

Mototechna otevírá své brány. Kromě solidního rodinného vozu sportovního vzhledu - Škody 105 L za 57 780 Kčs - jsou k mání autodoplňky, které zpříjemní život za volantem každého motoristy. Nechybí autokosmetika a kvalitní maziva - nyní nově olej SuperMogul. Klimatizaci nahradí střešní okno SUNROOF z Autodružstva Praha. Hitem tohoto týdne je ovšem dodávka Trabantů 601 ve verzích sedan i kombi. Račte vstoupit.
NOVINKA: CENY AUTOMOBILŮ V ČSSR V ROCE 1978

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin

renault

a kazdopadne chybi renault 19, v "tuzalu" ho meli uz v roce 88

0/0
9.9.2008 21:23

mototechna

Re: renault

R 19 nemel do konce roku 1989 splněnou homologaci . Prodej R19 začal až po revoluci , v Tuzexu bylo možno jej koupit max na objednávku individuelně

0/0
9.10.2008 16:33

radek

mototechna

Již na konci padesátých let byla vozidla na volném trhu , ale o dvě třetiny větší cena než pořadník . A na základě obchodních dohod muselo být veškeré zboží prodáváno minimálně část za oficiální měnu , zbytek byl u nás v Tuzexu !!!! Jinak u nás byl největší výběr vozidel v social.státech . A na Ladu se od roku 1973 vedl pořadník a čekalo se min dva roky!

0/0
6.12.2007 14:10

radek

mototechna

Proboha kdo ten článek psal ? Je tam tolik blbostí !!!!!  Nikdy v Mototechně Polonez , Tipo , R10 , Tavria . Jsou tam jinak uvedená období prodeje a třeba Renault Fuego není uvedeno vůbec , prostě napsané blbosti !!!! Nejprve si najdi správná data a pak něco piš !!!!;-€

0/0
6.12.2007 13:59

abc

Re: mototechna

Spíš ty se nauč číst! 

0/0
9.9.2008 22:55

mototechna

Re: mototechna

stacilo si to opravdu přečíst , a je tam tech blbostí opravdu hodně . Škoda , protože jinak se na našem trhu prodávalo nejvíce modelů ze všech soc. zemí

0/0
9.10.2008 16:35

radek

mototechna

 V životě nebzl v republice prodávan Polonez , a v mototechně ani Tipo , Nevada ale jen sedan R 21 . Mám sepsanou celou historii Mototechny , jsem i vyučen v Mototechně . Neprodával se ani sedan Škoda 1200.

0/0
6.12.2007 13:51

Zemca

Chybí Fiat Tipo

Rozhodně by se na něj nemělo zapomínat....

0/0
17.11.2007 18:41

pívo

hustej velorex

nedávno jsem byl na srazu motorek kde byl borec s velorexem který měl motor ze závodní motorky.ten tomu naložil a za velorexem byla čárá 30m. to bylo strašný,ten ho skoro neudržel na silnici.dík pívoR^

0/0
25.4.2007 17:43

frank

cena velorexu

velorex stal neco okolo 28 tisic mam takovej pocit a sleva byla pro postizene podle jejich stavu treba i 8 tisic

0/0
18.1.2007 10:40

Karelxxx

Velorex

Kolik vlastně stál Velorex???8-o

0/0
5.12.2006 17:03

Karel

rada

zkuste se zeptat na www.autazdovozu.cz !

0/0
8.11.2006 22:20

pius99

no ooo

Já si v roce 1977 , přesně 3/8 1977 koupil bílou LADU 1200.  zaplatil jsem 58.000 Kčs,bylo mi necelých 20 let.  SPZ BKA-52-98. Za 11 let co jsem ji vlastnil jsem najel něco přes 220 000 km. Nepamatuji se, že bych měl v té době nějaký problém se servisem či žárovkama, pneumatikama.Na originálech jsem najel cca 28 000 km pak jsem obouval Barum OR6, na zimu jsem na zadek dával zimní OR7. A problémy se servisem ? Používal jsem v té době servis v Blansku a mechaniku v prostějově a rozhodně nevidím oproti dnešku nějaký rozdíl.  Ale asi byla morava přednostně před prahou zásobena a nebo, nebo zde byli slušnější lidé v servisech. To nevím. Nicméně jsem si v tehdejší době, jako syn řidiče autobusu ČSAD koupit nové auto. Stačilo jen šetřit a makat, neflákat se po putykách. Ale to platí i dnes.

0/0
9.9.2006 12:09

iuos

hmm

si dědil, žes měl tolik peněz? jo, už to vidím - žes byl řezník, zelinář nebo šmelil bony? ;-D;-D;-D;-)

0/0
6.10.2006 15:55

peppe

Re: hmm

nerekl ze platil hotove, v ty dobe si auta lidi brali bezne na pujcky, stacilo mit nejakyho rucitele a bylo to....      .... nejaky cross credit checky jako dneska delaj leasingovky u velkych uveru se tehdy nedelaly, navic kdyz papinek delal zasluzou praci a vozili lidi pracovat a budovat republiku :)))

0/0
31.3.2007 21:41

Karel

Re: no ooo

 Ano, naprosto správně.V roce 1973 FIAT 500 za 3 roky jsem najel 90 000km cena benzinu 2.10-2.30kčš.Mototechna na FIATy Č,Budějovice Vráto,pán v klasickém modrém plášti a ricambi originali FIAT byly vždy! Dnes samá náhražka(šmejd) lumpárna a je to.Je velká škoda autora článku, že naprosto neobjektivně a zavádějícně popsal techdejší zlatou éru motorismu.Co  ŠKODA soutěžní auta a okruhova to akorát pan němec koukal jak vypadá závodní auto.Ano, tenkrát  kdo makal měl.

0/0
11.10.2006 17:08

slavek13

Re: no ooo

a kdepak jsi tak usilovně makal,že jsi v 19 letech měl 58.000,-kčs?

0/0
3.2.2007 13:12

csad

Re: no ooo

táta uměl dobře točit setrightem (ví-li ještě kdo co to bylo, lepší než řeznictví,zelinářství, nebo modrý plášť v mototechně

0/0
31.7.2007 0:05

rudlanka

Renault 5

Já jsem v roce 1983 koupil Renaulta 5TL  r.v. 1976 za 65 000 Kčs a za tři roky jsem ho prodal za 52 000 Kčs. Byl to vynikající vůz.

0/0
12.8.2006 19:18

Preqapeny

Rubena Náchod a horní hadice k chladiči pro Š100,...

ta co v ní byl termostat, vzpomínáte?? To byla panečku kvalita - obraz úspěchů socialistické vědy a průmyslu !!!!;-P;-D;-D  Avšak zatlačte slzu v oku, pokud zůstane pingl u vlády, tak se k ní brzy vrátíme...

0/0
4.8.2006 7:03

Vlček

Možná se pletu,

ale nevozily se sem Záporožce?

0/0
3.8.2006 9:19

Děd Vševěd

Re: Možná se pletu,

Pokud vím, tak se vozily do hlavně NDR. K nám nee.

0/0
1.10.2006 16:41

Vifon

Re: Možná se pletu,

K nám se Zaporožce oficiálně nikdy nedovážela, otázka, či je to škoda (s malým š) nebo nee.....;-D

0/0
9.3.2007 23:52

zlej_protiva

Legenda ožívá

Tak jedna z legend z tohoto článku prý brzy ožije (ale ty ceny...):

http://www.vysemnesmite.cz/content.php?id=14&highlight=trabant

0/0
26.7.2006 14:42

Warszawa 223

Chybí polská legenda 60. let

Warszawa 223/224a (možná i starší kulatá 203) a její předchůdkyně Poběda. Vozy proslulé mimořádnou nespolehlivostí. Byly ale možná dodávány jen podnikům - nemáte někdo lepší paměť?

0/0
10.7.2006 14:45

ghost

Re: Chybí polská legenda 60. let

k tomu bych si prikoupil vanik Zuk a dodavku Nysa a byl bych happy....R^

0/0
19.11.2006 7:40

rebbe

Re: Chybí polská legenda 60. let

byla to vlastně německá legenda, ve východním Německu sověti demontovali závod firmy Opel a tehdy připravený model Kapitaen začali stavět v Rusku.

V Polsku se montovaly pod názvem Warszawa , později z toho byly ty krásné Polonézy.

0/0
9.3.2007 18:01

Vifon

Re: Re: Chybí polská legenda 60. let

Chyba, Polonez byla polská modifikace na téma Polski Fiat 125p......;-D

0/0
9.3.2007 23:53

OLAF

Kvalita života

Kvalita života se nedá posuzovat počtem aut nebo jejich značkami!!>-

0/0
30.6.2006 13:56

Preqapeny

Re: Kvalita života

To je fakt! Ale že jsme se tenkrát krásně dusili, když kolem takový Trabadlo prosvištělo, že...;-P

0/0
4.8.2006 6:56

153624

Re: Kvalita života

To nedá,ale dá se nepřímo usuzovat na životní úroveň,protože když mají lidé peníze na nová osobní auta a motocykly,mají asi peníze i na jiné věci,nebo ne?:-)

0/0
7.8.2006 22:27

Bob

superčlánek

povinně číst všem socanům včetně diskuze

0/0
8.6.2006 22:50

Speedy

Chybí tam Peugeot 205. Táta ho kupoval v roce 86 nebo 87 a myslím, že byl z Tuzexu, ale už si to moc nepamatuju, bylo mě 9 let. :-)

0/0
9.5.2006 6:40

pamětník

Auta nejsou vše

Vzpoměňte si, že v té době se stavěly elektrárny, školy, nemocnice, dálnice a auta byly jen jako zbytkové zboží. Dnes žijeme z podstaty, kolik se postavilo elektráren, škol, dálnic, nemocnic a nových měst za posledních 16 let? Teprve až poslední 2 až 3 roky hospodářství nabývá dech, ale zisky už půjdou novým majitelům do ciziny. I když jednotlivci možná zbohatnou, tak většina nezíská nic. Spotřební zboží není v životě to nejdůležitější a auta na benzín či naftu už to majít spočítané.

0/0
8.5.2006 20:57

153624

Re: Auta nejsou vše

A dnes se školy zavírají a slučují, neb nejsou děti.... Zdravotnictví není o POČTU nemocnic na každém rohu,ale o kvalitě péče.V EU určitě,to pro pořádek.Co to je za pojem "zbytkové" zboží? To se učilo na VUMLu či kde?

K autům. Já asi o 8 let později proti roku 1976 bral s VŠ těch 2500 hrubých, takže jsem si mohl o autě nechat jenom zdát. Blbý Fiat 127 by mne stál 32,56 měsíčních výplat.Když zvážím jako ekvivalent tohoto Fiatu současný Suzuki Swift v plné výbavě, o jaké se tomu Fiátku ani nesnilo, dám za něj téměř 9 výplat,za obyčejného s ABS,2x vaky a klimou pouze 7 platů. Takže pokrok. Holt, karta se občas obrátila.Jinak bydlení si platím tržně ve svém družstevním bytě a pak rod.domu od roku 1982.Nekradu,nechlastám,nekouřím a musím makat.To je celé.

Co většina nezískala-jaké nic? Ty mraky lidí v hypermarketech,plné vozíky,všichni mobil, plazmovku atd.,tak to je těch,dle socanů, horních 10 tisíc? Ale no tak,trošku oprášit paměť a trošku soudnosti by neškodilo.

0/0
11.5.2006 19:09

Jenik29

Re: Re: Auta nejsou vše

Tak tos napsal presne! Btw. Toho Swifta v nejvyssi vybave mam ;-P, a je super.

0/0
16.5.2006 13:44

Občan

Re: Re: Auta nejsou vše

Přesně, v 80 letech byl plat VŠ běžně 2500 - 3000, a když člověk nekradl (ať nechtěl nebo nemohl) tak si nevydělal ani na blbou škůdku 105

0/0
20.5.2006 21:27

ghost

Re: Re: Re: Auta nejsou vše

clovece, tos bral dost, ja nastupoval s VS za 1750,-.....

0/0
19.11.2006 7:43

Jiřik

Re: Re: Auta nejsou vše

Aha, další chytrák, co se směje bratrancům Veverkovým, že místo v Zetoru s desetimetrovou radlicí tahali ruchadlo...

0/0
21.8.2006 22:18

Pepa

Re: Auta nejsou vše

   Má slova,dekuji za příspěvek.

0/0
11.10.2006 16:32

fík

zkreslené názory.

Je pravdou ,že byl nedostatek automobilů a tak jako vždy všechno nedostatkové zboží se stává předmětem spekulací a je úplně jedno,kde se toto odehrává.A hlavně mě uráží pohled redaktora na zaměstnance Mototechny,které ličí pomalu jako zločince.Kdyby totiž doře nepracovali tak by národ ani neměl s čím jezdit.A pravdou je ,že celá řada lidí,která zbohatla na nedostatkovosti bývalého systému si užívala a lecko si o nich myslel,že jsou prominenti bývalého režimu.Tak příště ne vše do jednoho pytle.(Y) 

0/0
12.4.2006 7:25

153624

Re: zkreslené názory.

Tak třeba v tehdejším Gottwaldově se bralo za Favorita 10 tis čistých, za Ladu 20 tis.Ale jinak Mototechna poctivost sama.Alois Samohýl starší tam tomu šéfoval,pro neznalé.R^Ať alespoň jeden konkr.příkladek bolševického trhu;-€.

0/0
11.5.2006 18:53

Občan

Re: Re: zkreslené názory.

Samohýl ten Samohýl co má teď třeba tiskárnu ? 8-o

0/0
20.5.2006 21:25

ten z*lodě(j)

Re: Re: Re: zkreslené názory.

Přesně ten a jeho syn.

0/0
27.6.2006 13:45

Well-being

Zlý sen.
Jěště dnes, když slyším slovo Mototechna, je mi na zvracení. Byl to podnik vyznamenaný řádem Vítězného února, ale měli tam zprominutím velké ho*no.
0/0
22.2.2006 12:53

milan

poptávka na oltcit
sháním litá kola na oltcita
0/0
17.1.2006 15:05

Well-being

Re: poptávka na oltcit
Proč dávat do šrotu litá kola, není to škoda?
0/0
22.2.2006 12:57

Even Better-Being

Re: Re: poptávka na oltcit

Neni to skoda, je to oltcit..

0/0
26.8.2006 13:01

milan

popávka na oltcit
sháním silnější motor do oltcita a litá kola
0/0
17.1.2006 15:03

karel

Re: popávka na oltcit

Není to škoda, dávat do šrotu silnější motor a litá kola ?

0/0
12.5.2007 22:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.