Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Clio: Evropské auto roku 2006 v testu

hodnocení iDNES 4,1/5 Právě včera si Renault Clio třetí generace hrdě připnul na kapotu ocenění evropského auta roku 2006. Čím malý Francouz tak okouzlil porotu? Jaké jsou jeho slabé a silné stránky? Clio s motorem 1,5 dCi o výkonu 86 koní v testu uspělo s pochvalou, ale ta cena... VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klouda

renault

nevím co tu řešíte, za pár let z toho stejně bude rezavá pixla.

0/0
2.8.2006 11:57

Tomas V.

reportaz pro neverici
Jestli vas zajimaji nazory pravniku i dovozce Renault pri reklamacich, poslechnete si zaznam reportaze odvysilane v Motozurnalu CR1.
Zaznam najdete na  http://www.renault.czweb.org/
0/0
26.3.2006 14:02

Tom

www.renault-megane.nazory.cz
vse co potrebujete vedet o voze Renault
0/0
5.3.2006 19:02

Tom

Promo akce Renault Auto Freiberg
www.renault-megan.nazory.cz 
0/0
5.3.2006 18:58

tom69

no co je lepsi
mas pravdu a nektere prakticke zkusenosti z F1 uz mam preneseny na svem voze i ja
pokud neco klepe je potreba pouzit nejnovejsi technologicke postupy
http://renault.kvalitne.cz/16-01-06_0849.jpg
0/0
16.1.2006 12:08

škoda

anti
Doufám,  že  to  v  budoucnu  renault  škodovce  natře. Škodovky  jsou  hnusná,  předražená,  nevybavená  auta! A´ť  se  jedná  o  fabku,  superblba  nebo  ochcávku ...
0/0
15.12.2005 22:17

Aiwan

poznámka
Testy na EuroNCAP jsou pro všechny výrobce i třídy stejný. Stejný překážky, stejný ofsetový nárazy ve stejný rychlosti atd. Si myslim, že zlehčovat výsledky testů je hovadina. Dycinky se tam testuje daný auto v základní výbavě. Je ale pravda že to co je v Renaultu základní výbava je třeba u Škodovky za velký příplatky. Tak bych řekl že Clio je dost dobrý když je bezpečnější než všecky škodovky včetně Superba. Btw. na velikosti opravdu nezáleží  
0/0
16.11.2005 20:25

mara1234

Re: poznámka
myslis ze kdyz se potka tahle nakupni taska se superbem tak ze ti v ty tasce na tom budou lip??
0/0
17.11.2005 14:06

roumen1

Re: Re: poznámka
Tobě nemá cenu nic vysvětlovat. Víš na velikosti auťáku fakt nezáleží, jak tu už někdo dole popisoval je to tak. Záleží na tom, jak je auťák navrženej a kolik do bezpečnosti investuje výrobce. A vem na to jed, že tenhle prcek od Renaultu je bezpečnější než Superb. Asi ti nic neříká kinetika, absorbce energie, deformační zóny a pro tebe jistě další nepodstatný maličkosti.  Ty si kup Volhu v kombíku, ta je eště větší než Superb ať se cejtíš bezpečně.  Protože jestli máš  Superba a narve to do tebe někdo s Volhou tak seš podle tvý teorie //// že větší auto je bezpečnější ////  v Superbu mrtvej. To Clio je -cool auto- a eště ktomu bezpečný. Máro ty seš jasnej.
0/0
17.11.2005 21:33

aha

Re: Re: Re: poznámka
Na velikosti samozrejme zalezi. Narazove testy se delaji pri srazce s normalizovanou a stojici barierou. Zde je sance na preziti stejna. Ale pokud se srazi dva "nerovnopravne" vozy, zalezi i na hmotnosti automobilu.
0/0
17.11.2005 22:37

153624

Re: Re: Re: Re: poznámka
...přesně tak a ti v tom těžším a větším dopadnou lépe, pokud se jedná o modernější konstrukci.Takže až se srazí Clio se Superbem, bude to o kinetických energiích, kolik kdo komu předá a ten druhý snese.Takže,protože o té bezpečnosti cosi vím, tak bych byl raději byl v Superbu se 4*.Matematika,fyzika, technická mechanika a biomechanika se tomu říká.Nezblázněme se z hvězdiček.Malé auto nemá proti velkému šanci.
0/0
19.11.2005 19:48

Valdauf

Re: Re: poznámka
Úžasnej Superb dostal v testech jen tři hvězdy a řidič měl poměrně pocuchaný nohy a v dynamickejch testech sedaček nebyl ani připuštěnej,ostatně jako většina pseudoaut od VW,jak byly tragický.Takže vem si Superbíka,plácni to o zeď a nepruď.
0/0
24.11.2005 17:28

tom69

Den otevřených dveří
SRAZ NESPOKOJENÝCH MAJITELŮ VOZŮ RENAULT se koná v sobotu 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na parkovišti u obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN. Více na http:renault.kvalitne.cz nebo http:reklamace.vyrobce.cz

flieger

Re: Den otevřených dveří
Jdi už do háje. Mám taky Renaulta, fajn auto a budu mít klidně další, taky špatný zkušenosti se servisem (to má plno lidí a s většinou značek), ale pořád neoblbuji ve všech komentářích k  článkům s tou vaší akcí. Sám jsem se domohl po lehkém poškození laku a špatném lakování kapoty a střechy a zanedbání technologických postupů kopletního lakování auta a výměny plastových dílů. Bohužel až po zásahu oficiálního zastoupení. Psal se rok 1999/2000.
0/0
15.11.2005 22:58

Mára

Re: Re: Den otevřených dveří
Přesně, do autorizovaneho servisu je blbost jezdit po zaruce. Je to drahe a uroven nizka. Osobne jsem si nasel svuj servis neatorizovany a vice spokojen jsem nikde jinde nebyl. Proc platit zbytecne mnoho, kdyz jinde udelaji stejnou opravu za polovinu a jeste si zakaznika vazi. Osobne se mi libi, kdyz me v servisu znaji jmenem jsou radi, kdyz znovu prijedu
0/0
16.11.2005 10:11

Andee

Re: Re: Re: Den otevřených dveří
Naprostej souhlas. Renaulta nemám a nikdy jsem neměl, ale takovýhle přiblblý akce jsou stejně k ničemu. Naprosto stejný přístup jsem zažil u Škodovky a řešení bylo jednoduchý - od konce záruky autorizovaný servis auto neviděl a další "české" auto už jsem do firmy nekoupil. Teď máme dva Fiaty a náklady na opravy a údržbu (olej, filtry atd.) jsou poloviční za obě auta dohromady... než bych ztrácel čas nějakým bláznivým srazem prudičů, to si radši zajdu na pivo
0/0
16.11.2005 10:27

Aiwan

Re: Den otevřených dveří
Tome69, ty seš nemocnej člověk. Co to tady kecáš ???????????? Návštěva psychologa je pro tebe nutná. Já mám VW Passat a taky sem tam musím řešit s prodejcem co je záruka a co né a někdy mě taky pěkně v servisu nas*rou. Ale to co tady předvádíš to je na ručník. Kdyby měli všichni nespokojený dělat srazy tak bude všude plno. A je jedno jestli je to Renault, VW nebo Mercedes. Ty máš asi těžkej život........... Je mi tě upřímně líto.
0/0
16.11.2005 20:14

tom69

Re: Re: Den otevřených dveří
Taky nazor. Dik za nej, ale souhlasit s tebou nemuzu. Prijde ti normalni, ze se musis s prodejcem dohadovat o vymene poruchoveho vozu po 14-ti opravach v zaruce za pomoci pravniho zastupce a pul roku se nasledne dohadujete co je a neni zavazna vada. Kdyz mas v jednom tydnu 2 nucene odtahy protoze nekdo nedokaze odvest kvalitni praci. Kdyz si koupis televizi a poneses ji po desate na reklamaci, budes si pripadat v pohode. Asi ti uniklo, ze automobily nemaji zadnou vyjimku ze zakona a vztahuji se na ne stejne podminky jako na ostatni spotrebni zbozi (tv, telefon aj....) jediny rozdil je v cene a je jasne ze vracet penize za sebevic poruchove auto se nikomu nechce.    
0/0
17.11.2005 12:33

tom69

Re: Re: Re: Den otevřených dveří
Zeptej se pro zajimavost sveho prodejce aut kolik jich vymenil za poslednich 10 let, a zeptej se prodejce elektroniky kolik vymenil za 10 let televizi. Asi tu bude propastny rozdil, ale pokud si dovozci neprosadi dodatek do zakona, tak at se chovaji jako kazdy jiny prodejce bez vyjimky. A sraz je kvuli tomu, ze ne kazdy se dokaze ozvat .
0/0
17.11.2005 12:35

Xerces

"Starý" auta
Ahoj, nevíte někdo proč se dál nevyrábí staré modely? Třeba Fábia, nebo Favorit, ale za poloviční nebo ještě nižší cenu? Spousta lidí nepotřebuje novinky ale klidně by jim stačilo nový spolehlivý auto tohoto typu. Podle mne i pro výrobce to musí být nákladné furt vymýšlet něco jiného a upravovat na to mašiny. Podle mne užitná hodnota takové Fábky je shodná s hodnotou třeba výše uváděného Renaultu.
0/0
15.11.2005 17:40

Efesus

Re:
No vzdyt trab takova Dacia Logan je nabita technikou minule generace... Jinak teda Fabia se stale vyrabi, a jeste nejakou dobu bude:)
0/0
15.11.2005 18:57

Xerces

Re: Re:
Kurňa myslel jsem Felindru, jasně že Fábka se vyrábí.
0/0
16.11.2005 16:22

aha

Re:
Dva duvody - jednak zastarala koncepce nutne nemusi znamenat nizsi naklady na vyrobu, distribuci a servisni zazemi a druhak by tyto vozy kazili cenu a prodej noveho modelu.
0/0
15.11.2005 21:02

Xerces

Re: Re:
Napriklad kde by mohlo dojit k tomu navýšení nákladů. Opravdu si to nedokážu představit.
0/0
16.11.2005 16:21

aha

Re: Re: Re:
Nepsal jsem o navyseni, ale psal jsem ze zastarala koncepce nemusi nutne znamenat nizsi naklady.
0/0
16.11.2005 18:02

Xerces

Re: Re: Re: Re:
No jasne, ale kazdopadne lze tedy rici ze nove verze = vyssi naklady a tim i cena. A to by byla prave ta konkurencni vyhoda. Nabidnout kvalitni vozidlo pro ty mene majetne. Proste se jenom divim tem mobilkam ze riskuji investice do vyvoje, ktery neco stoji, kdyz by mohli stale prodavat to same pokud by pomalu snizovali cenu, to je vse.
0/0
16.11.2005 19:19

aha

Re: Re: Re: Re: Re:
Uz jsem jednou psal, ze kdyby prodavali puvodni modely spolecne se starymi, budou si sami sobe konkurovat.
Podivej se na Ladu - ta se touto cestou vydala a prodava souasne sve nove modely + Samary z 80tych let + radu vychazejici jeste z Fiatu (70ta leta).
Proste je to ekonomicky nesmysl a je dobre, ze tomu tak neni. Zadna uspesna automobilka to nedela... jen ty neuspesne.
0/0
16.11.2005 20:25

Andee

Re:
Hlavně by automobilka dnes už nedostala na výrobu takového vozu homologaci. Pro provoz aut na silnicích platí čím dál přísnější bezpečnostní předpisy, takže není cesta zpět. Kromě toho je pravda, že ten cenový rozdíl by zdaleka nebyl tak markantní. Samozřejmě by se ušetřilo za spoustu elektroniky, ale ve finále by to, dle mého odhadu, asi nebylo víc než 25% ceny srovnatelného "moderního" modelu.
0/0
16.11.2005 10:31

Xerces

Re: Re:
Proč platí stále přísnější bezpečnostní předpisy? Podle této logiky stejně současné předpisy nejsou bezpečné a není důvod je tedy zavádět.
0/0
16.11.2005 16:20

153624

Re: Re: Re:
Protože takový je trend a legislativa.Aby se auto mohlo vyrábět,musí splňovat aktuální,příp. budoucí homologační předpisu EU,kdysi to bývalo EHK-OSN,tak proto.Bez jejich splnění se auto prostě nemůže vyrobit a uvést na trh.Automobilka by ze sebe udělala naprostého debila a blázna-v očích konkurence a mohla to zabalit a jít.Jasný?Platí to pro všechny výrobce.Zkus to pochopit.
0/0
16.11.2005 16:55

Xerces

Re: Re: Re: Re:
Ja to chapu, takze ted ze sebe dela debila a blazna legislativa, ktera si nestoji za tim na cem se shodla v minulosti. Ja rozumim vyvoj, ale tohle mi jenom prijde moc. No nic vsechno je relativni.
0/0
16.11.2005 19:22

Lesní kanci loví v krušinách

Re: Re: Re: Re:
Tyhle předpisy jsou stejně zbytečnost, halvně nějaký Euro 4.
0/0
17.11.2005 16:51

Andee

Re:
A jestli si měl na mysli Felicii a srovnáváš ji s tímhle Cliem, tak je vidět, že opravdu nemáš představu o pohodlí a bezpečnosti, které nabízí nová auta. Osobně oceňuju, že mi auto hlásí prasklou žárovku, na mokru se můžu spolehnout na ABS, spotřeba se pohybuje pod pěti litry, o klimatizaci během delší cesty v létě ani nemluvě... atd. Je to stejný jako s telefonama, se starým Dancallem si taky zavoláš, ale...
0/0
16.11.2005 10:36

Pavel Sudoplatov

Polo
Z těch tří konkurenčních modelů bych si vybral Polo. Na něm jediném se zatím neprojevují výrobní úspory za každou cenu.
0/0
15.11.2005 16:25

Speedy

Re: Polo
pche, lidovůz bez invence nikdy. Krom toho pověstná neměcká kvalita je minulost, VW je stejná křapka jako Logan.
0/0
16.11.2005 8:17

libienski

Cena?
Připadá mi docela normální, že nový automobil na trhu má cenu vyšší než "výběhové" modely. Uvidíme jakou pálku nasadí Peugeoti na novou 207...vypadá fakt supercyber...
0/0
15.11.2005 15:36

Králík Bunny

Bezpečnost
Když vidím jak takhle malý auto dostane pět hvězd, tak mě čerti berou. Nadto testy NCAP na Clio byly dělány na verzi s 8 airbagy a celou řadou aktivních i pasivních bezp. prvků. Takže jsem se musel smát, když Clio v základu prodejce označil jako auto, které prošlo testy s pěti hvězdama. V základu, a střední výbavě je to nesmysl. V plné výbavě možná, ale musíte s sebou navíc vozit panenku marii a růženec :-)
0/0
15.11.2005 15:26

muf

Re: Bezpečnost
Plně souhlasím, dělat crash testy na v autě, ketré je nacpané airbagy je super, ale bohužel ne v tom základu. V tom by asi cras testíky dopadly maličko jinak... :-)
0/0
15.11.2005 18:17

Andee

Re: Bezpečnost
Ale to je snad janý každýmu, že pět hvězd na malým autě je o něčem jiném než těch samých pět na šestimetrovým. Pasivní bezpečnost se pak nedá vůbec srovnávat. Spíš tady jde o srovnání v rámci jedné kategorie a samozřejmě je třeba brát v potaz, na jaké výbavě ty testy dělaj. Ale určitou vypovídací hodnotu to má, nezatracoval bych to.
0/0
16.11.2005 10:45

Cestovatel 83

Re: Bezpečnost
A ja se zase musim smat tvoji debilite...vzdy se testuji auta v zakladni vybave.. Po prvnich testech napr. Superb ziskal jen 3***, Skodovka se lekla a pridala na vsech trzich do zakladni vybavy bocni airbagy..
0/0
20.11.2005 10:47

petrk

To CLIO nevypadá zas tak špatně ... plakáty
Mě se docela líbí, v reálu a na profesionálních plakátech vypadá docela dobře... mrkněte sem.
Akorát mne trochu překvapilo, že levnejší verze maj úplně jinej interiér než dražší... podobně jako to měly první Octavie... to je dost krok z5.
0/0
15.11.2005 14:14

mirek

Re: To CLIO nevypadá zas tak špatně ... plakáty
no předek ukradený z Peugeota a zadek klasická bachratina ala renault
0/0
15.11.2005 14:53

Roumen

Re: To CLIO nevypadá zas tak špatně ... plakáty
Na plakatu vypadaj vsechny auta pekne. ;-)
0/0
16.11.2005 9:57

Fitipaldi

C l i o vesus mimozemšťani
Co mám dělat. Je to fr. hnus. Vůbec se mi to nelíbí ani technicky, ani esteticky. Asi se to líbilo Marťanům, proto vyhrálo.
0/0
15.11.2005 14:11

Berca

Top Gear Survey
Top Gear delal taky velikou anketu. http://www.topgear.com/content/features/stories/2005/11/stories/01/1.html Frantici tam dopadli katastrofalne (stejne jako treba Mercedes). Nutno ovsem podotknout, ze anglani frantiky nemaji radi, takze s tou objektivitou smere ku francouzskymu triu to taky nebude tak zhave.. :-)
0/0
15.11.2005 14:02

Efesus

Re: Top Gear Survey
To jo, sice francouzky auta dopadly hodne spatne, ale zase jich tu v VB jezdi daleko vic nez treba skodovek ktery byly mezi prvnima, divny ne? Anketa TopGear je trochu neobjektivni...
0/0
15.11.2005 19:00

Nick

zase dalsi napodobenina auta ...
vw forever
0/0
15.11.2005 13:56

mistr kambaly

Re: zase dalsi napodobenina auta ...
já vás upřímně lituji, tak malý výběr při koupi auta...
0/0
14.12.2005 23:03

Simca_1301

Takže když to shrneme (nebo zhrneme??)
Vlastně dost hloupé a mizerně vybavené auto za peníze, za které mohu mít lepší užitné vlastnosti (větší kufr) i výbavu. Jediné co zbývá je podařený design, a to jen při pohledu z venku ( k čemu mi to je, když se na své auto většinu času dívám zevnitř???). Myslel jsem, že v porotě jsou odborníci a ne blondínky (pro upřesnění - blond není barva vlasů, ale stav mysly)
0/0
15.11.2005 13:52

Andee

Re: Takže když to shrneme (nebo zhrneme??)
Zato tvůj mozek je v pořádku... pro tvé info - ve slově blondýnky se píše ypsilon a "stav mysli" je na konci naopak měkké i... A zkus pochopit, že pro někoho je zajímavé si koupit malé auto s malou spotřebou a dobrou výbavou. Já například mám Punto za 380000,- je to 16V ELX v plný výbavě včetně klimatizace. A je to auto, který mi vyhovuje, jednak větší nepotřebuju a hlavně tvoje tvrzení, že bych za ty samý peníze sehnal stejně vybavený Stilo, Golfa nebo jiný auto vyšší třídy je lež... Všechny byly ve stejné výbavě minimálně o 50 tisíc výš. A konkrétně v Puntu je 310 litrů kufr, což je o 10-15% míň než u většiny hatchbacků nejbližší vyšší třídy. 40 litrů v kufru navíc za 50 tisíc - to je opravdu výhodná nabídka...
0/0
15.11.2005 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.