Diskuze
Folz: Benzinové hybridy nemají v Evropě budoucnost
Děkujeme za pochopení.
DaM
Ale, "kadle, kadle" :-)
1. Jiz druhy rok jezdim s 2.2 DTI od Opelu, kratce jsem zkousel ruzne dieselaky od VW a Fordu. HDI sice osobne neznam, ale znam-li 3 varianty evropskeho dieselu a vsechny do jedne stoji za totalni kulovy, potom pochybuju, ze HDI by me nejak oslovilo. Ale ta jedna promile pravdepodobnosti je stale ve hre :-) 2. Soukrome jezdim s benzinakem Honda starym 5 let s patricnym vykonem a spolehlivosti - nic z toho se se Skodou neda srovnavat.Volant
No co
je to pouze nazor francouzskeho zabozrouta, ktereho szira zavist nad tim, jak daleko je s hybridy Toyota a Lexus.Letadlo
Re: No co
Sam pan vypada jak hybrid. Diesel je daleko choulostivejsi na provoz. Jsem zvedav jak moc ten system bude spolehlivy, asi jako ostatni fran. vozy. Uz treba to ze se motor odpojuje a zase zapojuje do chodu auta je pekny zahul na spolehlivost.Anonymous
pouze názor - Francouzský
Francouzské výrobky již zná mnoho českých motoristů(pár se jich už napálilo). Francouzské výrobky budou dost podobné francouzkým názorům-také stojí za ***. Produktem destilace ropy v Evropě i jinde je vždy benzin, nafta + vedlejší produkty destilace. Když všichni v Evropě začnou jezdit na naftu, tak logicky zbyde benzin. Hybridní Prius je jen ukázkou využití energie s vyšší účinností. T.j. spotřeba řekněme z 8/100 na 4,5 l/100 t.j. zlepšení ~ 40 % a o to zde jde. Nebude problém vyměnit motor z benzinu na naftu. Akorát ten smrad u studeného nafťáku bude o něco horší než u benzinu. Smyslem toho všeho je zvýšení účinnosti pohonů, protože doposud stále jen mrháme energií.DaM
Takze proto, ...
... ze ve Francii neumi udelat zadny slusny benzinovy motor (vlastne ani dieselovy ani hybridni), tak je Evropa nebude chtit? Zajimavy zaver, asi jako ten, ze kdyz se CSSD nepodarilo dostat do Senatu dost svych lidi, tak chteli najednou Senat zrusit. Takze pane Folzi, ja ziju v Evrope a velmi rad bych si hybrid zalozeny na benzinovem motoru koupil, samozrejme od Toyoty nebo Hondy. Od upachtenejch francouzu opravdu nikoliv, v tom mate pravdu.HDI
Re: Takze proto, ...
Tak to jsi asi v životě neslyšel o motorech HDI, mimochodem, vývoj koncernu PSA, jestli Ti to něco říká. Mám 206 s 1.4 HDI a sežeru každou Fabii s 1.4 benzínem i s trenýrkama. Jo a chápu, že by sis Toyotu nebo Hondu koupil, ale jenom na to mít. Tak se těším, až Tě potkám ve tvý stodvacítce.Petr
Filtr
Aha, situace se změnila - http://www.peugeot.cz/web/techno/inovace/envi_hdi_tec.php. Před pár (2?) lety běžela na Eurosportu reklama, kde se tím chlubili jen u tý nejvyšší řady.Eda
Já žasnu...
Nechápu jak někteří dokáží vůbec otevřít prohlížeč a dostat se až sem. U některých jedinců co zde píší je blbost do nebe volající. Když jste někteří tak chytří proč si svoje ,, rozumy " nenecháte patentovat ? Přece když ta či jiná automobilka dělá něco co neumí a váš nápad si necháte patentova a bude to opravdu taková pecka tak to od vás koupí a můžete si doma potom přehazovat peníze lopatou ze strany na stranu ....laik
spotreba
US-MAN
smich
Je to tak - nafta patri do traktoru, Benzin do aut a ctirvalce na benzin patri do sekacek na travu. Ja mam Chrysler 300c 8V a spotrebu neresim. Mi je opravdu lito ze evropa viviji do osobaku naftu. Bayyyyyyyyyyy .Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...