Diskuze

Čím se jezdí v Turíně: Olympijský Fiat Sedici

Fiat připravil pro dvacátou zimní olympiádu zbrusu nový model. Lepší vstup na scénu si nový italský kříženec SUV a MPV, pojmenovaný Sedici, nemohl přát. Stal se totiž oficiálním olympijským autem. Co je vlastně zač? A jak se s ním jezdí?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rejpal

14. 3. 2006 20:08
Jen 20 tis. ks ročně.
U nás se asi moc brzy neobjeví, těch 20 tis. ks ročně se prodá za podstatně vyšší cenu ve starých zemích EU. To větší šanci má sestra Suzuki SX4, které má být vyrobeno cca 40 tis. ročně a která se od 10.3. už prodává na Slovensku za cca 554 tis. Sk.
0 0
možnosti

mourek

21. 2. 2006 10:59
kdo je kdo
Sedici se zatím v ČR prodávat nebude,nejsou kapacity, vyprodáno. ... Fiat nikdy nekrachoval a nekrachuje, má oproti jiným automobilkám zanedbatelné dluhy. Nekrachuje i proto, že na rozdíl od jiných automobilek vyvíjí motory,nová auta, má nejvíc modelů a typů vozidel v Evropě, vč.nákladních. Fiat je největší výrobce zemědělských a stavebních strojů na světě. Patří mu i česká Karosa a koncern Irisbus,atd.atd.
0 0
možnosti

MK

20. 2. 2006 14:12
:-)
sedici spici :-)
0 0
možnosti

Coldstone

20. 2. 2006 13:06
Fiat
ten se ještě vyrábí? Já myslel, že krachujou.  Fiata si koupí jen Ital, nebo slepice.
0 0
možnosti

Maty

20. 2. 2006 13:15
Re: Fiat
Prodava a velmi dobre!!!!Nove Punto je nejprodavanejsim autem v zapadni evrope!!!! Skoda slov tady neco psat,nebot se vzdy najde nejakej de.il,kterej vzdy neco bude hanit.
0 0
možnosti

Jakester

20. 2. 2006 12:03
Název je špatně
Makaróni čekaj mohotný nárůst prodeje v ČR, proto je jasné, proč pojmenovali svůj nový model Fiat Sedící.
0 0
možnosti

Petr

20. 2. 2006 11:33
šestnáct
Šestnáctiventilový benzinový motor šestnáctky má objem - jak jinak - šestnáct decilitrů - to se redaktorům z iDNES zase povedla pěkná slovní hříčka.
0 0
možnosti

Jouda

20. 2. 2006 13:58
Re: šestnáct
proč ne? Každej ventil si dá decáka, celej motor je za chvíli jako pučmeloun
0 0
možnosti

mirek

20. 2. 2006 9:32
fiat
Nechápu,jak může někdo srovnávat Fiata a škodovku.Fiat je trošku z jinýho těsta.To co musí vydržet fiat od šílených Italů,co na dálnici dají plný kůl a nepovolí ani náhodou ,tak tam by škodivka asi těžko pochodila.Žena má fiata Punto 3 roky a ani jediný problém a když jsem se díval na cenu dílů,tak jsou proti škodivce zhruba poloviční.Od té doby,co jsme přestali jezdit německými auty tak jsme naprosto bez problémů.Já citroen C5.VW a Opel, z dřívějších zkušeností -dost hrozná technika ,stálé závady nepohodlný špatně vybavený auta,Drahé náhradní díly.A tak to je i sněmeckou elektronikou a jinými výrobky.Ona ta pověstná německá kvalita se někam vytratila ,ovšem jestli nebyla jen natištěná.
0 0
možnosti

Lojza Píseckej

20. 2. 2006 11:56
Ono to je asi kus od kusu
Rodiče mají Mondeo 97 2,5 - nejeto 130 tis., koupeno nové, v servisu jsou minimálně jednou měsíčně po celou životnost auta. Já mám Mondeo III z roku 2001 (víceméně náběh výroby), koupeno jako ojeté a za 40 tis. km jediná porucha u jedné ze zadních brzd - odstraněno za 2.500,- kč. Náhradní díly levné, levněji mě vyjdou u forda než v neautorizovaných dílnách s neorig. díly.
Brácha má punto, poruch má mnohem více, ale jeho motor je pro Forda nedostižná meta co se tichosti a klidu týče. (1,9 JTD tuším). Prostě každé auto má něco do sebe.
0 0
možnosti

Kvestural Romtok

20. 2. 2006 8:01
Fiat Sedici?
Spíš ležící spící, ne?
0 0
možnosti

první

20. 2. 2006 0:05
No.1
Jsem první a možná i poslední. BTW --::)) bavit se o fiatu to je jako se bavit o škodovce - to znamená o ničem. Fiaty a škodovky ani omylem !!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti