Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

WRC v ulicích: Škoda Fabia 4x4 turbo 320 koní

Chcete si projet svoji oblíbenou zatáčku k samoobsluze táhlým řízeným smykem a dojet bokem v oblacích modrého dýmu až k regálu s rohlíky? Povzdechům nad nabídkou motorů pro Škodu Fabii učinila přítrž německá tuningová firma Milotec. Dnes už ani závodníci nemohou naříkat, že by si motor do fabie nevybrali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maro

potrebuju radu

:-/ nevite o nejakym sylnejšim turbu do fabky?

0/0
13.3.2008 18:56

Marek

haldex
Osobně nejsem moc velkým příznivcem Haldexu, pokud mluvíme o 4kolce. Nicméně kamarád sehnal do svýho A3 1.9 TDi PD "tvrdej" program pro Haldex a v posledních, konečně uklouzaných, sněhových dnech mi předvedl, že zde diskutované táhlé smyky s Haldexem nejsou nereálnou věcí. Ten program používala Škodovka do tréningáčů. Je to v podání Haldexu asi maximum, jak se přiblížit jeho rozumnýmu fungování, co se týká představy o pořádným 4x4. To jen tak na okraj. A pouze k názoru na Haldex. Tu Fabii dál nekomentuju.
0/0
4.12.2005 15:24

Tomas

Smyky
teda nevím. Mám Sharana 4motion a jako o řízeným smyku nemůže bejt řeč. Paráda na ježdění do hor, že se s tím nezahrabete, ale jak je to nabušený elektronikou, tak teda jízda smykem nehrozí.
0/0
1.12.2005 8:48

Sperminator

Kde je revo?
Kde je revo Kde je revo Potřebuju nutně znát názor reva na tento rychlý šíp z Mladé Boleslavi
0/0
30.11.2005 18:52

Danny_Kay

Re: Kde je revo?
...obavam se,ze tohle s Mladou Boleslavi prilis nesouvisi...
0/0
30.11.2005 19:04

Fikos

Re: Re: Kde je revo?
Jak nesouvisí?Třetí pojistka v pojistkové skříni je z Mladé Boleslavi :o)
0/0
30.11.2005 19:55

palics

Re: Kde je revo?
0/0
30.11.2005 21:06

palics

Re: Kde je revo?
revo rozbil svou Audi a ted nekde v koutku páče. :-)
0/0
30.11.2005 21:07

bugler

tak to je třída
Konečně pořádný tuning pro Fabii
0/0
30.11.2005 18:14

Klapi

i love skoda
toz to je bomba.,akorat ty zadni svetla nic moc  ale jinak,,,,narez jako krava
0/0
30.11.2005 17:51

Dave

Konecne
Konecne vypada nejaka Fabia jako auto
0/0
30.11.2005 17:46

dewils

.
Nevím, mě se Fábia v tuningu nelíbi.Felda se tuní líp
0/0
30.11.2005 17:18

Tomas

hehehe
Za ty penize co to stoji si uz skoro dosahnete na Porsche a to pak neni ocem mluvit. Tohle priblizovadlo mozna jezdi rychle na rovne silnici ale nedelam si iluze ze v prvni ostrejsi zatacce ho predjede i Boxster 3.2S.
0/0
30.11.2005 17:10

Tomas

Re: hehehe
...nemluve o tom ze motor s objemem 1.8 litru a takovym vykonem ma zivotnost asi do vyjezdu z garaze
0/0
30.11.2005 17:12

Ne

Re: Re: hehehe
Zivotnost motoru neni o pomeru objemu a vykonu. Treba takovy Japonci davaji jen z o malo vetsich dvoulitru s turbem ve standardu 300k, s mensimi upravami 400k a s pravda o neco vetsimi upravami a mensi zivotnosti 600 - 800k. Takze da se to, ale motor s tim musi pocitat, coz asi u VW 1.8T pravda nebude.
0/0
30.11.2005 19:02

Tomas

Re: Re: Re: hehehe
Ja si myslim ze pomer vykon\objem motoru ma celkem hodne co docineni s zivotnosti. Pochopitelne, kdyz chci z dvoulitroveho motoru dostat vetsi vykon, potrebuju aby dany motor produkoval vetsi tlak uvnitr valcu. Optimalizaci vstrikovani a nacasovanim lze ziskat nejaky ten vykon navic, ale po dosazeni jiste hranice lze dalsi vykon ziskat jenom vetsim tlakem uvnitr v motoru. Samozrejme se asi jedna o motor z titanovych slitin aby neco takovy zvladl, jenomze i titan se opotrebovava a ma jistou zivotnost. Jinak to je to samy jako kdyz tuzer prida turbo na motor ktery k tomu nebyl od vyroby urceny. Zivotnost toho motoru pravdepodobne klesne o znacnou hodnotu, jelikoz konstrukce motoru nepocitala s tlakem ktery nyni ten motor musi vydrzet. Ja si dokazu predstavit ze klidne muzes dostat z dvoulitru i tisic koni - v pripade ze tankujes nitrometan - ale myslim si ze po nekolika minutach jizdy i ten nejlepsi material povoli.  Co jsem chtel rict ze krome toho ze to auto muze pro nek
0/0
30.11.2005 21:15

Tomas

Re: Re: Re: Re: hehehe
...nekoho vypadat atraktivne, nema co nabidnout ve sve cenove kategorii.
0/0
30.11.2005 21:17

Karel

Re: Re: Re: Re: Re: hehehe
Jenze tohle neni motor na rozvazeni rohliku po Praze, majitele sportaku toho stejne moc nenajedou.
0/0
2.12.2005 12:24

Bubrak

Re: Re: Re: hehehe
A bez turba z 1 litru 180koni, viz letosni seriovy litrovy superbiky. Videl jsem na videu biturbo 1.3l (GSXR1300) se 490 konema. Pravda tady jde o jiny spektrum otacek motoru, ale taky o to vic musi ten material vydrzet. Ty litry najedou 100tisic kdyz nejsou porad v cervenym.
0/0
2.12.2005 4:48

Wondra

Hmm...
No světla oboje- hnus. Kola fajnový. Barva divná, ale s tím by se dalo něco dělat... Motor super. Škoda by měla vyrobit sama nějaký pořádný coupé- např z octávie by bylo sportovní coupé jako víno... a z většího SuprBéé taky, aakorát by bylo pro vyšší vrstvy:-D
 
0/0
30.11.2005 17:04

Ebo

hmm
to je jako když daj do trabanta 2l motor s 110K
..co to s tím asi udělá, když to na to není konstruované ? (i když to upraví) ..
0/0
30.11.2005 16:43

Dave

Re: hmm
Asi neumis cist, co? Podvozek, brzdy...
0/0
30.11.2005 17:48

Ebo

Re: Re: hmm
mno.. já myslel něco jako konstrukční rychlost, deformační zóny atp..  mno.. ale asi je to dělaný jen na gumování asfaltu
0/0
30.11.2005 20:20

Volant

Ha Ha Ha !!!!!!
pan redaktor asi jedl vtipnou kasi a nebo mu bylo moc dobre, kdyz mu ho asistentka pri psani kourila. A nebo je to totalni kripl, protoze jen nekdo takovy muze napsat WRC a rizene smyky v oblacich dymu ve spojeni s Haldexem.
0/0
30.11.2005 16:04

haldex

Re: Ha Ha Ha !!!!!!
představoval bych si sportovní fabii asi jinak ale to je věc vkusu..Nejsem zadny zastance haldexu v takovemto aute jen sem chtel poznamenat ze i haldex má svoji řídící jednotku se kterou se dají dělat ruzné věci :) a díky tomu bych ten řízený smyk neviděl zas tak nereálně..
0/0
30.11.2005 16:41

QT

Re: Re: Ha Ha Ha !!!!!!
Jistě se s tím dá dělat spousta věcí, ale chci vidět, jak vypadá řízený smyk se čtyřkolkou a hromadou elektroniky. To už podle mně není řízený, takový auto když dostane smyk, tak je v pr....
0/0
30.11.2005 18:20

ygg

WRC....
to není ani náhodou....nevím zda u Škodovky, ale třeba u Peugotu, Citroenu a Fordu si WRC můžete koupit..pořípadě snad i pronajmout, takhle to se Subaru kdysi řešil Hrdinka...z ceny Vám bude špatně a těch mega si připravte pravdu hodně...nevím už kde, ale někde byl přehled kolik stojí jednotliové komponenty a jaké jsou potom ceny skutečného WRC...jenom za tu jejich převodovku bych měl Superbů plnou zahradu. Ale novináři prostě musí něco psát...a nezřídka, čím větší pitomina, tím asi líp....
0/0
30.11.2005 15:58

Q

Re: WRC....
Taky jsem to četl. Šla takhle koupit i Škoda WRC. Ceny byly u všech zmíněných značek plus/minus stejné - kolem 18 mil. Kč za auto.
0/0
30.11.2005 17:14

Rampant

Pan redaktor
se nechal HODNE unest, ze? S Haldexem rizenym smykem v oblacich dymu??? No jasne! A o cem se Vam jeste dnes zdalo?
0/0
30.11.2005 15:25

Opoce

WRC v ulicich?
rizeny smyky pro rohliky, WRC s Haldexem ... LOL, na iDnes za zabavou !
0/0
30.11.2005 15:23

doručovatel

to je špica
Tyto vozidla mají dostat poštovní doručovatelé a starší řidiči ,co mají problém s prostatou.
0/0
30.11.2005 15:21

Buran

škoda
Je zde mnoho povzdechů nad tím, že Škoda neudělá nadupanou Fabii. Souhlasím, že Fabia RS není nic moc. Především diesel pro takovýto typ vozu , myslím sportovní, je naprosto nevhodný. Je to dáno charakterme motoru a jeho vysokou hmotností. Charakterem myslím sice vysoký kroucák, ale málo otáček a především vadnutí dieselu ve vyšších otáčkách. To mi doufám každý potvrdí. Dále váha, která způsobuje, že při průjezdu zatáčkou má vůz tendenci tzv. hrnout přední kola. To je způsobeno vyšší váhou motoru. Diesel ať je jaký je, je určen pro pohodovou a úspornou jízdu na větší vzdálensoti. Tam vždy směřoval a bude směřovat jeho vývoj. Teda pokud to má ještě cenu, protože s tou ropou to asi vypadá všelijak. Myslím, že těch vytuněných 320 kobylek je prima, ale dovedu si velmi dobře představit Fabii s 200 koníky. Budou-li skutečné, pak v takto lehkém vozítku by to byla opravdu paráda. Ale nebráním se ani silněnjším agregátům.
0/0
30.11.2005 14:23

Doktor Zvěd

Re: škoda
Ja Fabii RS mam a sem plne spokojen. Predek je urcite tezkej, ale presto si i s dieselem uziju pripadny sportovni jizdy az az. Diesel je urcite urcenej pro " pohodovou a úspornou jízdu na větší vzdálensoti", ale po Praze ho vic nez ocenuju( teda hlavne jeho silu v kombinaci s lehounkym autem ). Takze nashle na silnicich!
0/0
30.11.2005 15:53

X

Re: Re: škoda
Lehounkým autem? Vždyť to váží stejně jako Ochcávka!!!
0/0
30.11.2005 21:58

udzi

Re: škoda
Ja s RS jezdim a netusim, kde jsi vzal info o tom, ze je diesel pro sportovni jizdu nevhodny. Slova jako kroucak, vadnuti dieselu a hrnuti kol mi pripomina speak pitomce, ktery netusi, o cem je rec, nebo nekterych redaktoru, kteri taky nevi, o cem je rec. S vykonem RS na takovehle auto jsem naprosto spokojenej a naopak, je idealni do mesta a predmesti. Na dalnici a dlouhy cesty volim radeji stredni tridu, uz jenom proto, ze je pohodlnejsi na delsi sezeni a ma kufr...
0/0
30.11.2005 16:46

QT

Re: Re: škoda
Možná je ten motor a podvozek dostatečnej na to, aby jsi v Průhonicích šlápnul na plyn a ujel většině aut vedle tebe, stejně tak asi necháš každýho za sebou na semaforech, ale zkus si s tím autem zajet na Karlštejn od Loděnic a jít do toho naplno, pod plynem a řadit. A když to zvládneš a budeš mít pořád ještě dobrej pocit z motoru, tak to zkus obráceně, z kopce dolů. Pak nám napiš něco o tom, jak je to "RS". Na takovou jízdu potřebuješ trošku jinak vyvážený auto, na závodění na rovince ti ale Fabia RS samozřejmě stačí a je to pozoruhodně živé auto. Ale sporťák to není, to není ani benzínová Oktávka RS (ta zase z jiných důvodů, opět vyvážení a hlavně malý podvozek pro velký auto)
0/0
30.11.2005 18:25

Doktor Zvěd

Re: Re: Re: škoda
Nevsim sem si, ze by tu nekdo tvrdil, ze Fabia RS za 500.000 Kc = Subaru za 1.500.000 Kc...
0/0
30.11.2005 19:14

QT

Re: Re: Re: Re: škoda
Tak si přečti diskusi pořádně, majitelé Fabie RS tu tvrdí, že to je sportovní vůz. Sportovní vůz u mně není něco, co jede rychle dopředu a má to dobrou akceleraci, ale něco, co jede dobře i v zatáčkách
0/0
1.12.2005 10:46

udzi

Re: Re: Re: škoda
Tady nejde o nazvy, ale o to, co to auto v ramci tridy umi. Auto ma na jezdeni zena, bydlime kus od Prahy (shodou okolnosti zrovna smer Karlstejn) a serpentin z kopce a do kopce jsem s tim projel docela dost. A umi toho vic nez dost a pod ten podvozek, brzdy i motor se klidne podepisu. Je to moc fajn auto a netvrdim, ze je to sportovni auto, je pouze sportovne ladene. Ale presto si ho beru misto svyho prave proto, ze si chci trosku uzit sportovnejsi jizdy misto sve "velke kravy". Tvrdim, ze je to jedine auto, ktere pozitivne vybocuje z produkce MB molochu, ktery ma i volant v nabidce za priplatek. Ostatni jejich skopky nejsou simply clever, ale jenom simple scheiss-wagen.
0/0
1.12.2005 12:01

iq001

Re: Re: škoda
mam sluzebni diesel octaviaII ale nikdy se takoveto auto nevyrovna pozitku ktere mi dalo me prvni naslapnute auto Fiat Tipo 2.0 16V melo neco kolem - 140kW a byla s nim radost jezdit - mimo to kdo se chce svezt nemuze hledet na spotrebu. A jestli hledas auto do mesta - kup Smarta - za min penez lepsi parkovani :-D
0/0
30.11.2005 23:27

Doktor-z-hor

Zajímavá fóbie
pěkně nadepaná fóbie..............
0/0
30.11.2005 14:22

pájka

Ty krafooo
Ty krafffo, to je dělo...kolik to tak bude stát? A ochcávka bude taky takhle našportovaná?
0/0
30.11.2005 13:54

Pjotr_Pjotrovic

Haldex
Dá se vůbec Haldex využívat pro takové účely jízdy v řízeném smyku? Vždyť Haldex se zapíná až když přední kola nestíhají (protáčejí se). Vysvětlí mi to někdo?
0/0
30.11.2005 13:37

Krasty

Dóbrý
Ohromný  320 koníků se moc často nevidí,docela bych se projel, akorát cena bude určitě brutus.Dyť jen ten motor ......
0/0
30.11.2005 13:22

jutila

Re: Dóbrý
Brutus? Slabé slovo. Tohle bylo vystaveno v Essenu, cena 70.000 Eur. Což je přes 2 mega. K tomu ten prastarý motor; z 1,8 vydupat 235 kW, to asi nebude mít moc dlouhou záruční dobu, tak 20.000 km.
0/0
30.11.2005 15:59

Michal

O2 RS
škodovka udělá nanejvýš nějaké další turbo pro všední den...Nová O2 RS mě teda zklamala. Pekny auto, super interier, kola, ale mekky podvozek a motor, ktery neslysite, pry sportovní zážitky... haha. Chtěl jsem si ji koupit, protože O1 RS byla docela dobrá, ale abych na ní kompletně měnil podvozek a vyfuk, na to se muzu vysr.,..
0/0
30.11.2005 12:53

Raca

WRC FABIA
Proč ŠKodovka neudělá limitovanou sérii kopii WRC soutěžního auta? Měla by vypadat uplne stejne jako original, vcetne log, spojleru, ruznych vychytavek a bylo by. 100 ks by jich urcite prodala a hned by mela publicitu, zajem, fotografie, prodej. Image. Stejne mam pocit, ze po Praze nekdo s takovouto kopii jezdi. Vyapada to skvele. Cena? 599.000 Kc a maji je hned vsechny pryc.
0/0
30.11.2005 12:30

Max

Re: WRC FABIA
Nebude nikdy existovat, koncern VW ma na to Golf GTI, a fabia je auto levne tridy. Ze stejneho duvodu se nevyrabi Superb kombi (konkurence A6), Octavia ze silnym motorem atd...
0/0
30.11.2005 12:44

DR

Re: Re: WRC FABIA
Nevyrábí se Nová O II se silným motorem? Už 102 koňovka v Ambietce je silná, a nekomentujte to, že ne, kdo s tim nejel neví!!!!!!!!!!!!!! To myslím vážně!
Jinak 2.0 FSI se Vám zdá jako slabý motor? Jel jste s tím????????????????
0/0
30.11.2005 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.