Diskuze
Konkurence pro Dacii Logan: Tata X1 za 1600 euro
Děkujeme za pochopení.
jeep1
Dobré auto,
tom69
konkurence nikdy nespi
modem
....
No nechtěl bych vidět crash test tý rikši. Četl jsem,jak dopadl Logan.Náprava prý se "podívá" do kabiny. To musí být maso.vulvul
ach jo...
Vi nektery z tech superodborniku na levne auto kde se vyrabi PAYKAN a kolik stoji? Nesrovnavejte ceny evropske s cenami v asijskych zemich. Bavim se o aute, ktere vychazi z Peugeot 405 - odkoupili starou vyrobni linku a to auto se prodava hluboko po 100.000,- Nesmi se ale exportovat.CCCP
Re: ach jo...
V Rusku se prodava novy auto za cca 80.000,-, Kamaz OKA. Je to sice vozejcek velikosti tak Fiatku Cinquecento, ale jenom to dokazuje, ze temer normalni auto opravdu nemusi stat pul milionu.brsoň
JAWA go, go, go
Měl bých nápad - Velorex, čili hadraplán by se možná dostal i pod těch 1600 EU. Snad nedojde k tomu, že Čína úplně zaplaví svět svým ksindlovským zbožím, byť už na to pracují seč mohou. Je také zajímavé, že vůbec nepadlo, že hodně lidí kupuje také značku, takže bych se nebál, že to tady Čína převálcuje. I když i takový Oltcit (auto, které Vás neopustí) si své zákazníky našel.Killbilly
Re: JAWA go, go, go
Doufam ze s tim olcitem to vtip........to uz radsi ten velorex nez olcita.Okos
Uvaha
Kolik asi tak činí lidská práce na vozidle a kolik cena materiálu? S ohledem na to kolik lidí dělá v auto montovně, tak dle mého je podstatná cena materiálu, odhadem 60-70% Tj. na materiálu neušetřím ten stojí všude stejně, můžu ušetřit jen na lidské práci (odhazem třeba 80%). Tj. pokud neošidím materiály tak se můžu dostat na max. 75% ceny "obvyklého" vozu, tj. cca 110 tis. CZK. Z uvedeného vyplývá, že je nutno ušetřit na materiálu a tedy i na bezpečnosti.Killbilly
Re: Uvaha
Volha stoji v rusku tusim 120tis. a to je sice zastarale ale bytelne fortelni auto s poradnym kufrem(neco pro oktavisty) a motorem pres 100k,skoda ze se to nedovazi za takove prachy,mozna bych si to kupil.bubák
Crash Test čínského "auta"
bubák
Re: Crash Test čínského
syselpolni
TATA na autosalonu v Bologni minuly tyden
Jen nejake obrazky: http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_indigosw.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_safari1.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_safari2.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_safari3.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_studie1.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_studie3.jpg http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_tata_studie4.jpg , Takze ja bych si z toho moc srandu nedelal, i korejcum jsme se kdysi smali a kde jsou dnes... Ja ale setrim na toto: http://syselpolni.webpark.cz/foto/20051203_bol_porsche_caymans.jpgperformer
Re: TATA na autosalonu v Bologni minuly tyden
to je právě tak "jako výroba" - vypadá to jako Toyota, stojí to 2/3 Toyoty a kvalita je tak mizerná, že i kdyby to stálo 1/3, je to pořád drahé......rudyj_zabijak
a to na tom obrazku je ono?
tak to je sila... to je tech 1600 euro za toho ridice hlavne ne? :DDDperformer
jedna TATA už se na český trh dovážela
byl to pickup - konkurence Nisanu a Mitsubishi oproti kterým byl asi o 100tis levnější, nicméně pořád stál kolem 500-600tis. Kvalitou zpracování ovšem byla tak bídná, že se ani ta nižší cena nedala akceptovat a tak brzy vyklidili český trh. Tata je prostě synonymen té absolutně nejnižší kvality v automobilové výrobě - je až daleko vzadu za Číňany, Rusy a pod. a takový Logan je proti Tatám technologická a kvalitativní jednička....Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Elektrokola lákají i na rychlost, lidé ale jízdu nezvládají a nehod přibývá
- Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko
- Jiří Horák obnovil ČSSD a dovedl ji do parlamentu. Se Zemanem si nerozuměl
- Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“
- Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD
- Když tenisem žije náměstí i Magická krabice, kde modrý kurt děsil Nadala
- Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci
- Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice