Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Víc než Fiat: Služebák pro Cosa Nostru

Historie Fiatu se točí kolem malých aut, velké modely z Turína naopak díru do světa neudělaly. Fiat se ale odradit nenechává a po nafouklé Cromě posílá do boje tentokrát extratěžkou váhu. Čtyřtunový obr, nějaký čas již používaný italskou armádou, se v civilní verzi představil na autosalonu v Bologni. Už samotným jménem - Oltre Fiat - chce automobilka naznačit, že tenhle Ital má do průměru daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jezek

No nevim
to je humus, kdyz se to srovna sice s trochu brutálnějsi H1 tak je to sracka. Stejne ty debilove co si to koupej s tim budou jenom machrovat ve meste. H1 je neprekonatelna a neprekonana a vsechny kopie sou na ho*no.
0/0
20.3.2006 18:51

peee

interier
Z toho interiéru by člověk blil. http://www.classicdriver.com/upload/images/_de/3261/img03.jpg
0/0
3.3.2006 12:59

Nauplius

hnusna kopie H2
hnusne prevzatae prvky a tvar
0/0
10.2.2006 21:10

radek

Designed by Lego.
na těch fotkách už chybí jen ten panáček....
0/0
9.2.2006 14:28

 

 
Oni to postavili z Lega?
0/0
8.2.2006 9:52

kuba

to snad ne
To musi byt jen nejaky vtip. Tohle nemuzou pustit na silnici
0/0
1.2.2006 18:13

yamaha66

uz sem se bal
ze by zkopirovaly hamiho H2
0/0
13.1.2006 15:05

koko

Re: uz sem se bal
nebo že by hami kopíroval spíš Lamborghini LM002 ?
0/0
27.1.2006 16:04

koko

Re: Re: uz sem se bal
viz tady: http://www.partaj.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=92
0/0
27.1.2006 16:05

kokrspanel

Re: Re: uz sem se bal
Ne, je to civilní kopie vozu Iveco
0/0
10.2.2006 22:15

Vendula

proč ne
Svérázná estetika Hummeru slavila a stále slaví velké pordejní úspěchy a je vlastně s podivem, že do něčeho podobného nešel někdo mnohem dříve
0/0
15.12.2005 20:10

Boss429

no..
řekl bych že se vývojářům z Fiatu podařilo někde sehnat technickou dokumentaci k Lamborghini LMA a zkřížili to s Hummerem H1... Jen ten původní V12 z Countachu se jim nějak nepodařilo pořádně nahradit...
0/0
7.12.2005 17:16

Homer1

???
, Kdo potřebuje pro sebe a svoje maličké ego 4000kg oceli, plastů atd... aby se mohl přesouvat z bodu A do bodu B je Z M R D.
0/0
6.12.2005 23:53

Tony

Re: ???
Kazdy nemuze mit Fiata "polskeho" tak jako Ty !
0/0
7.12.2005 1:01

Pes

Re: ???
Souhlasím s tebou!!! Především bych takováto vozidla zakázal, protože čelní srážku s tímto vozem nepřečká vůbec nic, možná přežijete v Touaregu... achjo
0/0
7.12.2005 8:53

wolff

////
Můžu tě uklidnit. Z Tuarega by nezbylo nic. Teda řidič určitě ne.
Jojo, moc se mi líbí. Když si člověk odmyslí, ty výstavní pozlátka... A jede to i rychleji než Hummer. Ten má problémy se 100 a to se u tohohle motoru dá výkon levou zadní zvednout, takže 160 nemusí být problém.
P.S. David je totální vymaštěná debilní skopová palice. Nic ve zlém, osobní názor. Dementní Arogantní Vymaštěný Impotentní Debil 
0/0
7.12.2005 10:04

DAVID

Re: ////
Ahoj wolff  jezdíš v 20 let staré CROMĚ nebo v 25 let starém TIPU  a UNO je fakt asi pro jednoho že jo  
0/0
7.12.2005 20:23

blumfeld

Svela
Taknejak jsem nepochopil ty ctyri svetla vzadu - dopredu toho moc nenasviti nebo snad sviti dozadu? :O
0/0
6.12.2005 23:48

David

FIAT
Fehler In Alle Teile a je jedno jestli váží 500 kg nebo 5000. osobní názor nic víc
0/0
6.12.2005 22:10

Marty

Fiat
Hehe jestli to bude stejne spolehlive jako italska auta, tak s tim ta jejich slavna army pri prvnim pokusu o vysadek skonci tak maximalne na Sicilii. :))) O tom, ze je to spatna kopie HumVee v kombinaci s plazovou buginou na bazi Favorita od MTX snad netreba hovorit.
0/0
6.12.2005 21:11

uran235

Moda
tak s terenimi auty se pekne roztrhl pytel. Dokonce ani "obycejne SUV" uz nestaci, kdo chce byt in, musi si poridit poradnou tezkou vahu. Ale nesporne kvality techto vozu v terenu zakaznici urcite vyuzijou. Treba pri vyjezdu z podzemnich garazi supermarketu. A hlavne, ten povznasejici se pocit svobody.
0/0
6.12.2005 19:02

Killbilly

Re: Moda
Jojo jednou jeli testovat z nake redakce nove terenaky do rumunskych hor,co jim vsak zkazilo radost bylo,ze kdyz ten supernarocny teren pro nejtvrdsi vozy vyjeli,bylo nahore plno shnilych otlucenych dacii na sjetych gumach co to zvladly taky.
0/0
7.12.2005 12:01

Honza V.

Proč to vypadá....
.....jako hummer?  tohle bych nechtěl, do naších podmínek když je to na nic -  mezi stromama 2,20 a poušť  mám, jen když tatra doveze písek... jako nákladák je to malé jako osobák je to obluda.. Když bych chtěl monstrum, tak si můžu koupil BRDM (stojí cca 60 000), nebo BVP (150 000) a tank T55 jde sehnat od 250 000, pro doplnění OT64 se pohybuje od 60000. 
0/0
6.12.2005 13:46

Tom

Re: Proč to vypadá....
Ty ceny asi nejsou v korunach, co ? :-)) Ale prosimte tu frazi "se da sehnat" nepouzivej...ja ji nesnasim uz od skolnich let... :)
0/0
6.12.2005 21:36

Honza V.

Re: Re: Proč to vypadá....
Ceny jsou v korunách, jedná se o stroje vyřazené z armády ČR, jsou samozřejmě BEZ VÝZBROJE, s výzbrojí jsou levnější, ale musíš mít licenci..... lze narazit i na stroje s minimálním proběhem kilometrů (jezdili jsem s VT55 a mělo najeto jenom 56km a 30motohodin)  
0/0
7.12.2005 1:21

Honza V.

Re: Re: Proč to vypadá....
pro doplnění, ty ceny se hlavně odvíjí od váhy stroje a aktuální ceny šrotu
0/0
7.12.2005 1:23

gandalf

Potřebuji vysvětlit
z následujícího textu  z článku co znamená to, co je tučně a podtrženě: Vyšlechtěný speciál pro boje na silnicích vychází z vojenského Iveca Light Multirole Vehicle, ne které italští vojíce volají LMV. Autor článku to snad bude vědět. Hlavně co je to "vojíce", to opravdu nevím ...
0/0
6.12.2005 13:03

Tatami

Spatna kopie
Slaba a spatna kopie terenniho Lamborghini ktere tento terenak udelalo nekdy v roce 1997-8. S tim rozdiem ze lamborghini hladce udela na dalnici pres 220km/hoed
0/0
6.12.2005 12:52

Hlina

Maly vykon
Auto pekne, rozmery a hmotnosti uctyhodne, ale neprimerene maly vykon. Takove auto ma mit hodne pres 200 k (spis blize 250 k).
0/0
6.12.2005 12:38

Premek

Re: Maly vykon
Presne tak. 136kW mi v osobaku staci - ale ten muj vazi min jak polovinu.....
0/0
6.12.2005 17:14

Trevis

T-98
mě se daleko více líbí tohle: http://auto.idnes.cz/ak_aktual.asp?r=ak_aktual&c=A051121_100651_ak_aktual_fdv
0/0
6.12.2005 10:57

Kowalski

Re: T-98
jojo, T-98 kombat je jina rychta, v "nejobrnenejsi" verzi okeni tabulka tlusta jako krabicka cigaret ;). Vydrzi primy zasah RPGckem - takovy auto zastavis snad jen kdyz ho cely zalejes do betonu ;))). Myslim ze tohle se da srovnavat s Hummerem ne ta Italska parodie.
0/0
6.12.2005 21:22

Exakt

Tak nevim
V jednom deníku psali, že má dokonce 7 t!
0/0
6.12.2005 10:17

iuos

hmm
mně se líbí
0/0
6.12.2005 9:36

tom69

idealní na brněnskou dálnici
skoro bych řekl ideální auto na brněnskou dálnici .......
0/0
6.12.2005 9:00

VTO

Re: idealní na brněnskou dálnici
130kmh a držet se v levým celou cestu... to by asi pár kokotů v Ochcávii TDI nepřežilo...
0/0
6.12.2005 9:12

Buran

Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
No tomáš pravdu. Ti by sršeli oheň a síru a vzteky by byli bez sebe - naši slavní TDI. Jo ale už jim to končí. Božský TDI ohlodal zub času a i u VW přišli na to, že CM - (mimo jiné od Fiatu) je přeci jen lepší.
0/0
6.12.2005 11:07

DR

Re: Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
Chudáku, naftu z Fiatu nikdy Škoda ani VW nepoužije...........díky bohu.
0/0
6.12.2005 14:45

bolek

Re: Re: Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
naftu umí dneska japonci nejlíp... 2l 400nm... ukaž mi to u vw... chudinko. fiat si jako jeden z mála drží v koncernu svoje motory. oni ti necpou HusToPrd do punta...
0/0
6.12.2005 15:12

X

Re: Re: Re: Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
Dokonce ani do Pandy
0/0
6.12.2005 18:41

Mini

Re: Re: Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
ty chytráku a kdo myslíš že vymyslel TDI???? Italové !!!!
0/0
5.3.2006 3:00

Ital

Re: Re: Re: idealní na brněnskou dálnici
Konečně bude  vw slavné!
0/0
6.12.2005 20:53

freestyler

apríl
je snad apríla, či co ??
Co na to REVO ?
0/0
6.12.2005 8:35

desmo

?
Chtěl bych vidět těch 80% stoupání, z čeho to má gumky? Moc se mi to nezamlouvá. Stejně tak 40% boční náklon u 205cm vysoký obludy a 4 tuny těžký? No možný je všechno.
0/0
6.12.2005 8:30

Dusche

Re: ?
nezamenuj procenta a stupne, i nalozena tatra ma stoupavost 98% http://62.209.196.242/exter_pr/vp/CZ/typovy_list.asp?kod=1299 takze fiat z 80% nic moc.
0/0
6.12.2005 9:53

Honza V.

Re: ?
100%=45° aneb stoprocentní stoupavost je na jeden metr délky jeden metr vzhůru, takže boční náklon 40% je 18°. 
0/0
6.12.2005 13:40

DR

Re: Re: ?
to si trošku odporuješ ne? Jestli je 100 proc. stoupavosti = 45°, není to tedy co metr délky metr vhůru, ne? To by znamenalo 90 stupnů ne????????????
0/0
6.12.2005 14:48

mar

Re: Re: Re: ?
Nejdřív si to nakresli, než zase něco napíšeš.
0/0
6.12.2005 15:07

xena

Re: Re: Re: ?
na toto se dá říct pouze z ostudy kabát. 45° je úhel, který svírá přepona pravoúhlého trojúhelniku. procenta jsou poměrem mezi stranami. právě mezi těmi, které úhel 90° u pravoúhlého trojúhelníku svírají pořád. Víte vůbec, co je úhel nebo trojúhelník?
0/0
6.12.2005 15:09

Aleš

Re: Re: Re: Re: ?
Pravoúhlý trojúhelník nemusí mít nutně úhel mezi přeponami 45°!To pouze v případě, že bude rovnostranný!Součet všech úhlú v trojúhelníku je 180°,tedy je možná kombinace jakákoliv,ale jeden úhle u pravoúhlého musí mít 90°.Ale v tomto případě je to skutečně 45°a to je těch 100%stoupání...jen jsem chtěl říct,že ten trojúhelník je rovnoramenný.
0/0
16.12.2005 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.