Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se Auto Bild ztrapnil a Mercedes mlžil o testu v mlze

Německá televize RTL odvysílala v pořadu Stern TV reportáž o tom, jak se Mercedesu nepovedlo představení nového radarového systému do mlhy. Namísto bezpečného zastavení viděli němečtí novináři neplánovaný náraz. Poté se ukázalo, že automobilka zinscenovala pro žurnalisty malé divadlo, v němž hrál jednu z hlavních rolí dnes už bývalý šéfreportér magazínu Auto Bild.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Anarki

Tak im treba
Tak im treba Merceshitákom. Nech žije moja stará kocka Renault 5 GT Turbo kde nikto a nič nedokáže nahradiť dobrého vodiča a zároveň mu nikto a nič nezabráni aby účinne zabrzdil.
0/0
13.12.2005 9:36

Valdauf

Bordel
Jó,tak to je perla,Mr.Bean by to nenatočil líp!Já myslel,že tohle je možný jen u nás,ale že i v Rajchu??!!
0/0
9.12.2005 17:33

Andee

Klasika
Kdo si pamatuje "neplánované" selhání USB při představování MS Windows 98, ví o co opět šlo. Kdyby všechno klaplo, tak si toho všimne jen pár lidí, co o to mají zájem, takhle si to přečte (nebo uvidí v TV) podstatně víc lidí.
0/0
9.12.2005 12:56

DrAnd

:)
tohle bych čekal tak v čechách takový podvůdky.. mno aspoń vim že nemám kupovat autotip
0/0
9.12.2005 11:54

Avital

to se zase němčourům něco povedlo
ani se nedivím že jim to krachlo.Ty auta jsou prošpikované elektronikou a občas holt něco neklapne.Asi stejně, jako kdysi v tunelu přestávaly běžet motory.. něco kvůli řídící jednotce.
Pokud chcete elektroniku do vašich vozů ( alarmy s dálkovým startem, centrály, navigace, HF sady bluetooth atp.) objednávejte za skvělé ceny zde: 4car.cz
0/0
9.12.2005 11:39

Berca

5th Gear
V poradu 5th Gear (neplest si s Top Gear, jsou to konkurenti) testovali prave tento Mercedes. Napriklad prejeli z pruhu do pruhu tesne za mnohem pomaleji jedouci auto a tempomat reagoval okamzite a SAM zacal brzdit. Dokaze to zastavit az na nulu a pak se zase rozjet na pozadovanou rychlost. Proto me zarazi ten jejich Pre-Safe nebo jak se tomu nadava, ze tohle nedokaze. Taky tam ale ukazovali novy system nocniho videni. Misto tachometru se vam ukaze obrazovka, na ktere byste meli teoreticky videt prekazky, ktere normalne diky potkavacka prehlednete. Kdyz ale postavili na kraj silnice chlapa, tak nocni videni neodhalilo vubec nic.
0/0
9.12.2005 8:46

lobik

Re: 5th Gear
Tvrdili, že to nefunguje kvůli podmínkám v té hale, možná kvůli kovové zdi, která byla před těmi nabouranými auty. Venku jim údajně vyšlo 100 zkoušek po sobě.
0/0
9.12.2005 10:39

Speedy

Aha
Tak už je mě jasný, proč když čtu tes na auto v AutoTipu a pak v nějakým anglickým časáku, že pokaždý to hodnotí jinak. Němci do nebe vychvalují německý auta, ostatní jsou pro ně póvl, ale když si čtete něco od britů, tak němci svoji konkurenci vůbec neválcují. e mě jasný, že britové jsou taky trochu zahledění do sebe, ale vzhledem k tomu, že už moc svejch automobilek, který by vyráběly velký série aut, nemaj, tak mě přijdou objektivnější, protože jim může bejt jedno, jestli je lepší Passat, Laguna nebo Accord.
0/0
9.12.2005 8:46

Killbilly

Re: Aha
To jo britsti automobilovi novinari sou urcite nejlepsi,i jejich testy mi prijdou lip koncipovane,vic zamerene na auto.
0/0
9.12.2005 9:31

Nick

vw forever
0/0
9.12.2005 8:40

Starky81

BMW
No co k tomu říct, no ne vždy se všechno povede, ale upřímně řečeno s Mercedesem to jde poslední dva roky hodně hodně z kopce jak s kvalitou, inovacemi atd. Mercedes, Audi, Toyota a další jsou poslední dobou pohopouhými sparingpartnery pro BMW, konkurenci už moc nevytvářejí, snad jenom cenou, ale kvalitou, inovacemi, technickou vyspělosti už konkurovat nemohou. BMW jim prostě všem mílovými kroky utíká. Přečtete si například a o jejich neskutečné invenci: http://news.auto.cz/?article=5262 je to úžasné a přitom principiálně velmi prozaické...
0/0
9.12.2005 8:19

CarMan

Re: BMW
Jo, posledním hitem Mercedesu je koroze. Ani ne roční auta začínají rezavět. Týká se především dodávek a aut vyrobených ve Španělsku. Něco je špatně pánové z D.C.
0/0
9.12.2005 10:33

Andy

Re: Re: BMW
koroze a dodavky ze Spanelska? Bohuzel to musim potvrdit. Mam Vito sice rok 1999 ale uz pred dvema lety se objevovaly rezava mista na kastli. Když to delaj spanelsky cikani, tak se neni co divit, v tomhle pripade si Mergl-vergl pekne nasral do bot. Tech problemu s Vitem je vic ale to sem uz nepatri. (vstrikovac na CommonRailu, ventilator, klimatizace, řazení je zoufalé a začíná vypadávat zpátečka).. rikam bylo by toho vic ale jindy a jinde.
0/0
9.12.2005 12:31

Mája

Re: Re: Re: BMW
Myslíš praskající hlavy u 2.2 CDI okolo 100.000 km?
0/0
12.12.2005 10:53

brekek

Re: BMW
nepovedal by som.
 
BMW je fajn, ale zrovna toto uz mercedes predviedol uz tento rok ako funkcny variant stareho Sklasse. takze mercedes je stale najinovatevnijsi ..
 
faktom tiez je ze nie vzdy sa im to podari. btw. podobne problemy mali aj s prvymi airbagmi a samonapinacimi pasmi, ktore mercedes ako prvy implementoval :)
0/0
9.12.2005 21:52

postavaprokazdeho_cz

haha
Krásná pohádka Takže princezna sežrala draka jo? uvědomte si že píšete o mercedesu. věřit tomu, že systém, který prezentovali neprozkoušeli se mi nezdá....
0/0
9.12.2005 6:46

mr_bodo

Re: haha
...takže losí test s Áčkem byla fotomontáž, jo?!?
0/0
9.12.2005 8:34

Alfik

to se mi nezdá
Nejsem vůbec příznvce Mercedesu, jedině snadz třídy M bych si vybral, ale tohle mi přijde hodně ujeté, to je nějaká divná historka. Nevěřím, že by se tohle Mercedesu stalo.
0/0
8.12.2005 23:10

quattrop

Re: to se mi nezdá
Podivej se na ta videa a zmenis nazor... ;-) Stalo se to.
0/0
9.12.2005 9:43

Tacud

Re: to se mi nezdá
A proč tomu nevěříš? Je to kvůli tomu že v reklamách a v televizi říkají že Mercedes je super-kvalita?
0/0
9.12.2005 12:59

Petik

Jak jet v mlze 2
Jeste jsem tam zapomel asi tak 1000 sajlu.
0/0
8.12.2005 22:09

Petik

Jak jet v mlze
Jedna poucka rika, ze v mlze se ma jet co nejrychleji. To proto, aby se z ni co nejdrive vyjelo. Ale timto se zrovna neridim.
0/0
8.12.2005 22:08

dan

zprávy jako blesk...
náhodou sem to viděl. Datum jsem si teda nepoznačil a čas běží rychle, ale bylo to nejmín před 2 tejdnama, možná i víc bych řek...
0/0
8.12.2005 21:55

certik_bertik

Re: zprávy jako blesk...
Ja bych rekl ze je to stare tri nedele. A byla to docela psina to sledovat, hlavne to, ze se musi brzdit od prkna. jinak i v realnem zivote to nemusi fungovat, to kdyz misto te ocelove steny bude stat (zborenej) LKW s obdobnym nakladem.
0/0
9.12.2005 15:36

Albertus

Kabát
Teď si mohou z ostudy ušít kabát. Medvědi jsou již tak oproti bavorákům v prdeli, včetně designu. Teď už si to fakt nekoupí nikdo.
0/0
8.12.2005 21:33

Ozzy

to myslíš vážně???
i tím designem je v p....i fatk někdo jinej ale MB tuti ne!!
0/0
8.12.2005 21:50

JiF

Re: Kabát
S tim designem si delas asi srandu. Posledni hezke BMW je par let stare. To soucasne "neco" je desne. Elegance je v tahu. Vypada to jak z dalneho vychodu.
0/0
9.12.2005 20:58

T.O.M.

spěchej pomalu
Viděl jsem to v německé televizi. A měl jsem spíš ten pocit, že měli určitý termín pro předvedení toho zařízení a nestihli to 100% spolehlivě zprovoznit, tak proto radši sehráli to divadlo, ale to ovšem posr... No a tím, že je umělá mlha jiná, je nesmysl, protože to auto nepíplo celou dobu ani po nárazu , kde už mezi autem a překážkou určitě žádná mlha nebyla . A venku, že jim to fungovalo, tím bych si taky nebyl zcela jistý, to pípnutí, které se venku (upozorňuji nebyla mlha a bylo to na nějaké letišti či kde) ozvalo, mohl spustit řidič, nebo někdo dálkově, takže ani ten test mně moc napřesvědčil, že mají všechny mouchy vychytané. Prostě si myslím, že to uspěchali, a to by si Mercedes mohl odpustit.
0/0
8.12.2005 21:18

Jardat

Je mlha a mlha
Problém bude asi vtom že mlha má jiné vlastnosti než použitý dým z mlhostroje. 
0/0
8.12.2005 19:29

plešatej Kavan

Re: Je mlha a mlha
Cosi shnilého je v "rajchu".Test logana,teď tohle a určitě by se našlo i víc.    
0/0
8.12.2005 21:12

Rado

Re: Re: Je mlha a mlha
Začalo to "losím testem" Mercedesu A, který se převrátil a Trabant projel :-) To jsem se dobře pobavil :-)
0/0
9.12.2005 17:08

bingo

Re: Je mlha a mlha
Ne v te mlze (ta prece nema na radar zadny vliv), ale v te hale. Pry tam bylo moc zeleza (coz je fakt, protoze to byl v podstate zeleznej tunel) a ze pry radar nezafungoval, jak mel (asi prisis silny odraz vln ze vsech stran), takze v praxi to fungovat klidne muze a vsadil bych se, ze funguje. Jen v pripade, ze jedete v mlze v zeleznym tunelu, jste v hajzlu:)
0/0
9.12.2005 9:24

Dali

test,
vsechny automobilky hledaji argumenty pro koupi noveho vozu. Ten system asi funguje, ale zatim je v S Klasse. Az bude i v "normalnich" autech (3-4) roky, tak bude urcite fungovat. Neni to prvni ani posledni "pruser" automobilek.
0/0
8.12.2005 18:41

Warťan

Radar a jízda
Zopakuji tentokrát sám za sebe názor, který tady už padl- v každém případě na silnici je nejlepší spolehnout se sám na sebe! Když se ozve ABS, nebo protismyková/trakční ochrana, je už pozdě a mělo by se jezdit tak, aby se "počítačový řidič" vůbec nespouštěl. Já osobně bych s radarovým mercedesem jel tak, jako s Trabantem, Škodovkou, nebo s Mercedesem bez radaru,to platí v případě tempomatu a dvojnásob o hlídači překážek,nikdy bych nenechal destičku s tištěnými spoji- náladovou a poruchovou za sebe rozhodovat o bezpečné vzdálenosti, nebo o překážce v mlze! Něco jiného je elektronika motoru- když stávkuje,auto se "jenom" zastaví,ale když se něco znelíbí elektronice radaru v nesprávnou chvíli,tragédie na sebe nenechá dlouho čekat... Mimochodem u dopr. letadel je protisrážkový systém na úplně jiném principu- několikanásobně jištěná vzájemná komunikace strojů pomocí radiových vln o výšce, vzdálenosti a směru; radaru jsou svěřeny jen povětrnostní podmínky před letadlem.
0/0
8.12.2005 18:13

xmen

Spatna reklama (zdarma) taky reklama....
Prijde mi, ze to je cele sehrane... Vzpomenme na Billa Gatese, ktery predvadel windows 95 (nebo 98) a objevila se nahodou "modra smrt"....
Takhle se pisou clanky, nekolikrat se dostane do televize, do casopisu, atd... a vse zdarma...
0/0
8.12.2005 17:47

Alfik

Re: Spatna reklama (zdarma) taky reklama....
souhlas
0/0
8.12.2005 23:12

Kirk

Re: Spatna reklama (zdarma) taky reklama....
To taky není zrovna lichotivé srovnání. Mercedesy snad nejsou stejný paskvil jako Widle, ne?
0/0
9.12.2005 9:04

Kirk

Re: Re: Spatna reklama (zdarma) taky reklama....
P.S.: Do aut doopravdy vůbec nevidím, vzděláním a povoláním jsem informatik a jako Pražák jsem zatím necítil potřebu si nějaké auto kupovat.
0/0
9.12.2005 9:05

OndraTM

Dost trapná situace
Mercedes si trhnul podle záru článku zcela zbytečně ustudu, systém ůdajně skutečně fngeje bezvadně, jen hale byly podmínky, takové, že nefungoval ... ok dalo by se uvěřit. Přesto si neodpustím poznámku, přes všechny výhody el.systémů, které řidiči pomáhají, je stále dobré spoléhat sám na sebe a být opatrný. Rovněž nejsem zastáncem příliš velkého množství technických vychytávek na automobilech, už proto, že střídám celou řadu různých vozů, se kterými obchoduji a musím říct, že první zkušenost např. s BMW 740i vypaveného systémem iDrive "první generace" bylo obrovské zklamání. Parovací kamera v Nisanu Murano, potěšila, ale využíval jsem ji minimálně .... navigaci v autě mám, ale stejně mám tak i autoatlas...
0/0
8.12.2005 17:16

radar ne

Problemy
Nevim nevim ale pripomina mi to cruise control u lexusu 430 05' Tam je mozny navolit jakou chcete vzdalenost od nasledujiciho auta a kdyz ta vzdalenost je mensi auto zacne pipat a brzdit. Jenomze vecer, v desti, v mlze a i na snehu to nejak nejde. Jde to jen za bileho dne. Prave kde clovek ma vetsi prehled o situci nez vecer.
0/0
8.12.2005 16:12

roman

Windows
A nefunguje ten radar nahodou pod Windows?
0/0
8.12.2005 16:03

Santa1

Re: Windows
0/0
8.12.2005 19:50

Corwin_x

Re: Windows
Aplikace "brzdy" provedla neplatnou operaci a bude ukončena. Pokud potíže přetrvají, obraťte se na nejbližší pohřební službu.
0/0
9.12.2005 11:50

tom69

více než pěkná blamáž
Rekl bych, ze je to vazny sram na verohodnosti onoho casopisu. Jak asi bude kazdy z nas brat pristi testy, ktere v nem vyjdou .
 
0/0
8.12.2005 15:36

Vendula

snad nebude tak zle
Mercedes se snažil aby něco vypadalo lépe, než jaké to ve skutečnosti je. To přešumí a vývoj se kvůli tomu nezastaví. Ale jinak a všeobecně - i já se domnívám, že dnešní naprostá přehuštěnost elektronikou je dost problematická, rozhodně bych si dvakrát rozmyslela dělat všechno "by wire" a rozhodně chci mít jakési mechanické spojení mezi kolama a volantem a brzdovým pedálem a brzdou. Jinak mi ale přijde ten systém nočního vidění/vidění do mlhy celkem zajímavý
0/0
8.12.2005 15:35

Aldrin

Re: snad nebude tak zle
Litas letadlem? Tam je vsechno po dratech uz radku let a taky nejak moc nepadaj. Jde spis o udrzbu. Tyc spojena s kolem moc udrzby nepodrebuje. Pokud tam jsou draty a serva, uz je to jiny.
0/0
8.12.2005 17:10

onra

Re: Re: snad nebude tak zle
to mas sice pravdu, ale predstava, ze budu muset k autu zivit technika a pred kazdym vyjzdem mi bude chystat auto, je dost zvlastni. Rekl bych, ze do aut tyto systemy patrit nemuzou. At mi kluci z MB vysvetli, k cemu mi je system, ktery sice zabrani srazce s prekazkou kterou pres mlhu nevidim - jak muzu vubec vedet, kde je cesta??? Asi je to tim, ze nemam IFR ridicak na auto :-(
0/0
9.12.2005 15:10

Jimmi

AutoBild.....
....není to snad ten časopis, co z něj pořád Revo čerpá ty svoje informace o jisté nejmenované německé značce aut.........?
0/0
8.12.2005 15:23

To se mercedesu

povedla
  Pěkná blamáž . :-)
Stejně 90% elektroniky je na autě spíše potencionální zdroj problémů, než přínos. O co je mi milejší mechanicky propracovaný komunikativní podvozek přenášející informace k řidiči než ošizený bastard s tisícem hlídacích elektronických psů. 
0/0
8.12.2005 14:38

pp-jey

sranda
tak ted uz tomu jejich radaru bude asi malokdo uplne verit
0/0
8.12.2005 14:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.