Diskuze
Praha zavede mýtné, platit se bude mobilem
Děkujeme za pochopení.
johoho
A CO BUDOU DĚLAT
Mispulda
já ale nemám na to abych jezdil MHD
Nedávno jsme jako rodinka z P9 chtěli jet MHD do centra. Když jsem zjistil, že zaplatíme 160 Kč včetně zpáteční cesty, tak hádejte pro jaký dopravní prostředek jsem se rozhodl. Prostě nemám na to abych jezdil MHD. A protože dneska Ti "umělci" nemají žádný nástroj jak ldid donutit aby jim dávali tyto nehorázné peníze tak Vám alespoň stíží dopravu autem (placení, omezení vjezdů atd.). Ale ještě jsem neslyšel žádný návrh na zlepšení situace. Jediné co se naučili skloňovat je dokončení okruhu, jenže v době kdy se tento okruh bude dokončovat, bude doprava opět o x procent větší, takže budeme tam kde jsme byli. Ale to je praha, tak jako jinde v ČR nenajdete, že by se platilo vstupné na pouť.Digi
debilove
Jaky londynsky vozr/Proc Ti hnupi na magistratu nevymysli neco sami?Kazdy se ohani zlatymi ceskymi rucickami ktery jsou bohuzel hrozna blbost.Jen vse okopirovat a nic vymyslet.Nakopal bych jim prdel hajzlum co si mysli?Mestaci by meli uklizet srance po psech a ne buzerovat lidi a Praha by mela byt rada,ze tam nekdo vubec prijede.TomášM
MHD
po 4 letech denodenního ježdění MHD do práce 2 hodiny denně jsem začal do práce jezdit autem. MHD jsem za měsic projezdil 390 korun, nyní autem asi 10x víc. I tak naprosto nelituji. Nárůst komfortu je přímo extrémní.QuuQ
Rezidenti a platit???
Zdravím. Já v centru Prahy bydlím a tenhle nápad mi přijde úplně neuvěřitelný. Jako by nestačilo ža za parkovací kartu na modré zóny, na kterých člověk ve všední den stejně nemá šanci zaparkovat, protože tam stojí samí "venkovani" (nic ve zlém), platím nějaké pochybné firmě (tuším že dokonce s.r.o. -čku), která mi milostivě vydá parkovací kartu a to jenom v pondělí a ve středu (a zkuste si v jejich otvíracích hodinách zaparkovat v ulici Politických vězňů, kde sídlí). Ještě po nás budou chtít platit za to že jedu domu??? BLBOST, HROZNÁ BLBOST. Podle mě by stačilo, kdyby si v tom parkování blbečci z MP (městská policie) udělali pořádek a kdyby se za pokuty opravdu platilo, dneska Vás bloček přijde v horším případě na 100,- Kč (v lepším na panáka Fernetu). Když se lidé začnou opravdu bát v centru parkovat, tak proč by tam jezdili? Nebylo by to jednodušší řešení? Jen je li docela líto lidí co bydlí třeba na smíchově (auta si zaparkujou leda do předsíně)...regazzi
?
Ja nevim, ale myslim, ze kdyz uz mytny, tak by mohlo fungovat na zaklade precteni RZ za jizdy a naslednem zaslani slozenky za rok/pulrok/mesic. Kdyz jde precist RZ u tunelu a pracovat s ni v systemu (vypocet rychlosti, ident. auta, atd...) , muze to tady jit taky. Pokud by se platilo za vozidlo a ne za ridice, odpadly by i vymluvy typu Ja v aute nesedel, to znamy, co jsem mu auto pujcil.... a bylo by po ptakach.Jirka
mýtné
hlavně aby ho platitli také politici a další "šlechta" v tomto státě. Aby to nebyl bič na obyčejné občany.Vlivný známý
Praha - matka gest
vutt
Re: Praha - matka gest
já bydlim v centru prahy a proti tomuhle nic nemám, rozhodne to pomůže odelhčit situaci s dopravou, lidi třeba začnou víc jezdit mhd atp. a to že je to volovina tak to rozhodně ne, v německu si na to nikdo nestěžuje, rakousku taky ne a v jinejch zemích taky ne...Roman
mobil za jízdy?
Jak může autor článku napsat, že za jízdy vytáhnu mobil a pošlu SMS. Si snad dělá pr..., ne?regazzi
?
Hlava XXII: Za jizdy podle zakona nesmim mit v ruce mobil, ale mobilem, musim za jizdy zaplatit mytne...Tohle muze fakt vymyslet jen cesky urednik.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...