Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Do centra Vídně třicítkou, do Londýna za 8 liber

Zavedeme mýtné za vjezd do centra, tvrdí představitelé magistrátu a odvolávají se na zkušenosti z jiných evropských měst. Například v Londýně a v norském Oslu, v Bergenu nebo Trondheimu již řidiči za vjezd do centra platí. Opravdu se po zavedení mýtného situace v těchto městech zlepšila?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

palo

21. 12. 2005 15:24
kam vede
jeste dodatek:
... Francie se zařadila mezi nejzadluženější státy světa. Podobně jako Enron oklamal své akcionáře, podváděl francouzský stát léta daňové poplatníky. Měly by z toho být vyvozeny podobné důsledky jako v případě Enronu...       
kam vede populisticka politika
 
 
0 0
možnosti

palo

21. 12. 2005 15:05
to neni blbost ale
to neni blbost ale blbost na druhou!
v londyne jsem nejaky cas zil - kdyz to zavadeli slibovali pokles podstatne vyssi
(komu to dela problemy tak to je malym zivnostnikum a drobnym podnikatelum  kteri poskytuji ruzne sluzby  ale ne jen jim)  samozrejme to musi zaplatit zakaznici   je to populisticka politika prio zavadeni ktera to pomohla prosadit a ted je tezke to zrusit.   zeptejte se londynanu co si o tm mysli.
ale par firem ktere to obhospodaruji s toho maji dobry kseft   a moc lokalnich politiku stoupla   mohou vice prerozdelovat a vice slibovat ze vybuduji     ale v londyne dobre (na rozdil od nas) vedi ze to je z kapes lidi 
zadny stat nevydelava penize   pouze muze vytvaret  dobre nebo spatne prostredi 
kdysi stacila dan 5-10% +  
dnes nestaci cokoliv    viz 
0 0
možnosti

Jirka

12. 12. 2005 10:43
Další blbost
Čeští politici místo aby vymysleli něco co je dobré jak pro město tak pro občany radši zase vymyslí blbost která budeš stát prachy jak řidiče tak daňové poplatníky a zlepšení bude minimální  kdyby byl lepší městský okruh pak by se do centra nikdo necpal
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...