Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženy za volantem: Čím víc, tím líp

Žena za volantem není pohromou, jak se ještě stále nezanedbatelná část účastníků silničního provozu domnívá. Řidičkám je třeba více důvěřovat a brát je jako rovnocenné partnerky. Budou-li ženy více řídit, vyjezdí se a na silnicích ubude agresivity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

anonym

Řidička - zabiják
Bohužel mám velmi špatné zkušenosti s řidičkami. Nedávají pozor (hlavně když mají další ženu ve vozidle) a srážejí lidi, nedávají blinkry při odbočování a bourají auta okolo atd... Před pěti lety mi taková řidička ve městě strazila mého otce, včera mého kamaráda na kole. Souhlasím, že sama žena si více dává pozor během jízdy, ale jakmile tam jsou dvě ženy v autě a klábosí - je to pro ostatní účastníky provozu pohroma!!!
0/0
22.12.2005 10:50

2Mac7

Re: Řidička - zabiják
a proč zabíjejí chlapi ? Také klábosí , či proč ?
0/0
22.12.2005 17:21

Dandy

Zena za volantem?
Cim mene, tim lepe ... (vlastni zkusenost). Pokud uz ale za volant sednou, mely by si doma nechat make-up, vypnout mobilni telefon a soustredit se radeji na rizeni. Cim mensi auto tim mene skody.
0/0
21.12.2005 11:51

2Mac7

Re: Zena za volantem?
čím menší auto žena má , tím nebezpečnější jsou pro ni a pro posádku toho auta  řidiči - volové  
0/0
21.12.2005 13:12

Verča

dobrá řidička :-)
ano, jsem dobrá řidička a je to opravdu o té vyježděnosti. Mám za sebou hodně km a dnes mohu říci, že by měl dobrý řidič co dělat aby si mi vyrovnal. Jinak se žen nezastávám! Někdy je to hrůza, ale myslím, že jsou soudné a prostě za ten volat nejdou, když si nejsou jisté a o tom to je. Chlap si tam vleze i bez řidičáku. Krásný den.
0/0
21.12.2005 6:27

real_goldie

moje
No ja sem asi vetsinu svejch km najel na zapad od Rozvadova (kde by posle clanku meli bejt ridicky vyjezdenejsi), ale moje zkusenost je, vzdy kdyz si rikam, proboha co to tam ten chlapek dela, tak prijde "...aha, zenska".
0/0
19.12.2005 10:34

pancho10

Zvláštní názor.
Oni možná vypadají v krizových situacích dost vytřeštěně ale to dost je zavádějící.Blb z Horní Dolní v klobouku u mě budí větší hrůzu než Pražačka co to pálí 100km/h s mobilem v ruce za jízdy....
0/0
18.12.2005 18:02

Bagr

No....
řekl bych, že když baba umí řídit, tak to fakt UMÍ. Jenom prostorový odhad se musí naučit lépe než chlap, který to má od přírody. Proto slečnám lépe sedí malá auta.
Ale když baba řídit neumí, tak to je fakt průůůůůůser.
0/0
16.12.2005 13:52

hhh

fff
0/0
15.12.2005 17:12

Volant

Kdepak
nejlepsi jsou zeny poid volantem. CIM VIC TIM LIP !!!!!!!!!!!!!
0/0
15.12.2005 13:44

plešatej Kavan

Asi krámy
Dost mě naštvalo,když mě v jednom týdnu nedali ženský dvakrát přednost,aleABS-ko to naštěstí ustálo.Ale jinak když je nemají,tak to je zřejmě lepší.
0/0
14.12.2005 18:12

dzada

Kompromis ?
Nechci obhajovat ani jednu ani druhou stranu, pravda bývá vždy někde uprostřed a vždy záleží, s kým se člověk na silnici více potkává. Já patřím k něžnému pohlaví, řídím denně, parkuju bez problémů, nikdy jsem nikoho neodřela, chlapi se se mnou nebojí jezdit (dokonce i usnou...:-) a mé zkušenosti jsou takové: 1. má jediná nehoda - chlap mě naboural zezadu (já na to musela dupnout, protože chlap (kluk) přede mnou se na poslední chvíli rozhodl odbočit a taky to zašlápl 2. na Zličíně na parkovišti do nás nacouval chlap ve Felicii a ještě nám nadával, že jsme mu měli uhnout (řídil přítel)¨3. na vlastní oči jsem viděla 3 parkující chlapy, co někoho "opískovali" a 1 ženskou. Evidentně nikdo z nich zrcátka nepoužíval. Nechci říct, že chlapi jsou horší, ale že v každé "skupině" se najdou dobří i špatní.
0/0
14.12.2005 15:46

pancho10

Re: Kompromis ?
Jsem ten chlapák ale máš pravdu.Ten kdo mě řekne heslo typu Tatra nezná bratra je rovnou na odstřel.A dle mě jsou nejhorší ti ,,profíci,,co jsou placeni od fůry nebo tuny.Pohled pro Bohy jak si myslí že řídí s tou hlínou kamion.Známej s UK když to viděl tak prohlásil něco v tom směru jako:Tak v Londýně by to byla kobra20/honička s policii/
0/0
18.12.2005 18:12

dzada

Kompromis ?
0/0
14.12.2005 15:40

Mario

pro : 2Mac7
Žádnej chlap by ani to tve autičko nechtěl!! Když říkáš, že ti škrábanec a promačklý blatník nevadí, tak by mě zajimalo, jak to tvoje autičko vypadá?!?
0/0
14.12.2005 14:08

2Mac7

Re: pro : 2Mac7
podle mě dobře , místo promáčklého blatníku dostal nový - no hádejte kdo mi ho promáčknul a z čí to bylo viny  - , škrábanec má malý na nárazníku , pravda je , že je dost špinavé , ale před vánoci půjde ještě do myčky . A o chlapech, kteří by ho chtěli vím , i když by mi bylo fuk,kdyby ho nikdo nechtěl. Stačí, že ho chci já.  Fakt je , že potřebuji , aby moje auto jezdilo a nikde mě nenechalo  ( jezdím často do terénu, nejen po silnici) a nějaký škrábanec jeho jízdní vlastnosti neovlivňuje - tedy podle mého ,ženského názoru .     
0/0
14.12.2005 14:16

Palo

napad:
co takto dat na idnes to sekce auto ankety: 1) je muj manzel dobry/prumerny/spatny ridic? 2) je ma manzelka  dobra/prumerna/spatna ridicka 3) je manzel horsi ridic nez ja? 4) je manzelka horsi ridic nez ja? .... pokud by lidi odpovidali podle sveho presvedceni, tak to asi bube dost vypovidat. Protoze pokud ja o sve zene prohlasim ze je rozhodne horsi ridic nez ja a ona prohlasi, ze ja jsem rozhodne lepsi ridic nez ona, tak to asi nebude znamenat ze jsme stejne dobri, ci ona je lepsi (a neni to pohled jen z jedne strany). A protoze se v diskuzi dost objednuje, ze neci manzelka ridit moc neumi, ze nechce, ze se boji a naopak to ze neci manzel ridi spatne jsem tam nejak nevidel (mozna jsem se jen prehledl). Tak se asi muzu domnivat, ze asi prece jen vice muzu rici lepe nez zen.
0/0
14.12.2005 13:58

davexx

Re: napad:
Jednak jste zase ve Vašem příkladu srovnával se sebou a pak taky mnoho lidí považuje za lepšího řidiče i toho, kdo soustavně porušuje předpisy, ale dělá to tak, že to z místa spolujezdce není patrné. Pro posuzování řidičů by se musely nasadit nejaké objeltivní metody, sám přiznávám netuším jaké. Jinak naprosto souhlasím s tím, že ženy jsou na silnici mnohem méně agresivní než muži, na druhou stranu asi budou mít větší problém s orientací v prostoru, ať už při parkování nebo při různých složitějších jízdních manévrech. Za sebe musím říct, že raději budu mít odřené blatníky na parkovišti, než aby byly každý den články v novinách o tragických nehodách s pořád tím stejným jmenovatelem - agresivitou a bezohledností, ano pánové, tohle je náš problém, snažme se jej řešit a začněme velmi intenzivně právě u sebe. Někdy to chce dost sebezapření, ale stojí to za to. Mám pocit, že ohleduplnost se pomalu ale jistě začíná na našich cestách také občas projevovat, jen víc a housť.
0/0
15.12.2005 17:08

Palo

nehazime
Neboj, do jednoho pytle vas nehazime. Ale je nesmysl vyvracet, ze zeny jsou v prumeru horsi ridici nez muzi. Ano kdyby jezdili vice, tak by asi umeli ridit lepe nez ted, ale to nic nemeni na faktu ze ted jsou proste horsi nez muzi - zamozrejme v prumeru, najdou se zeny ktere ridi lepe nas vetsina muzu a muzi kteri ridi hur nez vetsina cen. Podle me na to ma vliv to, jak dokazi muzi a zeny byt pozorni - zeny se spis dokazi vice soustredit na uzsi prostor nez muzi (na jeden dej), tim chci rici, ze hodne zen v aute "hypnotizuje" silnici pred sebou a co se deje okolo vnimaji malo az vubec, pripadne kdyz se venuji necemu jinemu nez divani pred sebe, tak to co se deje pred nimi ustupuje hodne do pozadi, jak psali v clanku zeny se vice rozptyluji (to bych popravil na to, ze  se mozna i rozplyluji mene casto, ale zato "s vetsim nasazenim" - pak prestavaji vnimat rizeni)- a toto neplati jen pri rizeni. Naucit moji zenu, tomu aby vice sledovala co se deje okolo (ne jen ve predu) m
0/0
14.12.2005 12:46

2Mac7

Re: nehazime
Já tedy nevím,ale říká se , že právě muži se dokážou soustředit pouze na jednu věc  . Malý příklad : minulý týden jsem měla auto v myčce a kolega mě pro nej vezl . Jedeme po Švehlově ( Praha 10) , k přechodu mířila žena ( do stanice  zrovna přijela tramvaj ), kolega nezpomalil , jel dále, žena zůstala stát . Na dotaz proč jí nepustil , že možná chtěla jít na tramvaj mi po chvilce řekl , (díval se do zpětného zrcátka ) no jo , chtěla , už je v tramvaji , já bych ji pustil ale já si nevšimnul že tam zastavila tramvaj ( jeli jsme v pravém pruhu )  . Ale to jen malý příklad, každopádně dělit řidiče podle pohlaví je hloupost , to vůbec není podstatné , jsou řidiči dobří a špatní.   
0/0
14.12.2005 13:10

Palo

Re: Re: nehazime
ale toto je elementarni zkusenost .... celkova maji zeny vesti problem sledovat nejen to co se deje pred nimi. To ze vas namy nekoho prehledl sice neni v poradku, ale nejde to brat jako dukaz :-) U zname z baraku zije zena, ktera na parkovisti najel do druheho auta - stacilo vycouvat rovne (parkuje se tam pricne) - obchajoba byla kouzelna "Manzel vcera nechal spatne natocene kola", tak prose zaradila zkusila couvnout a nez si uvedomila ze nejede dovne byla v druhem aute. Toto je taky elementarni zkusenost a nejde prece rici, ze to je pripad vetsiny zen. To co jsem psal pred tim, nevychazi z jedne zkusenosti s jenou jizdou a jednou ridickou, ale s hodne zkusenostmi (ktere zahrnovali i ridicku, ktera ridila vyborne - rekl bych lepe nez ja a to nejsem zadny zacatecnik!).
0/0
14.12.2005 13:28

Palo

Re: Re: nehazime
 .... shrnu to: kdyz me to predeme nekdo nadrzo z vedlejsiho pruhu svihne i kdyz tam je hodne malo mista a kdybych nedaval pozor  tak se srazime = riti to na 99% chlap. Pokud me nekdo pomalu zacne vytlacovat a netusi, ze vedle neho vubec jedu, ze ve vedlesim pruhu muze jet nekdo ryhleji (ne jako ze moc rychle, ale rychleji nez on/ona) a tutiz se tam objevit, i kdyz pred chili tam jeste nikdo nebyl = s velkou pravepodobnosti dedula nebo zena (neni to taky tech 99%, protoze jich jezni podstatni mene).
0/0
14.12.2005 13:47

Jaro

Re: Re: nehazime
Ano, to ako by som povedal, ze delit ridicov na slepych a vidiacich je hloupost - su ridici bud dobry alebo spatny... 'zhodou okolnosti' slepi patria medzi tych spatnych (podla Tvojej terminologie), ze? ... Skus porozmyslat, predtym ako nieco napises.
0/0
14.12.2005 14:13

Palo

dokonceni
... me dalo hodne prace a i tak to neni idelatni. Skoda je, ze se uz v autoskole nepristupuje k zenam a muzum ruzne - zeny trosku naucit vnimat i to co neni jen pred nimi (odnaucit se pri razeni divat na radici paku, a "kontrolovat si pedaly") a muze trosku zklidnit a natlout jim do hlavy, ze nektere prasarny se opravdu nedelaji a ze nemaji patent na rozum a ze ty predpisy nejsou pronic zanic (ted je to takove to kdo porusuje predpisy, dostane pokudu - ale ta pokuta je prece nic s porovnanim ze mouhou zabit, zmrzacit sebe nebo ostatni). Zeny proste  casteji jezdi nelogicky, pri prejizdeni pruhu nemaji vzdy prehled, jestli je tam volno atd ... na druhou stranu muzi berou vice obezeni rychlosti, zakaz predjizdeni zprava apod. jen jako doporuceni - oboji muze mit vazne nasledky
0/0
14.12.2005 13:18

pete

nevim
Tak tenhle clanek mi padl jak do klina, zrovna vcera stojim na parkovisti a cekam na zenu a kolem me covala zenska a samozrejme strhla volant driv nez mela!!! Dusledek je: blatnik misty modry (jeji lak) a misty strzeny lak. Bohuzel muzete si psat co chcete, ale ridim auto 15 let mam najeto uz tak cca. 1/2 mil. km, ale tohle se mi jeste nestalo. Mozna neni problemem ani tak v zenach, ale spise komu davaj dneska ridicak. Vcera jsem byl nasrany jak alik, aspon ze jsem si to na ni mohl vylit, doufam ze jsem to akorat moc neprehnal.
0/0
14.12.2005 11:52

2Mac7

Re: nevim
to je smůla, ale o co jde ? O lak na blatníku ?  Jezdím každý den , muži za volantem mi jsou nebezpečnější než ženy ( veřte nebo ne, ale případně odřený blatník mě fakt nebolí  , to je přeci prkotina ) a nejen mně , ale bohužel i mým blízkým . Velká část žen je nevyježděná , ( hlavně ta starší generace)  ono je to vážně o praxi - i to parkování  - a kdopak  za to může ?  
0/0
14.12.2005 12:10

Jaro

Re: Re: nevim
Ty bude necitas prispevky alebo si ignorant. Kolko potrebuje prax priemerna ridicka? 200 000 km?
0/0
14.12.2005 12:21

2Mac7

Re: Re: Re: nevim
Špatně jste se vyspal , že mě hned napadáte ? Pozor na to, nervózové a cholerici by neměli být za volantem .  Reagovala jsem na výše uvedený příspěvek , tak pročpak si myslíte ,že buď nečtu příspěvky nebo jsem  ignorant ?
0/0
14.12.2005 12:28

Jaro

Re: Re: Re: Re: nevim
Ak je niekto nervozny za volantom, tak jedine z takych ako si Ty. A ano, ak prehlasis, ze je to len o praxi, tak bud necitas prispevky alebo si ignorant. Tak sa Ta pytam, kolko km prax potrebuje priemerna zena a kolko priemerny muz. Rovnaku? :))
0/0
14.12.2005 13:32

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Neodpověděl jste mi.  Sakra ,ještě ke všemu jasnovidec !  Žádného Slováka neznám , jak víte jak já jezdím ? Co mám tedy za auto , a jak často mě vidíte , když to víte ( znát Vás fakt nemusím, to je pravda ) ? A co Vás znervozňuje na mé jízdě ?? To jsou tedy schopnosti , paj mi pokládáte zbytečnou otázku, protože určitě víte i co si myslím. Nicméně , já Vám na rozdíl od Vás odpovím. Průměrnému řidiči  i řidičce stači cca 20.000 ročně , v provozu . Teď zkuste odpovědět Vy mně na moje otázky , prosím.
0/0
14.12.2005 13:43

Jaro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
No ja som odpovedal na Tvoje otazky, tak co to tu rozpravas :) A mimochodom, rozpravali sme sa snad o zenach a muzoch, nie o TEBE. Co to teda zasa splietas. Si myslis, ze niekoho tu zaujimas Ty a to ako jazdis Ty? Kazdemu to je sumafuk. A ak si myslis, ze ridicovi aj ridicke staci rovnaky pocet najazdenych km, aby boli rovnako dobry, tak zi vo svojom sne. Skusenosti aj statistiky hovoria nieco ine. Pozri sa realite do oci. Vies ako napr. rozoznas totalne hlupeho chlapa? Napr. ked zacne prehlasovat, ze chlapi su v domacich pracach tak isto dobry a peclivy ako zeny. Podobne je to aj s hlupymi zienkami. Papa.
0/0
14.12.2005 13:52

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Odpověděl :  má otázka : ..Reagovala jsem na výše uvedený příspěvek , tak pročpak si myslíte ,že buď nečtu příspěvky nebo jsem  ignorant ...Vaše odpověď : ....A ano, ak prehlasis, ze je to len o praxi, tak bud necitas prispevky alebo si ignorant....Má další otázka : ....Co vás znervozňuje na mé jízdě ? ...Vaše odpověď :....A mimochodom, rozpravali sme sa snad o zenach a muzoch, nie o TEBE. Co to teda zasa splietas. Si myslis, ze niekoho tu zaujimas Ty a to ako jazdis Ty? Kazdemu to je sumafuk ......a Vaše slova v předchozím příspěvku : ..Ak je niekto nervozny za volantom, tak jedine z takych ako si Ty ...  Vím jak poznám totálně hloupého chlapa , není schopen ani rozumné diskuze. Čau
0/0
14.12.2005 14:10

Jaro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Jejda, no nech si spravi kazdy vlastny nazor na Teba. Myslim, ze netreba nic dodavat. :)
0/0
14.12.2005 14:15

Guderian

Re: Re: Re: nevim
Průměrně disponovanému řidiči/řidičce by mělo stačit zhruba 15-20 tis. ročně - to považuji za naprosté mínimum pro to, aby dotyčný/á nebyl hrozbou pro sebe a jiné účastníky silničního provozu (a mohl se kriticky vyjadřovat k výkonům ostatních řidičů). Problém leží spíš v tom, že - jak se mohu přesvědčit v této debatě - dost velký počet kolegů mužů v důsledku své omezenosti není ochotno své ženské protěšky nechat najet ani třetinu uvedených kilometrů (pravděpodobně v obavě z odřeného blatníku nebo jiné srovnatelné katastrofy...)
0/0
14.12.2005 13:28

Jaro

Re: Re: Re: Re: nevim
A to si si vycucal z prstu alebo odkial, ze nechce nechat jazdit? Neni to tym, ze si prevazna vacsina zien jednoducho neveri a s velkou ochotou volant prenachaju partnerovi, pripadne si za volant sadaju len za jasneho slnecneho pocasia - znovu, pretoze si vacsina jednoducho neveri? A co statistiky do ktorych sa bere aj pomer najazdenych km? Prosim Ta pozri sa realite do oci. Ako tu uz niekto pisal, ja napisem nieco podobne - ked nemas nohu, nemozes sa stat dobrym horolezcom. Vacsina (to zdoraznujem) zien sa proste boji, si za volantom neveri, je to ich povaha, to si uvedom. Povaha, rozumies? Tak isto ako clovek ktory nedokaze byt trpezlivy, nemoze vynikat v praci, ktora trpezlivost vyzaduje - ma to v povahe... BLIK BLIK
0/0
14.12.2005 13:39

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Strach řídit je povahová vlastnost většiny žen? Možná ve Vašem okolí (nebo ve Vašich očích), u mne nikoliv. Znám stejný počet výtečných řidiček (a věřím tomu, že lepších řidiček než je 90% zde diskutujích machos) jako těch dam, které se skutečně za volantem bojí, event. vrší krpy. Zatímco ty prvé řídi často, samy a všechny možné trasy, u těch druhých zpravidla řídí přítel, manžel (dříve otec, bratr, zkrátka někdo, kdo to přece umí lépe, že...) Jak už jsem tu psal - ženy a muži mají odlišné prostorové vnímámí a tudíž mají ženy (zpravidla) na počátku své řidičské dráhy jistý handicap - a ten se dá překlenout praxí. Někomu ovšem ani bohatá praxi nepomůže a dotyčný ohrožuje svou jízdou ostatní - to se ovšem týká žen stejně jako mužů.
0/0
14.12.2005 13:56

Jaro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
V tej poslednej vete to je vystizne napisane, avsak treba dodat - V prevazne prevazne prevaznej miere sa to tyka zien. To je ta realita. Ja tiez vravim, ze z netrpezliveho cloveka moze byt jedneho dna trpezlivy. Ale vezmi si skupinu 1000 trpezlivych a 1000 netrpezlivych a potom rozpravaj, kolki z tych 1000 sa zmeni. To je to, o com sa rozpravame, ze.
0/0
14.12.2005 14:03

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Sorry, ale když čtu Vaše příspěvky, nacházím opravdu stále větší pochopení pro radikální feministky...Dispozice k - v daném případě k řízení auta jsou dvojí - jednak dispozice dané pohlavím (které hrají při řízení dle mého soudu roli tak z 10-15%) zbytek pakt tvoří dispozice osobní (někdo se prostě nedokáže naučit řídit obstojně nikdy, a je jedno jestli je to muž nebo žena).
0/0
14.12.2005 14:32

Jaro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Ty si prosim uvedom, ze rideni auta nie je len ovladanie spojky, brzdy, plynu a radiacej paky ! Ignorant.
0/0
14.12.2005 15:48

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
No právě proto...
0/0
14.12.2005 16:05

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
A ještě jedna ryze osobní poznámka - jak jsem si tak přečetl Vaše příspěvky, mám dojem, že kdokoli, kdo nesouhlasí s Vašimi názory (zapadajícími spíše do dob posledních desetiletí 19. století, kdy se první ženy pokoušely studovat univerzity), je Vámi označen jako ignorant...Trochu respektu by neškodilo.
0/0
14.12.2005 16:23

Jaro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
? Ja akurat hovorim aka je realita, ked 10 ludi hovori opak, prirodzene 10x poviem aka je ona realita. Alebo mam aspon raz suhlasit, aby taki ako si Ty boli stastni? Ak si cital tie prispevky, tak by si si uvedomil, ze to nie je o 19. stoleti, hlava makova.
0/0
15.12.2005 7:19

Anti-JAro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Myslim, ze uz kazdy vi kdo je tu ignorant a hlava makova, takze dale nemusite psat do teto diskuze. Zbytecne se ztrapnujete....
0/0
15.12.2005 9:27

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Že se za volantem bojí, je povahová vlastnost? Možná ve Vašem okolí, v mém ne...Znám stejné množství vynikajících řidiček, jako těch které řídí špatně nebo se bojí - a závisí to jen a jen od praxe. Znovu: to jak kdo řídí, je detrminováno jednak určitými dispozicemi a zejména praxí. Jelikož ženy mají poněkud odlišné prostorové vnímání, mají na počátku své řidičské dráhy jistý handicap, který se dá (většinou) odstranitelný praxí. (navíc většinu 18-letých chalanů řízení nadmíru baví, mají obvykle větší motivaci naučit se to). Po několika letech praxe a pár desítkách tisíc kilometrů se zhruba srovnají. Pokud ovšem mají ve svých řidičských začátcích vedle sebe hysterického chlapa, který jim neustále vnucuje svůj styl řízení, zasahuje do něj a stresuje je, pak se ani moc nedivím, že nejenže řídí otřesně, ale navíc se toho i bojí...
0/0
14.12.2005 14:15

Guderian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nevim
Sorry za zhruba totožný příspěvek, u prvého jsem měl problém s odesláním...
0/0
14.12.2005 14:16

voit

Re: Re: nevim - odřený blatník
Na parkovišti se otáčel kamión, při couvání zajel návěsem do předního blatníku felicie, posunul ji přitom asi o 20 cm. V blatníku byly pouze 2 prohlubně asi 1 cm hluboké (ani to nebylo pořádně odřené) a byl proto mírně ohnutý. Oprava blatníku stála přes 20 tisíc Kč - to je prkotina? Bylo to v době, kdy začalo platit, že řidiči při škodě do 20 tis. nemusí volat policii a mělo to jít z povinného ručení toho návěsu, což nakonec nešlo.
0/0
14.12.2005 12:55

2Mac7

Re: Re: Re: nevim - odřený blatník
a proč to z něj nešlo ? Parkoval jste na špatném místě nebo proč ? To je Váš problém , že jste ho nechal  - pokud jste tedy byl v právu. A 2 prohlubně asi 1 cm hluboké , ani ořádně odřené v blatníku - s tím bych já klidně jezdila . Jo ,pro mě je odřený blatník , prohloubenina ....apod. prkotina , je to jen auto ,není to člověk.
0/0
14.12.2005 13:02

Jaro

Re: Re: Re: Re: nevim - odřený blatník
Uz Ta vidim, ako s usmevom vyprevadis dotycneho, ktory Ti mierne upravi blatnik, so slovami "Je to jen auto".
0/0
14.12.2005 13:43

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Re: nevim - odřený blatník
jo, správně , usmívala jsem se na něj ....pak už se usmíval i on , šlo to z jeho pojistky , v čem vidíte problém  ?  
0/0
14.12.2005 14:27

Mario

Re: Re: Re: Re: nevim - odřený blatník
Ženská probůh probuď se!!!! Sice auto není člověk, ale tady jde jasně vidět, že tobě právě ani na tom autě nezáleží, když říkáš, že by odřený a promáčklý blatník ti nevadil. V tom je ten rozdil mezi ženskýma a chlapama, chlap si většinou na autě zakládá, ale vy ženský berete auto jen jako "něco" co vám pomuže odvést ty nakupy z hypermarketů a maximálně víte kam se leje benzín, takže jasný že blatník řešit nebudeš, ale jakmile máte flek na novém kostýmu, tak vám to hned vadí!!!! A v tom to je každýsi zakládá na něčem jiném...
0/0
14.12.2005 14:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.