Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínská zeď znovu prolomena: Hover táhne na Itálii

Další auta s rudou knížkou míří do Evropy. Automobilka Great Wall Motor začne na jaře prodávat v Itálii SUV jménem Hover, vyzbrojené pohlednou karoserií a samozřejmě bezkonkurenční cenou. Spíše pokoutný dovoz Landwindů, provázený mnoha nervózními reakcemi, se opakovat nebude, Great Wall se na dobývání Evropy připravuje mnohem pečlivěji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Autoň

Kvalitka nade vše
Landwind měl také ,,skvělé" reference. Pěkný design, nízká cena. Jen se při crash-testu při 50 km/hod. skoro celý rozsypal až k zadním sedadlům a airbag byl dle vyjádření techniků jen nefunkčním nafukovacím pytlíkem, aby dovozce mohl ten křáp v SRN homologovat. Na co šáhne ruka číňana je nekvalitní a nespolehlivý šunt. A je jedno, jestli je to laciná Nokia, okopírovaná pistole Sig Sauer, motorky Kentoya nebo auto ála Landwind, případně plastová hračka obohacená toxiny a chemikáliemi!
0/0
16.12.2005 14:50

Rotoped

Re: Kvalitka nade vše
Předpokládám, že jste na tom nekvalitním šuntu právě doklepal svůj příspěvek... Despekt je sice hezká věc, ale zatímco se tady kecá o nekvalitě, oni pracují na tom, aby nás předstihli.
0/0
18.12.2005 11:42

X

19 - 23 tis. EUR
Za ty peníze můžete HYUNDAI Terracan v plné palbě, nebo SANTANA PS-10.
0/0
16.12.2005 10:20

Milwaukee Man

Celkem slusny update Isuzu Axiom
Jen si ho najdete...je to prepracovana verze Isuzu Axiom....moc neuspesneho, byt moc zajimaveho SUV prodavaneho v USA. To nejlepsi z nej bohuzel chybi. A to je jeden z nejlepsich motoru soucasnych let......Isuzu 3.5 V-6 Direct Injection....skoda
0/0
15.12.2005 20:17

Pavel Sudoplatov

Tohle
Je autíčko.
0/0
15.12.2005 17:51

mikeš

pokud vám to do těď nedošlo, tak teď už to víte ...
kdo nám bude vládnout za 20-30 let... žlutý bratr
0/0
15.12.2005 17:27

X

Re: pokud vám to do těď nedošlo, tak teď už to víte ...
Jestli jste si nevšimli, tak moc na téhle káře neušetříte s cenou 19 - 20 tis. EUR je cena velice obdobná Jihokorejským značkám, které už jsou zase o něco dál než Číňani. Žlutý bratr nebude vládnout, protože na to nemají. Stačí když jim Amíci utáhnou kohoutek a jdou všichni do řiti.
0/0
16.12.2005 10:14

Rotoped

Re: Re: pokud vám to do těď nedošlo, tak teď už to víte ...
Utáhnou kohoutek čeho??? To neudělají, protože dnes u nich vyrábějí skoro vše a zítra už bude mít Čína takovou moc, že si to nikdo netroufne...
0/0
18.12.2005 11:45

Prubojny

Rákosnické auto? cha cha
Top kvalited - asi jako "značkový" svetr z tržiště za "tista".  Jsem zvědav, jestli čínští prodejci na tohle auto přilepí štítek z BMW jako na trička nebo až přijde nějaký debílek, který tu šunku bude reklamovat proto, že mu po srážce s kopacím míčem motor z ní oskalpoval manželku řeknou "nemluvit česky" a zavřou stánek.
0/0
15.12.2005 16:19

qwer

Crashtest 60 km/h
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/binaire-bestanden/mpg/auto/tests/crashtest-landwind-1-467150.wmv ja si to nekoupim
0/0
15.12.2005 15:45

qwer

Re: Crashtest 60 km/h
http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/binaire-bestanden/mpg/auto/tests/ crashtest-landwind-1-467150.wmv nejak mi to urizlo radek
0/0
15.12.2005 15:46

Mára

Re: Re: Crashtest 60 km/h
ty ses asi uplne blbej. Tohle neni LandWind. To je jiny auto. A nikdo te nenuti si to kupovat, magore
0/0
15.12.2005 15:51

škodovák

Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Líbí se mi , jakej seš demokrat ,všichni kdo nesouhlasej s tebou a maj jinej názor , jsou blbí.Já si to taky nekoupím , to je můj názor a ty si dělej co chceš..Śkodovka taky prováděla   crash -teset jednoho auta , vyrobeního v Číně , bohužel nás to stálo 20 melounů , protože ten test dopadl daleko hůř jak ten co jsem posílal odkaz.Ono to taky nebylo SUV , ale  auto do města , círka za nějakejch 140tisíc , to je předpokládaná cena.  V rámci eutanázie , vřele doporučuju , protože přístrojovka stoprocentně skalpovala obě figuríny a motor zkončil na zadní sedačce.Nojo , kdo chce kam pomozte mu tam .
0/0
15.12.2005 16:21

Mára

Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
jojo, ale mluvis o prvnich typech. Stejne tak muzu argumentovat, ze skoda 120 se vyrabela z rezavych plechu a po peti letech byl ten kram sama dira. Dneska uz je to jiank. A to stejny je s Cinanama. Oni se to nauci. Asiati jsou jak buldozer na rozdil od nas Evropanu. Auto za 140k je scifi, ono to bude ve vysledku drazsi, ale podivej se napriklad na Kia Rio. Za 350k mas vybavu o jaky se muze Fabii jenom snit. A tak je to se vsim
0/0
15.12.2005 17:09

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Za 350 tisíc mam Fábii Combi v Eleganci, a teď porovnávej co máš v Kia Rio Takže zase pomalu s tou flintou , jediný co mi vadí je , že to je s motorem 1.2 47kw , ale pokud jsi s tímto motorem jel , tak víš , že je natom stejně jako ta 1.4co se dávala ze začátku do Fábie 50kw Ale pokud chceš jinej motor máš na výběr dalších sedm , kolik jich dávaj do Ria????
0/0
15.12.2005 17:56

Phase

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Rozdíl je v tom, že do Ria dávají motory, což se o Fabii fakt říct nedá...
0/0
15.12.2005 18:56

škodovák

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Nevím , čemu říkáš motor ,ale zřejmně všemu co se dává do zahraničních aut. co____?????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
       
0/0
15.12.2005 20:36

Burlin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Haha, mě fascinuje, jak tady pořád obhajuješ ty podprůměrný vozy Škoda peněz. K 350k si přidám 50k a mám opravdový auto New FORD Focus v Trendu. Tak tady neser s Fábii jo? Nová koktávka se docela povedla, ale to jsme cenově kapánek jinde a tam bych si vybral pro změnu Mondeo, který je o třídu výš.
0/0
16.12.2005 8:26

VanaXXL

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
Bohužel mám tu smůlu, že ve New Focus Combi už dva měsíce jezdím. Předtím Fabia combi tdi. Můžu Ti říct, že kromě víc místa je ten Focus ve všem horší. To auto je neskutečný, o něco míň než totální katastrofa starej Focus, ale pořád peklo. Doma mám ještě Civica a ten dává s přehledem na prdel jak Fordu, tak i Fabii.
0/0
16.12.2005 9:22

Mára

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crashtest 60 km/h
jo, s tim srotem jsem jezdil. Nenazrana lina mrcha. Musi se tomu nehorazne slapat na kra, aby to trochu jelo. Prahu jsem delal za 9,5 l a to je na 1,2 trochu dost, ne. Proste des. Ta trivlcova plecka je naprosta uzasna. Podle konfiguratoru by me vysla Fabie v eleganci s motorem 74 KW na cca 420 000. Ta Kia Rio se stejnou vybavou na 350 000. A motor naprosto stejnych parametru. Tak proc bych si mel kupovat Nemeckou Skodu??
0/0
16.12.2005 11:23

škodovák

Nesmíš tolik přehánět...
Já jezdim většinou po městě ML.Bol a přes 6apůl jsem ještě nešel , pravda , když mu na dálnici šlápnu na krk , dokáže jet i 165km , tak jezdím za 7.9 Co se týče lenosti , tak sprinter to rozhodně není , ale na běžný ježdění stačí... Při dodržování předpisů jezdim těsně pod šest litrů . Kámoš s tím jezdí za pět a půl já tak 5.8 5.9Všechno přes počítač...  
0/0
16.12.2005 18:15

Průbojný_kapitalista

Re: Nesmíš tolik přehánět...
nech toho trotla, ať si koupí Rio. Kolik to má hvězdiček v crash testu, jednu nebo dvě? Doporučuji výhodný H-accent, ten má jednu. Alespoň rychle skončí a přestane blekotat krávoviny.
0/0
19.12.2005 9:43

Phase

Re: Re: Nesmíš tolik přehánět...
Zkus nežít v minulosti a podívat se na testy současných modelů.  Accent 2005 má 4 hvězdičky.  Ale chápu, ta Fóbije je prostě echt vágen, a tu musíme mít, že jo, Máňo...
0/0
19.12.2005 11:33

aq

skodovka
jiste skodovka je nejlepsi hlavne jeji nehorazne predrazene nahradni dile a co teprve jejich oficialni servis to je kvalita
0/0
15.12.2005 15:36

performer

komičtí Číňánci a jejich rádoby autíčka z nočníkového plechu
"nyní se připravují na crashtest, aby prošli homologací"  - to jsou komici!
 V době kdy je v Evropě statdardem 5 hvězdiček V EuroNCAP se Číňánci připravují na homologační Crashtest, který je pouhou formalitou a projde jím i auto, které by v EuroNCAP nezískalo snad ani jednu hvězdičku......
To že to homologují jako nákladní auto je opravdu šalamounské řešení. Já jim to doporučuji homologovat jako malotraktor - na ty se crashtesty nevztahují vůbec......
 
0/0
15.12.2005 15:29

Ing.Hloupý

škoda
Do budoucna jsou dvě možnosti:
 
a) auta z Čínské lidově demokratické republiky a Škoda nebude existovat
 
b) Škoda made in china
 
Co je horší?
0/0
15.12.2005 15:11

pepa

boycott china
Ano. Vsichni hlupaci, kupte si tento a jiny cinsky kram at jsme konecne ekonimicky na dne. Az nedostanem duchody, bude nas hrat pocit ze jsme koupili tak levne.
0/0
15.12.2005 15:00

Ing.Hloupý

Re: boycott china
Čína nám postupně ukusuje z krajíce výrobků co jsme schopni dělat doma.
0/0
15.12.2005 15:06

Mára

Re: Re: boycott china
ano, tak vyrabejme levneji. Ukazuji nam, ze to jde. Nakopejme Helmuty a jejich nehorazne odmeny pro par dedku v managemntu a mozna taky dokazeme delat Fabie v plny palbe za 350 000
0/0
15.12.2005 15:53

Luda

Re: Re: Re: boycott china
Doufam, ze s tim vyrabenim levneji zacnes u sebe a hned zitra rano pujdes za sefem, ze chces mzdu a pracovni podminky obvykle v Cine.
0/0
15.12.2005 16:52

lk

Re: Re: Re: boycott china
Jenze ty Helmutove rozhodne nejsou hlavni pricinou te vysoke ceny (tedy jejich platy). Daleko podstatnejsi je, ze delnici tady u nas delaji za 17k+ (ve Skodovce) a v Cine tak za desetinu. Tak doufam, ze pujdes do Skodovky a poradne to tam tem lidem vysvetlis.
0/0
15.12.2005 17:16

Killbilly

Tvary
ze by se automobil "vyzival v klasickych offroadich tvarech" se mi teda moc nezda,vypada spise jako hifivez od tamana,ale to koneckoncu vypadaji vsechny dnesni auta.Klasictejsi tvary ma i ARO.
0/0
15.12.2005 14:50

superb

ISO 9001
To je super,každý kdo chce dodávat do automotive musí mít ISO TS ,které stojí prachů a prachů.Evropské automobilky si se.ou do vlastního hnízda těmiti certifikáty,protože neúměrně zdražujou jejich auta.Čína jim  na to kašle a má vyděláno.Go China Go!  
0/0
15.12.2005 14:36

Luda

Re: ISO 9001
Pokud se nepletu tak ISO 9xxx nejsou o tom, jaka kvalita je na konci vyroby, ale jak zvolenou kvalitu dodrzet. Tedy nerika, ze vyrobek tohoto typu musi splnovat toto a tamto (to by ani poradne pro vsechno neslo), ale rika, jak maji byt zpracovany postupy (dokumentace) pri vyrobe, aby se urcena kvalita mohla dodrzet. Podle ISO 9xxx muzu vyraber i pekny sunty a normu v pohode splnim, protoze ten sunt prohlasim za pozadovanou kvalitu. Ale vetsinou plati, ze kdyz tyto normy vyrobce splnuje, tak uplny sunty nevvyrabi a hlavne kvalita vyrobku se nepohybuje od strasna po vynikajici, prodle serie.
0/0
15.12.2005 17:01

Jiří

Re: Re: ISO 9001
Jenže součástí požadavků ISO 9xxx je taky požadavek na zlepšování (čl. 8.5) a měření spokojenosti zákazníka(8.2.1). To znamená, že s přibývajíccími mrtvolami na silnicích vlivem skalpování přístrojovou deskou se i číňani budou (v souladu s ISO 9xxx) muset zabývat problémem bezpečnost!!!  Teda, pokud si ten certifikát jen nekoupili a nepoužívají tento poněkud drahý a časově náročný způsob tapetování ředitelských kanceláří....
0/0
16.12.2005 7:14

Speedy

Re: Re: Re: ISO 9001
jo jo, ISO 9XXX má otcova firma. Maj tam stejnej bordel jako před ISEM, ročně to stojí cca 200 litrů, jediná výhoda je, že můžou ke státním zakázkám, jináč papír na prd.
0/0
19.12.2005 12:31

Rejpal

Český Hyundai ještě nebude stát a už půjde srát.
viz.
0/0
15.12.2005 14:30

hrali sotva

jak rikam vzdycky
Jak rikam vzdycky, tohle si muze koupit clovek s jistou nizkou hodnotou IQ. Techto lidi, jak vime, je okolo nas spousta. Takze krachem to skoncit nemuze. Jenom bude vic mrtvych (de*ilu-coz je dobre), budeme mit vic znecisteny ovzdusi, budeme nakupem podorovat komousskou spolecnost, ktera zneuziva a vrazdi vlastni lidi. Ale koho toto vlastne zajima? Bl*ecky v SUV? Nebo ubozaky se smesnym tuningem a zatonovanymi skly? Nebo levojezdce 130 km/h na dalnici? Nebo parkovace na prechodech a objizdece tramvaji zleva? urcite ne! Takze pohoda, ze blbe**i?
0/0
15.12.2005 14:06

Ing.Hloupý

Re: jak rikam vzdycky
Dobrý názor, akorát mám takový dotaz: Kupujte někdy žampiony v plechovce? Když se v obchodech rozhlédnete vidíte spoustu značkových etiket a na každé takové konzervě je made in china. Prostě jednou to bude i na plechovkách se čtyřmi koly..............bohužel.
 
Ještě k Vašemu.... budeme nakupem podorovat komousskou spolecnost......jestli nakupujete, tak Vám musí být jasné, že v určitém druhu sortimentu nikdo číně cenou (někdy i kvalitou) nemůže konkurovat. A že jednou to bude i u aut ......to musí být jasné i lidem s dvouciferným IQ. Chápete? 
 
Dnes už se nikdo nediví, že si koupí Nokii, Sony made in great china. Než vyjede kvalitní čínské auto tak to bude chvíli trvat, ale kde byli japonci a korejci dřív? Taky napřed prorazili s auty nic moc a dnes udávají v kvalitě laťku - v Hyundai nasazoval laťku kvality Mercedes a kdeje sám  ve statistikách dnes? P
0/0
15.12.2005 15:00

Danny_Kay

Re: Re: jak rikam vzdycky
Ing. Hloupy rozhodne neni hloupy...Ja naprosto souhlasim, Cinu neni radno podcenovat a takove ty reci,ze tohle auto by si koupil jen neinteligentni clovek jsou k smichu a prave tyto reci jsou neinteligentni. Je mozne,ze tohle auto je jeste srot,ale driv nebo pozdeji bude situace jina. Cina ma nejlepsi predpoklady stat se ekonomickou velmoci cislo jedna a nic na tom nezmeni ani to,ze je v rukou komunistu. Navic Cina jiz kdysi davni velmoci byla, proc by se ji ted nemohla stat znova? Predpoklady na to rozhodne ma. Ja vazne nechapu ty lidi,co si mysli,ze Cinane jsou nejaka podradna rasa,ze neumi nic udelat kvalitne a ze nemaji spickove mozky na to,aby byli schopni obstat se svetovou konkurenci...opak je pravdou!
0/0
15.12.2005 15:33

Mára

Re: Re: Re: jak rikam vzdycky
presne tak. Kdo sleduje deni ve svete vidi, ze uz i ti komuniste zacinaji pomalu povolovat. Budet to trvat jeste dlouho, ale uz i ti rudi vidi, ze tudy cesta proste nevede. Je to jen otazka casu, kdy nas Cina pomalu spolkne. A bude to chtit hodne driny nejak s nima konkurovat. Ale to je jen dobre. Ono porad vsichni vykladaji, ze auto je spotrebni vec. To je pravda, ale ne v Evrope. To plati treba v USA. Dnes objevi inteligent a rejne si Ochcavku 750 000. Ted mi vysvetlete, jestli auto (prumerne) za tu cenu je spotrebni vec. GOGOGOGO pimpongaci, ja vam fandim
0/0
15.12.2005 16:00

Luda

Re: Re: Re: Re: jak rikam vzdycky
To s tou Cinou zase nesmite precenovat, nebo si myslite, ze pujde stale ekonomicky nahoru a lide ochotne budou drit za par subu? Cim vic penez v Cine zustane, tim taky poroustou platy a Cina se stale vice bude priblizovat zapadnim zemim. Pak se ale bude vytracet to co Cinu dela "Cinou" - levna vyroba zalozena na smesne levne lidsle praci. No a pak to zacne narazet na horsi infrastrukturu a ta taky neni zadarmo. A cim ji zaplati? Zvednou dane? Takze bych se zase tolik nebal. Jakmile nas Cina zacne vice a vice dohanet (ekonomicky, socialne ...), tak bude pro mas stale mensi a mensi konkurence, takze se mozna i nektera vyroba vrati na zapad protoze prace v Cine uz nebude tak smesne levna a preprava pres pul planety taky neco stoji.
0/0
15.12.2005 17:12

cassul

Re: Re: Re: Re: Re: jak rikam vzdycky
To je pravda, ale než se Čína dostane na úroveň "západu" tak to bude trvat zatraceně dlouho. Číňanů je totiž zatracene moc a jejich průměrná úroveň je zatím zatraceně nízká, takže stále jsou a ještě mnoho desítek let tam budou miliony lidiček ochotných makat ve dne v noci u pásu za plat, který by evropan považoval za spropitné šatnářce. A ty desetiletí prudkého rozvoje, které Čínu bezesporu čekají, můžou být pro "západní" ekonomiku smrtící...
0/0
15.12.2005 18:20

Danny_Kay

Tak tohle auto
...se docela povedlo. Libi se mi mnohem vic nez nejaka Skoda Yetti nebo jak se ten srot vlastne jmenuje. Jenom nechapu,proc tam dali jen ctyrvalec s objemem 2.4L a jeste divnejsi se mi zda jeho vykon. Mam taky auto od Mitsubishi s objemem 2.4,ale vykon je teda o dst vyssi nez jen 130 koni...
0/0
15.12.2005 13:47

Volant

Delame si srnadu, posmivame se
ale nebude to dlouho trvat a Skodovka jim bude moci zavidet. A nerikam to rad.
0/0
15.12.2005 13:46

Ing.Hloupý

Re: Delame si srnadu, posmivame se
Nebo se auta z čínských továren VW dovážených do evropy budou jmenovat Škoda
0/0
15.12.2005 15:19

Speedy

Rákosáci a kvalita - k smíchu
Bych řekl, že to zas tak horký nebude, už jste někdo viděl něco kvalitního s visačkou made in china? Já teda ještě ne.
0/0
15.12.2005 13:43

Praotec

Re: Rákosáci a kvalita - k smíchu
Jenom si kup jizdenku na dvoupatrak do Italie a podivej se nez zacnes ukazovat ty prsticky.Litaji do kosmu a vy nemate ani silnice,jenom konky od Franz Josefa postavene. A Skoda bude jednou historie a diky prave jim a te spatne kvalite,jenze skodovacke!!!!!
0/0
15.12.2005 13:55

Fikos

Re: Re: Rákosáci a kvalita - k smíchu
No bohužel máš pravdu,ale to my hrdí "Evropané" nepřiznáme
0/0
15.12.2005 13:56

hrali sotva

Re: Re: Re: Rákosáci a kvalita - k smíchu
tyvogo vy jste si soudruzi rudy az na kost!!! Za jakou cenu, si myslite, ze litaj do kosmu? To si ani nedokazete predstavit, jakou ekologickou a ekonomickou bombu Cina predstavuje? Uvedomujete si vubec, ze to tam porad drzej komousi? Pamatujete si vubec, co ve svete komousi dokazali? Nic. Vam asi komunismus chybi... to je sila, co jsme za narod kryplů...!!!!
0/0
15.12.2005 14:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.