Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C6 má chodce rád, Jeep Grand Cherokee NE

Nárazovými testy prošla další várka nových automobilů různých značek. Skvělého výsledku v nárazových testech společnosti Euro NCAP dosáhly Fiat Punto či Toyota Yaris. Zklamáním je výsledek oblíbeného Chevroletu Spark. Nezávislá organizace EuroNCAP slaví deset let existence. Znáte Rover 100? Britští policisté se v něm báli jezdit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Golem

To vypadá
jako by člověk srážel lidi autem každý den nebo co... To je nějaký nový sport?  Kolik lidí člověk přejede za život autem a ještě při určené rychlosti a přesně na předek tak, aby to fungovalo? A proč vůbec mít v autě další čidla a patrony, které při prvních mrazech začnou blbnout (natož pak ve francouzským autě), zvyšují nespolehlivost a cenu auta a údržby? Abych po srážce s nepozorným psíkem nebo kusem odpadlého sněhu s předemnou jedoucího auta dal auto do servisu kvůli tomu, že mi vybuchne kus kastle a zacáloval za to 30 hadrů? To si snad dělají prdel, haha!
0/0
30.12.2005 9:36

Killbilly

Prodej
Zase si vymysleli dalsi charakteristiku vozu ktera se da nejak prodat.Trosku si nevsimli ze diky tomu jak vsem znackam vozu naskakuji s dalsimi generacemi vsechny mozne hvezdicky a puntiky,ridici se zacinaji domnivat ze sou v aute nesmrtelni a jezdi cim dal ostreji.Bude supr jestli se jednou zacnou domnivat ze i chodci sou nesmrtelni,to se jeste nasmejem....
0/0
29.12.2005 19:46

Killbilly

Re: Prodej
Apropo jak je to s cyklisty? Nebo motocyklisty,tech totiz auta zabijeji taky celkem dost.
0/0
29.12.2005 19:47

TM

Driv...
...kdyz mi nekdo spadul na kapotu, tak byl v tu ranu mrtvej. Ale pak jsem si jednou naladil radio Impuls a vsechno se zmenilo. Ted ho kapotou lehce odhodin na chodnik, kde uz si jen rozbije hlavu obrubnik. Ja mam totiz lidi raaaad! :-)
0/0
29.12.2005 19:24

Isbjoerna

Also...
, Citroën C6 je auto po jizdy mestem, na Autobahn ci "civilisovane" silnici, kde se obcas, ve meste casto nachazeji chodci, a proto je dobre/nutne dbat na jejich (tech chodcu) bezpecnost. Naproti tomu je Jeep Grand Cherokee terenni auto - tedy ne-vhodne pro jizdu mestem. Tomu odpovida a architektura karosserie. ------- Proc jste nevzali do testu take ten FENDT Trecker (Frontlader) meho souseda? Hä? ;-D
0/0
29.12.2005 14:30

king_tiger

Nevíte někdo
jestli podobný test je i u hummra, nikde sem ho nenašel a docela by mě zajímali výsledky, videa z crash testu by taky nebyly k zahození. předek děkuji
0/0
29.12.2005 12:30

cassul

Re: Nevíte někdo
No, zkoušeli crash test u puvodni verze H1, jenže projel jim tou betonovou kostkou, co mají jako doraz.
0/0
29.12.2005 13:03

Isbjoerna

Re: Nevíte někdo
, Zkuste to zde: www.nhtsa.dot.gov/NCAP/index2.cfm?myYear=2006&myMake=Hummer&myModel=H3
0/0
29.12.2005 14:00

Franta

Bezpečnost chodců
Zajímalo by mne, kdy bude nějaká úžasná metodika a sledování "ohleduplnosti" lokomotiv vs. osobní auta, padající stromy vs. okolí, atd.
Motto: Pro úspěšný prodej vše.
 
0/0
29.12.2005 11:23

vobora

to neni moc objektivni
zaradit do testu jeden jedinej offroad a pak konstatovat, ze Grand Cherokee nema chodce rad. ja bych rekl, ze autor clanku nema rad americka auta...
0/0
29.12.2005 9:55

swxsa

Re: to neni moc objektivni
Mno obecně vzato americká auta jsou sračky. Viz. spolehlivost, design celkově (hlavně interiéru), žíznivost apod. Proč si zazobaní amíci asi kupují Lexus, Mercedes, BMW, Audi, Porsche nebo Ferrari...? Proč asi, když je to u nich dokonce dražší než v Europě?
0/0
29.12.2005 12:01

2Mac7

Re: Re: to neni moc objektivni
já mám ty "sračky" ráda , jo medvídky také
0/0
29.12.2005 12:09

daadyy

Re: Re: to neni moc objektivni
a proč je to asi dražší? protože se to tam musí dovážet ne? trochu mysli..
0/0
29.12.2005 12:50

swxsa

Re: Re: Re: to neni moc objektivni
Tím to není kámo, je to sazbou daně... Jseš na omylu. Proč asi Mercedes, BMW, Nissan (infinity) atd. vyrábí některé modely raději v Americe? Je to kvůli sazbě daně ve výsledku nižší ceně a nezanedbatelnému odbytu na těchto trzích... Co se týče těchto modelů, tak můžu říci, že kvalita je standardní jako u kteréhokoliv jiného modelu těchto značek, byť jsou vyráběny v Americe. Ty "sračky" mám na mysli tradiční a původní americké značky... Howg
0/0
30.12.2005 15:29

Atty

Re: Re: Re: Re: to neni moc objektivni
Ježiš tyhle chytrolíni... prej: howg..
 Kolik amerických aut jsi v životě měl, ty troubo?? Nebos to někde jen četl nebo slyšel od starších kamarádů ? Ale hlavně že víš že "kvalita je standardní" -
Nejhorší, je když si blbec hraje na chytrýho.. .
0/0
31.12.2005 0:11

swxsa

Re: Re: Re: Re: Re: to neni moc objektivni
Nejhorší je, když blbec neumí nic jiného než urážet jiné a nemá žádné argumenty. Amerických aut jsem vystřídal víc než ty koloběžek "magore", protože jednu chvíli jsem tam delší dobu žil a můžu zodpovědně říci, že za kvalitou Japonců nebo Němců značně pokulhávají. Teď ani tak nemyslím celkové zpracování, které mimochodem taky trošku pokulhává za výše zmíněnými zeměmi nebo design celku a já říkám někdy kýč hlavně ty jejich palubovky jsou mnohdy strašný (třeba někomu se to líbí, tak mu to neberu), ale třeba ve srovnání s výše zmíněnými zeměmi jejich spolehlivost (za tím si stojím), horší jízdní (vnímej až příliš komfortně a houpavě naladěné pérování) vlastnosti (na dlouhé trasy OK, ale jinak nic moc) a hlavně brzdy (časté vadnutí a přehřívání při opakovaném brždění), jako tradiční slabinu amerických vozů. Je zajímavé, že pokud se jedná o výrobce německých vozů, kteří tam své vozy vyrábějí, tak tyto nedostatky se tam nevyskytují. Nechápu, proč se am
0/0
9.1.2006 12:24

swxsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to neni moc objektivni
DOKONČENÍ: nechápu, proč se amíci z toho nepoučí a opakují stejné chyby i v nových modelech. Např. osobně si myslím, že crash test u nejnovějšího Jeepu Cherokee s výsledkem 4 hvězdičky je docela mizerný výsledek na to, že to je nový model a když si pomyslíš, jak je to velký auto a jakou má hmotnost. Doufám, že aspoň v brzdách si vezmou za příklad sesterský Mercedes. Byť se to občas děje viz. některé modely Chrisleru. Neberu, že ty auta jsou ikony, protože pokud někdo po mně chce, abych do toho dal 1 mio. a víc, tak dnes při tom výběru již nemůže spoléhat pouze na renomé popřípadě na cenu (vnímej cenu v Americe, která je za srovnatelný model nižší oproti ceně např. u nás). Pokud si přečteš statistiky spolehlivosti, tak kromě snad Caddy-ho nenajdeš ani jedno americké auto na předních místech (viz. statistiky v samotné Americe). V evropě, kde těch aut je podsatně míň ani nemluví
0/0
9.1.2006 14:27

swxsa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to neni moc objektivni
DOKONČENÍ 2: V evropě, kde těch aut je podsatně míň ani nemluvím. Chrisler Vojager např. je dokonce pravidelně na posledních místech. Komu se tyto tzv. koráby silnic líbí a odpustí jim urč. zaostalost v technice a urč. výše zmíněné slabiny, tak mu to neberu, ale já bych do toho v našich podmínkách asi nešel. I když takovej Ford Mustang ročník 2005? Myslím, že jsou modely, kterým bych dokázal odpustit lecos.:-)
0/0
9.1.2006 14:30

rdx

Re: to neni moc objektivni
Fakt si tady nedovedu představit podobný titulek o superbu, i když taky skóroval proti chodcům bez hvězdičky.
0/0
30.12.2005 0:23

BedlamW

JO!
Zato Renault byl vyhodnocen jako nejmilosrdnejsi auta pri narazu auta do veverek!! Dostal jako jediny 5 hvezdicek! UAAA
0/0
29.12.2005 9:39

Walk

ať žijí metodiky
jen jednu změníte, posádka je v tu ránu v bezpečí:-)
0/0
29.12.2005 9:22

Dante

???????
To jako ze nabouram do chodce rychlosti 30km/h a znicim si kufr?
To je nejaka blbost, ne?
 
At zije Hummer
0/0
29.12.2005 8:54

Karel

čtyři hvězdičky pro chodce
Ať na grafice počítám jakkoli, pořád vidím pro C6 pět hvězdiček
0/0
29.12.2005 8:50

smik

Re: čtyři hvězdičky pro chodce
chlape do silvestra daleko a ty už máš docela dobře nablikáno. zkus počítat znovu, ale jen ty zelený ...
0/0
29.12.2005 9:50

brsoň

no teda
auto "přátelské k chodcům", auto které "má chodce rádo" to jsou krásné pojmy. Jedno Vás zabije rychle, jedno Vás zabije pomalu. Zabijí Vás obě.
0/0
29.12.2005 8:36

Valis

Co motor???
Jen bych se rád zeptal jestli nekdo nevite jaky ma vliv na crasch test motor auta??Myslim tim pro ridice ne pro chodce protoze co se divam do tech testu tak jsou tam jen jedny vysledky.To ma opravdu stejny vysledek auto s motorem(benzin 1,4 a treba HDI 2 litr treba u peugeotu)
0/0
29.12.2005 7:56

škodovák

Re: Co motor???
Současná konstrukce aut , je taková , že při nárazu se motor musí dostat pod auto , mimo prostor v kabině .Takže si všimni , že motor , je nahrnutej pod příčnou stěnou a je jedno zda se jedná o 1.2 nebo dvoulitr. Jen u čínských aut se to jaksi nepovedlo a zkončil na zadní sedačce , společně s utrženou přístrojovkou..
0/0
29.12.2005 8:20

Valis

Re: Re: Co motor???
Hm tak to jsem nejak netusil zajimave.Ale kdyz se tak na ty auta divam tak po takovem narazu jsou asi na odpis co.To uz asi tezko nekdy nekdo zpravi
0/0
29.12.2005 8:28

Roumen

Re: Re: Re: Co motor???
Co bys taky nechtel po narazu v sedesatce? ;-) Ale nemej strachy...staci navarit novej predek, das to do bazaru s cedulkou "prvni majitel, nebourany" a on uz si to nejakej trouba koupi. ;-)
0/0
29.12.2005 16:43

NULA

???
koho sakra pri koupi auta zajima bezpecnost chodcu? ...radsi 5 bodu pro posadku a 1 pro chodce, nez 4 pro posadku i chodce
0/0
29.12.2005 4:21

R. Lehota

Re: ???
To je opravdu nápad. Dejte si na předek traverzu, ať máte jistotu, že jste toho dotyčného chudáka opravdu "dostal". A můžete si udělat další zářez (třeba na čele). Zrovna se rozhoduji a koupi nového auta a tato hodnocení mi velmi napomáhají při výběru. Kdyby nedej bože došlo k nehodě, tak ať to dopadne pro kohokoli co nejlépe. Zabít rodinu nechci, ale chodce také ne !!!
0/0
29.12.2005 7:02

antiFranti

Re: Re: ???
tak si proboha nekupuj auto vůbec- to budeš nejohleduplnější k chodcům
Takovýhle debilní kriteria mám nejradši, za chvíli EU rozhodne, že chodci maj bejt po srážce s autem zdravější než předtím
At jdou do.. jo, a mám Jeepa GC
0/0
29.12.2005 9:48

Hawking

Re: Re: Re: ???
Jo, dobrej vkus na auto. Mám ho totiž taky, model 2005. Jen mi vadí , voni chodci vobčas kličkujou, je to těžký auto, není lehký se strefit...  No a pak tam rychle narvat těch 160 kW a zmizet..
0/0
29.12.2005 14:12

2Mac7

Re: Re: ???
pro mě je na prvním místě posádka mého auta , to ale přeci neznamená, že chci někoho jiného zabít . Nechci a podle toho jezdím. Ale když to někdo třeba práskne do mě , tak dávám přednost své ochraně .
0/0
29.12.2005 12:08

cassul

Re: ???
Nemluvě o tom, že při sebemenším nárazu pyropatrony zničí kapotu. Odhadovaná škoda na autě - 30 000,-, ne li víc - navíc škoda na vlastním autě nejde z povinného ručení, ale u takového nového má asi havarijní každý . Vše pro větší slávu servisů.
0/0
29.12.2005 13:12

JiF

Re: ???
Nojo, jenze zas na druhou stranu, kdyz to toho chodce zechrani, tak to muze treba Tebe zachranit od zavinenyho smrtaku. A to je pak docela rozdil. Takze Te to muze zachranit od nepodminenyho trestu. Nahoda je blbec a stat se muze cokoliv a komukoliv. A navic: V tyhle zemi preci chodec nikdy za nic nemuze. Takze vina je vzdy na strane ridice. Pouvazuj o tom.
0/0
29.12.2005 13:33

Hawking

Re: Re: ???
Jo, JO. JiF má pravdu. Proto s Jeepem GC hezky zvolna
0/0
29.12.2005 14:32

Valdauf

Re: ???
Ty jsi blb.Evidentně by si mluvil jinak,kdyby Ti nějakej umělec povodil někoho blízkýho Čírem nebo něčím podobným.
0/0
29.12.2005 19:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.