Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Brouk: Nejslavnější auto všech dob slaví šedesátku

Automobilové legendy bývají různé, ale žádná nepřekoná tu největší - Volkswagen Typ 1. Právě před šedesáti lety odstartovala výroba největší automobilové legendy všech dob - VW Brouk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nick

vw forever
0/0
2.1.2006 13:41

Zelenka

mate tam chybu jen10let jste se sekly pod fotkou
skoda u odborniku.Je treba to nastudovat
0/0
30.12.2005 22:25

Radcol

Ale, ale
nějak se nám s výročími roztrhl pytel. Včera FIAT, dnes VW.
0/0
30.12.2005 15:50

Isbjoerna

Und er rollt und rollt und rollt...
, Tja, to byly casy... Käfer 1303 Cabrio, celych 50 PS! - a svet patril nam. :-)
0/0
30.12.2005 14:08

Killbilly

Legendy
Co se najednou z nicehonic idnes vytahla se serii "vyroci"?Predtim jim to bylo sumafuk,skoro kazdy rok ma vyroci naka autolegenda. Brouk je teda pekne auto ale nemam rad to co reprezentuje u nas - proste jen pomale,nehospodarne a i jinak celkem mizerne auto ktere se prodava za horentni sumy.Vrak je tak za 20,pojizdny srot za 40,coz mi prijde trosku prestrelene.(kdyz za stejne prahy je treba zrenovovany spartak) Na zapade to ovsem byl doopravdy VOLKS WAGEN o cemz se dnes uz mluvit neda,a pry to bylo hodne bytelne a spolehlive auto.
0/0
30.12.2005 13:35

iuos

hmm
to je daň za "stylovost" a "nonkormitu"  taky jsem ho chtěl,a el dát za něj min 60tis je dost přehnaný
0/0
30.12.2005 16:52

iuos

hmm
..i když mít navíc prachy....
0/0
30.12.2005 16:52

Isbjoerna

Re: 60.000?
, Mela jsem to Cabrio 1303 (BJ 1974 nebo 75); stal tehdy (novy) dobre 12.000 DM. Dnes se plati za "v stavu jako novy" 15-20.000 €! S vylepsenim dokonce i 25.000 €. ------- Je to jedno z mala aut z massove produktion, jehoz cena kazdym rokem roste. :-)
0/0
30.12.2005 18:22

carla

Re: Re: 60.000?
Ta cena nesouhlasi, ten "Sondermodel" co to popisujete, stal tehdy 7.440 DM. No a ted stoji moc dobre zachovane modely kolem 3000.-4500 €  staci se podivat na  internetove stranky AutoScout nebo mobile.de
 
0/0
30.12.2005 22:06

Isbjoerna

Re: Re: Re: 60.000?
, Kolem 7.000 DM stala Käfer-Limousine 1303, ja jsem popisovala Käfer-Cabrio 1303, to stalo v roce 1974-75 kolem 12.000 DM. Jejich dnesni hodnotu/trzni cenu si muzete srovnat v Oldtimer-Markt. ------- Tento Käfer-Cabrio 1303 nebyl Sondermodell, ale serie v poctu asi 300.000 kusu. ------- Käfer-Limousine 1303 se dnes prodava skutecne za (max.) 5.000 €, modell "1303 S" i do 6.500 €.
0/0
30.12.2005 22:50

Isbjoerna

Re: Re: Re: 60.000?
, Na te adresse mobile.de skutecne nabizeji to Cabrio, ktere jsem (tedy to stejne modell, nikoli tento exemplar) v mladi jezdila, za 19.900 €! ------- www.mobile.de/SIDX0v2N6j3rcKi6xdRbjJT7w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1135986680A1Iindex_cgiD1100CCarY-t-vctpLtt~BmPA1B21B20B31%81i-t-vCaMkMoQuSeSnUnVb_X_Y_x_ycoprsO~BSRA6D1100E25200Lk%E4fer%FF%A0cabrioAGCPKWA1A1HinPublicA2A0A0A0ADI100000000A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=28&bereich=pkw&id=11111111191497890&
0/0
31.12.2005 0:04

Killbilly

Re: hmm
Vubec,vzdyt je to auto co se jizdy tyce horsi nez S 100.Blby je ze cesi CHTEJI zapomenout na nase vlastni auta a vsichni by chteli brouka(bo chcou mit neco hogofogo),kdyz bych sel do podobneho auta tak si poridim za 20-30tis. komplet zrenovovanou S 1100 MB,to je taky pekne auto a lepsi nez brouk(az na kvalitu,ale neni to tak zle)
0/0
31.12.2005 10:20

Isbjoerna

Re: Re: Alte Liebe rostet doch. ;-)
, V VW-Käfer jsem ujela mych prvnich asi 150.000 km. V te dobe to bylo technicky velmi dobre auto, ktere si mohl koupit nemecky remeslnik za 3-5-nasobek sveho mesicniho platu. Uspech tohoto auta v CELEM SVETE je nesporny a jeho oblibenost rostla prave pro ten bezkonkurrencni pomer technicky_vykon/dostupna_cena. KDO HO MEL, TEN HO MILOVAL (a v zime proklinal, protoze v zadnem Käfer snad nikdy dobre nefungovalo topeni ;-D). ------- Pozdeji jsem si koupila Golf, protoze se technika vyvijela, me naroky rostly... Dnes bych v Käfer take nejzdila. :-) Samozrejme, ze jsou a byly krasnejsi a lepsi auta nez VW-Käfer, ale zadne nebylo tak oblibene a uspesne - dokud neprisel VW-Golf ;-).
0/0
31.12.2005 11:45

Killbilly

Re: Re: Re: Alte Liebe rostet doch. ;-)
Verim ze pohled nemcu na vec je zas uplne jiny,ovsem co se tyce vykonu tak opravdu byl brouk uz v 50.tych letech spis slabsi.Kvalita a spolehlivost pry gut.Ale motor 24kW(nebo tak nejak)se spotrebou 9-11 l/100km dost bida.Skoda ze se volkswagen dnes tak vzdalil puvodni adolfove myslence.
0/0
1.1.2006 14:06

Isbjoerna

Re: Re: Re: Re: Alte Liebe rostet doch. ;-)
, V 50. letech spotreba benzinu nikoho nezajimala :-D; muj Käfer (BJ 1974-5) mel 50 PS, a to stacilo pro denni jizdu mestem i pro jizdu pres WE ci dovolenou. Motory s vysokym vykonem potrebuji jen muzi s nizkym sebevedomim, ti normalni a zeny si koupi auto i s motorem nizsiho vykonu. Nejprodavanejsim novym autem v CR je Skoda Fabia a Octavia - technicky spise slabsi, ale jeho KUPCI asi hledi na neco jineho nez jen na PS. :-)
0/0
3.1.2006 10:10

Basic

Nejslavnejsi auto vsech dob je od jak ziva Ford T ;-)
0/0
30.12.2005 13:07

fafi

Re: Nejslavnejsi auto vsech dob je od jak ziva Ford T ;-)
tecek bylo preci jen vyrobeno pres 18melonu.
0/0
30.12.2005 15:08

Isbjoerna

Re: Re: Nejslavnejsi auto vsech dob je VW-Käfer!
, Käfer pres 21 Millionu ;-D
0/0
30.12.2005 15:26

kanton

Re: Re: Nejslavnejsi auto vsech dob je od jak ziva Ford T ;-)
milej zlatej, neházej jen tak melounama, Ford T má celkovou bilanci 15 007 033 kusů.
Další otázky?
 
0/0
30.12.2005 15:55

lukas

Re: Re: Re: Nejslavnejsi auto vsech dob je od jak ziva Ford T ;-)
jo a to se ještě traduje, že se jich ve skutečnosti an i tolik neproddalo, že mnoho kusů bylo jen v dílech
0/0
30.12.2005 17:01

Basic

Re: Re: Re: Re: Nejslavnejsi auto vsech dob je od jak ziva Ford T ;-)
Naopak vyrobilo se jich pres 20 milionu jenze velka cast se nezapocitala diky tomu ze byla vyrobena ve filialkach ktere pocty kusu nehlasily.
0/0
31.12.2005 10:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.