Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klaun

bb

:-©X;-O(Y)RvX

0/0
8.4.2007 15:12

idneol

?
V kolika letech se můžu stát národní kulturní památkou já? A bude k tomu nějaká renta?
0/0
1.1.2006 14:28

čech

Re: ?
V 18 letech, kdy začneš odvádět Paroubkovi daně.
0/0
1.1.2006 19:58

Killbilly

Skoda
Skoda ze to s tatrovkou takhle dopadlo,mohla delat zajimave auta,holt bolsevici sou svine a zabili i tatru,hlavne tim ze ji zakazali delat lidova auta,v cemz byla vzdy nejlepsi.
0/0
1.1.2006 14:14

mára1234

Re: Skoda
to samy JAWA
0/0
1.1.2006 15:58

Killbilly

Re: Re: Skoda
Jojo presne tak,tak na to pamatujte az uvidite vysledky voleb,jak si rudi vedou.
0/0
1.1.2006 18:53

Isbjoerna

Re: Skoda
, Zminim jen Wanderer, Ledwinka... a Edward Benes. :-/
0/0
1.1.2006 19:38

Killbilly

Re: Re: Skoda
Benes?To byl relativne demokrat ale uz tehdy byl pod tlakem stalinovym.
0/0
2.1.2006 9:03

desmo

Re: Re: Re: Skoda
Nejen Stalinovým, i doma byli Pepovi podobný lidi jako Kléma a spol.
Nicméně když se kouknete co všechno měla 613 v roce 1981 je Vám pak smutno že takhle Tatra dopadla, zvlášť když  jste z dětství a armády postižený Tatrama.
0/0
3.1.2006 8:11

jirka

Dělate jako by vlada a opozice za to mohla že byla Tatra dobra.
0/0
1.1.2006 13:25

škodovák

tatra ?
Tatra nic neznamená. Kčemu historický vzpomínání. Škodovka byla vždy lepší firma a proto vyrábí osobní auta i dnes. Paroubek je mimo. Tatra si nezaslouží ani tu nejmenčí pozornost, jedině snad ty náklaďáky eště nějaký vyráběj. Nebejt armády nevyráběli by ani ty náklaďáky, protože západní výrobci kamionu mají vše lepčí a Tatra jim nemůže vničem konkurovat. Tatra je firma zralá na zavření. Přeju všem šťastný rok 2006.
0/0
1.1.2006 13:24

jirka

Re: tatra ?
Je to Vas nazor.
0/0
1.1.2006 13:31

Tatrovák

Re: tatra ?
Vážený Škodováku. S ohledem na sníženou inteligenci a malý rozhled, což je patrno z Vašeho gramatického i slohového projevu bych řekl, že Škodovce konáte Vaším  příspěvkem spíše medvědí službu. Snad víte co toto rčení znamená. Šťastný  rok 2006 přeji všem rozumným a tolerantním lidem a posádkám Tatry na Dakaru i dobré umístění v cíli.
0/0
1.1.2006 13:53

Killbilly

Re: tatra ?
Schade a.s. dejte si pohov,tohle je dost blby zpusob reklamy.Mate na to ve fabrice cele oddeleni nebo to jen brigadnik?Pokud to ten clovek nedela za penize tak musi byt taaaaaaaakhle vypatlanej.Co mate v palici,piliny z vyrobny bezduchych skorapek znacky volksschadewagen?
0/0
1.1.2006 14:12

škodovák

Re: Už jednou jsem ti psal...
Aby jsi nepsal pod mým nickem .Já si nemyslím , že škodovka ač jsem škodovák , byla vždy lepší..Je lepši v současnosti to ano , ale Tatra , je taky dost  známá značka , dá se říc , že v oblasti nákladních vozů , patřila ke špičce.Nemáš pravdu , že je využívala jen armáda, ale spoustu jinejch firem.Já přeju Tatrovce , aby sehnala někoho , jako sehnala škodovka, někoho , kdo to bude myslet s tatrovkou jak VW se škodovkou a to je , aby si zachovala značku a svůj vývoj.Už kvůli tomu , že jsem sám s Tatrou 148 jezdil , a bylo to super...Tatru  nepoložili ani tak komančové, jako špatná servisní siť ve světě .
0/0
1.1.2006 17:11

čech

Re: Re: Už jednou jsem ti psal...
Co to tady pleteš škodováčku ? ? ? ? ? ? Jáký vývoj máš ve škodovce na mysli ? ? ? ? ? ? Jediný opravdu český výsledek VÝVOJE ve škodovce je motor 1.2 HTP a to je dost ubohý ! ! ! ! ! ! Škodovky jsou montovaný z dílů VW a né ze škodováckých, ty truhlíku popletenej. PS : jediný slušný výsledek vývoje ve škodovce je že už se v továrně nezašíváte a děláte pod dozorem němců, který vás konečně naučili pořádně a kvalitně dělat.
0/0
1.1.2006 19:56

škodovák

Re: Re: Re: Už jednou jsem ti psal...
Stává se to docela často, že narazím na blba.Víš pokud jsi neznal škodovku za totáče je zbytečný ti něco vysvětlovat.vývojový centrum je několikanásobně větší než bejvalo ,pokud tvrdíš , že škodovka dělá jen z dílů VW , tak ti můžu říc , že VW , dělá z některých dílů co se vyráběj ve škodovce . Musel by jsi vidět modelárnu , , kde se vyráběj podkomplety , třeba pro lisovací zařízení, které někdo musí nakreslit , z polystyrénu udělat maketu , a pod.Modelárna čerpá z vývojovýho centra , který ani za totáče nebylo.Ono je spoustu věcí , o kterých nemáš ani páru.Takže pokud je neěkdo popletenej , tak to seš ty.S tím dozorem němců jsi mně taky rozesmál .V létě byl den otevřených dveří , měl jsi se přijít podívat a potom tady machrovat..
0/0
1.1.2006 20:48

killy

Hm.
Škodovka jednou udělala vrchovýho populára a pak až do konce Š120 kopírovala jeho motor......... Skutečně vývoj jako noha!
0/0
1.1.2006 21:14

Killbilly

Re: Hm.
Pockej nebyl nahodou motor od S1000 po prvni fabie(OHV) ukradenej(okopirovanej) francouzskej motor z R8/R10,ktery byl nahodou na svou dobu(1964) hodne moderni?Myslim ze s motorem rady popular az octavia nema nic spolecneho.
0/0
2.1.2006 9:06

Gordini

Re: Re: Hm.
Okopírovanej asi byl, akorát že oporoti MBéčku jezdila R8 jako drak.
0/0
5.1.2006 23:10

procházející

Re: Re: Re: Re: Už jednou jsem ti psal...
Klídek kucí. Škoda je v pohodě, vyrábí a prodává VW  auta. A vůbec nevadí že je Fábie klon VW Póla, Oktávie je klon Golfu5 hlavně že VW prodává.  Vývoj podkomponentů to je teda síla a klobouk dolů před vývojáři podkomponentů lisovacích zařízení, zlatý český ručičky................................
0/0
1.1.2006 23:30

PetaP

Re: tatra ?

Tak nevím, jestli se mám smát. ;-D;-D

Škodovka vyrábí osobní auta i dnes, protože jí to umožnili komunisti. Tím, jak vše v této zemi degradovali, tak to taky tak dopadlo. Škodovka NIKDY nebyla lepší, než Tatra, jediný kdo Tatře konkuroval, byla Pragovka. Škodovka byla vždy třetí.

0/0
16.1.2007 23:00

Děsběs

A mají taky v Technickém muzeu...
Tatru 603 a Tatru 613? Teď si honem nemůžu vzpomenout...:-))
0/0
1.1.2006 12:43

Skubis

Re: A mají taky v Technickém muzeu...
Nemají. To by se jim tam už nevešlo. Nacpali tam L39 Albatros a několik aut je namačkanejch v rohu jako sardinky. Kdyby třba dala vláda peníze na nějakou pořádnou halu pro Technické muzeum.
0/0
2.1.2006 8:36

jolly72

,
vláda jsou blbci, udělaj památku ze všeho a za chilku tady bude smeťák, hovada
0/0
1.1.2006 11:35

kája

Re: ,
Vláda bl.....,to je naprostý souhlas,ale reagovat na tatru sméťákem,to jsi kretén zabedněnej,pro hodně lidí je tatra pojem i bez vládního rozhodnutí,smeťák????
0/0
1.1.2006 11:43

Petr

Re: ,
Mozna ze jsou to blbci, ale ze smetaku jsi vylez ty, ignorante.
0/0
1.1.2006 11:55

Tatrovák

Re: ,
Vážený jolly72, pokud číslo ve Vašem nicku značí ročník Vašeho narození, očekával bych od Vás aspoň o málo inteligentnější reakci, než plky pubertálního trouby o přestávce ve zvláštní škole.
0/0
1.1.2006 14:08

Sordid

Re: Re: ,
Spíš značí IQ...
0/0
1.1.2006 18:09

gogol_jl

Re: Re: Re: , Dobry
0/0
1.1.2006 20:14

jolly72

Re: ,
aby jste se s toho nezbláznili
0/0
1.1.2006 20:19

jirka

Re: Re: ,
Neboj nebudem tě následovat..
0/0
4.1.2006 10:19

danny44

Až se bude psát rok 2006
To je snad první rozhodnutí Pardoubkovy vlády, se kterým je možný souhlasit ..... že by nám rok 2006 chtěl přinýst něco dobrýho a ne jen "stěhování do obrovských měst a lítat na Venuši na výlet..." (Katapult, 198?)
0/0
1.1.2006 11:03

gogol_jl

Pro mne je Tatra 87 v automobilsmu totez jako Concorde v letectvi
 to uz neni jenom nadherny design, to uz je umeni.
0/0
1.1.2006 3:16

jirka

Re: Pro mne je Tatra 87 v automobilsmu totez jako Concorde v letectvi
Plnej souhlas, a ne jen 87 i 80 a77 je  jich víc.57a dvojsic
0/0
1.1.2006 21:06

jirka

Tatrovky jsou unikátní
to je pravda a konečně na to přišli 
0/0
1.1.2006 0:15

Sordid

Re: Tatrovky jsou unikátní
Tak, tak. Aspoň něco že Paroubkova vláda udělala správně.
0/0
1.1.2006 1:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.