Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Automobilové zázraky z NDR se představují

Do nového roku nadělila Mototechna svým zákazníkům dvě žhavé novinky z automobilové produkce NDR. Víte kolik fotbalových míčů se vejde do kufru velkého rodinného sedanu Wartburg 353/1000? Trumfem pro sportovněji založené řidiče je Trabant 601. S grácií zvládne losí test mezi kužely, ostudu neudělá na okruhu, ani nezpevněný povrch lesní cesty ho nezastaví... a hlavně, nerezaví!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

spaldings

Vaše externí aplikace
si strčte do hajzlu. Buď se to video dá stahnout nebo si ho nechte.
0/0
4.1.2006 18:56

roba

Re: Vaše externí aplikace
Mě to zase vyhovuje více takhle. Kromě toho se dá stáhnout, viz. předchozí příspěvky. Takže místo aby si iDNES něco kamkoliv strkal, zkus ty použít hlavu.
0/0
4.1.2006 22:00

Jenik

Re: Vaše externí aplikace
Ty jsi tele. Jestli neni problem mezi klavesnici a zidli. O IT vis asi prd, tak si nestezuj......
0/0
6.1.2006 12:06

Valdauf

Ave Revo
Kucí,kde je Revo a jeho Náskok díky technice!!!??
0/0
4.1.2006 17:43

Corwin_x

Re: Ave Revo
Revo má nyní náskok díky psychiatrickému ústavu, kam ho nepochybně odvezli...
0/0
5.1.2006 12:48

audis

v čem ty videa
můžu jako přehrát? děkuji
0/0
4.1.2006 17:26

mm

Re: v čem ty videa
Zkopirujte si URL a mms:// nahradte za http://. Pak na to URL vlezte. Mate - li s browserem svazany nejaky prehravac, uvidite to. Mne to takto na kombinaci Mozilla + Mplayer-plugin + Mplayer funguje... Musime si holt umet poradit sami. Tezko cekat, ze mezi pisalky na Idnes bude nekdo kvalifikovany :-)
0/0
4.1.2006 19:33

Pobíječ komančů

Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
musí být povoleno střílet na místě, jinak se toho jedovatýho smradu, co proleze skrz všechno a pomalu zabíjí, nikdy nezbavíme. V době, kdy motory musí být kvůli exhalacím povině vybaveny různými vykundifikátory za 100 a více tisíc Kč je provozování DDRáckých recyklátů Hitlerových plynových komor výsměchem zdravému rozumu a ekologii. Všem Smradbantům a Smradburgům povině vyvést výfuk do kabiny, ať si ty dutolebý dementi, co v nich jezdí, naplní svoje tykve namodralým jedem a neotravují ostatní lidi
0/0
4.1.2006 17:17

pepa

Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Bajecny napad pane pobijeci, samozrejme budeme aplikovat tento zlepsovaci navrh i na vsechny TurboDehty.
0/0
4.1.2006 18:41

petan

Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
jseš debil. zajímalo by mě , co máš za popelnici Ty ?!
0/0
4.1.2006 18:52

JiF

Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
O tvém IQ svedci jiz tvuj nick. A nezklamal jsi ani prispevkem.
0/0
4.1.2006 20:34

Killbilly

Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Ty ses TAAAAkovej kreten ze ti nema cenu ani cokoli vysvetlovat(jako ze treba toho nejjedovatejsiho NOx svinstva ma dvoudoby motor min nez ctyrdoby,pouze produkuje vice sazi a CO2)........zas jeden automobilovy rasista!Heil Heil HEil
0/0
5.1.2006 8:32

Isbjoerna

Re: Re: Opravdu nekdo touzi dnes po DDR-Autu?
, Nebudu komentovat vulgaritu pisatele puvodniho prispevku, ale ptam se Vas: Opravdu nekdo touzi po DDR-Autu? Dnes? Kdy je mozne za 11.000 € koupit male auto s paletou zakladnich bezpecnostnich zarizeni pro ridice i okoli? ------- Jsem pro pestrost aut, mam pochopeni i pro nostalgii a lasku k Oldtimer, avsak DDR-Auta (Trabbi, Wartburg) byla jiz v jejich produkcni dobe "odpadem techniky" a zlocinem kommunistickeho regime na lidech, kteri za ostnatym drahtem nemeli zadnou moznost pristupu k bezpecnemu autu. ------- A nebo jsem ten clanek nepochopila?
0/0
5.1.2006 8:58

Killbilly

Re: Re: Re: Opravdu nekdo touzi dnes po DDR-Autu?
Aha takze dalsi emigrant,pac v korunach neuvazujete(vite 11000euro je asi 18 prumernych platu,takze 11000 setri normalni clovek tak 5-8 let).Kdyz pominu to ze CIZINEC nepochopi co se deje tady,jde zkratka o to ze tech trabosu a wartecu uz na ceste jezdi jen hrstka a opravdu jejich dym je v jistem ohledu mene skodlivy nez ctyrtaktni,navic trabant je sice srot ale ma nadhernou poezii a pozitek z jizdy,to ovsem vyznavacum modernich aut vysvetlit nelze.Co se tyce dymu kdyz se to nemaze M2T tak to nesmrdi zas tak hrozne a jinak dik na kole jezdim taky a toho trabose ci warteca co me zadymi raz za ctvrt roku fakt preziju.Fajnovky.Vzdyt dnes uz je to hobby auto.
0/0
5.1.2006 13:51

Daňový soumar

Re: Re: Hovada v těchto pojízdných plynových komorách
Zkus někdy jet 5 minut za 2 taktem a pak tady něco plácej o jedovatých svinstvech! Obzvlášť příjemný je to, když na kole v dlouhým kopci tě za nepopsatelnýho řevu hynoucí travní sekačky předsupí namodralý dým. To je chuťovka pro plíce a celý krevní oběh...
Především zapomínáš, že kromě specializovaných laboratoří, nikdo neměří kompletní složení výfukových plynů, ale jen předem určené a sledované složky. Dvoutak má z principu nedokonalý spalování a v palivový směsi má mazací olej. Tak si dejchni a pozdravuj v krematoriu...
0/0
5.1.2006 11:09

Hlína

Jeden krasny Trabant
je na nasledujicim linku:
0/0
4.1.2006 16:39

Kei

Re: Jeden krasny Trabant
 Ano, takhle at to klidne jezdi, takhle mi to nevadi
0/0
4.1.2006 20:37

Hlína

Taky jsem mel Trabanta ...
... jako priblizovadlo "pro pripad nouze" a byl jsem spokojen. Nenarocny auto, prakticky bez udrzby. Uhnila mne ale vlastovka, takze pri rychlostech nad 50 Km/h se volant klepal 10° na kazdou stranu a neslo to spravit (resp. oprava by nekolikanasobne presahla cenu toho auta). Souhlasim s temi co tady deklaruji svou spokojenost, ma to ale jedno "ale". Bezpecnost = NULA a v dnesni dobe jezdi Trabantem akorat nadsenec nebo sebevrah. Wartas byl lepsi, vetsi, drazsi, soucasna situace s bezpecnosti je ale shodna - nesednu do toho ani kdyby mne za to platili :-)
0/0
4.1.2006 16:38

waran

Re: Taky jsem mel Trabanta ...
Bezpečnost u warana nebyla nejhorší - rámová konstrukce (pod autem žebřiňák...) dokáže leccos zachytit... pořád bych při bouračce seděl radši ve Waranu než v nějaké Š120... o Traboši nemluvě...
0/0
4.1.2006 20:28

Warťan

Re: Taky jsem mel Trabanta ...
Wartburg byl díky rámu jedno z nejbezpečnějších aut, i když patřil mezi lehká auta. V každém případě rám zachytil hodně, i když se občas musel vyměnit, protože se ohnul, ale podlaha v kabině zůstala celá a držely se i věci, jako řízení, motor a tak. Při silnějším nárazu něčeho samonosného to buď letí na všechny strany z auta, nebo naopak do auta a zdeformuje se podlaha...
0/0
5.1.2006 7:17

Killbilly

Re: Taky jsem mel Trabanta ...
No jo panova fajnova p*del se stiti aut kde holt musite jezdit s ohledem na to abyste NEBOURALI,to jenom majitele modernich ohvezdickovanych aut si muzou dovolit prasarny protoze sou nesmrtelni.Predpokladam ze na motocyklisty mate stejny nazor v duchu "darce organu" ze?JE fakt ze trabant je skorapka stejne jako schade 120 ale auta typu wartec,zigul apod. sou ok.A furt s nima jezdi nezanedbatelna cast ridicu.
0/0
5.1.2006 8:39

Warťan

Wartburg
Wartburg byl nepřekonatelný ve své třídě co se týče zavazadlového prostoru, i uvnitř byla spousta místa a od 80. let i výborné sedačky, které nahradily sice ještě lepší s anatomickým sedákem, ale zato s opěrkama hlavy. Dobrý byl také odkládací prostor pod volantem po celé šíři auta, v novějších provedeních měl uprostřed ovládací panel na topení. Jízdní vlastnosti, brzdy (jak bubnové, tak později vpředu kotoučové) a hlavně rejd byly vynikající, čtyřtakt jezdil na natural 95 při jízdě s lehkou nohou kolem 6l/100km. Sice se tam pár plastů klepalo a drnčelo víc, než je zdrávo, ale dalo se to dobře přežít přes všechny ty přednosti. I když už Wartburga nemám, zůstane pro mě stále výborným autem i přes svoje stáří, neduhy a "spartánský" interiér.Jinak co se týče náročnosti oprav, tak čtyřtakt byl na tom o mnoho hůře, než velice jednoduchý dvoutakt, sám bych bral už jen dvoutakta, ale kdo chce "moderního" Wartburga, čtyřtakta doporučuji, má oproti starším modelům i jiné
0/0
4.1.2006 16:06

Warťan

Re: Wartburg
...vychytávky, než jen motor.
P.S. Na fotce na začátku článku je Wartburg 1.3 v úpravě Irmscher (dnes hlavně Opel), ale co já vím, pokud se vůbec dostal do výroby na prodej, exemplářů bylo minimum.
0/0
4.1.2006 16:10

Juch

Trabík je super auto
Já mam trabanta už řadu let a jsem s ním spokojen, vždy staruje, vždy vyjede, a topí za chvilku.  prostě maximalní spokojenost.  
0/0
4.1.2006 15:52

keffalin

Re: Trabík je super auto
Já má Toyotu RAV 4 a sem s ní taky spokojenej. Startuje, topí a pohodlná je tiež!
0/0
4.1.2006 16:39

CCCP

Re: Re: Trabík je super auto
No jo, ale stoji asi tak 100x tolik. Tj. Trabant ma mnohem lepsi pomer cena/uzitna hodnota
0/0
4.1.2006 17:28

Killbilly

Re: Re: Trabík je super auto
Jaky je smysl tohoto prispevku.Tak si pomachroval jaky si frajer a ze mas penize-sikovnej kluk a ted vypadni.,
0/0
5.1.2006 8:35

Jarin

Re: Re: Trabík je super auto
Tak seš stejná buzna jako Vladko  :o)
0/0
5.1.2006 10:41

tom69

trabi je super
Jako desetlilety hosik jsem malem prisel o vsechny zuby, kdyz jsem si sednul za sedacku spolujezdce a deda prudce zastavil, sedacka o kterou jsem se oprel se sklopila a ja plavmo proletel az na palubku do ktere jsem se zakousnul, krve bylo jako na zabijacce, ale nakonec jsem to zvladnul i bez revu  dodnes na prihodu vzpominame  to v dnesnim aute nezazijete
 
0/0
4.1.2006 15:50

Rejpal

Re: trabi je super
Zase jeden co se nepřipoutal. Ja dělal s Trabantem kotouly a po výměně toho co zbylo z karoserie jsem v Traboši najezdil za 10 let přes 100 tis. Km.
0/0
4.1.2006 19:25

honza_

stahování
po přehrání videa naleznete příslušný soubor v cache. Pro ty, kdo máte Operu je to jednoduchý: menu Tools - Advanced - cache. Pak už jenom pravým myšítkem poklepat na příslušný soubor a zvolit save target as... a uložit. Voila!
0/0
4.1.2006 13:16

honda

pro reva
Tak a máme tu něco nového z srn. Revo, to je konkurence pro tvou audinu
0/0
4.1.2006 13:06

pajdapajda

Wartburg v GB
V knihách o Wartburcích se psávalo, že do GB se dodával se čtyřtkatním motorem Knight (ale nevím - je to jen z hlavy)
Na fotkách ta GB verze měla černou masku se stříbrnýma rámečkama světel. Vypadalo to lépe než obyč.
0/0
4.1.2006 12:38

MarioV8

Re: Wartburg v GB
V GB se prodaval Wartburg W353 pod nazvem "Knight", cesky: rytir.
A ne se ctyrtaktnim motorem s Knightovym rozvodem... :-) Tyto pro svoji komplikovanost, byt s velice tichym chodem, skoncily jeste pred II.sv. valkou a v uplne jinych vozech nez bylo tady tohle, nepletu-li se...
0/0
4.1.2006 13:16

aha

Re: Wartburg v GB
Tady o tom pomerne pekne pisou:
0/0
4.1.2006 13:23

Pepa

reklama
ta reklama na trabanta je super! taky by mě zajímalo jak ji stáhnout.
0/0
4.1.2006 12:32

Alfik

Re: reklama
mám takové nic moc řešení, přehraj si ji a pa k ten soubor najdeš v Temporary Internet Files (pokud máš Win)
0/0
4.1.2006 13:11

dave

Re: reklama
Stahnout lze na strankach v divx http://www.auto.cz/main.php?site=videa&id_skupiny=8
0/0
4.1.2006 14:39

P.

Trabik
Taky jsme kdysi koupili Trabika jako druhe auto v rodine. Mam na nej jen skvele vzpominky, velky kufr, dovezl me, kam jsem potreboval, zazili jsme v nem s kamarady spoustu srandy. Nedam na nej dopustit.
0/0
4.1.2006 12:27

s.sliver

trabi
taky mam doma jednoho  a musim říc, že to je vozítko k nezaplacení. btw jak stáhnu tu reklamu???
0/0
4.1.2006 11:34

Dixi

Re: trabi
Nestahnes. Stahovat muzou jen ti, kteri jeste trabose nebo wartaka nemaji ani nemeli, v zivote v nem nesedeli a ani je nikdy necitili.     Howg!
0/0
4.1.2006 12:51

Vocas

Re: Re: trabi
Ja teda trabase ani wartaka nemel, ale stacilo mi dat: mplayer mms://stream.idnes.cz/video/0601/tv_zpravy/A060102_VAC_TRABANT_DE.WMV -dumpstream a mam to na disku..........
0/0
4.1.2006 13:18

blazir1

Re: trabi
hledj streambox vcr, ten to umi stahnout na disk
0/0
4.1.2006 19:22

s.sliver

trabi
0/0
4.1.2006 11:34

Kocour

Taky jsem ho mel.
Jako student jsem se v nem neco najezdil. Mel opravdu spoustu prostoru a to i v kufru. Taky mel sibr. No a v hrabinskem kopci jsem to nandaval feliciim, ktere na nej proste nemeli. Na dvojku to hrabalo, ale spotreba pri takove jizde byla docela vysoka. Kdyz se to rozjelo na 150, tak to solidne plavalo na ceste. No ale hlavne jsem si zamiloval razeni bez spojky.
0/0
4.1.2006 11:16

christo

Re: Taky jsem ho mel.
A probudils ses primo v momentu kdy to jelo 150 ?:DD
0/0
5.1.2006 9:24

hanz

Re: Re: Taky jsem ho mel.
blbečku, Warťas fičel v pohodě 150 a řazení bez spojky měl opravdu taky (něco jak na staré 350tce) Trabi fičel jen 120 a to byl oheň z výfuku :-))
0/0
10.1.2006 7:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.