Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo C30: Nová tvář mezi malými snoby

Volvo se pod mateřskými křídly koncernu Ford již několik let úporně snaží prosadit mezi prémiové značky. Podobně jako u Saabu, dirigovaného konkurenčním GM, se však začalo u cen, takže zákazníci zatím nekupují švédské individualisty s modrým oválným srdcem v takové míře, jak by si (nejen) američtí bossové přáli. Pomoci ke změně by mělo nové stylové malé kupé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cueoqx

...
Já v tom vidím na=prosto jasný třídvéř STILO. Tvar zádě, "vystrčený" lampy okolo vrat, spodní linie bočních skel, koneckonců i příď je (byť jen velice vzdáleně) podobná... Vůbec bych se nedivil kdyby to stálo na skeletu Stila...
0/0
6.1.2006 14:57

Raff

Re: ...
To vis, chytracku, ted jsi to prokouk, oni opravdu Svedove museji kopirovat od Fiatu  Kdybys tuhle znacku trochu sledoval a podival se i na starsi modely podobne koncepce, tak bys videl pomerne logicky vyvoj.
A na podvozku Fiatu muze jezdit jedine Fiat, nic jineho by neuvezl, krom toho pomatence uvnitr, co si Fiata koupi ....  
0/0
6.1.2006 15:55

vtech

Re: Re: ...
:-)
0/0
6.1.2006 17:43

Valentin

S čím asi jezdí autor?
Nevím, zda je autor placeným agentem Škody nebo spíše Forda , ale o Volvu zná asi jen dvě byliny . Tak například zmiňovaný  přeplňovaný pětiválec T5, převzatý z Focusu: není s podivem, že tento motor je zcela typický pro vozy Volvo od modelu 850 z roku 1993? A není to čistě náhodou tentýž motor, který se pod stejným označením již pár let osazuje do Volva S60 a V70? Podobných "zaručeně přesných informací" je v článku více.  Autor by se měl lépe informovat, aby nepsal bláboly. Studii Volvo C30 jsem viděl, a je to nádhera!  A pro toho, kdo chce kvalitní, pěkné, malé ale bezpečné, a také trochu prestižní auto, to bude skvělá volba.
0/0
5.1.2006 16:02

Mates

revo!!!
Kde jsi se svoji motorizaci?
0/0
5.1.2006 13:29

vtech

Re: revo!!!
Pravda, "VW Polo on steroids" alias "Audi A3 1000bhp" tu dost schazi :-)
0/0
5.1.2006 13:32

Ivo

Zadní dveře
Pokud jsou zadní dveře tvořeny jen sklem, tak je asi spodní hrana dost vysoko. :-(
0/0
5.1.2006 11:15

PetrK

Plakáty nového Volva C30
Tohle autíčko se mi opravdu líbí, zvlášť ten zadek je dost extravagantí. Na těhle fotkách ale není moc vidět, doporučuji kouknout na Autoimage.cz. Tam mají celou galerii plakátů tohohle krasavce.
0/0
5.1.2006 10:47

skrezl

Posledni fotka v galerii ...
... mi silne pripomina lehce poupravenou 3dv. Astru G :-))). A ta se mi libila (prosim bez ohledu na dalsi fakta okolo ni). Ja davam designu 1 s *!!
0/0
5.1.2006 10:28

SIPO

Re: Posledni fotka v galerii ...
a koho zajímá tvé hodnocení, tvá 1 , tvá  hvězdička s dvěma vykřičníky...............nikoho. A co se ti líbí to už nezajímá vůbec nikoho ,prostě zalez do své škodofky a nesděluj, neinformuj, nehodnoť.....
0/0
5.1.2006 11:44

Rebby

Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
.... a ty vypni bold a vypadni a nekritizuj, kdyz te to nezajima...
0/0
5.1.2006 12:23

SIPO

Re: Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
.....myslíš vypnout prací prášek BOLD. Jak se vypíná prací prášek.
0/0
5.1.2006 13:16

skrezl

Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
hm, inteligentni projev, zavidim ti, taky bych to chtel umet :-))
0/0
5.1.2006 14:09

skrezl

Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
... a navic ta zdrcujici sebekritika "... A co se ti líbí to už nezajímá vůbec nikoho ..." Ten nikdo jsi ty? :-))
0/0
5.1.2006 14:11

SIPO

Re: Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
uf uf ty vytuněná hlavo, kolik máš modrejch žároviček pod autem....
0/0
5.1.2006 14:24

Hlína

Re: Posledni fotka v galerii ...
Ja s tebou souhlasim. SIPO je blb, ignoruj ho.
0/0
5.1.2006 12:04

SIPO

Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
Hlíno nějak se nestrefil komu odpovídáš, no prostě hlína..... Hlína, hlína , kterej jen to je .....jo už si vzpomínám , to je ten co má vytuněnýho favorita. Favouše  s kusem žehlícího prkna na zádi a modrejma žárovičkama z vánočního stromku v předních svítilnách, prostě vytuněná hlína.
0/0
5.1.2006 13:19

Andee

Re: Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
Jojo, je vidět, že tě neznaj z jinejch diskuzí, jinak by se nerozčilovali
0/0
5.1.2006 14:00

SIPO

Re: Re: Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
klid oni dorostou... u vypatlaných mičud to trvalo půl roku....jsem zvědav na vytuněné hlavy. zejména Hlína bude určitě pozoruhodný
0/0
5.1.2006 14:21

Hlína

Re: Re: Re: Re: Re: Posledni fotka v galerii ...
Ty jsi tak pozoruhodne hloupy clovek ze je az zarazejici ze ses naucil cist a psat.
0/0
5.1.2006 16:08

vtech

no nevim
Zadni sklo sice pripomina uzasnou 480ku, ale jinak to bude zas nejaka mondeizovana sragora (jako 40/50). 850ku kvuli tomu asi nevyhodim a pockam na dalsi V70ku.
0/0
5.1.2006 10:12

Raff

Re: no nevim
Moje rec ...
0/0
5.1.2006 14:17

vtech

Re: Re: no nevim
Jinde se asi nepotkame co? :-)
0/0
5.1.2006 14:45

Raff

Re: Re: Re: no nevim
Ahoj, snad jo, i kdyz se aktualne vyskytuju o cca 1200 km severneji ... 
0/0
6.1.2006 14:03

Hlína

Volvo a Ford
S jednim bodem v clanku a se Zdemarem nize trochu nesouhlasim. řada S40/V50 se totiz dá podle myho nazoru považovat za překarosovaný focus i bez trochy nadsázky. Ptam se Zdemara zda autem nekdy FYZICKY jel a jak pohodlne se mu zdalo umisteni stredoveho tunelu (hlavne prekryti odkladaciho prostoru v predni casti tunelu). Po 60 kilometrech tlaci bolestive do prave nohy. Podotykam - mam volvo a jsem celkem priznivcem znacky, jen snad realismus to vztahu by neskodil. :-) Neni vsechno co sa trpyti (Terazky) ...
0/0
5.1.2006 10:02

fošna

Re: Volvo a Ford
Ne že bych do toho chtěl kecat,ale jak jste velky a široky,když Vás tlačí střední tunel.Já tu S 40 mám a při výšce 178 s tím nemám sebemenší problém.
0/0
5.1.2006 11:01

Hlína

Re: Re: Volvo a Ford
Jo, v obou smerech (jak vertikalne, tak horizontalne). Nicmene to neni otazka velikosti, jedna se o to, ze kdyz si polozite (rozumej uvolnite = udelate pohodli) pravou nohu, tak stredni tunel tlaci v oblasti holene. Mozna se jedna o dodatkovou vybavu kterou ve svem voze treba nemate (nevim, mel jsem to tehdy z pujcovny), bylo to ale krajne nepohodnle. Sam mam S80 a nedam na ni dopustit.
0/0
5.1.2006 11:49

zdemar

Re: Volvo a Ford
Od leta 2004 jezdim V50 T5 a stredova konzole byl jeden z detajlu ktery me primel ke koupi Volva kdyz jsem se rozhodoval mezi Audi A4,BMW 330i a V50. S autem jsem najezdil zatim 20000 km a bolest v noze nebo neco podobneho jsem nikdy nepocitil. Pokud bych hledal neco co mi na aute vadi tak rozhodne nedostatek odkladacich prostoru/schranek a spatna kvalita steracu predniho skla. Jinak jsem v V50 spokojen,spotreba benzinu me prijeme prekvapila..na motor o objemu 2500cm3 s turbem a 220hp. Spotreba se drzi kolem 9,5l/100km. S Focusem auto sdili podvozek ktery kritici radi uz leta k nejlepsim ve sve kategorii. Co se tyce interieru, sedadel,pasivni bezpecnosti, motoru (V50 mabizi krome 4valcovych ford motoru i 4 petivalce) obe auta se lisi. Kazdopadne nejde zaprit ze se jedna o 3 modely (podvozek ma i Mazda3) ze stejneho koncernu a spoustu dilu je universal. Kazdopadne ja bych moje V50 za focuse nevymenil ani s doplatkem :o))
0/0
5.1.2006 17:01

zdenek

love
kolik to stoji, mam dva litry
0/0
5.1.2006 9:53

vranis

Re: love
myslim, ze tato otazka je v kontextu tohoto rozhovoru nevhodna
0/0
5.1.2006 9:55

Hlína

Re: love
Pujc si od tatinka jeste patnact stovek a zajdi si to na jeden den pujcit do autopujcovny. Na nakup budes mit tak v roce 2040 - to ale uz zase bude neco jinyho ...
0/0
5.1.2006 10:33

pepe

Pěkné...
zajímala by mě cena???
0/0
5.1.2006 9:39

strongmen

Re: Pěkné...
cena S40 1.6 16V je od 1.1.2006 599.000,-Kč, C30 bude s totožným motorem každopdně pod touto cenou. Je třeba vzít také v úvahu bohatou std. výbavu. Např. všechny bezpečností prvky jsou ve standardu u všech prodávanýćh vozidel Volvo...
0/0
5.1.2006 10:01

DR

Re: Re: Pěkné...
to není moc, očekával jsem vyšší laťku. Docela pohoda, ale prý je to proto, že zdaleka se nedá u Volva mluvit o kvalitě....
0/0
5.1.2006 10:12

vtech

Re: Re: Re: Pěkné...
40,50 - za malo penez, malo muziky 60,70,80 - za hodne penez, hodne muziky xc90 - za hodne penez, hodne problemu (aneb peklo zvane SUV moda)
0/0
5.1.2006 10:17

Raff

Re: Re: Re: Re: Pěkné...
Celkem vystizne...ja osobne setrim na XC70
0/0
5.1.2006 14:19

vtech

Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné...
Ja to smeruju spis na V70R ;-)
0/0
5.1.2006 14:47

Raff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné...
No, za prve se nechci sezrat a pak, precti si reference na novej diesel D5+ : 185 k a 400Nm, docela hukot za 6l/100km.
0/0
6.1.2006 14:04

Killbilly

Design
To je for dne,tak hnusne radobysci-fi designy pazoutu,rencek a citronu sou povazovany za "vkusne a dynamicke" a tento C30 libivy,relativne klasicky design volva,ktere ma jen trochu silenejsi zadek je povazovan za "futurismus"......Zajimave
0/0
5.1.2006 8:46

Vami

C30
Plně souhlasím s předcházejícím příspěvkem. A je celkem zarážející, jaké zavádějící informace se mohou prostřednictvím Vašeho portálu šířit. Pokud v redakci není člověk, který je schopen článek před zveřejněním korigovat, pak je snad lepší uvést pouze stručnou zprávu s fotem, nebo ji úplně vypustit. S p Vami
0/0
5.1.2006 7:18

zdemar

nepresnosti
  1. Dovolim si v nekolika bodech nesouhlasit s autorem. Volvo narozdil od Saabu prodava velmi dobre ( zejmena modely XC90, S40/V50) a da se rici ze se Ford diky Volvu v soucastne krizi automobiloveho prumyslu drzi nad vodou. Novy model C30 je pouhe doplneni modelove nabidky, nikoli zoufaly pokus v boji o zakaznika jak to plyne z clanku. Oznacit modelovou radu S40/V50 za "prekarosovany Focus" se da jen s opravdu velkou mirou nadsazky. Motor T5 je petivalec s nizkotlakym turbem vyvinuty Volvem, odvozeny od motoru pouzivanych ve vyssich radach S60/V70/S80 a ve Focusu ST se objevil teprve pred nedavnem. Proto povazuji za zavadejici uvadet ze je z Focusu. Co se vznetovych motoru tyce, nabizen bude D5 (petivalec turbo 180hp). Celkove bych na me clanek pusobi amatersky, napsan clovekem ktery se o auta moc nezajima nebo zavistivcem ktery si uvedomuje ze na podobne auto nikdy mit nebude. Doporucuji podobne clanky bud nezverejnovat nebo zamestnat profesionala.    Z Marek Esk
0/0
5.1.2006 1:28

zdemar

Re: nepresnosti
Krizi automobiloveho prumuslu jsem myslel krizi v USA. Z Marek Eskilstuna/Svedsko
0/0
5.1.2006 1:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.