Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 207: Kompletní informace a fotogalerie

Oficiální premiéra nového malého peugeotu proběhne v nejbližších dnech v Paříži. Osahat si 207 bude možné za necelé dva měsíce na autosalonu nad Ženevským jezerem. Technické údaje a kompletní fotogalerie ovšem unikla z ústředí francouzské automobilky o něco dříve. Přinášíme kompletní přehled technických údajů a pohled do útrob 207.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fitipaldi

zakázat dovážet i provozovat
Velmi drahý , poruchový a nebezpečný Francouzký křáp, který nepatří na silnice v ČR. Můžete mě tady třeba .....,  ale na tomhle názoru nic nezměním(po vlastních zkušenostech)
0/0
13.1.2006 15:23

Vitantonio Liuzzi

Re: zakázat dovážet i provozovat
Jo, a který křáp patří na silnice v ČR?
0/0
13.1.2006 16:10

Fitipaldi

Re: Re: zakázat dovážet i provozovat
Zdá se, že cenovou politikou, kvalitou, technologiemi a přístupem k zákazníkovi nás brzy převálcují Japonci a Korejci. Mám-li být konkrétní, tak Toyota,Honda, Mazda, Mitsubishi a řada dalších. Nová/stará Oktavia taky není špatná. Dodnes nechápu, proč Evropa cpe rozvodové řemeny do motorů. Většina Japonců tam dává řetězy. Netvrdím, že Japonci nemají co zlepšovat, ale Francouzi jsou jen permanentkou do servisů i když esteticky působí ,platí však pravidlo nahoře HUJ vespod FUJ.
0/0
16.1.2006 10:55

Sklípkan

Re: Re: Re: zakázat dovážet i provozovat
Musím souhlasit, sám vlastním 206 (r.v. 2000) - líbila se mé partnerce.  Před 2 měsíci jsem musel vyměnit celou zadní nápravu - cca 7000 Kč a můžu bejt rád, nová stojí 22 000 Kč bez práce. Tahle byla zánovní. O převodovce nemá smysl hovořit, natož o zpracování. Podvozek na silnici nepodrží. Takže příště  - Grande Punto, kdo ví ???
P.S. Nechápu, proč je pro PSA těžké vyrobit precizně řadicí převodovku, to je vizitka - i ti Korejci už je maj lepší. Renault je taky neumí - že by francouzský syndrom
0/0
18.1.2006 15:27

Jaryn

Re: Re: Re: Re: zakázat dovážet i provozovat
Kupte si pořádné auta a nenavážejte se do frantíků. A jen tak mimochodem, v některých motorech peugeot má rozvodový řetěz a ten se musí měnit taky a problém je v tom, že je obvykle dražší (výroba) a taky má více čepů než řemen a to znamená taky větší riziko poruchy.
0/0
20.1.2006 13:31

Iridium

Jestlipak
jim bude zase trvat rok, než vychytají výrobní nedostatky?  U peugeotů vždycky platilo, že spolehlivější jsou až výběhový modely. Novinky, to je katastrofa. Jinak není špatnej, ale je to opravdu jen manší kopie 307.
0/0
12.1.2006 15:04

Petr.

Svařenec.
Francouzi design rozhodně neumí, to musí být jasné každému. Speciálně spousta peugeotů vypadá jak svařená ze dvou jiných aut a tohle je další důkaz.
Zlatá Fabia nebo Golf.
 
0/0
12.1.2006 9:28

Efesus

Re: Svařenec.
no to si ale sám myslel jako vtip že design francouzů je horší než u fauvé. Němci a koneckonců i naše škodovka se bojí jakékoli větší změny nebo odlišnosti od ostatních aut, francouzi jsou průkopníci. Bez nich by tady jezdily samé krabice design made in germany. Tzv. konzervativní auta:) Nic proti nim, třeba design Vectry B nebo nové Octavie se mi líbí, ale oproti francouzům prostě nemají takový šmrnc...
0/0
12.1.2006 10:30

Speedy

Re: Svařenec.
Hahaha, dobrá provokace. Fabia je fakt designerskej skvost. :-)
0/0
12.1.2006 12:27

randy

Re: Re: Svařenec.
fabia je jedno z nejošklivějších aut co Škoda sériově vyrobila! Bohužel odvážné řešení jako dělají francouzi nebo taliáni Škodovka nikdy nepustí do výroby. A není to neschopností viz. studie Tudor. Fabku bych nechtěl ani zadarmo.
0/0
14.1.2006 15:22

Pepe

Nějak mi tam nesedí ty zpětné zrcátka
To umístění se mi vůbec nelíbí.
0/0
12.1.2006 9:11

Marťas

Re: Nějak mi tam nesedí ty zpětné zrcátka
Jo tak ty zrcátka sou tam teda pěkně blbě naroubovaný a probůh v dnešní době dělat okna v předních dveřích dělený příčkou?
0/0
13.1.2006 10:43

baloun

Nic moc
Myslím, že se 207 vzhledově moc nepovedla. Ten předek je tam uměle naroubovanej z větších modelů a je to vidět. U 107 se to snese, ta má strmější stoupání přídě, ale 207-ce to nesluší. Myslím, že C3 není ohrožena.
0/0
12.1.2006 8:55

fatakRS

v čem je to jiný oproti 206?
Obyčejny facelift, nic noveho,
tohle není nový model, ale jen facelift toho starýho, rozdíl mezi 306 a 306 ja treba vidim, ale mezi 206 a 207 teda zadnej.
0/0
12.1.2006 8:10

nalpak

Re: v čem je to jiný oproti 206?
Tak mezi 306 a 306 já teda rozdíl nevidím
0/0
12.1.2006 8:33

Autoň

Re: v čem je to jiný oproti 206?
Asi tak jako u Octávie I a II. Jiný podvozek, větší rozvor a vnější i vnitřní rozměry. Snad i vyšší kvalita než u předchůdce.
0/0
12.1.2006 9:05

Cukino

Normální prdítko ....
0/0
12.1.2006 6:49

pepa

Re: Normální prdítko ....
S rozesklebenou tlamou..
0/0
12.1.2006 7:41

207

Re: Re: Normální prdítko ....
v té RC verzi ti to prditko s rozsklebenou tlamou natrhne prdel na svetlech ani nemruknes...
na tak malou karu 180 hřebců mě poser...
0/0
12.1.2006 14:40

pepa

Re: Re: Re: Normální prdítko ....
Na svetlech nezavodim, tak jednoduchej nejsem ;-)
0/0
13.1.2006 11:13

Efesus

Vypadá fakt dost dobře!
Už 206 bylo pěkné auto, tohle mu ještě přidalo na dravosti. Nic proti německé klasice, ale francouzi jsou v designu o něco dál
0/0
11.1.2006 23:03

koumák

Re: Vypadá fakt dost dobře!
Tak, tak. Frantíci design umí. Stačí postavit dva francouze Peugeot 207 a Renault Clio3 proti nim postavit německou konkurenci VW Polo a Škoda Fábia. A kdo není slepej pochopí. Frantíci nádhera a němci vypadaj jako ošklivý krabice.
0/0
11.1.2006 23:56

Vlk-Honzi

Re: Re: Vypadá fakt dost dobře!
Souhlas, design se vydařil - mám sice trochu obavy jak napálí cenu a ani spolehlivost u francouzů nebývá silnou stránkou, ale je hezké malé autíčko s maskou dravce. Docela se těším i na to SW-čko - i u 206 vypadalo pěkně.
0/0
12.1.2006 7:29

1

1
1
0/0
11.1.2006 19:56

AUTOSAMOLEPKY.cz

Re: 1
co jako jedna znamena?
0/0
11.1.2006 20:49

Marcela

Re: Re: 1
nic, jednou je málo
0/0
11.1.2006 22:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.