Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volkswageny budou jezdit na slámu, mercedesy na dřevo

Auta začínají být mlsná. Vznětové motory se oblizují když je nakrmíme olejem do salátu. Německý koncern Volkswagen se naopak chystá, že začne svá auta krmit slámou. Wolfsburgský výrobce společně s německo-americkým koncernem DaimlerChrysler také zkouší lít do nádrží naftu ze dřeva.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

revo

18. 1. 2006 11:51
A8
moje audi audi audi a8a8a8  na slámu nejede nejede nejede ná náskok díky technice
0 0
možnosti

Sperminator

18. 1. 2006 14:39
Re: A8
Tak ty nejsi revo ani omylem ...
0 0
možnosti

revo

18. 1. 2006 11:48
aaa
audi
0 0
možnosti

predátor

18. 1. 2006 9:09
palivo
No,já už jezdím na vlastní palivo skoro 10 let. Litr mě přijde zhruba na 8Kč. Takže jsem vysmátej.No, mít pole se vyplatí:-D
0 0
možnosti

JA

18. 1. 2006 12:18
Re: palivo
To bude takova blbost, jako jsem nekde cetl, ze CO2 ze dreva je pro rostliny lepsi (lepe ho absorbuj) nez CO2 z uhli.
0 0
možnosti

1

18. 1. 2006 8:30
Že já nedával ve škole pozor
10% etanolu sníží CO2 o 90%? Dokáže mi to někdo vysvětlit?
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
 
0 0
možnosti

Isbjoerna

18. 1. 2006 18:23
Re: Opravdu, nedával jste ve škole pozor
, Obavam se, ze jste opravdu nedaval ve skole pozor (v oboru porozumeni cteneho textu); v clanku NEstoji, ze "10% etanolu sníží CO2 o 90%"; v clanku stoji: "Dnešní motory umí spalovat palivo, ve kterém je až desetiprocentní podíl etanolu," a mimoto je "...možné bez problémů spalovat biopaliva, které sníží emise oxidu uhličitého (CO2) až o devadesát procent". ------- Pokud Vas to opravdu zajima, tak 5% bioethanolu v benzinu redukuje produktion CO2 o 4,5% - a to je hodne! Vidim z reakci jinych ctenaru, ze toto neni u vas thema, ale u nas se v teto oblasti investuji velke obnosy a mnohe firmy mobilisuji jejich vedecko-vyzkumny potential. :-)
0 0
možnosti

kubakuk

18. 1. 2006 8:17
nic nového pod sluncem
Nepřipadá mi to jako převratný objev, ona ropa taky vznikla z dřeva, slámy, apod. jen to trvalo trochu déle. Navíc jaké množství dřeva nebo slámy by bylo zapotřebí k tomu, aby nahradily kompletně benzín a naftu?  Zrovna nedávno jsem četl, že teplárna v Plzni musela snížit plánovanou kapacitu výstavby nového kotle na biomasu, protože nemá a nebude mít dostatek dříví.
Kdepak to se jen automobilky a chemické továrny snaží získat nějaké dotace EU.
0 0
možnosti

Ing.Hloupý

18. 1. 2006 8:00
Koupil jsem od Reva Audi - náskok díky technice
Jestli vás zajímá proč mi ho revo prodal?
 
0 0
možnosti

Revo

18. 1. 2006 14:32
Re: Koupil jsem od Reva Audi - náskok díky technice
inžo s tim linkem na podělané francouzské vozítko jsi to přehnal.......ale jinak je to pravda auto jsem ti prodal - na zimu mám nové jedině Q7 Nalyžovačku je jepší. Audi - náskok díky technice  
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2006 7:28
to je paráda, lesy se budou likvidovat po hektarech a zvedne se cena nábytku...
Větší kravinu prostě vymyslet nemohli... (stejně jako myšlenka jezdíme na vodu...)
0 0
možnosti

Děsběs

17. 1. 2006 21:29
U nás to bude stejně na p...ču
Protože jestli náš milovaný stát uvalí spotřební daň na dřevo, resp. na kuchyňský olej, stejně moc neušetříme. A nedejbože, aby někdo nevymyslel auto na vodu... To by pak stál litr pitné vody 30,- Kč!!!
0 0
možnosti

Kenkaku

18. 1. 2006 7:28
Re: U nás to bude stejně na p...ču
to je přesně jádro pudla...
0 0
možnosti

DaM

17. 1. 2006 17:54
:-)
At si VW, Mercedes a dalsi jezdi treba na kobylince, hlavne ze Honda dneska jezdi bezvadne na benzin a zitra bude stejne bezvadne jezdit treba na vodik.
0 0
možnosti

anderson

18. 1. 2006 8:57
Re: :-)
Ja ja richtig! At nam Civisi a Acca jezdej porad tak spolehlive!
0 0
možnosti

hrabě.X

17. 1. 2006 17:24
na slámu
pokud vím, zatím jezdí jen koně
0 0
možnosti

Daňový soumar

18. 1. 2006 9:44
Re: na slámu
To bys dojel daleko...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...