Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chevrolet Aveo: pohledný kabát, technika s rozpaky

Řady malých-velkých aut, kde je pořizovací cena až na prvním místě, rozšíří v březnu pohledný korejec s americkým rodokmenem. Do kategorie kde hrají hlavní housle Renault Thalia, Dacia Logan a do Škoda Fabia sedan, přibude tříprostorový Chevrolet Aveo se základní cenou pod čtvrt milionu korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jezek

hmmm
skuste se stim rozsekat a zmenite nazor na Aveo a podobny. V bezbecnosti se treba i se skodovkama nemuze merit.
0/0
20.3.2006 18:55

ing.Hloupý

Pokud cena bude pod magickou hranicí 199 000 ...
i ve výbavě s "minivýbavou škoda", tak se prodávat bude.
0/0
24.1.2006 13:33

TomášLahout AAAHnus

Re: Pokud cena bude pod magickou hranicí 199 000 ...
Jedná se o kvalitní vůz americké značky. Co na tom, že je to největší korejský aušus, která nekouká Hyundai ani na paty.... Amerika je Amerika Chevy
0/0
24.1.2006 13:39

Mirek

logan je gut !
Máme logana 1.4 s ABS, klima, 4 airbagy, elektrika atd za 256 tisíc. Lidičky je to velký prostorný auto kam se vejde pět lidí, rozvor a prostor větší než v nový oktávii. Kdo chce velký auto za málo peněz koupí si logana jako my. Máme najeto 37 tisíc kiláků a bez jedinýho problému. Daewo Aveo je proti loganu mini hračka stejně jako fábie.
0/0
24.1.2006 11:23

BIG-1-ONE

Re: logan je gut !
Logan je fakt prostornej musim uznat prostornější než nová oktávka. Rozvor jako velký auto to jo. Ale jinak se mi nelíbí. Je to prostě levný auto....................
0/0
24.1.2006 12:33

MUF

Re: logan je gut !
Miluji argumenty, že je škodovka "česká" tak jí musíme vše odpustit.
 
Zajímá mě, jak se časem budou český Pepíci stavět k Hyundai a PSA...
0/0
24.1.2006 12:48

ing.Hloupý

Re: logan je gut !
Velké auto postavené na věcech z twinga........dovolte mi se pousmát.
Na druhou stranu je třeba uznat, že velké, nové  pracovní auto, které uveze 4-5 lidi+nářadí a je jedno jak vypadá, tu stále za 200 tisíc chybí. Rumunský nepozinkovaný  hand-made tuto díru nezaplní.
0/0
24.1.2006 13:30

kutil

Re: Re: logan je gut !
Ty vořechu co to tady pleteš ? Ty seš jelito ing. Hloupý. Logan je poskládanej z clia, moduse a nissana micra a almera . Z twinga tam není nic ty vořechu.
0/0
24.1.2006 15:54

Ing.Hloupý

Re: Re: Re: logan je gut !
Už na první pohled je vidět, že zrcátka jsou z Twinga. Jinak je tam 40% dílů twingo, 50% clio, 10% kde co našli......... Logan díly z Almery ani neviděl.....snad jedině ty, které se montují do všech vozů koncernu - např. normalizované šrouby a ventilky.
Logan až na tu kastli aty až na tu hlavu......
0/0
25.1.2006 8:01

Martin

Re: logan je gut !
Jses si jistej ze mate 4 airbagy? Myslim ze se do loganu bocni vubec nemontuji a pekne kecas, takze tvoje hodnoceni Avea a Fabie je taky jenom placani nesmyslu.
0/0
24.1.2006 14:36

JirkaK

Re: Re: logan je gut !
Presne tak. Kdyz clovek chce tak muze mit i 2 bagy, ne 4! V popsané příplatkové výbavě vyjde Logan na minimálně 290k v případě Ambiance nebo 297k v Laureate základní výbavě. Jestli někde dávají na Logana 20% slevy, dejte vědět...
0/0
14.3.2006 13:21

Sasoň

Re: logan je gut !
Gratuluji! Nezbývá než pronést: dobře vám tak :-) Za pět let, až se to rozsype (doufejte, že ne i s vámi) a nebudete se toho moct zbavit, vzpomeňte si...
 
0/0
24.1.2006 15:19

kutil

Re: Re: logan je gut !
Soused má dácii asi dvacet let starou a až na hnilobu kastle jezdí furt. Tak nevim proč by Logan mněl bejt za pět let rozsypanej ................
0/0
24.1.2006 15:56

Humuss

Re: logan je gut !
Jediny co se mne na Loganu libi je cena. Neloupe se ti lak? Zkus zagooglit. Existuje VELMI rozsahla diskuse o loupajicich se Loganech (po pul roce puchyre pod lakem) a o tom jak se k tomu stavi dovozce. Bohuzel jsem diskusi prestal sledovat, ale zatim majitele s reklamaci neuspeli. Jo Renault v tom umi chodit.
0/0
24.1.2006 17:50

tomas

Re: Re: logan je gut !
najed si na vyhledavac seznam a zadej do vyhledavace dve slova "renault reklamace" a uvidis co se na tebe vysype. Velmi poucne cteni
0/0
25.1.2006 20:57

pepapagac

automat
jestli se podari verzi s automatem dostat na cenu okolo 300 tis., tak je to pro me jasna volba autka pro manzelku.
0/0
24.1.2006 10:52

MadDOG

Pohledný kabát???
Vždyť vypadá jak Fabka s prdelí...mě se to vůbec nelíbí. Fabie sice není žádná kráska, ale aspoň je česká
0/0
24.1.2006 10:26

Killbilly

Re: Pohledný kabát???
Tedy konkretne fabie sedan muze s hrdosti soutezit o titul nejhorsi splacanina spolu s thalii,ale thalie je za ty prachy aspon vyhodna.Ceska je zrovna tak jako thalie turecka.
0/0
24.1.2006 10:50

Killbilly

Trida
a)opet si nemohli odpustit falesne fabii sedan zaradit mezi tyto vozy i kdyz se odlisuje cenou v radu 50-100tis. kc a to neni malo. b)poptavka po lacinejsich uzitecnych autech nijak nestoupa, byla tady vzdycky jenze se sem buhviproc nedovazely vozy jako fiat palio a automobilky taky nehodlaly slevnit kdysi byly i daewoo a hyundai sice levnejsi nez VW ale jinak skoro stejne drahe jako ostatni znacky.Proste zacina trochu fungovat konkurence
0/0
24.1.2006 10:21

křemílek

Re: Trida
tak to pěkně kecáš, koukni se do statistik SDA, loni se prodalo Thalií skoo dvakrát více než v roce 2004, takže asi stoupá poptávka nemyslíš!
0/0
24.1.2006 15:20

křemílek

Re: Re: Trida
Fabie sedan HTP se v dá v různejch akčních slevách koupit asi za 260 tisíc, má ji soused, je to hrůza , ale o 100 tisíc dražší teda asi nebude.
0/0
24.1.2006 15:24

Killbilly

Re: Re: Re: Trida
Ted zas kecas ty,jestli vis jak vypadaji skodovky z akcnich slev tak taky vis ze nemaji ve vybave ani dnes uz samozrejme veci,tudiz kdyz si srovnas vybavy vyjde rozdil min. 50 tis.,mimoto o akcich se nebavim,taky se da poridit salam junior v akci za 24,90/kg
0/0
25.1.2006 8:06

MUF

motory :-(
Motor 1,2 by neměl nést značku Chevrolet..
0/0
24.1.2006 10:17

dobytek

Re: motory :-(
Pořád lepší 1,2i - 53kW než 1,2HTP - 40 kW
0/0
24.1.2006 10:36

MUF

Re: Re: motory :-(
No to pochopitelně.... ale právě s ohledem na legendární motor 1,2 HTP 40 kW by měla bt tato kubatura navěky vyhrazena firmě Schade....
Jinak Chevroletu sluší určitě 1,6 + automat :-)))
0/0
24.1.2006 10:58

Marek

Re: Re: motory :-(
Nechci tě urazit, ale jen hodně jednoduchý člověk může takto srovnávat motory. Kolikrát  při běžné jízdě využiješ Pmax? Důležitý je průběh Mk - točivého momentu, od něj se odvíjí výkon (P=Mk*úhlová rychlost) tj. točivý moment * otáčky. Čím vyšší je Mk v nižších otáčkách, tím vyšší elasticita motoru - táhne v celém průběhu otáček a ne jen mezi 4000 - 6000. Tímto se nechci zastávat ani jednoho z motorů, jen vždycky "rostu", když tu vidím reakce "odborníků" kteří ví akorát že 53 je víc než 40 a tak to je lepší. K čemu mi bude motor Pmax 100kW při n=8000*-1 když Mk bude 90n/m při 6000?  
0/0
24.1.2006 11:06

MUF

Re: Re: Re: motory :-(
Ale mě zastánce 40 kW motoru urazit nemůže.. :-)
Nejsem fyzik ani strojař, takže netuším přesný průběh točivého momentu v závislosti na maximálním výkonu. Pravda je, že tyto veličiny v praxi korelují, o jak těsnou závislost se jedná to se přiznám, nevím.
Každopádně myslím, že u motoru se 40 kW není problém dosáhnout potřeby PMax např. při předjíždění. Na kolik % je vytížen při běžném ježdění např 100 kW motor netuším, ale je zřejmé, že zde minimálně je možnost použít výkon PMax při předjíždění pro vyšší bezpečnost a pokud je motor méně vytěžován, kladně se to projeví na jeho životnosti.
 
0/0
24.1.2006 12:32

michal

lepší motor?
Podle aktuální nabídky má motor 1,2HTP 47 kW/5400 a 112 Nm/3000min. Kalos má sice 53kW/5400 ale "jen" 104Nm/4400min. Což znamená, že se musí víc točit a Škodovka pak lépe potáhne od spodu, což je lepší do města. Navíc Škodovka plní EU4 o čemž o Kalose pochybuji. A při pohledu do interiéru je myslím patrné, že Fabia je trochu dospělejší auto. Rozhodně použité materiály jsou lepší.
0/0
24.1.2006 14:17

Sasoň

Re: lepší motor?
Přesně tak. On totiž i ten 1.2 htp 40 kW má větší toč. moment než Daewoo - konkrétně 106Nm/ a navíc už při 3000 ot/min.
0/0
24.1.2006 15:16

MUF

Re: Re: lepší motor?
Njn, motor 1,2 HTP 40 i 47 kW je prostě ztělesněním dokonalosti samé.
0/0
24.1.2006 16:00

Sasoň

Re: Re: Re: lepší motor?
To (kromě tebe) nikdo netvrdí, my se bavíme o MĚŘITELNÝCH HODNOTÁCH.
0/0
26.1.2006 11:54

Andee

Re: lepší motor?
Kalos splňuje emisní normu EU4. A 1,2 od FIatu má ještě mnohem lepší průběh krouťáku. 100% od 2200 otáček...
0/0
26.1.2006 10:52

pavel

Re: lepší motor?
chacha, mrkni se na prubeh momentu u 1,2/47kW
nejvyssi kroutak bodove pri 3000 rpm, naprosto nevyrovnany prubeh, budes furt radit jak magor, abys drzel otacky 3000 +- 500
0/0
15.3.2006 14:05

jeep1

Co to vzal američan do ruky
má to vzestupnou tendenci,alespoň vzhledově jo.Technika za 250 000 nemůže být žádný šlágr.
0/0
24.1.2006 9:12

ted

nejlepsi je RENAULT THALIA
bomba na ceskem trhu. Nejprodavanejsi zahranicni auto.
0/0
24.1.2006 7:44

grrrr....

Re: nejlepsi je RENAULT THALIA
Pro milovníky kubismu nejlepší volba. To už musí mít člověk zalepené oči, aby se mu ta popelnice líbila. Třeba ta zadní část jak hezky navazuje na vzhledově uplně jinou přední část.
0/0
24.1.2006 8:11

ted

Re: Re: nejlepsi je RENAULT THALIA
Thalia je auto s nejlepsim pomerem uzitne hodnoty a ceny, coz jasne dokazuji jeji prodeje. Mimochodem Thalii s motorem 1,2 videl asi jen autor clanku, nebot se delaji s motory 1,4 a 1,6. Bohuzel nove Clio se prilis nepovedlo designersky.
0/0
24.1.2006 8:19

Ing.Hloupý

Re: Re: Re: nejlepsi je RENAULT THALIA
1,2 16V Thalia jde právě do prodeje - bude to jediný zážehová motorizace. tento motor je základ v novém cliu
0/0
24.1.2006 13:14

Ing.Hloupý

Re: Re: nejlepsi je RENAULT THALIA
Thalia je ošklivý hybrid, ale v kategorii " velký kufr za málo muziky"  je za verzi 1,2 16V za cenu 200 000 vítěz kategorie. Je totiž jako jediné postaveno na standartním autě. Je to takové Clio s batohem.
Ale co ostatní?
Logan: Hand made kastle -záruka 3 roky +  díly z Clia a Twinga
Chevy Aveo: Ani přejmenování značky neudělá auto. DaewooChevrolet je a bude nejhorší korejská značka. Pěkná kastle + divný podvozek Za cenu 250 tisíc je ale mimo
 
 
0/0
24.1.2006 8:31

BedlamW

Hmmm
Ja to auto vlastnim uz rok. Neni to zadna bomba a s clankem plnne souhlasim. Mam to do prace a uplne mi to vyhovuje. Nejdulezitejsi pro mne byla cena. V USA jsem to koupil za 6 500 dolaru.......2 mesicni platy .
0/0
24.1.2006 6:56

Kája

daewoo
Pro mě je to pořád Daewoo, i když se to tváří jako Chevrolet. Nic extra to není, ale proti Thalii, Loganovi a sražený Fabii sedan je snad hezký každy auto
0/0
24.1.2006 2:17

d

Re: daewoo
Ano, zmenou nazvu se nic nezmenilo, ale auta uz delaji lepsi a proto by nekteri lide meli odhodit predsudky, mnohem lepsi toto auti nez hnusnou OKOUKANOU fobii
0/0
24.1.2006 7:37

Chevrolet

Re: Re: daewoo
Jestli mají kvalitu jako ostatni typicky americka auta(Saturny atd.), tak diky nechci. Proc asi ma skoro polovina americanu auta nemecka a hlavne japonska. A to nesmim zapomenou na Hyundai. Kdo nebyl dele v USA asi nepochopi a bude porad vychvalovat ty americke sunty. 
0/0
24.1.2006 13:26

Lonestarstate

Re: Re: Re: daewoo
Jako typické ameriky vzít "Daewoolet" a diskontní Saturn. Ty seš ale odborník. :-D Tabulka spolehlivosti značek přítomných na americkém trhu (číslo je počet poruch na 100 aut za období první 3 roky provozu): http://www.jdpa.com/presspass/pr/images/2005089a.gif Jak vidíte v top ten je 5 japonců a 4 ameriky. Toliko ke kvalitě.
0/0
24.1.2006 16:52

op

první????
že by první?
0/0
24.1.2006 0:23

op

Re: první????
Ppprrrrvvvvnnnííííííí uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
0/0
24.1.2006 0:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.