Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

WRČivý boxer Impreza, miláček rodiny

hodnocení iDNES 3,6/5

Sníh se šotolinou létá na všechny strany a kapky potu stékají z čela, Petter Solberg obkrouží řízeným smykem sněhovou bariéru a zmizí v mlze... Vůní rallye je prodchnutá i ta nejobyčejnější impreza, má dravý vzhled a excelentní jízdní vlastnosti, podpořené výborným motorem. Jaká je základní kombi verze s dvoulitrem pod kapotou?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Bez komentáře

Nepochopím ty hloupé testy kdy je v testu značka Subaru!

Už tím, že má podstatně lepší motory boxer a systém pohonu

4 x 4 je jedinečné. Je to jedna z mála značek, která si vyvíjí a vyrábí motory, převodovky, atd ... O konkurenci se to říct nedá! To, že mají vyšší spotřebu je věc jiná ... Člověk, který si koupil Subaru neřeší spotřebu paliva ;-)

Je to prostě srdcovka a jedinečné auto ...

0/0
7.10.2007 19:18

Marthy

Homologované autofólie na každě auto

protisluneční i bezpečnostní

........www.pucalka.cz.........

0/0
30.5.2006 22:16

Máťa

První dojmy
Mám R 2,0 Comfort-combi, najeto 3500 km - jenom spokojenost, velmi ochotně točí, při použití redukční převodovky nádherný zrychlení, jede jako vítr, na horách nádhera. 2 x jsem byl v Rakousku na lyžích, plný i prázdný. Plný 9,1 l/100 a v záběhu, ve dvou 8,38/100 - po dál. 160, jinak normálně. Absence ESP je ku prospěchu, protože si, alespoň pěkně zařádíš.Pokud někdo jezdí ve dvou, ideální auto, kufr stačí, pokud nestěhuješ celou rodinu a nebo jídlo na týden. Jenom mi připadá trochu moc "plechový"(dveře, zámky).Mám i S-Oct.combi 1,8 T 4x4- rozdíl je v mohutnosti. Impreza je přece jen jemnější a poslušnější auto - doporučuji !!!! Oct. zase má více vnitřního prostoru. Taky však není špatná.
 
0/0
30.1.2006 10:17

Máťa

Doplnění
Ve výbavě Comfort jsou k dispozici xenony, boční a hlavové airbagy + střešní okno-to jen pro doplnění článku.
0/0
30.1.2006 10:58

bručoun

meziplyn?
"Řazení zpátečky si občas vyžádalo meziplyn s opakovaným vyšlápnutím spojky..."
Nevím, školy nemám, ale řekl bych, že zpátečka se typicky řadí, když auto stojí. Pak mi tam ten meziplyn nějak nesedí. Možná jen jako potěšení řidiče, jak ten motor krásně bublá...
0/0
29.1.2006 10:22

adileo

Re: meziplyn?
mám s.outback. někdy mě zpátečka jde zařadit až po  zmáčknutí brzdy...ale meziplyn?
0/0
29.1.2006 13:12

jac

šestsetčtyřicet kopyt
Co to je za blbost,to nikdo po sobě nečte?
0/0
27.1.2006 12:13

Jája a Pája

Re: šestsetčtyřicet kopyt
Motor má 160 koní a každý kůň 4 kopyta, tedy 4*160=640!!
0/0
27.1.2006 12:45

aeon

Re: Re: šestsetčtyřicet kopyt
to je ale chytrej hoch :)
0/0
30.1.2006 11:53

Pucmeloud007

pro reva
Audi A6 je jedne z nejporuchovejsich vozu na soucasnem trhu. jend apeti az jedna ctvrtina  novych vozu ma behem zaruky zasadni problemy s elektonikou tak, ze vice mene nevylezou ze servisu
0/0
27.1.2006 11:07

Lukaso

Re: pro reva
no sice hezký ale pokud jezdíš často v posl. A6 nemohl by si to nikdy trvdit. Ale hezky napsanej článek.
0/0
27.1.2006 12:27

LibaNON

Re: pro reva
Vsak to vite jak se revo chvasta tim ze ma A3 3,2??? A ono je tomu uplne jinak viz: http://www.autorecenze.cz/reviews.asp?ar=750
0/0
27.1.2006 12:29

Pucmeloud007

Re: Re: pro reva
vyborna trefa !!!!!!!!!!!! Revo, majitel svarovane ojetiny s motorem z vysokozdvizneho voziku
0/0
27.1.2006 12:35

syselpolni

Re: Re: pro reva
Ten úplně původní revo (přihlašoval se jako registrovaný) se ničím nechvástal a přiznával zcela otevřeně, že preferuje výbavu před motorem. To co se tu objevovalo dál je už jen podivná parodie na kterou mi ani nestojí za to reagovat.
0/0
27.1.2006 12:59

Puchy

Re: pro reva
Já bych teda spíš že víc poruchovej je VW Touareg. :-( vlastní zkušenost k nezaplacení.
0/0
27.1.2006 13:05

BAB

Vrtím hlavou
To se na iDNESu auta vždycky popisujpi tímhle rozjuchaným bulvárně-reklamním stylem?
0/0
27.1.2006 10:55

Killbilly

Re: Vrtím hlavou
Ano to je pravda
0/0
27.1.2006 13:08

Imlandris

A záruka?
Nějak mi nejde do hlavy, proč ten zázrak techniky Audi dává na svoje výrobky záruku jen dva roky, když i na "korejskej krumpl" dávaj tři. Ví to někdo? Mě to připadá že dva roky proto, že jim to ukládá zákon a raději by dali ještě míň :o)
0/0
27.1.2006 10:43

syselpolni

Re: A záruka?
Na to nehleď, u SUBARU to funguje například tak, že i když je ještě záruka, snaží se jí všemožně vyhnout a hodit vinu na zákazníka. Dovozce je v tomto případě mohutně podporován samotným výrobcem. Výsledek?: Nekupovat SUBARU.
0/0
27.1.2006 10:48

Imlandris

Re: Re: A záruka?
Problémy jsou všude. Třeba výkladní skříň Audi, šestilitrová osma. Znám exemplář, který jezdí do servisu každý měsíc, téměř výhradně na tom má podíl elektronika. Spíš jsem se zamýšlel o deklarované době záruky. Přístup dealerů se liší kus od kusu.
0/0
27.1.2006 10:54

syselpolni

Re: Re: Re: A záruka?
Je to tak jak říkáte, proto je dnes vhodnější vybírat auto taky podle toho kam s ním budete jezdit do servisu, s kým budete vyřizovat případné reklamace apod. A přinejhorším, ono to Německo je za rohem a kdeco si do té fabriky můžete zajet "vysedět". Posílání faxů do Japonska je přece jen dost anonymní záležitost a jak jsem měl možnost poznat, taky k tomu tak japonci přistupují. Dovozce si pak jen mne ruce jak mu pěkně kryjou záda. Takže jediná možnost je bavit se s lidmi o Vašich problémech a to, co jste na značce prodělal osobně jim vrátit alespoň formou rozmluvených nákupů auta (s kolegou jich máme na kontě už několik). Podobně ten maník s reklamačkou Renaultu.
0/0
27.1.2006 11:02

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: A záruka?
Sysle, to te ten Frey musel silene nastvat?
0/0
27.1.2006 11:06

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
No tak Frey je jedna věc, na toho jsem ani jinde neslyšel jediného pochvalného slova (a můžu jen potvrdit, že jsou lháři, kteří se dokonce nestydí své lži dát na papír), ale FUJI HEAVY INDUSTRIES mě přímo dorazilo a myslím si, že hlavní problém bude tam. A když jsem pak viděl výsledek rozboru z čeho jsou ty auta vyrobeny tak to už pak přemýšlíte komu vlastně věřit. Těmto dvěma určitě ne.
0/0
27.1.2006 11:24

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
Jo a na autosalonu v Bologni jsem se stavil u SUBARU na stánku. Samozřejmě první den pro veřejnost byli už japonci pryč... Když jsem se pokoušel mluvit s člověkem od italského dovozcem tak poté co zjistil o co mi jde tak normálně sprostě utekl. Super vizitka. A u této bandy si chce někdo koupit auto?
0/0
27.1.2006 11:32

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
mas nekdu tu analyzy z ceho je to auto vyrobeny k dispozici? docela me to zajima. Sam Subaru vlastnim
0/0
27.1.2006 11:35

Pucmeloud007

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
mas nekde tu analyzu z ceho je to auto vyrobeny a jak se to lisi od proklamaci vyrobce? je to k dispozici? Sam Subaruvlastnim a tak me to zajima
0/0
27.1.2006 11:36

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
Ozvi se mi na email.
0/0
27.1.2006 11:40

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A záruka?
Nehledě na to, že přece nebudu o někom otevřeně rozhlašovat že je lhář pokud na to nemám listinné důkazy.
0/0
27.1.2006 11:42

Imlandris

Milý REVO
Sice mám jen starší model Imprezy STI, ale přesto jsem ochotný si to s tebou rozdat na libovolné trati. (Co třeba sosnová nebo brno.) Rád bych viděl, jaký si uděláš náskok díky technice. :o)
0/0
27.1.2006 10:37

Tomasso

Re: Milý REVO
Já má EVO VI a myslím, že by se na nás nechytal. Jenže to je marný, ten má A3¨akorát na plakátu nad postelí. :-)
0/0
27.1.2006 13:08

Franta

zabezpečení a HF sady najdete
4car.cz
0/0
27.1.2006 10:30

Andee

Mínusy
Proč je mezi mínusy absence dieselového agregátu? Subaru si přece nekupuje šetřílek, co jezdí na spotřebu...
0/0
27.1.2006 10:21

VTO

Re: Mínusy
Přesně, sportovně laděný turbouhlák Fabia RS je k smíchu.
0/0
27.1.2006 10:43

real_goldie

REVO se vratil
Damy a panove, REVO se vratil. Byla to celkem nuda na auto.idnes.cz ale ted co je REVO zpatky to vypada, ze se vsichni zase pobavime!
0/0
27.1.2006 10:18

Keny - Revovo partner

AUDI = sračky díky fušérství
0/0
27.1.2006 10:17

f*cktyler

***Subaru***
Subaru je prostě Subaru, nemá smysl srovnávat to s něčím jiným. Taky si myslim, že by raději ten naftovej motor neměli dodělávat - i když to může bejt příjemný překvapení jako se povedlo Hondě se svým i-CTDi - ale to by už asi nebyla ta správná surová Impreza . Teď z jinýho soudku: supr zážitek byl vidět na sprintech vedle sebe Imprezu WRX STi vs. Mitsubishi Lancer EVO - ďábelskej mazec a jediný možný porovnání s Imprezou .
 
0/0
27.1.2006 10:03

Hondzik

Re: ***Subaru***
souhlas:) a pokud se muzu priklonit k autu tak jedine EVO......sice pomalejsi zrychleni na sto ale lepsi zrychleni z 80 na 130 coz je pro me dulezitejsi! no da se rict ze to zrychleni na sto je spise o sikovnosti ridice! ale EVO je jeste vice surovejsi nez STi. ale vrchol vseho je kdyz jsem mel moznost ridit Nissan skyline o 500 kobylek nezapomenutelny zazitek skoda ze to japonci nedelaj s volantem na nasi strane
0/0
27.1.2006 19:08

fall999

Špička
Špičkové auto  k tomu není co dodat.....  kdyby se něco takového dělalo i u nás v  to by byl mazec
0/0
27.1.2006 9:35

Marek

můj sen
Subaru je o jízdních vlastnostech. nedá se to s ničím srovnávat ( snad jen Lancer Evo ) Je to samostatná kategorie. Jasně , že otázka vzhledu a interiéru je věc subjektivní, ale jízdné vlastnosti dostanou káždého. Těším se na den, kdy bude WRX před mým barákem. Když se mi nechce do práce, tak se mrknu na fotku Imprezy. Líbilo by se i STi, ale to už je speciál a náhrádní díly v astronomických cenách.
0/0
27.1.2006 9:25

lukebx

12kW
To Audi má sice koně, ale 12 kW (viz tabulka)..to má i trabant víc..REVO a v tomhle ty jezdíš?? :-) a autor by se měl stydět
0/0
27.1.2006 7:37

B9 Tribeca

Doporucuji
Vsem ktery maji radi SUBARU at pro boxer motor, ci pro symetricky AWD a nebo proste proto, protoze tahle firma je trochu nekde jinde nez automobilovy prumysl ve svete (Fuji Ind. - Letadla atd.) doporucuji si vyzkouset B9 Tribecu. Nevim jestli je u nas k dostani ale urcite je to otazka casu. Je to XUV zakladem s Outbacku 3 L, 250 Koni a je to srovnatelny s LExusem RX330, lepsi nez Tuareg, lehci a vykonnejsi nez X5 a rozhodne se za vami budou lide ohlizet.
0/0
27.1.2006 1:32

syselpolni

N E D O P O R U C U J I !!!
Měl jsem rád SUBARU pro jeho bezkonkurenčně nejlepší AWD, pak se něco stalo, začali jsme si dopisovat s Fuji Heavy Industries, provedli rozbor z čeho ty auta vůbec vyrábí (kdysi jsem to sem psal, docela sranda) a výsledek je: SUBARU UŽ NIKDY.
0/0
27.1.2006 10:45

Tomasso

Re: N E D O P O R U C U J I !!!
Jo nekecej a z čeho?
0/0
27.1.2006 13:13

syselpolni

Tak tady to máš:
Zprava z laboratore ve veci materialoveho rozboru predlozene soucasti systemu zaveseni zadniho kola: “Analyzovana soucast byla vyrobena z litiny s kulickovym grafitem. Podil perlitu je nizsi nez 10%. Utvary grafitu jsou znacne heterogenni co do velikosti i tvaru. Dale se vyskytuji az shluky grafitu, ktere vytvareji az souvisle sitovi. Analyzovana soucast byla vyrobena z nekvalitni litiny s kulickovym grafitem, lze ocekavat zejmena jeji nizsi hodnoty houzevnatosti, charakteristik plasticity a unavovych vlastnosti, a to ve srovnani se standardnim stavem.” Stačí ti to takto, nebo to chceš ještě s kulatm razítkem?
0/0
27.1.2006 13:24

SUBARU V USA

Re: N E D O P O R U C U J I !!!
SUBARU V USA je a) nejvice prodavane auto s pohonem na ctyri kola, b) za 10 let prodeje vsech subaru jich jeste jezdi zhruba 97%. 3% zavadnost aut vedlo SUBARU servisy aby zacaly opravovat i jine znacky. c) to ze maji Subaru nize polozeny motor jim dava moznost stave auta jako forester a b9 a byt v relaci klasicky osobnich aut. Teziste je nize a cela horni cast auto je tim odlehcena. Samozrejme B9 je nove auto a kazde nove bude mit mouchy. Ale pro ty co hledaji auto aby jeli minimalne do servisu tak subaru je jednoznacna volba. Vzhled, jo tak to je jina diskuze.
0/0
27.1.2006 15:57

syselpolni

Re: Re: N E D O P O R U C U J I !!!
To je sice všechno krásná věc, jenže podle sdělení dovozce se v USA prodávají úplně jiná SUBARU než v Evropě. Alespoň tak jsem to pochopil, když jsem se dožadoval vysvětlení, proč se na konkrétní auto nevztahuje svolávací akce ohledně závady označené jako "velmi nebezpečná, která může způsobit ztrátu kontroly nad vozidlem". Mimochodem: poprvé jsem SUBARU řídil právě v USA, byl to Outback v r. 1998. Nadšení už opadlo...
0/0
27.1.2006 18:31

revo

no to je tedy velké kombi .........
Ti japonci jsou podprůměrní ! ! Subaru Impreza KOMBI má objem zavazadlového prostoru směšných 356 litrů ! !  Na kombi to je komický výsledek. A nedostatek místa pro zadní cestující to je vrchol. Přístrojovka je jako okopírovaná od korejců ( vyloženě ošklivá ) jako z traktoru.  Takový střep si koupí jen  totální nýmand. Já mám stále jasno.  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. QUATTRO ! ! Impreza KOMBI, je ukázkou jak by KOMBI nikdy nemělo vypadat ! ! V KOMBI musí být prostor, pro lidi i zavazadla. Již mě unavuje reagovat na podprůměr typu : Škodofka, korejci nebo japonci Honda-Mazda-Subaru ! !  PS : ubohý objem 356 litrů u kombi dovede vyrobit, jen podprůměrné SUBARU ! ! .  
0/0
26.1.2006 23:59

Noční dříč

Re: no to je tedy velké kombi .........
REVO seš magor ! Ale v jedný vjeci máš pravdu na to že je to kombík, tak to je hodně malinkatý. Nic úproti subaru ale kombík by mněl bejt prostornej.  Kombi ?  
0/0
27.1.2006 0:15

keri1

Re: no to je tedy velké kombi .........
REVO si úplně vylízanej - to už vědí všichni dlouho - ale dej si tu práci najdi bazar kde mají Subaru Impreza ve verzi STI nebo WRX a zeptej se jestli by jsi ho mohl otestovat - pak tam necháš na protiúčet tu tvojí koncernovou kraksnu a přestaneš nás otravovat
0/0
27.1.2006 1:36

Viktor Janeba

Re: no to je tedy velké kombi .........
Chacha, pekny pokus o rozpoutani flamewar. Priste setri vykricnikama :P. Ne ze by Torsen v systemu quattro nebyl spatnej, ale na symetricke AWD, co dela Subaru, navic v kombinaci s boxerem, kterej dava autu fantasticke vyvazeni (vsechna audi jsou tezka na tlamu a tudiz prirozene nedotaciva) proste nema. Kvalita materialu interieru atd. je samozrejme jina vec, ale co se 4x4 podvozku tyce je Subaru daleko daleko vepredu.
0/0
27.1.2006 8:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.