Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Roomster v číslech

Velkoprostorová škodovka se živě představí v Ženevě na přelomu února a března. V poslední únorový den automobilka oficiálně oznámí základní ceny, první roomstery vyrazí za zákazníky letos v červnu. Z Mladé Boleslavi prozatím mnoho informací do světa neproniklo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jozef

plesonKdo ma tak maly penys jak ja mam 12 cm

kdo ma tak malý penys jak ja  mam 12 cm odepište  založime klub malých pér  co vy na to  až nejsem sám  ;-O[>-]

0/0
29.7.2007 17:18

Wojtek

już mi sie podoba
nie moge sie doczekać kiedy zobacze ja w naturze
0/0
8.2.2006 17:38

Jabko Roman

Good!!!
Ta studie se mi nelíbila ale teď je fakt SUPER!!!
0/0
4.2.2006 15:23

Stojan Jakotyč

Je to prostě der Kolbenwagen
0/0
1.2.2006 10:59

Christo

Achjo
ta studie byla fakt sexi, hlavne diky tomu zadnimu sklu, tohle je teda pekne zmrveny... kdyby sla skoda do sveta s tou studii, urcite by na tom hodne vydelala, takle zadnej uspech moc neocekavam
0/0
29.1.2006 18:53

škodovák

omluva
Omlouvám se všem. Je mi líto že studie neprošla a kluci v Kvasinách budou dělat míň atraktivní auto než jsme my všichni škodováci čekali. Ale i tak je Roomster dost atraktivní aby se prosadil. A lidi ho budou určitě kupovat. Myslím že bude Roomster i na pořadník, to se proslýchá u nás ve fabrice. Né pořád ale první dva roky určitě.
0/0
27.1.2006 19:26

MUF

Re: omluva
Bude mít roomster v základu lapače nečistot?
0/0
28.1.2006 14:27

Jan

Re: Re: omluva
...a co volant,bude v základu..??  
0/0
30.1.2006 9:34

Radka

Re: omluva
To si jako mám připravit spacák a jít si lehnout před Mototechnu na umístění v pořadníku..?
Ty snad žiješ v oblacích!
Jděte k šípku,vypadá to jak funebrácká dodávka.  
0/0
30.1.2006 9:46

poslanec_termit

Re: Re: omluva
Kamarad si kupoval Octavii II v Nemecku a cekal na ni pul roku.
0/0
30.1.2006 11:59

majitel

krása
Je to krásný prostorný první český MPV . Myslim že auto roku v česku možná i v německu a anglii,  má jasně Romster příští rok v kapse. Jen těžko najde Romster konkurenta v boji o titul. Posměváčkové uviděj že češi zvolí Romster autem roku. Sám mám Felicii 1.9 D a to co sem napsal není ironie. Jen mám radost že škodovka vyrobila auto který jen těžko někdo překoná !
0/0
27.1.2006 16:48

::::::::::::::::::::::::::::

Re: krása
1. Škoda není česká= není to "první český MPV".
2. Zkus si zapamatovat alespoň správně jméno tohoto zázraku.
3. Pokud máš Felicii 1,9 D pak by to vysvětlovalo všechny tvoje příspěvky.
A teď něco pro tvoje potěšení:
0/0
28.1.2006 19:30

škodovák

Re: Re: krása
1. škoda je česká ve vlastnictví koncernu VW asi jako mnoho dalších podniků. 
2.Hlavně , aby jsi si zapamatoval správně název ty..
3.Pokud hodnotíš lidi podle auta , tak seš blb.
0/0
29.1.2006 17:21

frfrfrfofr

Re: Re: Re: krása
1. Ano, pravda, ale s velkým "Š".
2. S tím názvem bude mít ještě Škoda problémy.
3. Došly argumenty, začaly nadávky- stejně jako u "majitele".
0/0
30.1.2006 7:45

Martina

Pekne
Je to pekne,ale takovych aut je uz hodne....
0/0
27.1.2006 13:26

majitel

Re: Pekne
Ty máš asy malý penys že ? 
0/0
27.1.2006 16:50

Stone_Pilot

Re: Re: Pekne
Martina nejspíš nemá ŽÁDNÝ, ty majiteli skopové hlavy
0/0
27.1.2006 19:00

znalecvina

udelali mi radost
Kdyz jsem videl tu studii, tak jsem se tesil az to auto vyjede a ja si ho koupim. Bohuzel pres Vanoce mi odesel ford a tak jsem musel koupit nove auto. Koupil jsem nakonec Lancera Wagona pak jsem se dozvedel, ze roomster bude od lete v prodeji... jsem si rikal, ze sakra to je skody... No kdyz vidim, co z toho nakonec vylezlo, tak jsem rad. Alespon nejsem tak smutny. Proc proboha nemohli nechat ten zevnejsek stejny + ty posuvne dvere? Ted to vypada ze predu bez napadu a z boku zas moc extravagantne k tomu zbytku. Kdyby to nechali stejne jako pred tim, tak by to balo krasne auto. Jedine + je to, ze alespon ty pate dvere nemaji to okno az dolu, nebot to by se zlodeji pomeli... Skoda Skody.
0/0
27.1.2006 7:41

majitel

Re: udelali mi radost
Na co posuvný dveře ? Ty sou nanic. Ty máš asy malý penys že ?
0/0
27.1.2006 16:51

Christo

Re: udelali mi radost
no to zadni sklo bylo moc pekny, navic to tvorilo celistvou krivku se svetlama... takle to vypada jak kdyby tam nasadili 5. dvere z favorouse. jinak souhlasim zmrvena studie
0/0
29.1.2006 18:59

Standa

Re: udelali mi radost
Naprosto s Vámi souhlasím,studie byla krásná,protože tam byl soulad detailů a ty v realitě nového vozu chybí.
0/0
7.2.2006 9:35

Tonda

škoda kulatých mlhovek
Předek je horší než u studie - nejvýraznější je to u kulatých mlhovek jejichž absenci nechápu - jako by se pánové u VW zase báli, že škoda bude moc rajcovní. Zmizelytaké robustní blatníky, což je také škoda. Zadek je naopak o něco lepší než studie. Celkově docela zklamání.
0/0
26.1.2006 15:54

majitel

Re: škoda kulatých mlhovek
Další zakomleksovanej ubožák s malým penysem. Proč urážíte škodu Romster ? Já se vám divím, tio ste češi ?
0/0
27.1.2006 16:53

MUF

Re: Re: škoda kulatých mlhovek
Myslím, že " zakomleksovanej ubožák s malým penysem." jste tady akorát Vy. Pokud se tak oháníte češstvím, naučte se alespoň správně psát.
0/0
28.1.2006 9:01

mamvelkeprirozeni

Re: Re: škoda kulatých mlhovek
Podle Vašich příspěvků tady okolo vidím že jste takzvaný "vlastenec", navíc s nějakým komplexem týkajícím se délky Vašeho přirození.
Myslím že by Vás lidé víc brali jako patriota kdyby jste se naučil česky. Vlajky které přikládáte k příspěvkům mají omluvit nebo nahradit neznalost českého jazyka?
Takto mi připomíná obsah i forma Vašich příspěvků design Roomstera- velmi nechutný.
0/0
28.1.2006 19:19

RaVEN

Vykvet
A vidim, ze tady na diskusi objevili sami inteligenti, co vsemu rozumi. Auto jeste nevideli, pouze na dvou fotkach, a uz ho odsuzujou. Taky se mi nelibi, ze maji nemci skodu v rukou, ale kdyby ji meli v rukou ZLATE CESKE RUCICKY, tak dopadnem, jako jine vychodni automobilky. Tak alepson Skoda zije a prosperuje. To srovnani s vychodem je na miste, protoze po revoluci, jsme vschni zacianli stejne a jak jsme na tom. Roomster urcite nebude spatne auto, sice vzhled jako zakulacena multipla, ale svuj trh si najde.
0/0
26.1.2006 15:26

Mazdař

Roomster je krokem zpět
Hlavně aby Roomster nekonkuroval Volkswagenu Caddy si řekli na ředitelství a vznikl z toho tenhle křáp, který nemá ani posuvné dveře
0/0
26.1.2006 14:02

Daňový soumar

ŠKODA SIMPLY NEVER!
Škoda slov...
0/0
26.1.2006 13:33

Mojmir Kudrnac

Re: ŠKODA SIMPLY NEVER!
SKODA SIMPLY CLEVER
Nauc se uz konecne anglicky hnupe
0/0
28.1.2006 13:12

Vally

design
Dneska se mi dostal do rukou jeden časák a je v něm vyfocenej novej Superb. Předek má téměř shodnej s Roomstrem, fandové Škody si asi budou muset zvyknout na novej design...
0/0
26.1.2006 13:21

Laurin & Klement Gottwald

Pratele
je to o h.vnu dokud mate puhe 2-3 fotografie, vite o aute uplny p.t ;-)
0/0
26.1.2006 13:14

Ing.Hloupý

Komerce
třetí článek po sobě.......o jednom odvážném autě.........to je síla
0/0
26.1.2006 12:49

brazylec

Re: Komerce
Asi se už nic jiného nevyrábí a nikde se nic neděje!
0/0
26.1.2006 13:35

Autoň

3 válec
Tak jak škarohlídi předpokládali, bude i Roomster vybaven motorem nevhodným pro tak těžké a velké auto - osvědčeným rachotícím tříválcem z Fabie 1.2 HTP 47 kW, který je vhodný asi tak jako 1.4 55 kW pro novou Octávii. Ale rozvor je hodně slušný, stejně tak jako víceprvková zadní náprava z Oct 2.
0/0
26.1.2006 11:59

rostman

Re: 3 válec
Jestli je Roomster velkoprostorový vůz, jak to idnes furt označuje, tak to klidně může táhnout i výkonný tříválcový Ho.no To Pojede. Luxusní rozvor, kterým škodovka dorovnává Logan a 500 litrů po úpravách v kufru, to je pro chalupáře přepravujícího každý víkend půl panelákového bytu na chatu a zpět stodvackou nebo krátkou feldou opravdový luxus.
Mimochodem, nic od škodovky bych si nekoupil, ale musím uznat, že s těmi omezeními, které mají, dokáží udělat opravdu dobrá auta a využít limitů na maximum. Kdyby ti vývojáři mohli dělat to co skutečně chtějí, tak by škodovky patřily mezi nejlepší auta na silnicích. I když možná ne, možná je to naučila minulost, kdy museli všechno flikovat a vyrovnávat se s omezeními, které byly, že to dnes ve WV výborně úročí a i když jim hází klacky pod nohy, tak to dělají dobře.
0/0
26.1.2006 19:03

MUF

Re: 3 válec
Huráá, škodovka nezklamala...
Sociální motor pro sociály bude k mání.
 
Doufám, že neopomenou udělat supervýhodnou verzi s ještě vychytanější verzí motoru 1,2 HTP 40 kW, plastovými nárazníky, bez posilovače a s přípravou na rádio a s 10% slevou na příplatek za lapače nečistot.
0/0
26.1.2006 22:33

sasoň

Re: Re: 3 válec
Koukám, ty seš z toho tříválce úplně hotovej. Máš taky v hlavě něco jinýho nebo už se ti tam nic dalšího nevešlo? Jaký to je, mít takovýhle starosti? Popiš nám to.
0/0
27.1.2006 11:24

MUF

Re: Re: Re: 3 válec
Jasně že mám.. Tříválec je pouze okrajové hobby. 
0/0
28.1.2006 8:58

Christo

Re: Re: 3 válec
Co mate proti 1,2 HTP? Ten  motor pro auto typu Fabka uplne staci. Navic je oproti archaickemu prevrtanemu litrovemu motoru (nekdy ze 60. let)  vykonejsi, mene hlucnejsi a min zere.  A maximalka 162 pro zakladni verzy fabie je podlemne az az.. Na dalnici to v pohode bere kolem 5,5 litru (u kombika) pri 130. Tyhle motory se montujou do vsech malych koncernovych aut, takze spatny asi nebudou. Navic vy co oznacujete lidi za socialy, si klidne muzete dat do fabie TDI s maximalkou tusim kolem 210, ale pochybuju ze sami mate na neco vic nez na mondeo z frcu za 3O k.
0/0
30.1.2006 14:05

mangoo

Připos.aný design jako vždy
Jako vždy je rozdíl mezi konceptem a výsledkem naprosto tristní. Po veletrhu ve Frankfurtu v roce 2003 všichni zajásali. Kncept Roomsteru je skutečně dokonalý, to auto není o designu auta, ale designu architektury. Prostě úplně nová kategorie, něco, co by se nepochybně chytlo. Po dvou letech vytvalého působení zaprděných marketingových šéfíčků, kteří dostudovali tak reálku v Kolíně a nikoliv koncept a design je z toho auta unavená nevzhledná a vlastně zbytečná zpotvořenina á la Kia. Nevěřím, že to takhle musí skončit. Nevěřím, že degeni vyždycky vyhrají..
0/0
26.1.2006 11:42

Carlos

Konkurence
Pokud bude Roomster skutecne zacinat na 350 tisicich, tak bude konkurenci doslova zavalen. Na skodovku je to odvaz, ale jinak... Myslim, ze na trhu jsou genialnejsi a nedocena auta. Co treba Jazzik?
0/0
26.1.2006 10:57

Autoň

Re: Konkurence
H. Jazz je ,,ideální" rodinný auťák. S velikostí menší než Fabie, je skutečně nedoceněný za tak ,,nízkou" cenu.
0/0
26.1.2006 12:01

Carlos

Re: Re: Konkurence
Bohužel jste se projevil jako většina neználků! Copak se velikost auta měří jenom zvenku?!! Jazz je sice o pět cm kratší než fabie, ale: v interiéru poskytuje znatelně víc místa podélně i nad hlavou. Zkuste si to, prosím!! Já když ve fabce posadím svých 185 cm za stejně vysokého řidiče, tak si prostě připadám jak v lisu. A propos: Jazz má i větší kufr (380 litrů)! Takže příště doporučuji bližší ohledání a pak teprve úsudek. Škodovky jsou sice zvenku velká auta, ovšem především díky neschopnosti udělat krátký čumák!!
0/0
30.1.2006 22:25

xxx

Masáž
To jako teď budou půl roku v této rubrice jenom PR články pějící chválu na Roomster 
0/0
26.1.2006 10:26

Volant

Re: Masáž
redaktor rubriky dostal na tyden pujcenou octavii fmetle a fkombajnu na hlinach spolu s kartou na benzin a jednim predpalcenym vecerem v bordelu...Tal ted take za to musi odvest odpovidajici praci
0/0
26.1.2006 10:30

Čech

Škoda je pro socky!
Škodovka je pro socky!
Tak to bylo, tak to je a tak to bude!
0/0
26.1.2006 10:08

muhehe

Re: Škoda je pro socky!
A ty si tak trosku debilek, vid moulo...
0/0
26.1.2006 11:01

gh

Re: Škoda je pro socky!
Zase si za školou, smrade?
0/0
26.1.2006 11:26

Sasoň

Re: Re: Škoda je pro socky!
 bezva!
0/0
26.1.2006 12:21

Autoň

Re: Škoda je pro socky!
Jsem socka a proto si jdu koupit Octávii 2 s 2.0 FSI za třičtvrtě mega. Ty máš určitě větší příjmy, tak si jako nesocka vybereš něco lepšího. Třeba jointa nebo šňůpo koksu a budeš snít svůj nekonečný sen o BMW.
0/0
26.1.2006 12:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.