Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Volvo S80: Najde si vaše srdce

Po osmi letech výroby přelomové luxusní limuzíny S80, která ve své době přinesla několik významných technických inovací (první příčně uložený řadový šestiválec na světě) a vytvořila novou, vysoce úspěšnou stylistiku pro Volvo 21. století, přichází nástupce, který se představí za několik týdnů na ženevském autosalonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vally

S 80
Je to nádhera. Tyhle káry jsou fakt pěkný a že nemaji výkon jako BMW, AUDI atd... Myslim, že 315 koní je naprosto dostačující, navíc Volvo se snaží prosadit v trošku jiný kategorii zákazníků a nikdy si nehrálo na nějaký supersport a zmiňovaný výkon myslim bohatě stačí na to, aby za sebou nechal kdejakou tuning káru...
0/0
6.2.2006 12:28

Kona

vykon
Nevim jak vám,ale mě přijde,že tam dávají docela slbý motory, jako výkony okolo 230 koní jsou dobrý tak pro vyšší střední třídu,ale ne pro dvoutunovou limuzínu,která má konkurovat Mercedesu třídy S, Audi A 8, BMW 7!Vždyt každá z těchto tříd dává do automobilů až 6 litrové motory!
0/0
4.2.2006 15:59

Hlína

Re: vykon
Jenze ona S80 je spis konkurenci A6, E-Klasse a BMW 5. To co ty jmenujes je zase jeste o tridu vyssi.
0/0
4.2.2006 16:26

LMKI-fox

Re: vykon
Celkově má Volvo vopravdu spíš slabší motory. Řádnej motor 6 až  8 litrů prostě chybí. Neříkám že je to špatně, ale konkurence je o moc dál. Ne každej zákazník si hlídá spotřebu, najde se i hodně lidí kterým se právě velkej objem líbí a požadujou ho. Volvo ho prostě nemá................
0/0
4.2.2006 18:49

vtech

Re: Re: vykon
Motor z kamionu umi dat do osobaku kazdej trotl se slusnou gola-sadou a decentni svareckou. Ale proc? Nikdo nepotrebuje 6l motor (pokud teda neresi problem s malym perem).
0/0
5.2.2006 0:11

noční hlídač

Re: Re: Re: vykon
No to jsou teda u VOLVA pěkný TROTLOVÉ, když nemaj ani gola-sadu s decentní svářečkou, aby konečně mohli dávat do Volva silný motory. No ale nadruhou stranu, kdo chce silný motor má spoustu možností u Mercedesu, BMW, Audi.  Volvo si kupujou jen lidi s dlouhým pérem, protože kdo má dlouhý péro má rád slabý motor a Volvo. Tak teď už vím že kdo jede ve Volvu má dlouhý péro. A kdo jede v osmilitrovým Mercedesu má málýho piňďoura. Tak to já bych raději toho silnýho Mercedesa . 
0/0
5.2.2006 0:56

vtech

Re: Re: Re: Re: vykon
Tak jsem se odpoved na otazku "Na co 6l motor?" zase nedozvedel. :-( Ach jo.
0/0
5.2.2006 10:17

Hlína

Re: Re: Re: Re: Re: vykon
6-ti litrovy motor je samozrejme na nic. Nekdo to tak ale rad a pokud na to ma, tak co? Jen tak mimochodem, motor D5 ve Volvo S80 (coz je po osmi letech skutecne model ve vybehu) je lepsi nez treba novej naftovej motor v Opelu Vectra combi. Jel jsem s obojim, motor s podobnym obsahem u noveho opelu je VYRAZNE HORSI nez u vybehoveho modelu Volva. Staci?
0/0
5.2.2006 11:54

ctenar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: vykon
mimochodem stara D5 (2.4D) mela  5 rychlosti a 163 k (360 Nm) nova D5 má 6 stupnu 185 k a 400 Nm, do stare 80 ky se davali jen ty slabsi D5.
0/0
6.2.2006 10:28

Hlína

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vykon
Ano, mas pravdu. Nikdo se ani nehadal :-))
0/0
6.2.2006 13:42

Alan

Re: vykon
Zvyšování výkonu se v žádném případě neztotožňuje se strategií automobilky Volvo. Prvořadé jsou u jejich motorů bezpečnostní koncepce uspořádání napříč a ekologičnost provozu (emise chcete-li). V těchto kriteríích je poměrně obtížné dosahovat zmiňovaných výkonů kolem 200kW (kdyby chtěl dosáhnout 3.2 V6 z Audi A6 emisních parametrů  jako nový motor 3.2 R6 od Volva, potom by jeho výkon musely inženýři od VW snížit minimálně o 25 kW ze současných 186). Je důležité si taktéž uvědomit že rozdíl v dymamice 100kW mezi 2ma vozy, z nichž slabší má 200kW, je pouze ten, že u slabšího vozu na 2jku při plném knedlíku čepy na hnacích nápravách neustrhnete, u 300kW je riziko reálné. Srovnávání výkonů s německou konkurencí je proto dosti zavádějící. Z výše uvedeného plyne i důvod proč má Volvo tak slabé dieselové motory, výfukové plyny vznětových motorů (ať má motor filtr pevných částic nebo ne)  jsou mnohem vícekrát toxičtější
0/0
5.2.2006 19:21

Alan

Re: vykon .. dodatek
.... než emise benzinových agregátů. Není logické když si zákazník pořídí luxusní vůz za 50 000,- EUR aby uvažoval jakýmkoli způsobem nad ekonomičností provozu se sebevětším důrazem. Fakt že vznětové motory mají vyšší sílu resp. kroutící moment není agrument vzhledem k faktu že volvo má ve své paletě 50% přeplňovaných benzinových motorů u kterých se manko kroutícího momentu vytrácí.
0/0
5.2.2006 19:23

první

Re: Re: vykon .. dodatek
Samý kecy ! Di do h*a*j*z*l*u s těma kecama . Volvo má slabý a maloobjemový motory a stím nic nenaděláš ekologu pošahanej. Velký auto se silným motorem VOLVO neumí a nevyrábí. Žádný osmiválce, žádný šesti, osmi, deseti a dvanácti litrový motory ty moulo VOLVO nedělá. Cha, cha, cha
0/0
6.2.2006 0:41

Alan

Re: Re: Re: vykon .. dodatek
můžete mi vysvětlit, v jakém smyslu se vaše reakce váže na můj příspěvek ? Nikdo přeci nepopřel, že má volvo motory slabší než konkurence. Když si přečtu váš mimořádně útočný a vulgární projev, zvažte zda by nebylo vhodné se mi omluvit. To že jsou veřejné diskuze na internetu anonymení neznamená že nejste jako osobnost kategorizovatelný !
0/0
6.2.2006 7:49

Andee

Re: Re: Re: vykon .. dodatek
Volvo ty velký motory dělá, ale nemá potřebu je dávat do osobáků...
0/0
6.2.2006 12:16

KocuR

Re: Re: Re: Re: vykon .. dodatek
je libo 16-ti valec s kroutakem 3100Nm? :))
0/0
6.2.2006 15:50

marek.nebesky

Re: Re: Re: vykon .. dodatek
a dokazes mi rict k cemu by jim bylo? Myslim si ze pokud je dalnicní limit 130, vyjma nemecka a i tam na neomezenou rychlost na dalnici hned tak nenarazis, má motory víc než dostatečné. On hon za maximální rychlostí a výkonem je ospravedlnitelný ve sportu, ale v běžném provozu? Pokud nepovažuješ svůj vůz za podporu svého ega ( a teď konečně jsem víc než ostatní ) ale za dopravní prostředek který by tě měl spolehlivě a BEZPEČNĚ dovézt z bodu A do bodu B, není 6 litrový motor nezbytností. Kromě toho pokud ti nezáleží na spotřebě ( ekonomický aspekt) co ekologie? Ty ty smrady z výfuku možná dýchat nebudeš, ale zkus si potom tak pět minut pobýt v garáži vedle vozu co pojede třeba na volnoběh.
0/0
7.2.2006 8:22

Thyronx

Made in Czech
Koukejte byt hrdi na Vase vyrobky, nebo jednou zaplacete.. Byt v koncernu VW stale v ni ( ve Skodovce) pracuji ceske ruce. Az jednou zastavi sva kola "petiletky" zastavi se zaroven kola ve stovkach dalsich ceskych firem.. (vyrabejici dily pro Skodovky) a mozna cele mesto jako je M.B. (vcetne obchodu a restauraci) Pak se budete smutne divat na Vaseho Renaulta,Volvo,Peugeota a nebude co do nej nalit ( za co).A ze se roppa zdrazi na miru neunosnou, o tom neni pochyb. Po roce 2008 nebude zadna sranda.
0/0
4.2.2006 15:26

Hlína

Re: Made in Czech
Mas svym zpusobem pravdu, prispevek by se ale hodil spis pod clanek o Volvo S40, Audi A3 - A4 nebo BMW trojkovy rady. Skoda bohuzel auto v oblasti S80 nedela, Superb je na urovni Passata a vys nejde. Ten kdo si koupi S80 si Skodu nekoupi - treba ne proto ze ji nepovazuje za dobrou (ja napriklad Skodu za dobrou povazuju), ale proto, ze v tomhle segmentu Skoda neni. Proto mam S80.
0/0
4.2.2006 16:29

Thyronx

Rezaveni vozu?
To snad ne... kdyz kupuji nove auto kazde 3 roky.. Navic tady v USA se delaji auta z plechu a ne ze staniolu.
0/0
4.2.2006 15:22

vtech

Re: Rezaveni vozu?
Kdyz o moc vic, nez ty 3 roky, nevydrzi, tak je to problem. Ja mam Volvo rocnik '97 a ani stopa rzi, pak mam jeste jedno '79 a tam po lehke oprave taky nic. Nic na nich nerachta a neodpadava jako na Chevrolet-Daewoo '03. Nic proti US autum, ale pokud si chci uzit techniku 70tych let (nic proti, je to zabava), tak vytahnu Volvo240DL a nemusim si kvuli tomu kupovat noveho Chryslera.
0/0
4.2.2006 17:30

regazzi

Re: Rezaveni vozu?
Thyronxi, jako obvykle jsi mimo. Kazdy soudny clovek vi, ze US auta jsou sice velka, prostorna, dobre resena, ale urovni zpracovani, ucinnosti brzd, spolehlivosti jsou na horsi urovni nez auta nemecka.Btw., proc v US jezdi tak vysoke procento japoncu a evropskych aut?
0/0
4.2.2006 19:31

regazzi

Re: Re: Rezaveni vozu?
Jeste doplnim, kdo nekdy vlastnil Jeep Grand Cherokee, tak vi, o cem je rec.To auto proste nebrzdilo, spatne svitilo (EU norma)....vecne byl clovek v servisu....sileny.
0/0
4.2.2006 19:33

Tom

Pavle
Myslim, ze s tim Renaultem jsi pekne vedle...je to rezave uz ve vyloze! Jezdim ve Fiatu a jsem moc spokojeny, cekam na novy model od "sejcenta", nejlepe 4x4... a pak uvidis, ze je Renault bez sance.
0/0
4.2.2006 2:42

praktik

Re: Pavle
Ale ve Formuli - 1 je Renault nejlepší. S tím rezem nevim, nevim dávaj 12 let záruku.
0/0
4.2.2006 12:04

Pavla

Re: Re: Pavle
No s tou zarukou mas pravdu. Byla jsem trochu pod parou a to pak clovek hned vsechno vidi nejak vyhrocene a zaroven rozmazane - samozrejme, ze to s tim Renaultem nebude tak hrozne, vzdyt i majitele nemeckych vozu by nam mohli o svych trapenich neco napsat....BMW. DC, VW copak tyto jsou bez chyby?
0/0
4.2.2006 12:42

Vitkro

Re: Re: Re: Pavle
Ja mam VW Passat, najeto cca 130.000 a jiz dlouho jsem zadnej porblem nemnel. (Krom toho, ze je porad vykradenej....)
0/0
4.2.2006 16:43

krtek

Re: Re: Re: Re: Pavle
Já měl taky novýho Passata 1.9 TDI r.v. 1998 až na pár drobnosti žádnej problém. Najel jsem s ním 217 tisíc km. Teď mám Lagunu 1.9 dCi r.v. 2002 a taky žádnej problém, celkem mám najeto 176 tisíc km. Auto jezdím max. pět let a pak jdu do novýho na leasing. Volvo je asi taky dobrý ale neznám ho osobně. Jak říká můj kámoš - každý auto dobrý který jezdí.  
0/0
4.2.2006 18:35

Pavla

co to tady placate - mam Renaulta a je to nej, blbecci
0/0
4.2.2006 2:37

Hlína

Re: co to tady placate - mam Renaulta a je to nej, blbecci
Jasne, ZABOZROUTI KUPREDU!!!
0/0
4.2.2006 16:30

revo

pouhý průměr
Volvo je pouhý průměr. Průměrný výrobce vozů, který osloví jen otrlé. Každopádně je lepší než podprůměr typu jako je Škodofka, korejci nebo japonci Honda-Mazda ! !  Kdo chce ochutnat luxus, nadbytek výkonu a nejnovější techniku, musí na Volvo S80 zapomenout a soustředit se na AUDI A8. Já mám stále jasno ! !  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  Např. Quattro. Díky svému pracovnímu nasazení a vzdělání jsem schopen investovat nemalé peníze do skutečného silného vozu ! ! AUDI A3 3.2 V6 - 250 koní které vlastním, splňuje veškerá má očekávání ! !  Jen lůza a spodina nikdy nepochopí, co je to za požitek řídit silný vůz ! ! Ta se musí spokojit s podprůmernými vozy, jelikož je sama podprůměrná ! !
0/0
3.2.2006 23:20

Sordid

Re: pouhý průměr
Já ti do toho teda nechci moc kecat, ale 3,2l verze má výkon prakticky jako ta tvoje A3ka a nejsilnější varianta má ještě o pětašedesát kobylek víc.
0/0
3.2.2006 23:33

regazzi

Re: Re: pouhý průměr
klid....revo ma ubohou 1,6 a dela tu ramena.....
0/0
4.2.2006 19:46

vtech

Re: pouhý průměr
Aaaaa, Revo konecne nastartoval 105ku a ujel tech 10km do nejblizsiho internet kafe. Chybel nam tu.
0/0
4.2.2006 1:08

Pavel

Re: pouhý průměr
Audi A3 - v tom aute jsem jezdil, kdyz jsem si chtel poridit Audi, ale to je to nejhnusnejsi Audi, co se jim podarilo vyrobit. Vevnitr neni zadny prostor, vse bakelit nebo umela hmota, design zadnej, proste auto pro socky!
Audi A8 je uz jina trida, ale tvrdit, ze Volvo je prumer je ubohost!
0/0
4.2.2006 10:24

praktik

Re: Re: pouhý průměr
A3 není vo prostoru. 3.2 v takle malým autíčku to není marný ten výkon tam prostě je. Ale já sem spíš do italů. PS : Revo seš blázen a pošahanec 
0/0
4.2.2006 12:02

Villy

Re: Re: Re: pouhý průměr
Ja si spis myslim, ze si z nas dela srandu a bavi se, jak mu to zerem ;)
0/0
4.2.2006 19:16

Im

Re: pouhý průměr
Chybí ti víc pokory chlapečku až budeš chcípat na nějakou nemoc tak ti tvoje údajné vzdělání a nasazení bude prd platné.
0/0
4.2.2006 13:34

buhvol

Re: pouhý průměr
I ty jeden blbečku, sraž se ve velký rychlosti s Volvem... ty nevylezeš. Vynesou tě, tedy pokud se k tobě někdo prořeže ;-D
0/0
4.2.2006 13:54

muf

Re: pouhý průměr
Ach jo, revo, ty jsi fakt ubozacek. Treba Lancer Evo VIII je ve dvoulitru a ma bratru skoro 270 koni. Takze ti to nanda kdykoliv a kdekoliv. Kdypak Audi vyhralo nejaky zavod...
0/0
4.2.2006 18:57

fuckstyler

Re: Re: pouhý průměr
Máš rád japonce, no dobře. Ale byl bych opatrnej s tím že Audi nic nevyhrálo. Panáčku, REVO to třeba ani neví ale takový závod 24 hodin LeMans, vyhrává Audi dost pravidelně. Lancer Evo VIII. je slušnej sporťáček ale třeba právě v tom 24 LeMans , kde se závodí 24 hodin non-stop neznamená nic. Připadáš mi stejně hloupej jako ten REVO.
0/0
4.2.2006 19:24

panu prumernemu.,...

Re: pouhý průměr
hale ty prumernej, ty si vazne mimo, jelikoz kdyby jsi byl tak uzasnej jak tady pises, tak si koupis imprezu sti wrc a ne nejaky priblbly audi.....nehlede na to, ze pokud chces luxus koupis si lexus..... ona ta tva penezenka nebude tak nadita jak se tady nafukujes....
0/0
4.2.2006 23:36

Peca

Re: pouhý průměr
S OCTAVII kombi 96KW by ti to nandali... a jeste by mohli mit nalozenou rodinu pri jizde na dovolenou :-P
0/0
5.2.2006 8:32

Raff

Re: pouhý průměr
Hele, ty nadprumernej chudacku, kdyz mas takovy pracovni nasazeni, tak kde beres cas k pruzeni v diskusi k designu noveho Volva. Me na risskejch autech irrituje prave ta snobarna a nabubrelost, jakou predvadis ty  Postav se k magistrale a za minutu napocitas deset blbecku v A8, ale Volvo je urcita vylucnost, uz jen v promakanosti detailu a kvalite vyroby. A jestli ma auto 200 nebo 300k, mi je uplne putna. Asi ale skoda slov, nemyslim, ze bys v nejakym Volvu nekdy jel...  
0/0
6.2.2006 16:08

Jenicek29

Re: pouhý průměr
No ty jsi pako. Audi A3, no to jsi frajer - predrazenej nemeckej xindl, kterej ti sam pred obchodakem shori. Hlavne ze mas 250 koni, ale v mozku nasrano. Snad te nepotkam na silnici, budes urcite skvelej ridic, co pro neho predpisy neplati. Honda je podle tebe podprumer? A kde ty chudaku? Tu tvoji nemeckou plechovku Honda strci svoji technikou do kapsy. Jsi zamindrakovanej chudacek, je mi te lito
0/0
6.2.2006 21:18

komentator-1

názor kolegy Reva
specielně na toto auto by mne skutečně zajímal. O značce Volvo jsem zatím nezachytil jediný jeho příspěvek a porovnání A3 vs S80 by mohlo být plné inspirativních invektiv:o)
0/0
3.2.2006 22:15

revo

Re: názor kolegy Reva
Jediná objektivní odpověď je : Volvo = průměr ! !   A rada pro Vás : poproste obchodního zástupce AUDI o předváděcí jízdu. Poté pochopíte že je :  AUDI - Náskok díky TECHNICE ! !  To je jediné správné řešení ! !
0/0
3.2.2006 23:24

Pavel

Re: Re: názor kolegy Reva
a hlavne ta hlucnost u A3 ... priserne!
0/0
4.2.2006 10:25

fotograf_tom74

Re: Re: názor kolegy Reva
revo revo........ ty jsi proste dusevni onanista...... dokazes pochopit, ze nekdo chce byt nenapadny??? o tom volvo je....... nekdo si nemusi dokazovat svym autem to ze ho ma ............-))))))
0/0
4.2.2006 23:43

KocuR

Re: názor kolegy Reva
porovnat S80 s nafouknutym golfem? si upad ne!?
0/0
6.2.2006 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.