Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lekce korejské ekonomie: Kia Magentis

Korejský sedan střední třídy přichází přepisovat prodejní statistiky na český trh. Připravil si k tomu líbivý design, několik technických zdokonalení a k tomu více než zajímavou prodejní cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

uuuuioááýi

áíáííáážýžzý
0/0
15.2.2006 16:57

MM

chci
Já ho chci.
0/0
6.2.2006 21:31

Pavel Sudoplatov

nechci
Já ho nechci.
0/0
5.2.2006 19:47

YXT

tfůj
Hnůjdaj ? Nikdy to budu radši chodit pěšky.
0/0
3.2.2006 19:31

Jean

A co doporučuješ Vydro?
Audinu z roku 97 nebo radši bavor z roku 97?
 
0/0
2.2.2006 15:28

Vally

Re: A co doporučuješ Vydro?
Já těmhle testum moc nevěřim, myslim, že nebude problém najít test, kde to bude přesně naopak. Testy jsou testy, ale realita bejvá jiná. A každej aspoň trošku zkušenej mechanik vám řekne-když auto, tak němec nebo japonec-toť zkušenosti z praxe...
0/0
2.2.2006 16:49

Milan

Re: Re: A co doporučuješ Vydro?
Golfa fmetle pyčo
0/0
2.2.2006 16:57

fakan

Re: Re: A co doporučuješ Vydro?
plne s tebou souhlasim, sice nejsem mechanik, ale urco co test to jinej vysledek....a ten vyber potvrzuji, jen bych tam pridal itala jako paty auto do rodiny ;-))))
0/0
2.2.2006 22:04

Klikař

Srovnání prodejů
V roce 2004
Kia - prodáno ca   4 000 000 vozů
Škoda - prodáno ca 600 000 vozů 
0/0
2.2.2006 14:19

caryk

Re: Srovnání prodejů
Copa tim chtel autor rict ? Bavili jsme se o kvalite a podobne a prodejni cisla o tom prece nic nevypovidaji......
0/0
2.2.2006 17:42

fakan

Re: Srovnání prodejů
to je jako kdybys napsal že KIA je lepsi nez bavorak...predpokladam ze ty prodeje buodu tak y ve prospech Korejcu
0/0
2.2.2006 22:06

caryk

a
Muzete mi rict v cem je Kia sracka ? rad se to dozvim, ale nejaky padny argument. Nee to ze se to nekomu nelibi. Nejsem zastancem znacky, ale treba otec mel Kiu a bylo to nejmin poruchovy auto co mel.
A to ze se tu nekdo smeje lidem co si to koupi? Proste chce velky auto a chce usetrit ! Kazdej nemuze mit to "nejlepsi" Napr. ja se taky nikomu nesmeju ze ma sracku fotak ci sracku noname PC.......jasne a nekdo rekne, no me to staci ten PC a ten obyc fotak...... no a presne tak je to i s autama pro plno lidi.
A stve me jak kazdej honi jizdni vlastnosti a podobne vlastnosti, ale stejne je to na takovy urovni ze to pri normalni jide stejne moc nepozna ( ted myslim koncepcne podobna auta). Kdyz posadim maminku do 307 ci do Fabie, tak ji to je stejne jedno, do prace s tim dojede.
Tak si uvedomte ze kazdy potrebuje jine auto a ze kazdy auta vnima jinak. Nekdo jako modlu nekdo jako obyc dopravni prostredek. Tak se tu na tech diskuzich porad neurazejte a diskutujte o
0/0
2.2.2006 13:57

Hyundai

Re: a
tak to tady ještě jednou zopakuju... Minulý týden bylo po ránu minus 20 stupňů a cesta do nové továrny KIA ˇu Žiliny byla obsypaná autami KIA, které přestaly na půl cestě jet... Jsou to sračky... Žádné jiné auto tam nezastavilo a KIA aut tu je stále menšina... Jel sem jedinkrát v Sorentu a jejich diesel se vyznačuje hlučností a malým výkonem.... Dvakrát sem jel v Picantu a při druhý jízdě mi zůstala klička od okýnka v ruce... Humus...
0/0
2.2.2006 14:33

Jean

Re: Re: a
a teď tu o Karkulce...
0/0
2.2.2006 15:09

Vydrýsek

Re: Re: Re: a
Ano, zní to jako něco nemožného, přesto se to stalo... Kdo nevidí neuvěří... O to víc se směju lidem , který skočí na ty pěkný řeči o kvalitě a bezpečnosti... Fakta mluví jinak
0/0
2.2.2006 15:20

Jean

Re: Re: Re: Re: a
viz nahoře
0/0
2.2.2006 15:29

Tomas H

Re: Re: Re: Re: a
JA TI VERIM
0/0
2.2.2006 22:13

Ze3gg

Re: Re: a
Nebude to spis kvalitou slovenskych paliv? Z.
0/0
3.2.2006 8:13

haf

jedine V8
Nevim co tady vsichni resite. Pokud to auto nema alespon 5,5 metru a pod kapotou V8 a 400 PS, tak je to jedine pro zenskou na nakupy a nerika se tomu auto ale shit. Mustang, Camaro, Viper, Corvette.. Svezte se v tom nekdy, a pak budete nad Kia ci Hnujdayem uz jen dozivotne zvracet
0/0
2.2.2006 12:15

slávek

Re: jedine V8
to abys mel doma vlastni benzinku.
Camaro se mi osobne nelibi, uz i v americe se toho i mladi zbavujou
0/0
3.2.2006 7:44

Killbilly

Averze
A zas je clanek plny apriori averze(bezduvodne) ke korejskym vozu pry "plasty evropana nevydesi" - nevim v 90.tych letech me rozhodne desil vic interier skody favorit nez daewoo racer,kvalita korejcu je plne srovnatelna s evropou(je vys nez opel napr.).Jo a to s tim ESP je urcite blabol,hyundai coupe ho urcite ma,takze zase lzou aby to vypadalo co nejhur.hnus
0/0
2.2.2006 10:48

Jean

Re: Averze
Trochu problém je, že už nejsi v 90. letech. Situace se mění a teď je škodovka (ač nejsem její majitel ani zastánce)mnoham dál než KIA. Ten design je fakt hnus, ať už zvenku nebo uvnitř.
0/0
2.2.2006 11:34

Lostintranslation

Re: Re: Averze
Ty mě bavíš kluku.... až mi škodovka prodá auto s výbavou Magentisu za cenu Magentisu, tak možná... zatím sni dál.
0/0
2.2.2006 11:43

Jean

Re: Re: Re: Averze
Myslím, že trochu zapomínáš, že všichni nejsou socky jako ty a při koupi auta nekoukají jen na cenu... V tomhle bych se styděl i zajet do JZD pro vajička. Neseděl jsem v tomhle autě, ale jiné modely od KII mě přesvědčily, že je to prostě SHIT!
0/0
2.2.2006 11:52

Lostintranslation

Re: Re: Re: Re: Averze
Hmmm... Tak to já bych se styděl kupovat si škodovku a říkat si přitom o elektriku zadních oken a zástěrky za kola...  Ale chápu že někoho to může bavit
0/0
2.2.2006 11:56

Jean

Re: Re: Re: Re: Re: Averze
Stydíš se i když kupuješ rohlíky v Delvitě? :-)) Svatá prostoto. To není o tom baví x nebaví... Je to prosté, chceš lepší auto - zaplať víc. A tak to přece funguje (neříkám, že vždy) nejen u aut. Bydlet ve Four Seasons je taky dražší, než v nějaký ubytovně na návsi, ikdyž sprchu a hajzl máš u obou (teda možná :-))
0/0
2.2.2006 12:06

Lostintranslation

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
Ok, takže škodovka je taková skládačka. A proč se nepřiplácí třeba i za rezervu, zadní sedadla nebo zadní stěrač? Třeba by je tam ekonomicky slabší člověk nechtěl - a pořád by si mohl dovolit Octavii
Za kvalitu bych si rád připlatil...ale Škoda proti Kii žádnou kvalitu navíc nenabídne. Jen cenu navíc. A tu nechci.
0/0
2.2.2006 12:18

Jean

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
... s tebou je to fakt ztráta času...
0/0
2.2.2006 12:23

Lostintranslation

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
tj. "došly argumenty"
0/0
2.2.2006 12:29

fakan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
Newim jestli mu dosli argumenty, spis bych rekl, ze je natolik inteligentni, ze se s tebou nehada, protoze tys ho utahal tou svoji lidskou blbosti
0/0
2.2.2006 22:10

MUF

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
Že by další zapšklý majitel škodovky, kterýho už bolí ruka od manuálního stahování okének? ;-)
0/0
3.2.2006 17:02

keri1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
za zadní stěrač se připlácí
0/0
2.2.2006 12:29

Hyundai

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Averze
Jasně, u korejcu je všechno v ceně... ha ha... tam připlácíš i za cyklovač na stěrače... Korejci jsou magoři
0/0
2.2.2006 14:29

Killbilly

Re: Re: Re: Re: Averze
HAHAHA cece ty si asi nepochopil ani princip vlastniho nabozenstvi-snobstvi! Snobi prece nesnaseji ani skodovky,co neni aspon RR neberu ne.Vis na cenu se diva racionalni spotrebitel ne socka!Sou i bohati lidi co nemusi mit mercedes protoze neradi vyhazuji penize za znacku.
0/0
2.2.2006 17:51

mirek

Re: Re: Averze
Neupadl jsi poslední dobou někde na ledu nabo na ližích a nepraštil si se do hlavy?.Srovnávat škodovku a kia to snad trošku nejde KIA vyrábí kvalitní spolehlivý a hezký vozítka,na rozdíl od škodovky,která vyrábí  předražený obludný krabice.To příště radši nepiš.
0/0
2.2.2006 12:14

mirek

OPRAVA:
Srovnávat škodovku a KIA to snad trošku nejde.
Skoda vyrábí kvalitní spolehliva a hezka auta vozítka, na rozdíl od KIA, která vyrábí  nespolehlive krabice.
0/0
2.2.2006 22:17

Coldstone

Škoda Octávia II.
ve střední výbavě s 2litrovým je dražší o 100 táců než toto auto o třídu výš. A to v ní chybí mlhovky, autorádio, koberečky, elektrické stahování zadních oken. Škoda pro žebrotu dobrá.
0/0
2.2.2006 10:36

NovoCZ

Tenhle článek psal fakt světák
2 perly z jeho světácké mluvy:
převrtaný motor ...
převodovka nedílně spojená s motorem ...
Trochu to připomíná, když se děcko pokouší hrát na dospělého a plácá pojmy, o kterých netuší co znamenají ...
0/0
2.2.2006 10:27

světák

Re: Tenhle článek psal fakt světák
Co konkrétně se Vám nelíbí na výrazu "převrtaný motor"? Navrhněte nějaký případnější pro zvětšení zdvihového objemu jinak konstrukčně shodného motoru. "převodovka nedílně spojená s motorem" tenhle obrat, ať čtu, jak čtu, ve článku není, takže není o čem diskutovat. Jsem rád, že vás text zaujal natolik, že jste jej, přes jeho nemalou délku, přečetl celý :)
0/0
2.2.2006 14:57

Hoznar

Japonské vozy
Ano je to hrozné jak jsou ta japonská auta poruchová. Mám na svojem Nissanu Micra rok 97 najeto přes 100 tisíc a přesně ve 100 tisicích - výměna baterie a jedna žárovka ve světlech. Výfuk 80 000 a už v něm byla dírka - výměna. Řemeny- ty už se měnily 2x! Olej tam taky nevydrží - prý měnit po 15 000 - hnus. A to prý na jaře budu muset měnit brzdové kotouče na všech 4 kolech a to včetně brzdových destiček!! Po pouhých 100 tisících a nějakých drobných. A to se destičky už jednou měnily někdy při 60 000. To už jsem si říkal že je nějaké podezřelé a ono fakt - ještě neujedu ani dalších 60 000 a znovu. Jako jedním slovem hnus hnus a ještě jednou hnus!! Chápu že benzín se do auta lít musí aby to jezdilo. Vodu do ostřikovačů taky chápu - ta se vypotřebuje, ale ten zbytek?? No jo japonský auto.
0/0
2.2.2006 10:05

Coldstone

Re: Japonské vozy
Nissan Micra - to je auto? Já myslel, že je to nákupní košík do Delvity. Auta vypadají jinak.
0/0
2.2.2006 13:06

Mio

Škodovka se může jít bodnout
...Kia ukazuje co to je VALUE FOR MONEY
0/0
2.2.2006 9:53

Klikař

Rozdíl evropských a korejských vozů
spočívá hlavně v užití inovací.  Nižší cena Korejců  není v  pracovní síle (mzdy jsou v Koreji vyšší než u nás, a proto sem Hyun. stěhuje výrobu).   Evr. auta se snaží v novém modelu nabídnout inovace, jejichž vývoj ovšem něco stojí. Korejci spíše sázejí na nákup licencí již odzkoušených (a částečně relativně vyběhlejších, ale stále ještě dobrých) technologií.  Pokud chce zákazník zaplatit za techn. novinku,  sáhne po evr. či jap. vozu. Ovšem novinky mohou mít i dětské nemoci a mouchy. Kdo sáhne po Korejci, sází na jistotu za menší peníze. Kupuje ovšem to, co už tu jezdí (třeba v mazdě, toyotě, atd.).
0/0
2.2.2006 9:53

Raca

Kdo si to koupi?
Co to tady placate za blbosti? Porovnavat Octavii s timhle korejskym zmetkem? Jste asi upadli z jahody, ne? Kia a super cena? Vsechno spatne. Jestli mate nekdo vkus, tak si nikdy nemuzete koupit tohodle korejce. Fakt sracka ... :-))) Vubec, ale vubec to neni hezky auto a uz vubec tomu neverim. Octavia je krasny auto, takze netusim co tedy resite. Mikeš, Cufir-Mufir a ostatni. Jde se bodnout a potom se nechte odvezt v Kie
0/0
2.2.2006 9:39

Pepa

Re: Kdo si to koupi?
Já to nechcu, není v tom hátépé!!!
0/0
2.2.2006 9:51

Karl

Re: Re: Kdo si to koupi?
Mlada ma HTP a co jako? Do msta nepotrebuje trilitr setivalec a ruceni za desitku. Vec vkusu preci, kazdy at si jezdi v cem chce, ne?
0/0
2.2.2006 9:53

Pepa

Re: Re: Re: Kdo si to koupi?
Šak hátépé je bomba! Předjel jsem s tým Subaru!!!!!!
0/0
2.2.2006 9:54

Karl

Re: Re: Re: Re: Kdo si to koupi?
Vec nazoru, do mesta bohate staci.
0/0
2.2.2006 9:58

Pepa

Re: Re: Re: Re: Re: Kdo si to koupi?
Jak ve městě, na dálnici jsem ho předjel ty blbe!
0/0
2.2.2006 10:05

Karl

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo si to koupi?
Snazis se o flame, nebo o co ti jde?
0/0
2.2.2006 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.