Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 308: Premiéra bude o rok dříve

19 měsíců před oficiální premiérou zveřejnil Auto Motor und Sport fotografie a základní technické údaje připravovaného nástupce francouzského bestselleru kompaktní třídy. Nový model 308 se představí pod frankfurtskými mrakodrapy v roce 2007, tedy o rok dříve než bylo původně plánováno, na evropské trhy zaútočí hned zkraje roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petrwrc6

HLEDÁME REDAKTORY
Naše redakce zpravodajství hledá redaktory sekce AUTO. Zájemci pište na tento mail: redakce@auto-news.cz
Zdraví, Petr
0/0
7.2.2006 8:26

153624

Re: HLEDÁME REDAKTORY
On se nikdo nepřihlásí.Kecat bez zodpovědnosti(a vědomostí) je snazší. GTIho jste neoslovili? Ten se rád producíruje,ale kdo by to čet Stačí jeho povídačky k novým vozům a jdu o dům dál
0/0
7.2.2006 16:31

Dr. Kundolíz

(Ne)kvalita
Jen několik slov k přestřelce o kvalitě Peugeotů. Kamarád tam dělal servisáka a jeho výrok byl asi tento. Od Peugeota kupovat modely co se již minimálně rok vyrábí. Výběhový modely výborný (vychytaný), novinky naprostá katastrofa. Neměl důvod kecat.
0/0
6.2.2006 16:29

Valdauf

Re: (Ne)kvalita
Ač nerad,ale tentokrát musím souhlasit.Konkrétně přední náprava,to je perla sama o sobě.Ložiska,stabilizátory,její uložení.,Drobnosti, typu řídící jednotka nemá cenu komentovat.Ale na druhou stranu to samý je Prasat,vytržená poloosa u takový lidový kvality,to zabolí.Takže se poperte,zanadávejte si,ale ty auta jsou dneska jedno a to samý.
0/0
6.2.2006 18:03

Ondřej

P 307
P 307 nemám, ale má ji kamarád jako služebáka (kombík) - jezdí s tím od novýho, šetří to,teď tomu byly 2 roky a ujel cca 80 tis. km. Za celou dobu měl tyto závady - při rychlosti nad 125 km mu vybroval volant - prvně dělali geometrii,pak měnili kola a nakonec dostal novou přední nápravu-teď je to jakš takš dobrý. Pak mu 2x u pumpy vytekla nádrž - byl tam špatný ventil a prostě to při tankování přeteklo. Taky mu tak jednou za dva měsíce praskne přední žárovka a občas zadní. Motor má 2.0 HDI a zatím bez závady. Pak mu jednou upadl plastový vnitřní kryt pátých dveří. Ty kola a nádrž se vyřešily během prvních pár měsíců, od té doby ho štvou jen ty žárovky a s autem je spokojenej.
0/0
6.2.2006 15:44

Hlína

Od zabozroutu ...
Kdybych nemel vrozenou averzi vuci autum od zabozroutu tak bych rekl ze se mi to libi. Takhle musim rict "od zabozroutu nebrat".
0/0
6.2.2006 13:40

krouna

Re: Od zabozroutu ...
Čau Volvisto. Ty máš to dlouhý péro viď ? Každej kdo má Volvo má dlouhej vocas . Volvo je špína se slabejma motorama - žadný motory 6-8-10-12 litrů a osmiválce ani náhodou ! I já mám jedno motto : od zmrzlej dlouhej vocasů ze severu Volvo a Saab nebrat.
0/0
6.2.2006 17:23

koll-1/98311

Re: Re: Od zabozroutu ...
Nech toho HLÍNU žít. Ten je provařenej. Volvo si koupí jen totální hovado jako je HLÍNA a navíc má malýho piňďoura, páč má VOLVO a to má taký malý a slabý motory.  To i ty frantíci maj lepší motory než VOLVO-Ford company.  Je to k pláči potkat iqvoně jako je HLÍNA.
0/0
6.2.2006 19:23

Autoň

hnůj zvaný Peugeot 307
Pokud se podaří zlepšit kvalitu u 308, oproti současné 307, tak proč ne. Dnešní ,,besceler" 307 má mizernou a poruchovou elektriku, haprující centrály, zasekávající se ventily, rachotící zadní nápravy, prasklé chladiče, občas trpí samovznícením, prostě ,,super kára". Častější jízdy do servisu, než pro vlastní potřebu. Znám tři vlastníky (dnes již dva bývalé) a všichni jsou z tohoto vozu nepříčetní!
0/0
6.2.2006 13:19

yan

Re: hnůj zvaný Peugeot 307
Jo, docela souhlasim....
mame prvni serii 307.
1. vadnej com - vymena celyho toho co je pod volantem s packama (porucha - blinkrova packa se zasekavala a preklapovala misto vypnuti na blinkr doleva. Strasne prakticky ve meste)
2. praskajici zarovky - praskaj furt. Strasne blbe se meenej, pac tam je namontovany ABS a clovek ma zkroucenou ruku v poloze, kdy  v ni nevyvine potrebnmou silu pro dulezity ukony k vymene. Strasny, ale jde si zvyknout.
3. Praskajici chladic.... budiz.
4. CD changer - moc se s nim nehralo, tak odesel kousek po zaruce. Nevracela nenacital CDcka. Prima oprava pres 4 000,- a v madarsku blaupnktu si asi dodnes hrajou tech pet originalek, ktery uz se nevratily.
5. Blba poloosa - sjela novy zimni gumy tak, ze se s tim endalo jezdit a kazdej zmrazek auto rozhazoval.
6. Kdyz mrzne, nejde dobre zavirat kufr a ta elektronika ho porad otvira. Clovek s tim musi straslive flaknout.
7. Vecne klepou s
0/0
6.2.2006 13:54

Mára

...
mě se strašně líbí, jak je v těhle diskuzích každej chytrej, jak radio. Všichni (téměř) nadávají na všechno možný a pořád tu čtu, jak by sit nekoupil tohle a druhý zase tamto. Přitom průměrný stáří aut je u nás tušim 15 let. Takže mistři, nejdřív zahodte svoje Felicie a pak nadávejte na nová auta. Chápi, že žádny Peugeot nebo Renault na Vašeho Favorita nemá.
0/0
6.2.2006 13:05

Tonda Zápotocký

Re: ...
To víš, sem lopata, soused si kupuje každe druhe rok nový auto z Francie, já se zatím zmotal akorát na Fábku s pětiletým leasingem, tak mu to žabožroutský auto aspoň pomluvím na netu za to, že mě to vždycky napráská v kopci, když jedu do šichty.
0/0
6.2.2006 14:17

Varel Frištenský

Ach ty diskuze
Kdyby dal člověk na diskuze, tak jezdí Fábii 1.2, bydlí ve 2+1 a nejlepší dovolená je v Hrvatsku, nejlepší oběd je míchanina od číňanů v nákupním centru a delikatesy prodávaj akorát v Penny marketu. :-) Díky, ale nemusím mít všechno. :-)
0/0
6.2.2006 12:55

No

Re: Ach ty diskuze
jaaaaaak ve fabiji 1.2, nejlepciiiiiiiiiiiiii jsou preci ojete z dofozuuuuuuuuuuu
0/0
6.2.2006 14:14

Varel Frištenský

Re: Re: Ach ty diskuze
To néééé, ojetá Fábija je mnohem lepčí než tři roky starý bávo 540i. :-)
0/0
6.2.2006 14:20

No

Re: Re: Re: Ach ty diskuze
to jooooooooo, preci nebudu platit ruceni jak blazen za ctyrlitr, ne kurna
0/0
6.2.2006 15:09

DECKO

P407
Auto je výrobek jako každý jiný i když trochu složitější. Podívejte se na svou práci a reklamace na ni. Pak můžete v klidu kritizovat PSA. Jezdím P407 HDI, ted mam najeto 80 000 za 1,5 roku a měnili mi tam zadni brzdové destičky a samozřejmě věci ve svolávacích akcích, což jsem ani nezaregistroval. Přál bych každému alespoň takovou kvalitu, jako má tohle rozšlápnuté rajče.
0/0
6.2.2006 12:51

Petr

Re: P407
... a samozřejmě ve svolávacíh akcích ...
Porucha znamená, dle její četnosti, úroveň kvality (pokud majitel nejezdí jako prase). Svolávací akce je kvalitativní PRŮSER.
Fakt díky, ale cituji: "alespoň takovou kvalitu" rád oželím.
0/0
6.2.2006 14:54

Jsem debil

Češi bojovat!
0/0
6.2.2006 12:18

Vally

308
Ačkoliv se mi nejvíc líbí klasická auta - nejlépe sedan a design typu Renault Megane mi vůbec nic neříká, musím uznat, že to vypadá docela pěkně, hlavně to cupé, ale měl bych obavy z kvality. Zkušenosti mých známých bohužel tak nejsou ta optimistické jako u předchozích příspěvků...
 
0/0
6.2.2006 12:06

Zdenny99

Mé zkušenosti 407
Tak jen se podělím o své zkušenosti z Peugeot 407 Pack Dynamic + doplňková výbava, 2.2 benzín. Koupeno duben 2005, zatím žádný problém se dvěma výjimkami, teď v zimě mi zamrzly okýnka, takže je elektrika nezvládla stáhnout a jednou zamrzly i zrcátka, takže je opět elektrika nezvládla odklopit při otevření vozu, ale za ani jedno asi Peugeot nemůže. Jinak je to naprosto skvělý auto. Prostor vepředu je dostatečně velký a prostor vzadu i přesto že mám sedačku hodně vzadu je taky dost velký, normální dospělý chlap se tam vejde bez problémů. Co se týče designu tak to je naprostá bomba a co se týče zpracování tak je taky na odpovídající úrovni.
0/0
6.2.2006 11:45

Ruda

Mé zkušenosti s Peugeotem 307 - pokr.
Problémy: výměna poloosy pár měsíců po koupi (v rámci záruky), výměna zámku ve dvěřích kvůli hluku při jízdě (v rámci záruky), výměna čerpadla ostřikovačů v lednu 2006 kvůli prasklině a postupnému úniku kapaliny (pozorováno od podzimu i přes použití nemrznoucí kapaliny, výměna v rámci záruky), výměna CD měniče kvůli špatnému čtení CD ve slotech 3-5 (v rámci záruky). Personál servisů v Praze a později i v Brně velice ochotný a vše proběhlo bez tahanic.
0/0
6.2.2006 11:01

Ruda

Mé zkušenosti s Peugeotem 307
Ahoj, tady jsou mé konkrétní zkušenosti s mou 307-kou v návaznosti na reakce na kvalitu apod. Obrázek ať si každý udělá sám. Já jsem s autem spokojen a nikdy mně nenechalo ve štichu. Takže jedná se o Peugeot   307 Break 2.0 HDI (66kW), zakoupen na konci února 2004, má najeto 58tis. km.
Problémy: výměna poloosy pár měsíců po koupi (v
0/0
6.2.2006 10:59

vovák

Prokrindypindy!!!
tomu autu někdo roztrh' držku!!!
0/0
6.2.2006 10:54

Killbilly

1,6
1,6 a 154kW? to si asi trosku popletli ne? to je snad lepsi pomer nez maji vozy WRC.
0/0
6.2.2006 10:30

rudastraka

Re: 1,6
fabie 125kW z 1.4. sice litrove to je trochu min, ale jen vec naladeni
0/0
6.2.2006 10:46

pažout never

370sux
307 je jedno z nejporuchovějších aut na trhu. než mě začnou kamenovat hrdí majitelé tohoto krámu, tak předesílám, že toto mi potvrdili pracovníci nejmenovaného autosalonu této značky a kupa známých, kteří s tento krám zakoupili. 206 žádné místo, ani pro holku, 307 katastrofa, 407 celkem good, až na vzhled rozšláplého rajčete další jsem neřídil
0/0
6.2.2006 10:09

rudastraka

Re: 370sux
206 ma moje polovička. hruza. vic v servisu než na silnici. a to najede jen nejakych 10tis za rok
0/0
6.2.2006 10:12

Doktor-z-hor

Re: Re: 370sux
Souhlas, fransouzský auta prostě stojej za houno...
0/0
6.2.2006 10:16

Ghostyx

Re: Re: Re: 370sux
Za ho.no stojíš především Ty. Vzpamatuj se!
0/0
6.2.2006 12:12

mirek

Re: 370sux
A tvůj favorit pořád jezdí co?
0/0
6.2.2006 10:46

Neo

Peugeot - FOREVER:)
Já osobně začal s Peugeotem 306, momentálně budu asi po 2 letech prodávat 206ku a mám už objednanou novou 307. Ročně nacouram cca 20000km a to s pravidelnou návštěvou zahraničí. Nikdy mě tyhle auta nenechala ve štichu, všem moc doporučuji. O francouzském stylu a designu ani mluvit nebudu - je to jednička
0/0
6.2.2006 9:22

PF

Re: Peugeot - FOREVER:)
Tak to ho rychle prodej, známýmu se podělala 206-ka po 2,5 roku.
0/0
6.2.2006 12:18

rudastraka

klasika
me se tyhle auta nelibej. neni na klasicky hranatyho sedana
0/0
6.2.2006 9:01

Carlos

Peugeot bez problémů
Peugeoty kupuju od roku 93, měl jsem od 205 1,9 po 406 coupe V6 téměř všechny modely (krom 605 a 607) a pouze u jedný 206 jsem musel jednou vyměnit poloosu a u 205 ložiska. První auta jsme kupoval ojetý (205,405 a 306), ale ty další nový nebo předváděcí a žádnej problém. Kamoš má autoškolu, kupuje tam Fiaty a taky jezdí bez problémů, soused je zase na VW a bez problémů byl dokud si nekoupil Touarega. Ale s jiný VW ho nenechalo na holičkách, ta já fakt nevím, kde ty auta kupujete, mám fakt spoustu známejch, co maj dost aut, ale nevím o nikom, krom toho Touarega, že by se musle nechat odtáhnout a nebo stál pořád v servisu.
0/0
6.2.2006 8:40

Helmut_zazvorka_von_Troppau

Re: Peugeot bez problémů
Tam může být trochu problém v najetých km. Když najedeš 4000 km za rok, tak věřím, že máš vůz bez problémů.
0/0
6.2.2006 8:45

Carlos

Re: Re: Peugeot bez problémů
Většinou auta prodávám mezi 80 až 150 tisíci km.
0/0
6.2.2006 10:10

syselpolni

Re: Peugeot bez problémů
Je fakt, že kdyby člověk dal na "rady" v těchto diskuzích, tak by si auto zřejmě nikdy nevybral. Já tvrdím, že většina spokojenosti závisí na tom, jak se k autu chováte. Více problémů je u aut z první výrobní série, tam měl problémy i P307 (prostřednictvím svého mechanika vím o dvou zcela konkrétních kusech/problémech). Byl jsem málo spokojen s Felicií, velmi nespokojen s Fordem (USA...), nedmíru mne překvapila Mazda velmi spokojen se služebními BMW i soukromou Sonatou a nyní jsem spokojen s Mercedesem. Na cestě jsem zůstal stát jen s tou Felicií, Fordem (drahá zkušenost z Atlanty) a kdysi služebním Pontiacem. No a proč bych si nikdy nekoupil Subaru to už tady také spousta lidí ví. Důležitější než nějaké tabulky kvality je totiž přístup dealera a dovozce.
0/0
6.2.2006 9:16

Brousek

Re: Re: Peugeot bez problémů
No vidíš, já mám legacy outback r.v. 2000, nalítáno 220.000 km a zatím pořád jezdímměním olej, žárovky a dolejvám nemrzku a gumy samo.
0/0
6.2.2006 12:51

syselpolni

Re: Re: Re: Peugeot bez problémů
Ale já ti to neberu, já jsem konkrétně toto auto také kdysi někomu doporučil, ale teď toho zkrátka lituju a lituju hlavně ty, kterým se s autem něco stane a budou muset ohledně záruky komunikovat s prodejcem. http://www.internetautoguide.com/auto-recalls/67-int/2000/subaru/outback/base/index.html A to cos napsal se u mne týkalo konkrétně Sonáty. Prodával jsem ji když měla 130tisíc a do té doby absolutně bez problému.
0/0
6.2.2006 13:28

Helmut_zazvorka_von_Troppau

?
Jsem četl německý Autobild. Francouzské vozy ve kvalitě zpracování jsou na posledních 4 místech (huž si nepamatuju kdo se mezi citróna, renoltku a pežota vměstnal) relevatních evropských automobilek.
 
Jak si někdo takovouhle plečku může koupit........
0/0
6.2.2006 7:54

TomášT

Re: ?
A proc by v nemeckem casopice chvalili francouzky vyrobek??
Pokud chcete spolehlive auto, kupte si Toyotu.
0/0
6.2.2006 9:12

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: Re: ?
já vím. oni tam moc nechválí ani VW, či Audi.
0/0
6.2.2006 10:38

Kenkaku

Design je super, ale...
bohužel u aut z Francie platí, "co kus to originál" -> můžete narazit na dobře udělané auto a nebo také na něco co se bude sypat kazdých 1/4 roku na něčem jiném... :-/
0/0
6.2.2006 7:38

Helmut_zazvorka_von_Troppau

Re: Design je super, ale...
VW již také.
0/0
6.2.2006 8:00

karlos

souhlas
Je pravda, ze v soucasnosti udavaji v designu trenad Citroen a Peugeot. Nemci se propadaji.
0/0
6.2.2006 0:25

Hana

Re: souhlas
Já mám nový Clio a je to mazel. Vám se nový Clio opravdu nelíbí ? A tento pažout je taky fešák. Dobrou.
0/0
6.2.2006 0:50

první

sqvělý auta z francie !
Frantící prostě hezounký auta umí. Tahle 308-čka je sqvělá-mazlivá a novej Renault CLIO je taky sqvost ! Když to srovnáte s těma krabicema z koncernu VW, musíte........
0/0
6.2.2006 0:15

rocky_krysa

Re: sqvělý auta z francie !
je zajimave, ze jsem posledni dobou videl 2 reportaze o smutnych zakaznicich, kteri maji poblemy, se svou P307. Jednanim Peugeot CZ jsem primo zdesen.
0/0
6.2.2006 8:00

Helmut_zazvorka_von_Troppau

Re: Re: sqvělý auta z francie !
Myslíš ve skandinávii, jak jim tam hoří?
0/0
6.2.2006 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.