Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Levný mamut Ssangyong Rexton: Do terénu s rozvahou

hodnocení iDNES 3,4/5 Zabírat všemi čtyřmi – tak se dá pojmenovat nová obsese euroasijského regionu. Vůz s pohonem všech kol si pořizují – pod vlivem mediální masáže i "zaručených" referencí – i ti, kteří jej objektivně vůbec nepotřebují. Ačkoliv naprostá většina uživatelů nikdy nesjede z asfaltu a do zasněžených hor by skoro stejně dobře dojela i se sněhovými řetězy, ten pocit být "in" je prostě k nezaplacení. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marthy

Homologované autofólie na každě auto

protisluneční i bezpečnostní

........www.pucalka.cz.........

0/0
30.5.2006 22:17

Jintaj

Atraktivní design...?
Upřímně řečeno, já jsem osobně od éry Trabantů a "kulatých" Wartburgů ještě neviděl ošklivější káru, než je tahle. Jeden chlápek v ulici ji má, a musím říci, že skutečně zaujme na první pohled - jenže v opačném slova smyslu. Navíc tento vůz vyhrál v anketě jistého britského motoristického časopisu o nejšerednější auto:-)))
0/0
14.2.2006 19:49

greba

Re: Atraktivní design...?
Ty jsi blbej jak milicionář! Byl to Rodius! Jinak co se hnusných aut týče, na přední místa bych dal Favorit, Felda, Fobie.
0/0
15.2.2006 23:57

Ventre_Saint_Gris

hmm
Autor článku a řada debatérů evidentně najela na závistivou českou notu. Ano pořídit si SUV na popojíždění po Praze může jen exot, ale nevím proč bych ho nemohl mít jako rodinné auto na cesty na chalupu,za sportem atd. A taky nevím, proč se stejně vehementně nekritizují i opačné extrémy. Ty "matchboxy", co vyrábějí třeba v Kolíně si může koupit jen sebevrah, natož do toho nacpat rodinu s dětma.
 
0/0
11.2.2006 13:45

petrumr

Re: hmm
ty máš asi škodovku a vadí ti,že prckové z Kolína mají lepší bezpečnost?To aygo atd je bezpečnější než ofroad s rámem.
0/0
11.2.2006 17:32

Andee

Re: hmm
Až na to, že to není auto pro rodinu s dětma, ale vozítko do města a na kratší vzdálenosti. A s tou bezpečností to zas tak špatný není. V patnáct let starým krámu střední třídy je bezpečnost podstatně horší.
0/0
13.2.2006 12:30

Vendula

No, nic moc
je to věc vkusu, ale mě se to moc nelíbí. Kdybych to měla nějak seřadit, tak nejhezčí SUV je stále X5 (a to nejsem žádnej BMW fanda), novej Mercedes se mi nelíbí minulý model byl hezčí (G je pěkné, ale jak ho pánbůh stvořil - nesmí to být v té "zbohatlické" verzi - načančané a s obrovským motorem) , Porsche už vůbec ne a Range  Rover byl pěknej, ale ten předtím (současný model je hnus - IMHO), Toyota je OK. Za zdařilé rovněž považuji Sorento - né že by se nějak obzvlášť líbílo, ale prostě mi ničím nevadí. 
0/0
11.2.2006 13:34

knedl

Re: No, nic moc
nebudeš tomu věřit, ale tvoje názory nikoho nezájímaj tak ses alespoň vykecal a je ti dobře, 
0/0
11.2.2006 16:48

mk

hnus
korejský SHIT  ! !  ! !
0/0
11.2.2006 11:25

Exakt

Ještě jedna chybka
To Mitsubishi asi nebude jen 76 cm vysoké.
0/0
11.2.2006 3:16

Balvann

šmejd
Opravdu pěkně předražené tričko s "fajfkou" a nápisem "hanoj" přez celá záda.
0/0
11.2.2006 0:38

.

Re: šmejd
.....řekl Balvann, otřel holínky od hnoje, vylezl na traktor a odjel orat k lesu.
0/0
11.2.2006 9:39

Fireboy

Autore, jsem hlupak!
Precetl jsem jen prvni odstavec, dal nectu. Autor me zaradil do kategorie "byt in". Ten dement si pravdepodobne vubec neuvedomil, ze drtiva vetsina lidi si velka auta kupuje kvuli bezpecnosti. Mily pane, priste piste o necem, cemu rozumite a ne o necem, na co patrne zavistive a nedostizne vejrate.
0/0
10.2.2006 21:02

lac

Re: Autore, jsem hlupak!
Milý pane Fireboyi, ten dement poměrně dobře zná mýty a předsudky, které lidi vedou ke koupi vozů tohoto druhu; jedním z nich je, že jsou apriori bezpečné jen proto, že jsou velké. Je to jeden z největších omylů, který bohužel zhusta končí tragédií. O tom jestli rozumím nebo nerozumím autům s Vámi rozhodně diskutovat nebudu, ale ujišťuju vás, že rozhodně závistivě a nedostižně nevejrám na levná SUV. Hezký den.
0/0
10.2.2006 21:11

Fireboy

Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Jiz jsem reagoval nize, ale jeste nechapu, jake myty mate na mysli! Zadne nejsou - snad s vyhradou jisteho cinskeho vozu! Nez se pustite do podobnych blabolu, overte si fakta !!! Cest Vasi spatne praci.
0/0
11.2.2006 13:41

Andee

Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Stačí se podívat na crash-testy třeba Sorenta... bezpečnost je třeba posuzovat u každého auta zvlášť, není možné to generalizovat. Jinak souhlasím, že autor s tím prvním odstavcem docela ulít. Co je komu po tom, jestli si koupím za tři čtvrtě mega třeba od Hondy CR-V nebo Accorda?
0/0
13.2.2006 12:27

Paig

Re: Autore, jsem hlupak!
Musim dat lacovi zapravdu: Vyssi bezpecnost velkych offroadu pri srazkach je vykoupena mnohem vetsi tendenci k prevraceni, takze bezpecnost techto vozu je v konecnem efektu srovnatelna s beznymi vozy a tu tunu az dve, kterou offroady vozi navic, vozi prakticky zbytecne - pouze na ukor vysoke spotreby a trpici prirody
0/0
11.2.2006 0:53

Ne

Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Problem je ovsem v tom, ze pokud jsou osoby uvnitr pripoutany tak prevraceni je to nejlepsi co se jim muze stat. Specialne pri vysokych rychlostech je valeni sudu zdaleka pro posadku nejohleduplnejsim zpusobem postupne eliminace kineticke energie vozu.
0/0
11.2.2006 10:49

Hyundai Santa Fe

Re: Re: Autore, jsem hlupak!
vazeny pane, zde bych se vam dovolil oponovat, jelikoz ze vsech crash testu vychazi SUV vozy daleko lepe uz diky tomu, ze vam vuz nesesrotuje nohy, nez klasicke vozy. napr. santa fe (i pres vase namitky, ze jde o levny SUV) ma jeste vyvyseni zadni prostor, kde jsou deti zarucene lepe chraneny.
0/0
11.2.2006 16:54

Killbilly

Re: Autore, jsem hlupak!
Nemluve o tom ze bezpecnost lidi v SUV a podobnych nesmyslech je vykoupena(stejne jako treba xenonove svetla) bezpecnosti jinych lidi.Kdyz do bezneho tunoveho auta napakuje druhe tunove auto s deformacnimi zonami anebo takovyhle truck s ramem jak prase je to sakra rozdil.Dale je to vykoupeno tim ze vzhledem k uzitne hodnote tyhle tezke kravky ponekud vic zerou,nicmoc pro prirodu.(i kdyz vychrchlana karosa zastane i 10 takovych aut),nemluve o tom ze kdyz se postavi do nasich precpanych mest takova krava zabere misto pro 1.5 auta.Stojim si za svym,kdo potrebuje do terenu at si poridi terenak a na cestu patri silnicni auta.
0/0
11.2.2006 9:52

SUV

Re: Re: Autore, jsem hlupak!
popravde receno, to jak dopadne panacek, co neumi ridit a srazi se se mnou, me zase tolik netrapi. pro me je dulezite, jak dopadnu ja a pritelkyne, a v tomto ohledu cim vetsi auto, tim lepsi. mam li byt uprimny, tak moje bezpecnost je subjektivne vzato mnohem dulezitejsi nez nejaka ekologie. nerikam ze mam zrovna ssangyong, ale jezdim necim podobnym, a jezdit tim budu i nadale. vy muzete jezdit pro me za me velorexem, ale az vam vleti do protismeru blazen ve dveste km/h, mozna si na me vzpomenete ...
0/0
11.2.2006 10:39

Ne

Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Je dobre si uvedomit, ze hmotnost neni vsechno. Zakladem bezpecnosti je kvalitne zkonstruovany a postaveny vuz, coz je neco co u korejskych vozu je spise vyjimecne. Takze na bezpecnost korejskych SUV bych opravdu nesazel, mozna ze by pri srazce dopadly jako cinsky Landwind, ktery pres sve rozmery a hmotnost diky chybam v konstrukci a mizernemu materialu kvalitne zmasakroval ridice pri srazce, ktera by i v obycejne Fabii skoncila lehkym zranenim.
0/0
11.2.2006 10:51

Killbilly

Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Jak pisete v nadpise ANO JSTE HLUPAK a nejen to,jeste jste nezodpovedny ha*zl kdyz otevrene uznavate ze je vam jedno kolik lidi zabijete a jak vase auto smrdi,normalni clovek to tak muze citit ale vetsinou se tim nechlubi.A vite ja(a se mnou 80% naroda) si treba ani NEMUZU dovolit obrovske auto(co si budem nalhavat,kdybych mel hromadu penez tak si poridim Dodge charger R/T 1969) takze u me se nejedna o volbu,sem odkazan na to na co mam,zatimco vy volbu mate.Ale to je fuck,SUV magorum nelze nic vysvetlovat,jako hrach na stenu.....
0/0
11.2.2006 13:25

Fireboy

Re: Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Ani slovem jsem se nezminil o tom, ze je mi jedno kolik lidi zabiju! Dosud jsem nemel nehodu, kterou bych zavinil. Hlupak samozrejme jsem taky, kdyz se takto pekne preklepnu :-), na svem tvrzeni o autorovi, ktery skatulkuje lidi do kategorie "byt in" jen kvuli tom, ze maji vetsi auto trvam. Velke auto jsem si poridil jen diky tomu, ze jsem posbiral 10 let praxe u dopravnich nehod a kdyz vidim, jak borci jezdi po meste na cervenou, predjizdeji na plne care a provadi dalsi kousky, tak si rikam, ze mame aspon o malinko vetsi sanci. Tot jediny !!!! duvod nakupu velkeho vozu. Narceni "byt in" je usmevne a hodne ducha mdleho!
0/0
11.2.2006 13:38

SUV

Re: Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
mohu li si vybrat mezi tim, ze rozsekam protijedouci auto i sebe do uhledne kulicky plechu, a mezi moznosti, ze jednu mensi kulicku plechu nadelam pouze z toho druheho auta a ja preziji, volim druhou moznost. je mozne, ze ne kazdy ma na podobne auto, nic podobneho jsem netvrdil, ale kdyz ja tu moznost mam, tak proc bych mel jezdit v necem mene bezpecnem ? dame kazdemu ridici fabii 1.2 htp, aby jsme meli vsichni stejne sance ? a co takhle vsem stejne platy ?
0/0
11.2.2006 14:01

Killbilly

Re: Re: Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
"je mozne ze ne kazdy ma na podobne auto" hezky receno-nejste taky jeden z tech emigrantu co tu casto pisou?.To je fuk kupte si co chcete,ja mam jen zkusenost z provozu ze majitele SUV jezdi jak dobytek,velke auto totiz vymaze mozek ridice jez ma okamzite pocit "krale silnic" (podivejte se na chovani kamionu,kdyz sem jezdil traktorem taky me nutkalo jezdit stylem "vsak on uhne") a podle toho se chova.Tot moje zkusenost napr. z ostravskeho provozu SUV.Zaver je ze kdyz se potkat s SUV radsi mit aspon T 148,ta je ovsem provozne ponekud draha.
0/0
12.2.2006 12:53

2Mac7

Re: Re: Re: Re: Autore, jsem hlupak!
Vůbec neřekl, že je mu jedno , kolik lidí zabije. Vztek , že on má možnost volby a Vy ne, Vám zatemňuje mozek.  
0/0
11.2.2006 19:27

pepa

clanek za vsechny prachy
pane redaktore, clanek je slohove velice spatny, zkuste psat o cem chcete psat. Clanek obsahuje protichudne blaboly...
0/0
10.2.2006 19:05

lac

Re: clanek za vsechny prachy
pane pepo, nebojte se být konkrétnější
0/0
10.2.2006 19:25

Killbilly

Dobry
Vypada to sice hnusne ale za ty prachy to muze byt gut.Libi se mi ze kdyz jde o korejsky vuz,autor se odvazi narazek na SUV modu,v jinych clancich sem si toho nevsim.No pripojuji se timto k nemu,to co projede v terenu prumerne SUV projede vetsinou i vuz s motorem vzadu,tedy shade,brouk atd.,pripadne nake normalni auto ve verzi 4x4 takze existenci SUV vidim spis jako plytvani plechem
0/0
10.2.2006 17:14

aha

Re: Dobry
Ahoj,
myslim, ze jizdu v terenu beznym osobnim autem mam solidne nacvicenou (v bahne i na snehu). Drive jsem mel SHADE 100 a pak uz same moderni vozy s koncepci vse vpredu. Troufam si tvrdit, ze predokolka je do terenu lepsi, nez zadokolka.
Jednou jsem mel moznost si v terenu zajancit skutecnym offroadem - fakt mazec :-)
Muj sen a auto odpovidajici mym potrebam by bylo Subaru Outback, ale preci jen se mi nechce takhle narocne auto zivit.
0/0
10.2.2006 20:19

Killbilly

Re: Re: Dobry
Jak na co a taky zalezi jake auto s nahonem na predek,ale jasan i predek prokrosi docela dost.Do opravdoveho terenu patri opravdovy offroad a ne tyhle drsne se tvarici krasotinky.Do terenu rozhodne stroj ktery ma zaverky vsech diferencialu,jinak je 4x4 jen mala pomoc.
0/0
11.2.2006 9:47

aha

Re: Re: Re: Dobry
Jde o to, ze pro vetsinu lidi je skutecne tereni auto zbytecnost. Offroady maji pomerne spatne vlastnosti na silnici. Hodne lidem staci /a ja mezi ne patrim/ bezny, nebo lehce zvyseny kombik s 4X4. Takove auto je dobre predevsim na horach a pokud ma majitel chatu se spatne upravovanou pristupovou cestou.
Jinak souhlasim, ze pro vetsinu lidi je SUV spise modou.
0/0
11.2.2006 17:22

Ze3gg

kilowatty a kone
Opravte si prosim vykon u Sorenta mate tam výkon kW/k 2497... Jinak dobry. Rexton se mi libi. Z.
0/0
10.2.2006 14:56

Hyundai Santa Fe

Re: kilowatty a kone
to neni jedina chyba. tento vuz neobsahuje 120 Kw, jak autor pise, nybrz 120 koni!!!! tedy 88 Kw.
0/0
10.2.2006 21:32

lac

Re: Re: kilowatty a kone
Tento vůz skutečně disponuje výkonem 120 kW, přesvědčit se můžete zde http://www.ssangyong.cz/rextonvykon.php případně zde http://www.ivos.ssangyong.cz/ssangyong-rexton/Ssangyong-Rexton-cenik-MY06.pdf
0/0
10.2.2006 22:01

Hyundai Santa Fe

Re: Re: Re: kilowatty a kone
tak to se omlouvam. nevim ale cemu verit, jelikoz prodejci inzeruji, ze ma 120 KW, ale napr. mobile.de uvadi, ze ma 120 PS a soused, ktery jej vlastni mi rekl, ze ma 88 KW. prodejci pritom uvadeji, ze vsechny verze maji 120 KW. nekde je zrada a nekdo podvadi. :-)
pokud ale skutecne obsahuje 163 PS tak na tu silu je velmi, velmi pomaly. i tah u tohoto vozu stoji pekne za h.....
0/0
11.2.2006 16:49

Hyundai Santa Fe

Re: Re: Re: Re: kilowatty a kone
ale vuz je to hezky. to se musi uznat. verte, ze jednou budou tato korejska auta stejne uznavana, jako toyoty, audi, apod. vsak takto to podobne zacinalo s japonskou vyrobou:-)
0/0
11.2.2006 16:57

Pavel

Re: Re: Re: Re: kilowatty a kone

To je jednoduché. Ze začátku byl vnabídce motor označovaný tuším 290, ten měl 88kW/ca. 120k. Modernejsi 270 ma 120 kW/ca. 163k. Slovaci na sme.sk taky testovali Rextona a jejich zhodnocení a fotografiemi doložené vyzkoušení v terénu je příznivější. Nevinnou zasněženou polní cestu na níž Rexton 4x4 v tomto testu uvízl jsem na 29 fotkách idnes neobjevil...

0/0
30.5.2006 20:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.