Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kabriolety pro excentriky: Peugeot 407 sedan a Fiat Punto pick-up

Jedna nečekaná a jedna velmi brzká - takové budou dvě studie kabrioletů, které se představí v Ženevě. První ze země Galů, druhá ze slunného Apeninského poloostrova a obě přinesou zajímavé novinky. Společným jmenovatelem obou je smutný fakt, že nejsou určeny pro sériovou výrobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PacBoy

mno, to jsou mi veci ;o)
tak ja si o sobe nemyslim, ze se v autech nejak moc vyznam (na to, abych psal clanky), ale trvrdit, ze Felda MTX cabrio byla prvni ctyrdverko kabrio ... a to jsem rekl uz hooodne kravin ... no, ale je videt, ze nejsem sam, kdo "nesouhlasi" tak uplne s timhle clankem ... tak by me zajimalo, co na to autor ;o)))))
0/0
10.2.2006 16:54

hanzi

tak se trochu splet
autor co to psal  žádné 4dveřové kabrio nikdy neviděl a zaslechl jen o tý hooodně, ale hoodně moc ošklivý škodovce.... a proto napsal že je jenom felicia MTX
0/0
10.2.2006 10:11

Orchid

blbost
Radeji nic nepiste o kabrioletech, taky se necpu do neceho cemu nerozumim
0/0
10.2.2006 8:17

newmik

chjo
to zas iDnes necemu nasadil korunu....MTX prvni 4door convertible
0/0
10.2.2006 6:39

L.D.C.

Re: chjo
jj...
0/0
10.2.2006 8:16

Caddy

Re: chjo
No tak to je masakr :))) Sakra, proc to pisou, kdyz to nevi....kdyby si apson zapli google... :) navic felicie MTX se zrovna moc nepovedla a to davam na vrup prave te snaze zachovat ctyri dvere....favorit je daleko hezci a rapid uplne nej...a fabku zatim nerizli vubec, takze zhorsujici se tendence skoncila uplnym zastavenim tohoto projektu...zrejme...
0/0
10.2.2006 10:14

al

čtyřdveřový kabriolet není až taková zvláštnost
sice se jich nikdy nevyrobilo moc, ale to neznamená že nebyly - např. Mercedes Benz 300 (50.léta), Citroen SM (prezidentská verze), Lancia Flaminia (50.léta), polokabriolet Tatra 613 (přehlídková verze), polokabriolet Mercedes Benz 600 (70. léta), už zmiňovaný Citroen DS (v karosérii od Chaprona, jestli se nepletu), Lincoln Continental (60. léta), vlastně i Kdf Kubellwagen, a pak samozřejmě úpravci-karosáři, např. Hooper, Robert Jankel Design apod.; mimoto není od věci ani ten fakt, že čtyřdveřový kabriolet byl standard v předválečném období, potažmo do 40,50.let u všech značek v průřezu od nejlevnějších po nejluxusnější. Napsat, že MTX - Felicia byl první čtyřdveřový kabriolet je hodně odvážné: jednak nebyl nic moc designově ani zpracováním, jednak podobných úpravců, kteří udělají kabriolet vlastně z čehokoliv je nepočítaně (zvláště v Německu)
0/0
8.2.2006 18:21

mp3

.....
opravku stary ameriky meli 4 dvere u kabria... staci se mrknout nekde na netu a obrazky najdete...
0/0
8.2.2006 14:10

yxc

yxc
adcvscx
0/0
8.2.2006 13:13

Tweety

NEPLEŤTE SI A 4 DVÉŘ A 4 MÍSTNÉ
Rozlišujte mezi 4 dvéřovími a 4 místnými. V článku se mluví o 4 dvéřovém kabriu a to je opravdu rarita. Která se jen tak nevidí.
0/0
8.2.2006 12:36

tomb

SAAB
Ty bláho,na tomhle serveru se dají dočíst fakt slušný úlety.4 dvéřový cabrio SAAB 900 se proháněl po komunikacích už v 80tých letech,samozřejmě bez středových sloupků.Těch se sloupky se 4 nebo 5ti dveřmi byly stovky.Kde iDnes vyhrabala tento informační klenot je mi záhadou.Vlastně není,je to tu na dením pořádku,že?
0/0
8.2.2006 12:01

ferda

Re: SAAB
můžeš jmenovat alespoň jedno z těch "stovek" čtyř a pětidveřových kabrií?
myslím, že nejen já bych uvítal link na fotku toho 4 dveřového kabria saabu
0/0
8.2.2006 12:26

ferrari1

Re: Re: SAAB
Jaký plečky si kupuješ ty?
0/0
8.2.2006 12:41

ferrari1

Re: Re: Re: SAAB
Pardon, ten příspěvek patřil tomu vyhraněnýmu...
0/0
8.2.2006 12:43

koko

Re: Re: SAAB
Dovolil bych si připomenout jednu celkem dost známou obludnou verzi Škody Felice Cabrio MTX - viz odkaz http://www.dinocar.cz/img/skoda_felicie_combi.jpg
0/0
8.2.2006 13:43

Tweety

Re: SAAB
Než napíšeš volovinu tak se mrkni alespoň na net onen zmiňovaný saab je totiž 2 DVÉŘOVÝ nepleti dveře s sedadly.
0/0
8.2.2006 12:31

Helmut_zazvorka_von_Troppau

Dotaz na Idnes.
Proč sem IDnes furt cpe především francouzský a posléze italský plečky? Normálně myslící člověk si takový výrobek nemůže koupit......
0/0
8.2.2006 11:59

Mir1ek

Re: Dotaz na Idnes.
akorát ,že každá "italská plečka" tě strčí do kapsy
0/0
8.2.2006 12:40

ferrari1

Re: Dotaz na Idnes.
Jaký plečky si kupuješ ty?
0/0
8.2.2006 12:42

Valdauf

Re: Dotaz na Idnes.
A,Adolf nás navštívil.Copak,v rajchu se ti nelíbí,že prudíš tady?Sedni do Pašíka a polešti bedlu nad tím,jaký máš fáro.
0/0
8.2.2006 17:21

paja

Re: Dotaz na Idnes.
Peugeot je Francouzska znacka. A hlavne, kazdy si dnes muze v pohode dovolit auto do takovych 750 000 Kc bez problemu. Staci trosku hnout zadnici a pracovat.
0/0
25.3.2006 20:03

king

amerika
urcite prvni 4 dverovy kabrio nebyla felda mtx, pred ni byl i favorit mtx a co v usa tam 4 dverovych cabrio jezdi taky dlouho
0/0
8.2.2006 10:53

ferda

Re: amerika
jenomze favorit MTX mej lenom dve dvere. mas nejaky tip na americky 4 dverovy kabrio???
0/0
8.2.2006 11:19

Tweety

Re: amerika
Nevím ale o žádněm americkém 4 dvéřévém kabriu nevím. Teda pokud někdo nevzal flexu a uřízl střechu.
0/0
8.2.2006 11:56

Gigi

Re: Re: amerika
Samozřejmě, že existuje.. jen se člověk musí namáhat a hledat..
0/0
8.2.2006 12:39

ferrari1

Re: Re: Re: amerika
Jo v tomhle myslím zastřelili Kennedyho.
0/0
8.2.2006 12:45

paja

Re: Re: Re: Re: amerika
Zastrelili Kennyho? Parchanti...
0/0
25.3.2006 20:02

DDR

Čtyřdvéřový kabriolet byl například Citroen DS vyráběný před desítkami let
0/0
8.2.2006 10:52

Tweety

Re: Čtyřdvéřový kabriolet byl například Citroen DS vyráběný před desítkami let
A o 4 dvéřovém kabriu Citroen DS sem taky nenašel ani zmínku
0/0
8.2.2006 12:35

Karel

Re: Re: Čtyřdvéřový kabriolet byl například Citroen DS vyráběný před desítkami let
Tak tos hledal hodne blbe:
0/0
8.2.2006 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.