Diskuze

Kabriolety pro excentriky: Peugeot 407 sedan a Fiat Punto pick-up

Jedna nečekaná a jedna velmi brzká - takové budou dvě studie kabrioletů, které se představí v Ženevě. První ze země Galů, druhá ze slunného Apeninského poloostrova a obě přinesou zajímavé novinky. Společným jmenovatelem obou je smutný fakt, že nejsou určeny pro sériovou výrobu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PacBoy

10. 2. 2006 16:54
mno, to jsou mi veci ;o)
tak ja si o sobe nemyslim, ze se v autech nejak moc vyznam (na to, abych psal clanky), ale trvrdit, ze Felda MTX cabrio byla prvni ctyrdverko kabrio ... a to jsem rekl uz hooodne kravin ... no, ale je videt, ze nejsem sam, kdo "nesouhlasi" tak uplne s timhle clankem ... tak by me zajimalo, co na to autor ;o)))))
0 0
možnosti

hanzi

10. 2. 2006 10:11
tak se trochu splet
autor co to psal  žádné 4dveřové kabrio nikdy neviděl a zaslechl jen o tý hooodně, ale hoodně moc ošklivý škodovce.... a proto napsal že je jenom felicia MTX
0 0
možnosti

Orchid

10. 2. 2006 8:17
blbost
Radeji nic nepiste o kabrioletech, taky se necpu do neceho cemu nerozumim
0 0
možnosti

newmik

10. 2. 2006 6:39
chjo
to zas iDnes necemu nasadil korunu....MTX prvni 4door convertible
0 0
možnosti

L.D.C.

10. 2. 2006 8:16
Re: chjo
jj...
0 0
možnosti

al

8. 2. 2006 18:21
čtyřdveřový kabriolet není až taková zvláštnost
sice se jich nikdy nevyrobilo moc, ale to neznamená že nebyly - např. Mercedes Benz 300 (50.léta), Citroen SM (prezidentská verze), Lancia Flaminia (50.léta), polokabriolet Tatra 613 (přehlídková verze), polokabriolet Mercedes Benz 600 (70. léta), už zmiňovaný Citroen DS (v karosérii od Chaprona, jestli se nepletu), Lincoln Continental (60. léta), vlastně i Kdf Kubellwagen, a pak samozřejmě úpravci-karosáři, např. Hooper, Robert Jankel Design apod.; mimoto není od věci ani ten fakt, že čtyřdveřový kabriolet byl standard v předválečném období, potažmo do 40,50.let u všech značek v průřezu od nejlevnějších po nejluxusnější. Napsat, že MTX - Felicia byl první čtyřdveřový kabriolet je hodně odvážné: jednak nebyl nic moc designově ani zpracováním, jednak podobných úpravců, kteří udělají kabriolet vlastně z čehokoliv je nepočítaně (zvláště v Německu)
0 0
možnosti

mp3

8. 2. 2006 14:10
.....
opravku stary ameriky meli 4 dvere u kabria... staci se mrknout nekde na netu a obrazky najdete...
0 0
možnosti

yxc

8. 2. 2006 13:13
yxc
adcvscx
0 0
možnosti

Tweety

8. 2. 2006 12:36
NEPLEŤTE SI A 4 DVÉŘ A 4 MÍSTNÉ
Rozlišujte mezi 4 dvéřovími a 4 místnými. V článku se mluví o 4 dvéřovém kabriu a to je opravdu rarita. Která se jen tak nevidí.
0 0
možnosti

tomb

8. 2. 2006 12:01
SAAB
Ty bláho,na tomhle serveru se dají dočíst fakt slušný úlety.4 dvéřový cabrio SAAB 900 se proháněl po komunikacích už v 80tých letech,samozřejmě bez středových sloupků.Těch se sloupky se 4 nebo 5ti dveřmi byly stovky.Kde iDnes vyhrabala tento informační klenot je mi záhadou.Vlastně není,je to tu na dením pořádku,že?
0 0
možnosti

ferda

8. 2. 2006 12:26
Re: SAAB
můžeš jmenovat alespoň jedno z těch "stovek" čtyř a pětidveřových kabrií?
myslím, že nejen já bych uvítal link na fotku toho 4 dveřového kabria saabu
0 0
možnosti

Helmut_zazvorka_von_Troppau

8. 2. 2006 11:59
Dotaz na Idnes.
Proč sem IDnes furt cpe především francouzský a posléze italský plečky? Normálně myslící člověk si takový výrobek nemůže koupit......
0 0
možnosti

Mir1ek

8. 2. 2006 12:40
Re: Dotaz na Idnes.
akorát ,že každá "italská plečka" tě strčí do kapsy
0 0
možnosti