Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tisícikoňový veyron poražen. Porsche DB: 8 704 koní

Začátkem února se představilo největší a nejsilnější porsche všech dob. Silnější než supersportovní unikát jménem GT, větší a prostornější - ale i těžší - než cayenne, svým výkonem smete i vypiplané dítě automobilky Volkswagen, kterou Porsche částečně ovládá, Bugatti Veyron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

perun

0/0
9.2.2006 22:34

perun

škodovka
mám takpovej dojem, že ta nová lokomotiva co ji stavěj v Plzni dá tyhletý plečce na prdel... a pokud dobře vim, tak design tam je taky nějako (asi dobrá reklama) říznutej od Porsche a je tyhle dost podobna...
0/0
9.2.2006 22:32

DaM,

HONDA je lepší !
HONDA je lepší ve všem. Není důležitý objem -:) ale způsob využití. V autech je nejlepší diesel od Hondy 2.2i-CTDi 103 kW a v benzinu je taky nej ! )))))))))))-----------
0/0
8.2.2006 23:42

Andee

Re: HONDA je lepší !
Nic proti Hondě, v Accordu Tourer Executive 2.4 je supr svezení, ale P911 to nikdy nebude...
0/0
9.2.2006 11:15

dreader

Re: Re: HONDA je lepší !
bacha abys nedopadl jako mahdal, s tim vejtahováním
0/0
9.2.2006 21:53

bleskblesk

Tohle je lepší :-)
Kam se hrabe Porsche
<a href="http://video.google.com/videoplay?docid=2926400396387878713&q=maglev" target="_blank">Testovací trať v Japonsku</a>
<a href="http://video.google.com/videoplay?docid=-2924579093176833442&q=maglev" target="_blank">Trať v Číně z letiště do centra Šanghaje</a>
0/0
8.2.2006 19:12

bleskblesk

Re: Tohle je lepší :-)
zrada
0/0
8.2.2006 19:12

bleskblesk

0/0
8.2.2006 19:13

GoGo

Re: Re: Tohle je lepší :-)
Fakt dobrý. Akorát z okna se už koukat při těch rychlostech asi moc nedá, je to pak jak ve zrychleném filmu. A taky jsem si přitom uvědomil, jak jsme tady u nás 100 (možná i 200) let pozadu
0/0
9.2.2006 7:48

tarwas

Re: Re: Tohle je lepší :-)
no to je jak ty nase 50let stary motoracky co po CR jezdi
0/0
9.2.2006 10:29

z Vysocan

Re: Re: Tohle je lepší :-)
Uzasny. Ja zazil 'akorat' 320 km/h v Nozomi z Tokya do Nagoye.
0/0
9.2.2006 21:02

dreader

mno...myslim...
....že by vláda mohla směnit 4 pendolina za 1 porsche....aspoň by nemuselo bejt furt v depu na opravě a dokonce bych se za něj i nestyděl
0/0
8.2.2006 18:44

Andee

Re: mno...myslim...
Další chytrák... když nejsou ČD schopný zajistit nepřerušovanou dodávku el. proudu do lokomotivy, tak se pak nemůžou divit, že to bude chtít nějakou změnu v software Pendolina. Kdyby jejich tratě splňovaly normy, problém by nikdy nebyl...
0/0
9.2.2006 11:28

xxsmasher

TO JSOU VECI
auto, raketoplan, vlak, lod. Vzdyt se to vse lisi v pohonu. Pro me jsou nespolehlivejsim dopravnim prostredkem vlastni nohy a mam klid. Ale kdybyste nekdo koupil ten vlak, prestavel ho na benzin, namontoval normalni kola a chystal se s tim vyjet do ulic, tak dejte vedet, at se muzu na tu jizdu mrknout...
0/0
8.2.2006 18:28

Mila

0/0
8.2.2006 17:39

slimi

a
Ale bohuzel Veyron ma jen min koniku,jinak udela 300kmh za nejakych 20s.To by ten vlak naprasilo.
0/0
8.2.2006 17:19

kolotuk

To uz tu bylo :)
Nahodou to srovnani neni az tak bez souvislosti. Jestlipak vite, kde koncili Bugattiho radove mnohavalce, ktere se nepouzily v automobilech (pac uz tehdy byl problem s prenosem obrovske sily)? No jiste, v lokotkach  ;-)
0/0
8.2.2006 17:16

slimi

a
Ale max nic moc,jinak poradnej ficak
0/0
8.2.2006 17:13

Hombrr

Blbost
No nezlobte se na me, ale kdyby tam misto lokomotivy dali MIG21 tak ma taky vic koni nez veyron, jak muzete proboha srovnavat lokomotivu s autem?
0/0
8.2.2006 16:27

Polárníliška

Re: Blbost
To máš těžký, když nepochopíš nadsázku. Co pak teprve jaký má výkon vesmírná loď Červený trpaslík...
0/0
8.2.2006 16:59

Pecaf

Re: Re: Blbost
... a co teprve Hvězda smrti (Star Wars)
0/0
8.2.2006 18:45

Eldi

Re: Re: Re: Blbost
RD je ale trvanlivesji (3mil let vs par let);-)
0/0
8.2.2006 18:54

Honza

200 za 20?
No nějak se mi tomu nechce věřit, ale jednou mi jeden fíra tvrdil, že české ESO (rozuměj běžná rychlíková lokomotiva ČD s cca 2/3 výkonem Tauruse) dá stovku pod deset :-) No každopádně to při "rychlostních" zkouškách Tauruse musel bejt hukot! :-)
0/0
8.2.2006 16:09

Pavel

Re: 200 za 20?
Je to blbost. Stačí si spočítat kinetickou energii, Taurus váží 86t. 200km/h je 55,5m/s. E=1/2*m*v*v=132,7MJ t=E/P=132,7/6,4=20,74s Takže je to blbost. Toto je minimální čas, pod který se nedostaneš, protože při malých rychlostech jsi omezený adhezi, prostě nevyužiješ plný výkon lokomotivy.
0/0
8.2.2006 16:18

eso-v-rukavu-rymr

Re: Re: 200 za 20?
ale stovku pod deset by dat mohl. energii vydel 4 a vyjde ti neco lehce nad 5 sekund. pokud bude priznive treni (tj. nenaolejuje-li julie koleje) a nedojde k prokluzu kol... stovka za deset jet tam :)
0/0
8.2.2006 16:35

Pavel

Re: Re: Re: 200 za 20?
Italská E412 dává stovku za 8s. Ale to je speciál do hor.
0/0
8.2.2006 16:50

pečlivý čtenář

Re: Re: 200 za 20?
váš výpočet je správný, ale je třeba počítat s tím. že udávaný výkon je maximální výkon po dlouhou dobu. Špičkový může být ještě výrazně vyšší. Ale osobně si říkám, jestli se takové zkoušky vůbec dělají. Nikoho totiž nezajímá u nákladní lokomotivy zrychlení, ale spíše tažná síla
0/0
8.2.2006 23:27

Golem

Re: 200 za 20?
Možná na to má výkon, ale prakticky to je spíš nesmysl kvůli adhezi.
0/0
8.2.2006 17:13

TomK

Uz vidim, jak neco na kolejich zrychluje z 0 na 200 za 20 sekund. Snad na zubacce, ne?
0/0
8.2.2006 16:06

pečlivý čtenář

Re: Uz vidim, jak neco na kolejich zrychluje z 0 na 200 za 20 sekund. Snad na zubacce, ne?
proč ne?zjistěte si maximální možnou tažnou sílu lokomotiv. Pak zjistíte, že zrychlení cca 0,3g je ještě zdaleka v limitu
0/0
8.2.2006 23:22

Honza

Porshe místo Pendolina
To by byl mazec jezdit v poršáku místo tý Italský sračky.
0/0
8.2.2006 15:50

Andee

Re: Porshe místo Pendolina
Až na to, že Pendolino je vlak, zatímco Porsche jen lokomotiva. A kromě toho problémy s Pendolinem jsou zaviněné Českými dráhami, protože jejich elektrické rozvody nesplňují normy... než příště začneš kritizovat, zjisti si, jak to doopravdy je.
0/0
9.2.2006 11:24

Pavel

Re: Porshe místo Pendolina
No joooo.... Jasne.... :)
Jenze Pendolino se nam nikdy neopotrebuje, viiis!
0/0
9.2.2006 18:56

smartynaf

a pak je tu jeste porschní stříbrná...
..chybí jen škodní zelená a fordní modř. Brrrrrrrr :o)
0/0
8.2.2006 15:38

Hlína

vlak.idnes.cz
sakra, ja se dostal nekam spatne :-)
0/0
8.2.2006 15:36

Brain Washington

Brain
Všichni dobře ví, jak skvělé a výkonné jsou třísystémové Taurusy!!!
Proto zvlášť vynikne zhovadilost nákupu Pendolín !
 
0/0
8.2.2006 15:21

uran235

Re: Brain
ona to zhovadilost nebyla. Ti panove dobre vedeli, co delaji, co kupuji a co jim z toho kapne.  Takze z jejich pohledu to byl dobry byznys.
0/0
8.2.2006 15:29

dablicek

konecne
konecne to nekoho napadlo ze misto tisicu kamionu ktery akorat ucpavaj a nicej silnice, zamorujou ovzdusi se da pouzit vlak. Doufam ze ostatni budou nasledovat
0/0
8.2.2006 15:06

tviti

Re: konecne
Taky doufam,ze ano.Ikdyz co s ridici TRIu,ze? Ale to musi byt organizovana preprava, pro "male serie" se to asi neoplati. Celkove trat muze byt levnejsi a spolehlivejsi...
0/0
8.2.2006 16:59

Golem

Re: konecne
Jsi objevil Ameriku, ne? Jak myslis, ze se vozi auta z jinych fabrik včetne skodovky?
0/0
8.2.2006 17:11

czechian

Re: Re: konecne
Mohu jen potvrdit. 2x do týdne mi kolem baráku prosviští 30 vagonů fóbií.
0/0
8.2.2006 19:57

domainzero

Re: konecne
myslíš, že ti vlak převeze zboží 1000 km ze dne na den z jedné firmy do druhé někde v kotěhůlkách v tebou stanovený čas za nějakých 20 tisíc Kč?? firmy vůbec nezajímá, že někde někdo ucpává silnice, zamořuje ovzduší atd., firmy chtějí svoje zboží včas a pokud možno bez komplikací a co nejlevněji.
0/0
8.2.2006 18:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.