Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cadillac CTS: Tajné slasti Bedřicha T.

Bédu Trávníčka a jeho cadillacy potkáváme už déle než měsíc na každém kroku. Jsou auta, která chlapík v montérkách s charakteristickým nakřáplým témbrem rozdává, opravdovou výhrou? Co je Cadillac CTS zač? Když se na vás Trávníčkův cadillac nedostane, pořídíte ho za milion, v Americe vyjde téměř o třetinu levněji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

uran235

Kazdej at si za svy prachy jezdi v cem chce.
0/0
14.2.2006 21:02

chestburster

Já nevím, nevím
mě se ten kadílak zepředu prostě nelíbí. Zadek, bok jsou v pohodě, ale ten předek se mi nelíbí a nelíbí!
0/0
14.2.2006 18:31

Anthony

Kvalita
Já nevim, že tady tak řešíte kvalitu, když do toho skoro nikdo nemůžete pořádně vidět. Stejně skoro všichni vycházíte z testů, kterym se nedá skoro vůbec věřit. A osobní zkušenosti-každej trochu schopnej mechanik vám řekne, že nejlepší auta jsou japonci a nebo němci... Kámoš má bavora, má najeto skoro 700 tis., půlku života strávil taháním aut a až na termostat, brzdový obložení a výměny oleje se na něm téměř nic nedělalo...Kolik z vás může říct, že tohle jeho auto vydrží....
0/0
14.2.2006 13:48

Andee

Re: Kvalita
No vidíš a já mám známýho, co si vybral bávo jako služebáka a když ho během půl roku asi desetkrát auto v noci vzbudilo, protože se pos*ala elektronika a začal mu v garáži řvát alarm a třikrát ho ze stejného důvodu odtahovali, šel milý bavorák pětkové řady po necelých 20 tisících km pěkně zpátky. A už tuhle značku nechce vidět. Ale v jednom máš pravdu - výsledky testů jsou občas úsměvné. Mám Punto II z roku 2000 a podle testů TÜV má první ročník poměrně vysokou poruchovost... a mě se ne a ne porouchat  
0/0
14.2.2006 14:46

Anthony

Re: Re: Kvalita
Já si myslim, že je to dost o štěstí chytit dobrej kus. Mám známou, která dělá taxislužbu. Jezdila octvávkou, ale z důvodu vysoké poruchovosti ji vyměnila za Fiat Bravo a je nadmíru spokojená... Mimochodem mam pocit, že v dnešní době se všichni snaží prodávat nový typy co nejdřív a až zákazníci pořádně testujou, jak kvalitní auta jsou...
0/0
14.2.2006 15:49

Well-being

Nepřesné údaje
Co je to za blbost, motor s větším objemem má menší točivý moment. Než něco napíšete, zjistěte si údaje.
0/0
14.2.2006 11:05

P

PODVODNÍCI!!!!!!!!!!!
Cenzurujou!!!!!!!!!!
0/0
14.2.2006 10:16

Atomas

Statistika
Je pozoruhodné, že ve statistice SDA http://www.sda-cia.cz/statr/2006-1.ktgOAm.CZ.html se neobjevil žádný počet vyhraných kadilaků. Divný, ne?
0/0
14.2.2006 10:12

Anou

Re: Statistika
Miluji ceské závistivce. Cadillaci jsou zatím pořad ve vlastnictví firmy Cadillac a pokud by jsi si přečetl pravidla Mountfieldu výherce dostane Cadillac v březnu po ukončení soutěže. Na kampani se samozřejmě podílí nejen Mountfield, ale i Cadillac. A Ta tvoje pitoma statistika je z ledna.
0/0
15.2.2006 22:01

sipo

pro zz
pozoruhodné sdělení a pozoruhodná úvaha..........  Mám dotaz točvolante zz, jak se daří modrým žárovičkám na podvozku tvé vytuněné káry v těchto prosolených mrazech???
0/0
14.2.2006 9:41

Anthony

Re: pro zz
Ty budeš asi nějakej zamindrákovanej motorkář, co? Možná sis nevšim, ale ne všichni jezdí v natuněných kárách s obříma spolejrama velikosti lavičky. Předpokládám, že máš nějakou totálně vylítanou Hondu a štve tě, že teď v zimě musíš jezdit v MHD,nebo že bych se plet?
0/0
14.2.2006 13:40

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

Re: Re: pro zz
na věc o dvou kolech by v životě nesedl....jinak díky za parádně vytuněnej názor
0/0
14.2.2006 14:16

Anthony

Re: Re: Re: pro zz
V tom případě se omlouvám....Výraz "točvolat" slýchávám totiž z převážné většiny pouze od lidí, které jsem popsal v minulé reakci - tj. vymaštěný motorkáři jezdící na odrovnaných strojích... Jinak mně tuning také nic neříká...
0/0
14.2.2006 16:06

sipo

pozoruhodné
uf
0/0
14.2.2006 9:41

Nick

vw forever
0/0
14.2.2006 8:44

sipo

pozoruhodné
aaaaaaa místní točvolanti se zase rozjeli klasicky po česku. Kydají hnůj na vyhrané auto a na lidi jenž je získali zadarmo. Točvolanti jenž sami jezdí ve škodofkách z bazaru , Annonce nebo po tatˇkovi. Pár dalších točvolantů si škodofku koupilo na splátky a ted žerou suchej chleba a o víkendu jdou k Tja-n-govi na nedělní oběd , aby utáhli příští splátku. Přitom je to jasně jednoduché - ten člověk co to auto vyhrál má prostě o Vaše náklady v řádech statisíců ušetřeno. On bude do toho lejt benzín stejně jako vy, platit pojistky , jako vy.....ale bude pořád v plusu. A to vás tak trochu se re , co?
0/0
14.2.2006 8:32

zz

Re: pozoruhodné
Dokonale jsi vyzvracel mozek, je Ti už líp?
0/0
14.2.2006 9:19

DR

Re: pozoruhodné
co to je za kreténa, takový debility, sračky!! ??
0/0
14.2.2006 10:06

Platebni doklad SIPO 14.364 Kc

Re: Re: pozoruhodné
běž tunit feldu z bazoše.....
0/0
14.2.2006 14:17

Andee

Re: pozoruhodné
Máš naprostou pravdu  I s vyšší spotřebou a pojistkou bude nemůže výherce na provozu auta rupnout o 300 táců víc, než ti, co si vzali Fabku na lízing. A o kvalitě a jízdním komfortu ani nemluvě... lidská závist je v Čechách téměř nekonečná...
0/0
14.2.2006 13:56

benzin

Nafta nechybí
Panáčci, Cadillac není nějaký Passat fmetle, fkombíku a ftédéíčku, který svým chrochtáním, tunami sazí a jedovatým oxidem dusíku likviduje obyvatelstvo. Hliníkový V6 s kultivovaným chodem nelze nahradit hromadou železa s nekontrolovaným spalováním :))
0/0
14.2.2006 8:13

DR

Re: Nafta nechybí
taky nevíš co píšeš, že? bohužel bulvární plátek má bulvární pisálky, no
0/0
14.2.2006 10:07

Andee

Re: Re: Nafta nechybí
Má pravdu...
0/0
14.2.2006 14:39

Coldstone

V USA neprodejné
tak tím nakrmí české zahrádkáře s průměrným platem do 10.000 čistého. Pak ho náhodou Bohdalka vylosuje, druhý den dostane auto, a pak zacvaká přes 200tisíc daň, 12.000 povinné ručení, 40.000 havarijní pojištění a se spotřebou 3,30 na 1km se zahrádkář po měsíci oběsí na své vlastní třešni.
0/0
14.2.2006 7:56

GOD

Re: V USA neprodejné
A co je ti do toho?
0/0
14.2.2006 9:22

_

CENZURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No to nemyslíte vážně. !!!!!!!!!!!!!!!! CENZURA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
najednou zmizelo neskutečné množství záznamů, které kritizovali tento plátek!!!!!!!!!!!!!
Neskutečný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.2.2006 10:14

neználek

Re: V USA neprodejné
Jakou daň? Myslíš, že by si od nich někdo toho kaďoura vzal, kdyby mu na něj hned uvalili darovací daň???
0/0
14.2.2006 10:47

Coldstone

Re: Re: V USA neprodejné
tak, tak - vyhraješ kaďouše, zaplatiš darovací daň přes 200litrů - za to je Chevrolet - bejvalej Matíz s malou spotřebou.
0/0
14.2.2006 13:54

buxton

Re: Re: Re: V USA neprodejné
Ty se nějak vyznáš. Darovací daň z výhry? To spíš daň z příjmů. A tu v případě věcných výher většinou platí pořadatel.
0/0
14.2.2006 21:40

Coldstone

Re: Re: Re: Re: V USA neprodejné
tak tak, pořadatelé ji platit mohou, ale kdo by to dělal. Dělám v reklamce, ta sežene auto do soutěže za reciprocitu ve formě reklamy, třetí osoba pořádá soutěž a výherce dostane auto. Takže reklamka ze svého zisku dávat prachy nebude, automobilka přeci dala auto a zadavatel reklamy za to tučně zaplatil a na výherci je, jest-li si auto vezme a zaplatí daň nebo ho nechá pořádající firmě. Tak to chodí.
0/0
15.2.2006 8:44

XY

Nejlepší vozítka
www.trabi.me.cz
0/0
14.2.2006 7:18

BedlamW

Jasne
Celkem zajimava diskuze.:-) Je celkem jasne, ze ma DaM pravdu. Ale je si treba uvedomit, ze nekdo tady mluvi o kvalite aut a motoru a jiny zase spise o vzhledu a vykonu. Ja mam 2 Toyoty a ta prvni ma najeto 370 000 km.!! Je to rodinne auto Previa pro 7 lidi. Motor jede jako hodinky a za celou dobu jsem menil jen tesneni v diferencialu.....A memim olej co 11O 000km, jak je psano v Toyota manualu. A druha Toyota ma je jeste v zabehu.....220 000 km bez poruchy!! O teto kvalite se velmi poruchovym Evropanum a Amerkam jenom muze zdat. V USA to uz uznali a v nafoukane Evrope to uznaji do 3 let!!
0/0
14.2.2006 2:49

BedlamW

Re: Jasne
Preklep....samozrejme ze menim olej co 11000 km.
0/0
14.2.2006 2:51

ten, co býval MrOyzo

Re: Jasne
Heh, pod to se klidně podepíšu. Na japonskou kvalitu, zejména na Toyotu, ještě dlouho americká a evropská auta mít nebudou. Po všech stránkách. Za cenu CTS mám u Toyoty plně vybavený Avensis kombi, s motorem 2.2 DCi se spotřebou kolem šesti a půl litru. A ještě mi i něco zbyde. Toyota všeobecně vychází jako jedna z nejlepších v různých žebříčcích spolehlivosti, a navíc někde po Netu koluje video, kde redaktoři TopGearu koupili za 1.000 liber ojetý Hilux 2.4D se 130.000 najetých mil, utopili ho, zapálili, nechali stát na domě určeném k demolici, použili jenom základní sadu nářadí a nevyměnili ani jeden díl-a auto pořád jelo. Sice vypadalo hrozně, ale jelo. Jestli někdo potřebuje další důkaz houževnatosti a kvality, tak nevím.
0/0
14.2.2006 6:37

DR

Re: Jasne
Aha, další vychvalování svého vozu. Zázračné toyoty s tragickým dílenským zpracováním (myslím Corolu malej srá*č za půl mil.) ne fakt ne!! Štastněj kup nový OII ve stejné hodnotě!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.2.2006 10:10

Andee

Re: Re: Jasne
Corolla nevim, ale měl jsem možnost srovnat kvalitu Fabia versus Punto II a od tý doby Škodofku nechci vidět. A to si o Puntu nemyslim, že by bylo nějak nadprůměrně spolehlivý, ale za tři roky stálo desetinu toho, co Fabia. Ta za tři roky, co má bejt údajně v záruce, stála 80.000 Kč na opravách(několikrát geometrie, náboje předních kol, strženej závit nádrže - zevnitř uchycení do kastle!!!, výměna kol, protože 165 se sjížděly po 15-20.000 km atd.) - to je trochu moc. A po téhle zkušenosti mě jen tak někdo nepřesvědčí o kvalitě Škodovek... A když se podívám na testy TÜV, kterým vcelku věřím, tak Corolla bere Ochcáfku rozdílem třídy...
0/0
14.2.2006 14:04

_

Re: Jasne
CENZURA!!!!!!!!!!!!!
Neskutečná cenzura, odmazávájí co se nehodí do krámu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.2.2006 10:15

regazzi

soutez
Jestli ono to treba neni vsechno jinak. Kdo jste nekdy byl vickrat se podivat v Mountfieldu, tak vite, ze ty ksefty jsou vecne prazdny. Takze moc nevydelaji. Prodavacu a dalsiho personalu je tam tri p..... Takze naklady. Maji kolo stesti, kde si muzete vytocit slevy. Takze ztraty (o vysi marze tady muzeme spekulovat, ale ztrata to proste je). Ted je jako vyhra Cadillac za bratru 900.000,- Takze vznika otazka: Neni to nahodou tak, ze vyherce je predem dany, auto si normalne koupil, byt za nizsi cenu v autosalonu a Mountfield mu zaplatil za promo? Treba ano, treba ne.....jen to cele nejak nesedi.....
0/0
13.2.2006 22:46

syselpolni

Re: soutez
Tak já Ti řeknu jen jediné: Vůbec nevíš o čem mluvíš.
0/0
14.2.2006 8:10

regazzi

Re: Re: soutez
Tak mi ještě pověz nějaký argument.
0/0
14.2.2006 8:14

syselpolni

Re: Re: Re: soutez
Smiř se s tím, že o tom vím svoje a Ty svoje hypotézy si nech raději pro sebe, protože před těmi co mají o věci přehled pak vypadáš dost trapně.
0/0
14.2.2006 8:24

Honzajs

Re: Re: Re: Re: soutez
No, trapní jsou ti, ktery neumeji argumentovat, ale tvari se jak svetaci..... :o))) Delas v Mountfieldu vratneho?
0/0
14.2.2006 8:41

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: soutez
Trapní jsou hlavně ti, kteří hážou na druhé špínu a kromě argumentů uvedou jen nějaké nesmyslné výblitky.
0/0
14.2.2006 9:20

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: soutez
Oprava: a jako "argumenty" uvedou jen nějaké nesmyslné výblitky.
0/0
14.2.2006 9:21

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soutez
Ty jseš jen takovej malej popleta, ,co strasne chce psat, ale nevi honem co, vid :o))))
0/0
14.2.2006 9:30

syselpolni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: soutez
Ne, jen mě dokážou vytočit takoví závistiví deb*l*vé jako jsi ty, kteří za úspěchem jiných musí vždycky hledat nějakou černotu.
0/0
14.2.2006 10:07

regazzi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: soutez
No vidis :o))) Takze argumenty mam, a Ty?
0/0
14.2.2006 9:29

dol

Re: soutez
asi ne, u nás ho vyhrál soused a je to celkem socka
0/0
14.2.2006 8:12

Anabel

Re: soutez
Milý Regazzi,
shodou okolností pracuji v reklamce pro Mountfield. Myslis, že nejaký blázen bude  10 let ve ztráte provozovat Kolo štěstí ? Umeni Mountfieldu je nakoupit od dodavatelu mimo sezonu ve velkém za minimalní prachy a  pak to dobre zpropagovat a prodat.Mountfield je největší prodejce zahradní techniky v Evrope s obratem 3,5 miliardy korun. Pripadá ti to jako ztráta? Rekla bych, že nevis vubec o cem pises. Lide u Mountfieldu maji sice tvrdý režim, ale maji za to radu výhod. Stabilni plat, nadstandartní dovolené apd. Tolik doplnujicich informaci
0/0
14.2.2006 9:01

Honzajs

Re: Re: soutez
No, aspon co ja vim, a to mam k Mountfieldu zatracene blizko, tak proste a jednoduse kecas :o)
0/0
14.2.2006 9:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.