Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

auto.iDNES.cz

  • Pátek 22. srpna 2014. Bohuslav

Diskuse k článku

Tatru 700 doprovodil do muzea Miloš Zeman

Sbírky Národního technického muzea v Praze jsou bohatší o další auto vyrobené v kopřivnické továrně. Poslední osobní model automobilky - Tatru 700 - doprovodil na její cestě do expozice NTM propagátor aut z Kopřivnice, expremiér Miloš Zeman. Sám byl prvním uživatelem vozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepík

Tatra jednoválec
A to víte že Tatra byla jednoválec? No válel se v tom vždycky jen jeden.
0/0
26.2.2006 21:25

Petr

Tatru 700 doprovodil do muzea Miloš Zeman
Je to saskarna, Tatra mela realnou sanci se udrzet na svetovych trzich jen ve sfere nakladnich vozu, co se luxusnich limuzin tyce, byl projekt Tarty 700 jen a pouze prodelecnym experimentem. Kazdemu bylo jasne, ze souperit s luxusnimi vozy zavedenych automobilek nemeli sanci a uchytit se na zahranicnich trzich uz vubec ne.
0/0
25.2.2006 21:37

majklef

Tatra 700
Myslel jsem ze tohle má bejt hlavně stránka pro příznivce autáků?Když si ale přečtu některý příspěvky tak nechápu.Proč pořád musíte bejt vulgární a všechno poplivávat za každou cenu?Netuším.Tatrovka nebyla dokonalá ale je docela snadný jenom kritizovat.Mě osobně se líbila a oceňuju že si v Tatrovce všechno dělali sami.A asi je to z toho auta cítit.Určitě má svoje kouzlo.
0/0
23.2.2006 14:52


Michal

Re: Tatra 700
Souhlas. Tatra ma sve kouzlo, ktere prehlusi vsechny jeji chyby.
0/0
24.2.2006 18:30

Nuvolari

Trapne
Trapne - nechapu proc u toho muselo asistovat to senilni tlusty prase
0/0
23.2.2006 11:56

jekal

Re: Trapne
dle těch pár slov co jsi napsal je nepochybné, že chápání Ti nebylo dáno, tak  proč se tomu divíš, že nechápeš
0/0
23.2.2006 16:02

MUF

Re: Trapne
Jseš hloupý!
0/0
23.2.2006 20:59

knp

Koprivnice pod..
Pod Řípem to me dostalo, kdyz uz pod nečim Koprivnice lezi tak pod Bilou horou ci Cervenym kamenem :))) Samotny podnik pak lezi pod Brdy ;)
0/0
23.2.2006 11:51

itučňák

Zeman do Muzea
Zeman do muzea, Tatra na silnice. Takovej exponát politika by v muzeu ještě neměli. Chodili by se na něho dívat i ze zahraničí. O víkendech by tam  byl i s Paroubkem, jak se drží za ruce.
0/0
23.2.2006 10:59

elf

Re: Zeman do Muzea
Muzea alkoholismu???
0/0
23.2.2006 14:34

Daňový soumar

Milošek skončil v muzeu?
Konečně!!!
0/0
23.2.2006 10:10

lukinoo

hmmm
Nezapomeňte na Tatramatku..tu bych postavil vedle te Tatry.
0/0
23.2.2006 10:10

michal

Pod Řípem?
Netušil jsem že je Říp na Moravě.
0/0
23.2.2006 9:53

Speedy

Tatry
Kamoš do Tater dělá, má 603 typ III a 613 chromku a jako je v tom parádní svezení. Jen tak se tomu nic nevyrovná, měl jsme možnost zkusit i BMW sedmé řady (předposlední model), jako auto super nabušený, bšechno lepší a luxusnější, ale prostě charisma tatry to nemá. Po chvíli se cítíte jako v běžným autě, kdežto Tatra, to je zážitek po celou jízdu.
0/0
23.2.2006 8:22

SIPO

Re: Tatry
koho zajímá , že tvůj kámoš dělá horolezce
0/0
23.2.2006 9:11

Speedy

Re: Re: Tatry
blbečku
0/0
23.2.2006 9:52

kubina

Re: Tatry
to jsi napsal hezky..takrka rucni vyroba,vzduchem chlazeny motor a  jeste vzadu umisteny.elegantni karoserie a u starsi verze 613 hojne chromu..
proste kultovni auto,vyvoj-vyroba vse made i CSSR...
M.Zeman byl posledni politik,ktery si to uvedomoval
0/0
23.2.2006 12:48

Jarmoboy

spotreba Tatry
Hlavně že ministr Martínek uvádí spotřebu Tatry jako neekonomickou 13.5/100 ale zajímalo by mě kolik si myslí že žerou ty jejich A8 4.2L
0/0
23.2.2006 8:11

nickon

Re: spotreba Tatry
Pravděpodobně nejde jen o spotřebu - jakýkoliv náhradní díl na Tatru stojí těžko uvěřitelné sumy a vzhledem k jejich "kvalitě" jsou potřeba bolestně často. Vím to od známého, majitele poslední šesstsettřináctky před sedmistovkou - typu 613-5. Když mi říkal, kolik ho ročně stojí díly, nutné jen k udržení vozu v provozuschopném stavu, myslel jsem si, že si dělá legraci. Elektronika, karosářské díly, díly brzd, elektroinstalace, atd. atd. atd...
0/0
23.2.2006 8:19

IFlee

Re: Re: spotreba Tatry
Jenže ve skutečnosti náklady na údržbu Tatry nejsou o moc rozdílné oproti stejně starému vozu jiné značky. Sám jsem udržoval Tatru 613-3E (rok výroby 1991) po dobu 4 let. A náklady - nejvýraznější byl benzín. Blatník za 3500 není žádná pálka a nejčastěji odcházel startér - jenže ten stačí převinout za 1.500. Najezdil jsem s ní v letech 1998 až 2002 přes 150 000 km, a nebylo luxusnějšího svezení!
0/0
24.2.2006 8:36

Jarmoboy

Re: Re: spotreba Tatry
A kdo tvrdi ze primo martinek v tom jezdi?
0/0
23.2.2006 12:02

... :o///

Re: spotreba Tatry
Víš, první si zjisti čím ministr Martínek jezdí a pak něco kritizuj....
0/0
6.3.2006 11:35

Ing.Hloupý

Tatra
je bohužel už jen hezký kus naší historie........od sedmdesátých let od nich v  podstatě nic nového nevypadlo....jen dolepování stávající kastle 613...vše v devadesátých letech probíhalo dost na koleně........ 700 už nemá úroveň......nesahá tatraplánu, šestsettrojce a šestsettřinástce ani po kolena.....
 
škoda, že nemohli začít koncem sedmdesátých let přejít zpět i do menších vozidel......projekt s variabilní karosérií byl na tu dobu dost dobrý 
škoda, že se nedrželi aerodynamických vozů
škoda, že osobní auta u nás dělá jen škoda
 
0/0
23.2.2006 7:36

Killbilly

Re: Tatra
Tatra,jawa,jolana...stara ohrana pisen
0/0
23.2.2006 9:35

Maxx-IP

Re: Tatra
Prima autíčko byla Hadimrška - tatra 57. Zejména ta poslední, 57B, už s levostranným řízením.
0/0
23.2.2006 10:53

0100

V tom má Zeman naprostou pravdu, že český politik by měl jezdit v českých autech...
Vypadá totiž poněkud groteskně, či jako výsměch, když politik nabádá občany ke koupi dobrého českého zboží a sám jezdí v bavoráku či nejnovější Audině, nosí šaty z módních salónů EU a v obchodech jeho manželka nakupuje právě ty cizí potraviny. Vymýšlení českých jakostních značek a jejich propagace oním politikem pak vyzní jako směšný úpolitický populismus...Více: http://www.odborar.webzdarma.cz/     
0/0
23.2.2006 7:08

bnjb

Re: V tom má Zeman naprostou pravdu, že český politik by měl jezdit v českých autech...
to by holt nase automobilky museli dělat auta nejvyssi tridy a to superb(prasat) proste není ,ani když ho natahnou o par centaku jak to delali s oktaviema v kterych se zeman stejne musel krcit
0/0
23.2.2006 11:23

neúplatný šéf NBÚ

Re: Re: V tom má Zeman naprostou pravdu, že český politik by měl jezdit v českých autech...
Každý podle svých schopností, každému podle jeho zásluh. Špičkové limuzíny pro zaměstnance špičkových výdělečných firem. Průměrná auta pro průměrné úředníky.  Mizerné úředníky vyházet, mizerné politiky nevolit a vykopat. Paroubkovi za jeho výkony koloběžku, ale ojetou!
0/0
23.2.2006 15:06

VH

Laska
Kdo nemiloval nevi co je to laska. Nedokonale veci postavily civilizaci. Neni dokonala, ale je nase :) a co je vic??? Ktery auto ma svuj pomnik??? snad jen T111 :) ze stejne dilny jako T700.
0/0
23.2.2006 0:45

cassul

Re: Laska
Stojedenáctka má někde pomník? To mne zajímá... Skutečný pomník, nebo myslíš nějakou komunistickou monstr stavbu, kde jezdily T111?
0/0
23.2.2006 7:41

Markus

111
Myslím, že Tatra 111 má opravdu někde na Sibiři pomník. Nevím, jestli si to pamatuji dobře, ale ta auta tam makala na spoustě staveb. A v zimě se jim jedno propadlo ledem do řeky, vytáhli ho na jaře, vyměnili baterku, nastartovali a odjeli...    Tatra  je VĚC!!! Vzduchem chlazený pocit jedinečnosti...    
0/0
23.2.2006 8:26

Speedy

Re: 111
Jo, má ho tam, taky jsme to někde četl. Všechno tam prej zamrzalo, akorát tatrovky neznala bratra a jela dál.
0/0
23.2.2006 9:10

Zlo

no Zeman má pravdu
mohli by jezdit v Superbech. Chtěj mít z ČR automobilovou velmoc a přitom si vozí pozadí v audinách a BMW. Přitom auto, který neuspěje na domácím trhu, si v zahraničí nikdo nekoupí
0/0
23.2.2006 0:19

Flasi

Re: no Zeman má pravdu
No s temi superby nevim. Nevim, jestli se to dodava v pancerovane verzi a jestli se k tomu nabizi motor, ktery by to po opancerovani treti stranou utahl. Superb je vetsi passat, ne auto pro ministry. Jinak treba ta kolinska hruza na domacim trhu moc neuspela, ale tam kde uspet mela (Francie, Italie) se prodava celkem dobre, to jenom na ukazku, ze to s tim domacim trhem neni az tak zhave.
0/0
23.2.2006 1:06

Milan K

Re: Re: no Zeman má pravdu
Ano, Superb existuje v pancéřové, nepřůstřelné verzi doplněné o speciální pneu. Poháněné je výhradně benzínovým V6 2,8. Dynamika je relativně slušná (i když to je sporné) - z 0-100 se vejde do 10 s.
Nicméně souhlasím s Vámi - Superb není špatný, ale například pro Předsedu vlády, či prezidenta jako JEDINÉ auto (koukněme jaká všechne vozidla má prezident Klaus) není tolik vhodný. Chápu patriotismus ... ovšem zase by bylo dobře abychom ve světě nevypadali jako chudý příbuzný - to není nikdy dobře.
0/0
23.2.2006 7:53

dukeprvni

Tatru 700 doprovodil do muzea Miloš Zeman
ona taky nikam jinam nepatrila  ta patrila do muzea rovnou z kresliciho prkna skoda jen, ze v tom muzeu v ni nebude sedet taky vycpany, preparovany   zeman misto aby kazil vzduch na vysocine
0/0
22.2.2006 23:50

Grog

Re: Tatru 700 doprovodil do muzea Miloš Zeman
Já jezdil s tatrou (613 E) dost dlouho a nevíš o čem mluvíš. Když jsem jel v Německu po A1 tak se na to auto obdivně dívali i řidiči bavoráků a to Němce hned tak něco nerozhází. netvrdím, že neměla své mouchy ale mám už asi osmé auto a žádné nebylo bez vady. Já na ni vzpomínám rád.
0/0
23.2.2006 7:14

Mirek

Re: Re: Tatru 700 doprovodil do muzea Miloš Zeman
Svezení bylo moc příjemné viď ? Jen bohužel co alepsoň já mohu říct - špatné brzdy, neekonomické motory, permanentní závady na topení + neustále vybitá autobaterie ... Osobně jsem byl nejvíce nadšen z 603 - nebo straý Tatraplán - to už byl ale za mých mladých let už skoro veterán :-)  
0/0
23.2.2006 7:57

demik

Tatra 700
jo to byly auta....
0/0
22.2.2006 23:47

věřící

muzeum
Pán Bůh tentokrát zklamal.Vroucně jsme se modlili aby to ožralé hovado z Vysočiny zůstalo v muzeu s tím exponátem.Možná brzy skončí v žumpě a nebo na hnoji.Váš prodejce padáků Kalousek.
0/0
22.2.2006 20:26

MUF

Re: muzeum
Jseš hloupý!
0/0
22.2.2006 23:07

Ing.Hloupý

Re: Re: muzeum
já jsem Hloupý
neberte si mě do huby
0/0
23.2.2006 7:47

Petr

Re: Re: Re: muzeum
Povídám neberte si mne  do HUBY !!
0/0
23.2.2006 7:58

Děsběs

A mají v NTM i původní Tatru 613...?
Ten její faceliftový pohrobek Tatra 700 se s ní totiž v eleganci a designu vůbec nemůže ani trochu srovnávat... Původní návrh od italského designéra Vignaleho s jemnými chromovými doplňky je prostě nedostižný!
0/0
22.2.2006 20:03

el_salamo

Re: A mají v NTM i původní Tatru 613...?
Nemůžu si pomoct, mě se líbí obě - jak 613, tak 700...
0/0
23.2.2006 1:27

Admin.

282 tisíc po 8 mi letech užívání?
, Tím Tatra kočárem moc nejezdili. Že by jen po Praze, po ČR míň a když převáželi Zemanovi auto při návštěvě v zahraničí, vzali zřejmě něco stabilnějšího. Fotka, jak řidič stojí u nepojízdného vozu a s lanem v ruce stopuje dobrovolníka, kdo by je odtáhnul, zatímco premiér o něco dál sedí na svodidlech a hulí cíga bez filtru... to by byla mňamka. Poznámka redakci: v článku mi chybí informace, zda NTM přijalo do svých sbírek oba exponáty, nebo jen ten mladší.
0/0
22.2.2006 19:42

havrla

Re: 282 tisíc po 8 mi letech užívání?
Toto neni ten mladsi kousek, tohle je z 97, mladsi kousek 99 jde do musea v Brne. Zdar.
0/0
22.2.2006 22:33

Ebo

Re: Re: 282 tisíc po 8 mi letech užívání?
..to je super.. v Brně toho mají se mi zdá víc..
0/0
22.2.2006 23:39

h

????
pod Řípem ??? snad radhoštěm.......
0/0
22.2.2006 19:12

libienski

Geniální popis
Je to kvalitní český automobil a já bych ho rád používal. Jeho provoz je však velmi neekonomický," shrnul svůj dojem z vozu ministr Martínek. Opravdu génius.
0/0
22.2.2006 18:51

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí







mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.