Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda poprvé ukáže roomster

Kolik bude stát roomster? Otázka, která už řadu měsíců zaměstnává nejen konkurenci Škody Auto, ale i české motoristy, bude konečně zodpovězena dnes ve čtvrt na čtyři odpoledne při světové premiéře nového vozu na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bimbo

50 %
Chtěl bych říct, že auto je povedené, myslím v oblasti karosérie. Trochu netypické provedení zadních oken. Upřednostňoval bych provedení zadnách posuvných dveří. Asi otázka ceny???Cena cca 330 000,- Kč je z pohledu výbavy OK. Jedná se v tomto případě o auto pro podnikání. Osobně jsem také fanda automobilů škoda. Vlastním škodu octavii combi II 4x4 a jsem naprosto spokojen.
0/0
6.3.2006 23:25

MP

od 339 900 Kc?
No, zakladni cena 339 900 Kc neni pri uvadene seriove vybave spatna, ne? Nebo se vam to zda vysoky? Kdyz se to srovnam treba s Berlingem nebo Kangoo...Co myslite?
0/0
4.3.2006 11:29

Lukster

Re: od 339 900 Kc?
cena není špatná, ale mohli si odpustit ten slaboučký motor, s ním to auto bude nebezpečné!
0/0
6.3.2006 20:58

antichipka

Roomster
Hnusí se mi váš Roomster už předem.
0/0
28.2.2006 18:44

antichipka

cena
Kolik stojí nový Roomster???
Moje ruce, moje bříška prstů, které montují zámky do té otřesné kobyly a pak taky ještě asi dalších 40 dívek a žen.
Pak taky ruce dívek a dam, které vyrábějí hadice do téhle kraksny, mají celý den ruce ve vodě nebo muži v oleji, když ty hadice tvarují na tvarovacích trnech. Hadice se tvarují v peci za horka, oleje se vypařují, lidé je dýchají, ta kolbenka to neřeší.
Pak taky ruce žen a mužů, kteří vyrábí na linkách ve stoje torza klimatizační jednotky, jež smontovávají dohromady.
Pak taky zdraví slévačů slévajících hlavní části motoru, jeho schránku, zdraví všech, co ve slévárenství pracují.
Pak také zdraví těch, co vyrábí z polyuretanové pěny dveře a stropy auta, v přítomnosti skelných vláken a laminovacích směsí, jejichž smrad dýchají.
To je cena vašeho Roomsteru.
Podotýkám, že na auto má asi 0,5 % ze všech těch jmenovaných ubožáků.
0/0
28.2.2006 18:42

bimbo

Re: cena
měl si se líp učit..................
0/0
6.3.2006 23:26

občan Kane

No tedy !
Tolik poviku pro tohle auto...
0/0
28.2.2006 17:17

Comma...nder

no...
...teda upřímně, nic moc. Vyhodil bych hlavního designéra.
0/0
28.2.2006 16:22

Hyna

roomster
no to je tedy poblion...
0/0
28.2.2006 16:12

nemamzajemododavku

- celkem ubohy pokus udelat z vw Caddy dalsi MPV-)))
- snad az zrusi ty zadní hnusny fokna a nahradi je plech mohl by to být slusny "pickup"..... ale jestli s timhle opravdu chce VWskoda konkurovat Scenikum,zafiram a dalsim MPV???? a ta svetla vyska podvozku - 140mm!!!! to snad ani nemuze na nase dalnice po zime,natoz nalozene!!
 
- no snad se nova fobie povede....ten predek z mazdy3ujde-))
0/0
28.2.2006 15:47

big

dělo
Krásné, rychlé, úsporné a ještě levné. Sex-appeal jako némecka frau ... :-)) Až bude za pár let za peníze, které by mělo skutečně stát, tj. skoro zdarma ... tak v něm začnu vozit nářadí a brambory (jestli je to ovšem s tím nadupaným motorem uveze.)
0/0
28.2.2006 15:38

Celebrise

re:
HNUSNY AUTO
0/0
28.2.2006 15:06

boskooov

Vice informaci
Fakt tam budou montovat 1,2 HTP
0/0
28.2.2006 15:05

Celebrise

Re: Vice informaci
Do mesta to staci: 155 max.  mesto: 8,6
0/0
28.2.2006 15:12

larrys

nic moc
Me se skodovky nikdy nelibily. Favorit & Felicia - no comment, Octavia - malý-velký vůz, Fabia - z té se mohu smíchy potrhat anebo poblít, když vidim třívalcovou verzi s kolama jak z dětského kočárku... Ani cenová politika firmy Škoda auto mi není zcela jasná: kolik stojí Fabie: 400 tisíc? :)))))))
0/0
28.2.2006 13:52

komplikator

Re: nic moc
No na cca 400k vyjde třeba krátká (combi znamená navícl 15k), 2x čelní, 2x boční vak, klima, pp, lite kola, el. zrcatka, el. okna, abs+msr+asr+esp, xenony.
0/0
28.2.2006 14:12

komplikator

Re: Re: nic moc
tak krátká v eleganci s esp a xenony a el. zadními okny vyjde na 389k, kombi na 404k. Samo je tam ona nevýkonná 1.2HTP 47kW ne 40kW. Sám 47kW vlastním ne však v téhle výbavě. Není to žádný sprintér, ale jezdí, spotřeba se dá dlouhodobě držet kolem 6l/100km. Pro mě optimální.
0/0
28.2.2006 14:20

komplikator

Re: Re: nic moc
z té "větší" výbavy mi tam ještě chybí tempomat, centrál s dálkou, jistě nejsou na škodu klimatizované odkládací schránky. posilovač řízení, mlhovky a malý kožený paket (volant, řadička, ručka)
0/0
28.2.2006 14:24

KarlaEgon

Re: nic moc
Za 390,- mam Combi v eleganci (4x airbag, ABS, ASR, parkovaci asistent, 15" lity kola, mlhovky, kozeny volant, kozena radicka,kozena rucka, klimatizaci, cd s 8 repro, metalizu, tempomat, vyhrivany sedacky, klimatizovane schranky, sportovni sedadla, central na dalku, stresni nosic atd.)  JIne auto v teto vybave za tu cenu???
0/0
28.2.2006 14:44

Mario

Re: Re: nic moc
No jo, ale kolik máš příplatek za motor?
0/0
28.2.2006 14:49

KarlaEgon

Re: Re: Re: nic moc
me vyhovuje
0/0
28.2.2006 14:55

felix

Re: Re: nic moc
má cenu jmenovat 8 repro, když se tyto vyrábějí v Tunisu na pláži po turistické sezoně a hrají jak radio z tržnice?
0/0
28.2.2006 15:02

KarlaEgon

Re: Re: Re: nic moc
nic lepsiho by nebylo
0/0
1.3.2006 8:28

Lobo

BMW
nepovedená napodobenina BMW..... Fuj! Fuj vsechna caska vágen....
0/0
28.2.2006 13:21

mrgogo

Koncept prekvapil designem,
tohle auto muze prekvapit jedine cenou.
0/0
28.2.2006 12:52

lou

koncept
musim se opakovat z jine diskuze : uz jste videli konecnou verzi nejakeho auta, ktera by plne odpovidala konceptu? napr. audi TT bylo jako koncept taky hodne futuristicke ale do "prodejni" verze se dostalo znacne "ostrouhano"
0/0
28.2.2006 12:20

old fashioned Vince llI.

kristepane,
to je absolutní design-VOTŘES
VW chce asi poslat MBoleslav do kopru...
0/0
28.2.2006 12:12

Helmut_Zazvorka_von_Troppau

Re: kristepane,
Jasně tvůj citrouš je hezčí.
0/0
28.2.2006 12:29

annannas

uz jezdi
dneska v 11:10 sem ho videl jet pres Markvartice u Děčína, jel mezi dvema cernyma oktavkama. ta studie ale vypadala mnohem lip
0/0
28.2.2006 12:00

John

Puvodni koncept vypadal lepe
Vsimnete si vyfuku, rozsirenych blatniku, vetsich postranich skel... ale asi by to ve finale stalo daleko vice nez to co hodlaji vyrobit ted...
0/0
28.2.2006 11:56

skelous

Re: Puvodni koncept vypadal lepe
von ten puvodni koncept nemel realny zaklad, byl to model. na soucasny roomster musely pouzit podvozek vychazejici z fabie, protoze jak byl u modelu resen bylo nepouzitelny
0/0
28.2.2006 12:03

Laurin & Semen

podezrely ...
hmmm proc az ve ctvrt na ctyri a ne hnedky rano ... se jim zase neco porouchalo patlakum?
0/0
28.2.2006 11:47

řitič

Cena nehraje roli ...
Možná ještě změním názor až tu pikslu uvidím na vlastní oči, ale zatím můžu říct, že cena pro mne nehraje roli - nelíbí se mi "TO" a určitě nebude tak nízká, aby se mi to líbit začalo ...
0/0
28.2.2006 11:42

Laurin & Semen

Re: Cena nehraje roli ...
na TOBE nezalezi, vzdycky je dulezity co si o tom mysli tvoje stara, at se ti to libi nebo ne ;-)
0/0
28.2.2006 11:52

vita

je to divný
tak špatný auta a tolik jich potkávám , mimo jiný i při cestách po Evropě, je to nejprodávanější auto tady, v Polsku v Chorvatsku, nejprodávanější dovoz v Německu. Pak nechápu další věc, jedni tady píšou že škodovka je pro socky a druhým se to zdá předražený, tak už se Vy co tady blijete ty nesmysly konečně dohodněte a kupujte konečně něco jinýho ať nevypadáte jako že jste úplně mimo.
0/0
28.2.2006 11:34

rudastraka

dyzl
dyzly maji mnohem vic emisi nez benzinove motory, tak se da cekat vyssi spotrebni dan na benzin, aby lidi preferovali benzin. jen trochu nechapu proc ma dyzl o tretinu nizssi spotrebu, to ma nafta vetsi vyhrevnost nez benzin???
0/0
28.2.2006 11:06

rudastraka

Re: dyzl
vyssi spotrebni dan na naftu certainly
0/0
28.2.2006 11:07

performer

Re: dyzl
obávám se, že k tomu není politická vůle. Evropští výrobci investovali příliš mnoho do vývoje dieselových motorů a teď jenom těžko někdo uzná, že to byla slepá ulička a spláchne ty náklady do záchodu. Proto budeme ještě dlouho otravováni dieselovým smradem.....
0/0
28.2.2006 11:25

rudastraka

Re: dyzl
vyhrevnost benzinu je stejna jako nafty. jaky je tedy duvod ze naftaky zerou min?? znamena to ze benzinove motory maji jeste velke rezervy?? co znamena primy vstrik u benzinu, to se vstrikuje palivo do valcu podobne jako u nafty??  rozumi tomu nekdo??
0/0
28.2.2006 11:58

Loser

Re: Re: dyzl
Diesely maji nizsi spotrebu z duvodu vyssi ucinnosti motoru (nizsi tepelne ztraty, atd.). Primy vstrik u benzinu znamena, ze benzin je vstrikovan primo do spalovaciho prostoru, podobne jako u dieselu. Benzinove motory maji jiste jeste rezervy, nicmene asi nikdy nedosahnou stejne ucinnosti jako diesely. Staci ?
0/0
28.2.2006 12:34

rudastraka

Re: Re: Re: dyzl
takze jestli maji primy vstrik do valcu jako u nafty, v cem se tedy lisi?? asi maji mensi kompresni pomer a to je vse. proc teda o tolik nizsi spotreba u nafty?? kdyby zvedli kompresni pomer jako u naftaku, tak by to melo stejnou ucinnost?
0/0
28.2.2006 13:19

muf

jak u blbejch na půdě
Jak může užitkovej vůz dominovat stánku automobilky na autosalonu v Ženevě? Dyť tak Škoda shazuje sama sebe, nemusí to nechávat na konkurenci.
0/0
28.2.2006 11:02

Mario

CENA JE SAMOZŘEJMĚ ŠIFRA
"Cenu oznámíme osmadvacátého ve čtvrt na čtyři".
28 = 280 tisíc cena základní verze (Roomster Classic)
1/4 na 4 = 325 tisíc cena verze Ambiente (lapače nečistot vzadu, zrcátka v barvě vozu, okno řidiče v elektrice)
Zatím bohužel nenaznačili cenu Roomsteru RS (nový motor 1.2 HTTP - tříválec biturbo, zadní spoiler, mlhovky)...ta bude pravděpodobně oznámena pozdě večer nebo brzo ráno...
0/0
28.2.2006 10:48

:D

další šit pro hlupáky
0/0
28.2.2006 10:46

flek

Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
Roční produkce Fabia + Octavia + Superb - cca 500tis. těchto povozů. Obyčejná a opovrhovaná dacia - plánováno příští rok 1 mil. Loganů ročně. O produkci výrobců opravdových aut se nemá cenu ani zmiňovat. Náš místní lokální malovýrobce Škoda, který dosáhl největší podíl na západním trhu 1,2% si už zase hraje na to, že umí vyrobit AUTO.
0/0
28.2.2006 10:40

Petr

Re: Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
Ten nick fakt sedí, na tebe to chce prací prášek a ne logické argumenty, protože jsi evidentně úplně mimo. Zkus si aspoň udělat řidičák.
0/0
28.2.2006 10:47

iVcera

Re: Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
http://www.ling.ed.ac.uk/~dan/dacia.jpg 
0/0
28.2.2006 10:58

Petr

Re: Re: Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
0/0
28.2.2006 11:02

John

Re: Re: Re: Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
Ale zase mu to jezdi skoro zadarmo. Motor 1hp :) Necha to napast, odpocinout a muze zase vyjet
0/0
28.2.2006 12:00

performer

Re: Lokální malovýrobce Škoda má zase průjem
sám si průjem
0/0
28.2.2006 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.