Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche Turbo a GT3: Dvakrát tolik radosti

Závodní dráhy i silnice v milionářských oblastech se mají nač těšit! Nová modelová řada 997, která klasické devětsetjedenáctce vrátila oblé světlomety, se představila loni v Ženevě. Šestiválcový boxer za zadní nápravou opět pohání zadní kola, Carrera S znovu nabízí lepší svezení a tradicím bylo učiněno zadost na 100 %.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek

:))
kam se to hrabe na Fabii:)))
0/0
2.3.2006 10:41

lovesound

To beru!
Zítra si jdu pro důchod,tak ho přidám k úsporám a hned si to jdu koupit.Žiju přece naplno!!!
0/0
2.3.2006 9:37

Coldstone

Vyhrát ve Sportce desítky Mega
tak první auto bude pro mně Porsche, druhé rodinné Jaguar S-type a pro ženu Volvo S40.
0/0
2.3.2006 9:22

Berkeser

klasika
Porsche je Porsche, tam nepotřebují nějaké koncepty A nebo B ... kdo na něj má a bude ho chtít mít, ten si ho koupí a vždycky s ním oslní ... žádné novátorské rysy nejsou potřeba - klasika je klasika ... kolik jich potkáte za měsíc ? jedno, dvě, tři ? to je láska ke značce a na celý život!
0/0
1.3.2006 21:43

Alek

Re: klasika
to auto je proste nadherny, opravdu paradni tvary a to co se skryva uvnitr,skoda mluvit.
0/0
2.3.2006 8:41

mazlikuzlik

?Ještě je na to brzy
Kulaté světlomety jsou klasika,ale je to jednoznačně krok zpět.Staré,okoukané porsche, které se marně snaží nabídnout něco nového...tak přesně takové problémy měla před několika lety tato automobilka.Nechápu, proč se do tohoto období chtějí vracet?
0/0
1.3.2006 20:14

ja

Re: ?Ještě je na to brzy
navrat ku klasike by som povedal. urcite lepsie ako tie hranate krabice z 80tych rokov
0/0
1.3.2006 20:52

mazlikuzlik

Re: Re: ?Ještě je na to brzy
To určitě ano,ale poslední dobou se mi zdálo,že se porsche začíná posunovat novým směrem a nelpí už tolik na svých tradičních tvarech jako jsou třeba právě kulaté světlomety.Čekal jsem další vývoj.Konec konců porsche boxster svým inovativním pojetím (ale i příznivější cenou) pomohlo vybřednout z krize.Na návrat ke klasice bude dle mého dost času za deset let, až se na to staré dobré porsche zase trochu pozapomene.Pak i designer bude moci se starými tvary naložit neotřeleji a více novátorsky než dnes.Ale oni si u porsche určitě poradí i beze mne:-)
0/0
1.3.2006 21:01

Sordid

Re: Re: Re: ?Ještě je na to brzy
Já, ačkoli vozy této konstrukce příliš nemusím, návrat ke klasice naopak vítám. Když člověk vidí, jaké ohavnosti vyjíždějí z montážních linek Ferarri, Rolls Royce, nebo Lotus, dokáže teprve ocenit značku, která si drží svoji tvář a charakteristický styl.
0/0
2.3.2006 0:42

MB

Re: Re: Re: Re: ?Ještě je na to brzy
S Lotusem bych mozna jeste souhlasil, ale Ferrari nebo Rolls? Vzdyt ti se drzi tradic jako maloktere znacky. Mrkni na starsi modely a zjistis, ze porad vychazeji pomerne dost ze sve historie.
0/0
3.3.2006 19:20

Killbilly

Re: Re: Re: ?Ještě je na to brzy
Ja bych je nechal pri klasice,kdyz uz je to porad podobne uz 40 let a funguje to furt.Jakekoli experimenty mi prijdou jako zbestveni puvodniho designu lehkeho klasickeho sportaku.ty svetla minule generace se mi nelibily,vypadalo to divne.Vsak delaji jine "vkusne" veci,cayenne napr.
0/0
2.3.2006 10:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.